VAKANSİYA 1
Ferrum Capital
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- İqtisadi, riyazi və digər analitik ixtisaslar üzrə ali təhsil;
- 21- 35 yaş aralığı;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 6 ay iş təcrübəsi;
- Tələbkar, obyektiv, məsuliyyətli, çevik olmalı;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Stress altında işləmək və çətin vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti.
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis nə iş görür?
- Problemli kredit portfellərinə nəzarət etmək;
- Hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə ödənişlərini təmin etmək üçün mütəmadi əlaqə saxlamaq;
- Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
- Kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Hesabatların hazırlanması və vəzifə öhdəliklərini dəqiqliklə, məsuliyyət ilə yerinə yetirmək.
- Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən tapşırılan digər vəzifə və öhdəliklərini həyata keçirmək;
Əlavə məlumat:
- Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
- Əmək haqqı – 400 AZN + Bonus
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “ Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
VAKANSİYA 2
GP Imishli Cotton
SƏTƏM üzrə mütəxəssis
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Namizədə dair əsas tələblər:
- Ali təhsil (ƏM və TT, Texniki, İdarəetmə)
- Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi; (Kənd Təsərrütı sahəsində iş təcrübəsi arzu ediləndir)
- Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Hesabat vermə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Təlim hazırlama və maarifləndirici təlimlər keçmə bacarığı;
- Bölgələrə səfər etmək üçün ezamiyyətlərə hazır olmalı;
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Əməyin mühafizəsi haqqında normativlərə və standartlara, təhlükəsizlik texnikası qaydalarına və digər normativ sənədlərə riayət olunmasına nəzərat edir;
- Kənd təsərrüfatı texnikasının istismarı və təmiri zamanı SƏTƏM qaydalarına əməl olunmasına nəzarət edir;
- Təlükəsizlik texnikası və əməyin mühafizəsi sahəsində vəziyyəti yaxşılaşdırmaq üçün planların hazırlanmasında iştirak edir;
- Təbii mühitin qorunması, təlükəsizlik texnikası və əməyin mühafizəsi sahəsindəki fəaliyyətini təhlil edir və müvafiq arayış və hesabatlar hazırlayır;
- İşçilər və bilavasitə işə rəhbərlik edən şəxslər tərəfindən əməyin mühafizəsi qaydalarına əməl edilməsinə nəzarət edir;
- Xüsusi geyim, ayaqqabı və digər fərdi mühafizə vasitələrinin saxlanılmasına, verilməsinə və onlardan düzgün istifadə olunmasına nəzarət edir;
- Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikasına aid olan rüblük və illik hesabatları hazırlayır və təqdim edir;
- İş paltarı, ayaqqabı və digər fərdi və kollektiv mühafizə vasitələrinin istifadəsinə nəzarət edir;
- Müvafiq struktur bölmələri ilə birlikdə təhlükəsizlik qaydaları və normaları üzrə yeni layihələrin, standartların və digər sənədlərin baxılmasını təşkil edir və müşavirə keçirir;
- Təhlükəli və zərərli istehsalat amillərinin parametrlərinin ölçülməsinin təşkilində, əməyin mühafizəsi tələblərinə müvafiq ış yerlərinin və istehsal avadanlıqlarının attestasiya edilməsində, sertifikatlaşdırılmasında müəssisənin bölmələrinə köməklik göstərir;
- İstehsalatda bədbəxt hadisə və ya peşə xəstəliyi nəticəsində əmək xəsarəti almış işçilərə dəymiş zərərin müəyyənləşdirilməsi və ödənilməsi üçün sənədlərin hazırlanmasında iştirak edir;
- İstehsalatda bədbəxt hadisələrin və peşə xəstəliklərinin qarşısının alınması, əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması və onları əməyin mühafizəsi üzrə normativ huquqi aktların tələbləri səviyyəsinə çatdırılması istiqamətində tədbirlər hazırlayır, həmçinin planlaşdırılmış tədbirlərin yerinə yetirilməsinə dair təşkilati köməklik göstərir;
- Qurğuların, aqreqatların, dəzgəhların və digər avadanlıqların təmirdən sonra qəbul komissiyalarının işində iştirak edir;
- Qüvvədə olan təlimatların yenidən işlənməsini təşkil edir, işçilərə təhlükəsiz iş üsulların öyrədilməsində, iş rəhbərlərinə metodiki yardım edir;
- Əməyin mühafizəsi qaydalarına və normalarına əməl olunmasına nəzarət edir, aşkara çıxarılmış pozuntuların aradan qaldırılması barədə vəzifəli şəxslərə icrası məcburi olan göstərişlər verir, habelə əməyin mühafizəsi haqqında qanunvericiliyi pozan şəxslərin intizam məsuliyyətinə cəlb edilməsi barədə rəhbərliyə təqdimat verir;
- İş fəaliyyətini Əmək Məcəlləsi, əməyin mühafizəsi ilə bağlı norma və qaydalar və digər əlaqəli qanunvericilik aktlarına uyğun təşkil edir;
- Əməyin mühafizəsi işləri üzrə işləyib hazırladığı sənədləri baş mühəndislə müvafiq qaydada razılaşdırır;
- Ətraf mühitin qorunması, əməyin mühafizəsi, texniki təhlükəsizlik, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarına riayət edir;
- Müəssisə rəhbərləri ilə birlikdə hadisənin səbəblərini təhlil edir və bədbəxt hadisələrin qarşısının alınması üçün tədbirlər görür.
