İcbari Sığorta Bürosu
Baş mühasib
Son tarix 16 avq 2024 - [email protected]
İş yeri: İcbari Sığorta Bürosu
İş yeri: Bakı
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hesablanmalarının yoxlanılması və ödənişləri
- Bank və kassa əməliyyatları
- Tender üçün sənədlərin hazırlanması
- İnventarizasiya prosesinin həyata keçirilməsi
- Əsas vəsaitlərin uçota alınması və sayımının həyata keçirilməsi
- Mal-materialların alışı, satışı, yerdəyişməsi və silinməsi ilə bağlı uçotun aparılması, sənədləşmə işlərinin təmin edilməsi;
- Debitor və kreditor borclarının uçotu, üzləşmələrin aparılması və idarəedilməsi
- Hesabatların hazırlanması
- Uçot üzrə bütün əməliyyatların 1C 8.3. proqramına işlənilməsi
- Vergi və dövlət orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması.
- İş prosesi ilə bağlı rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası.
Təhsil:
- Ali iqtisadi
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili - əla
- Rus dili - əla
İş Təcrübəsi:
- Sahə üzrə ən azı 5 il iş stajı olan şəxs təyin edilə bilər.
Yetkinliklər:
- Ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqları
- Riyazi məntiq, analitik düşünmə və təhliletmə bacarığı
Texniki Bacarıqlar:
- PMS sertifikatı
- Vergi, gömrük, mülki və digər əlaqəli qanunvericilik sahələri üzrə biliklər.
Namizədlər (subject) yerinə vəzifənin adını qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.