İş şəraiti:
- Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki, İş yeri: Sumqayıt şəhəri
- İş saatı: 09:00-18:00
- Əmək haqqı: Gross -1000 manat
- Cinsi – Kişi
- Yaş həddi : 23-35
- AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “SƏTƏM üzrə mütəxəssis” sözlərini qeyd edərək e-mail ünvanına göndərsinlər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 3
FMCG
Communications Manager
Son tarix 04 avq 2022 - [email protected]
Company's platform management:
- Content plan creation for each of selected audiences.
- Adaptation of global content.
- Local content creation (incl. contributors search, briefing and process leadership).
- Web site promotion in social media to increase visits, unique visitors, conversion rate.
Social media platforms management:
- Content plan development and execution for each of selected audiences and social media platforms.
- Content and editorial messaging to consumers creation ensuring text/photo/moving images are web tailored, relevant, engaging and top-notch quality.
Media projects:
- Creates photo and video projects with influencers, athletes and artists
- Builds relations and works closely with partners, sponsors as well as media representatives and influencers
Act as a center of digital expertise:
- Ensures all relevant digital communication channels are managed and activated in line with international strategy (web, online, mobile, games, social media activities, etc.).
- Evolve the local organization’s marketing mix in partnership with Brand, Sports and Culture Marketing
- Creates strategic media directions, analyzing statistics and market trends.
How company imagines you:
- 3+ years of work experience in Media/Communication/Digital with excellent industry knowledge
- A strong creative and operational background. Background in journalism is a plus
- A proven track record in leading teams and projects in media and content business with proven ability to develop audiences.
- Analytic thinking with ability to translate into strategy and concrete initiatives.
- Excellent presentation and negotiation skills.
- Excellent understanding of local/International digital landscape regarding websites/competitors, social networks and mobile apps/sites.
- Experience and an excellent eye for detail in web and digital media. An understanding of productions across all digital mediums is desired.
- Social nature, positive, team player.
- Proactive and creative, problem solver.
- Highly efficient and effective project management skills.
- Azerbaijani - fluent; Russian, English - upper Intermediate+.
VAKANSİYA 4
Ecomedi
Sürücü dezinfektor
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Xüsusi maşın və avadanlıqların köməyi ilə dezinfeksiya, dezinseksiya və deratizasiya edilməsi;
- Dezinfeksiya, dezinseksiya və deratizasiya üçün maşın və avadanlıqları hazırlayır, onlara qulluq edir, təlimata uyğun olaraq kimyəvi preparatları və digər vasitələri tətbiq edilməsi;
- Şirkətə məxsus nəqliyyat vasitəsinə tam maddi məsuliyyət daşımaq;
- Nəqliyyatı təmiz və səliqəli saxlamaq.
Əsas tələblər:
- Yaş həddi: 21-45;
- Sürücülük vəsiqəsi;
- Orta təhsil (müvafiq peşə təhsili üstünlükdür)
- Ünsiyyət qura bilmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığ;
- İntizamlılıq, səliqəlilik, məsuliyyətlilik.
- Şəxsi avtomobille işləyən olarsa əmək haqqı daha yüksək olacaqdır.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: I-VI günlər 09:00-dan 18:00-dək, istirahət günü: bazar;
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilir;
- Əmək haqqı 400-500
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Sürücü-dezinfektor” qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Restaurants by Emin Agalarov
Помощник повара
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Заработная плата - от 400 АЗН
Обязательства:
- Обеспечение нужного количества качественной заготовки.
- Соблюдение правил работы на оборудовании и содержание его в надлежащей чистоте во время всего рабочего дня.
- Подготовка основной продукции, входящей в меню, и приготовление пищи строго соблюдая технологический процесс и согласно установленным рецептам.
- Соблюдение правил товарного соседства и ротации продуктов, контроль сроков реализации продуктов.
Требования к кандидату:
- Высшее/средне-специальное образование.
- Владение русским и азербайджанским языками.
- Опыт работы в данной сфере не менее 2-х лет.
- Аккуратность, исполнительность, чистоплотность.
Тип занятости:
Полная занятость, полный рабочий день
- Оформление согласно ТК АР.
- График работы 6/1
- Компания предоставляет обед и сервисный автобус.
CV кандидатов, не соответствующих указанным требованиям, не будут рассматриваться.
VAKANSİYA 6
Wyndham Garden Hotel
Hüquqşünas köməkçisi
Son tarix 05 avq 2022 - hr.wyndhamgarden@resantgroup
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müqavilələrin hüquqi ekspertizasını həyata keçimək;
- Standart müqavilə formalarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Dövlət orqanları və ictimai təşkilatlarla yazışmalar aparmaq.
- Hüquqi məsələlərlə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərə müvafiq qaydada və müəyyən olunmuş vaxt ərzində cavabların hazırlanması işinə nəzarətin edilməsi..
- Korporativ hüquqi layihələrin hazırlanmasında iştirak etmək.
- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarını icra etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali hüquqi təhsil
- Mülki, əmək, inzibati qanunvericilik sahəsində biliklər.
- Mövcud sahədə – 6 ay -1 il iş təcrübəsi (təcrübə proqramların iştirakçıları)
- Azərbaycan dili, İngilis dili yaxşı səviyyədə, Rus dili orta səviyyədə
- Analitik düşüncə
Maraqlanan namizədlər öz CV-ləri mövzü hissəsinə “Hüquqşünas köməkçisi “ qeyd etməklə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 7
Restaurants by Emin Agalarov
Повар холодного цеха
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Заработная плата - от 800 АЗН
Обязательства:
- Изготовление холодных блюд;
- Контроль качества входящего сырья;
- Обновление блюд в соответствии с текущим спросом;
- Получение и контроль ассортимента;
- Организация рабочего места, наведение и поддержание порядка.
Требования к кандидату:
- Высшее/средне-специальное образование.
- Владение русским и азербайджанским языками.
- Опыт работы в данной сфере не менее 2 лет.
- Опыт работы с морепродуктами
- Вежливость, аккуратность, профессионализм, желание расти и развиваться в перспективном коллективе.
Тип занятости:
Полная занятость, полный рабочий день
- Оформление согласно ТК АР.
- График работы 6/1
- Компания предоставляет обед и сервисный автобус.
CV кандидатов, не соответствующих указанным требованиям, не будут рассматриваться.
VAKANSİYA 8
Quba Palace Hotel
Maliyyə şöbəsinin müdir müavini
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə mühasibatlıq hesabatlarını yoxlayır;
- Aylıq, rüblük, illik olmaqla vergi DSMF və statistika hesabatlarına birbaşa nəzarət edir.
- Gündəlik maliyyə - mühasibatlıq işlərinə nəzarət edir və səmərəli təkliflər verir;
- İnventarizasiyalar aparır və qiymətlərin sayımında iştirak edir.
- Proqramı vasitəsilə göndərilən hesabatlara birbaşa nəzarət edir.
Namizədə tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil;
- MS Office və 1C proqramlarını bilməli;
- Baş mühasib vəzifəsində minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
- Mühasibatlıq qanunvericiliyi, Mühasibat uçotunu və Mühasibat müxabirləşmələrini bilməli;
- Vergi və Əmək məcəlləsini bilməli;
- Elektron hökümət portalında işləmə bacarığı olmalı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, rus dili və ingilis dili arzuolunandır;
- Təhlil, analitik düşüncə və yüksək ünsiyyət qurma qabiliyyəti;
- Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı.
Nəqliyyat və yataqxana ilə təmin olunma;
Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
Əmək haqqı: Qarşılıqlı razılaşma əsasında təyin olunacaq.
Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər
VAKANSİYA 9
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 05 avq 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təchizat proseslərinin hazırlanması, yerinə yetirilməsi və icra olunmasının idarə edilməsi;
- Maya dəyərinin azaldılması və ən uyğun seçimin edilməsi;
- Təchizat işi və dəyişikliklərlə bağlı təchizat üzrə menecerə məlumat verilməsi;
- Satınalma sifarişlərin açılması və icra olunması;
- Yerli bazara baxış keçirilməsi;
- Müqavilə və ödəniş sənədlərinin hazırlanması;
- Alınacaq məhsulun vaxtında, uyğun keyfiyyətdə və dəyərdə olmasına nəzarət edilməsi;
- Alışlara müvafiq rəylərin və təsdiqlərin alınması;
- Alışların 1C proqramında işlənməsi;
- Şirkətin təchizat siyasətinə uyğun təchizatçının seçilməsi;
- Təchizat planına uyğun alışların həyata keçirilməsi;
- Təchizatçılarla danışıqların aparılması, endirimlərin alınması;
- Şirkətin ölkədaxili yüklərin daşınmasının təşkili və xidmət sonrası ödənişlərin edilməsinə nəzarət;
- Şirkəti idxal (şifarişlər) və ixrac (satış) yüklərinin daşınmasının təşkili və xidmət sonrası ödənişlərin edilməsinə nəzarət;
- Yüklər üçün nəqliyyat vasitələrini seçilib, araşdırmaq və prosesi idarə edilməsi;
- Logistika üzrə tenderlərin keçirilməsi;
- Ən optimal nəqliyyat yolunun təyin edilməsi.
Tələblər:
- Minimum 1-3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan, türk və ingilis dillərini əla səviyyədə bilməli;
- CIPS biliyi olmalı;
- Alıcılarla ünsiyyət qurmaq bacarığı.
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri, Gilan Tekstil Parkı;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 10
Yetişdirmə üzrə xidmət rəisi
Son tarix 02 avq 2022 - [email protected]
İş yeri: Şabran şəhəri
Şöbə: İstehsalat departamenti, Yetişdirmə xidməti
Hesabat verir: İstehsalat departamentinin direktoruna və bilavasitə İdarə Heyətinin sədrinə
Tabeçilikdə işçi: Var.
İş vaxtı:
6 günlük iş həftəsi,
Həftənin bir günü istirahət günü
İş saatı: 09:00-17:00-dək
Namizədə tələblər:
- Sahə üzrə ali təhsil
- Quşçuluq sahəsində (Broylerdə) iş təcrübəsi və Menecment təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək
- Baytar təhsilli adama üstünlük veriləcək.
- İş təcrübəsi : 3 ildən 5 ilə qədər
- Ölkədə və xaricdə broylerin yetişdirilməsi sahəsində mövcud olan qabaqcıl təcrübəni.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Quşların yetişdirilməsinə dair qarşısına qoyulmuş plan və tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək, istehsalın bütün sahələrinin fasiləsiz işlə təmin etmək, yüksək keyfiyyətli normativ çəkiyə uyğun, sağlam quşların yetişdirilməsinə nail olmalı, əsas və dövriyyə vasitələrindən səmərəli, əmək məhsuldarlığından məqsədyönlü istifadə etmək.
- Texnoloji qrafikə uyğun olaraq aidiyyatı işçilər və icraçılara quşların yetişdirilməsi və kəsimə verilməsi qrafikini tərtib edib həyata keçirilməsini təmin etmək.
- Quşlarda yüksək çəki artımı alınmasına, salamat saxlama faizinin yüksək olmasına, normadan az yem məsrəfinə nail olmalı, qabaqcıl texnologiyalardan, material və maliyyə ehtiyatlarından səmərəli istifadə etmək.
- İstehsalat planlarını vaxtında və keyfiyyətli hazırlayıb həyata keçirilməsini icraçılara tapşırmalı və onların icra edilməsinə nəzarət etməli.
- Aylıq, rüblük və illik planların, sexlərin avadanlıq və materiallara olan tələbatının hazırlanmasını təmin edir.
- Nəzərdə tutulmuş plana əsasən müqayisəli şəkildə hər həftə quşların çəkisi və inkişafı barədə Rəhbərliyə məlumat verir.
- Tələb olunan miqdarda quşların qəbulu və yetişdirilməsi üçün binanın lazimi keyfiyyətlə təmizlənməsini və texnoloji avadanlıqların fasiləsiz işləməsini təmin edir.
- Yeni partiya quş qəbulu üçün quşdamının hazırlıq vəziyyətini yoxlamalı və hazır olması barədə aidiyyatı sahənin işçiləri ilə birgə akt tərtib etməli, texniki, zootexniki və zoobaytar işlərində çatışmamazlıqlrı aşkar etdikdə qeydlər aparmalı və aidiyyatı sahənin işçiləri tərəfindən aradan qaldırılmasına nəzarət edir.
CV-lərinizi elektron ünvanına, mövzu yerinə vakansiyanın adını yazmaqla göndərməniz xahiş olunur. Yalnız tələblərə uyğun namizədlər seçilərək iş görüşmələrinə dəvət olunacaq.
Əmək haqqı bazarda olan təkliflər arasında rəqabətli səviyyədə təklif olunur.
CV-lərin təqdim edilməsi üçün son tarix: 01.08.2022.
VAKANSİYA 11
Italdizain Group
Finance Specialist
Son tarix 16 iyl 2022 - с[email protected]
Должностные обязанности:
- Ежедневная проверка банковских счетов и внесение в ERP в соответствии со структурой компании;
- Ежедневный анализ поступивших средств по программе Аzericard, по выпискам банка и сверка с отображением в ERP;
- Проверка/ввод в ERP всех денежных вкладов, поступлений на банковских счетах, переводов в иностранной валюте;
- Ввод всех банковских платежей (AZN, USD, EUR, CHF, GBP) в программу по точкам продаж;
- Контроль за правильностью и достоверностью данных, указанных в документах, предоставляемых в финансовый отдел,
- Анализ и своевременный ввод в ERP систему, затрат связанной с деятельностью компании согласно предоставленным документам.
- Проверка баланса, а также внесение платежей, произведенных с таможенной карты компании;
- Участие в подготовке и проверке ежемесячных и ежеквартальных отчетов, и внесение корректировок при необходимости;
- Сдача проделанной работы в сроки установленные процедурами компании (еженедельно, ежемесячно).
Требования:
- Высшее образование в области бухгалтерского учета;
- Опыт работы на аналогичной позиции не менее 3-х лет;
- Знание азербайджанского, русского языков, а также базовое знание английского языка;
- Знания MS Office, 1 C, опыт работы с ERP программами;
- Стрессоустойчивость, требовательность, ответственность, коммуникабельность, внимательность, инициативность, дипломатичность, соблюдение конфиденциальности.
Условия:
- Стабильная работа
- Оформление по ТК АР
- Заработная плата по договоренности.
Зарплата: 600-800 AZN
Собеседование состоится после рассмотрения всех полученных резюме.
Резюме принимаются до 15 июля 2022 года
Просьба отправлять резюме с указанием в теме позиции «Finance Specialist».
Только соответствующие вышеуказанным требованиям кандидаты будут приглашены на собеседование.
VAKANSİYA 12
Balli Bisi
Telesales Supervisor
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
- Müştəri müraciətlərinin operativ olaraq cavablandırılmasının təmin edilməsi
- Telesales şöbəsi ilə digər şöbələr arasında əlaqələrin qurulmasını idarə etmək
- Tabeçiliyində olan əməkdaşlar arasında ədalətli iş bölgüsününün aparılması
- Koorparativ etikanı qorumaq, komandada ruh yüksəkliyini təmin etmək
- Günlük və aylıq hesabatları hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək
Tələblər:
- Marketinq, satış, biznesin inkişafı və vakansiyaya uyğun olan hərhansı bir bakalavr dərəcəsi.
- Qurup rəhbəri kimi 1-3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dilində səlis danışıq, Rus dili üstünlükdür
- MS office (Word, Excell ) proqramları üzrə biliklər
- Müstəqil şəkildə analiz və hesabat təqdimetmə qabiliyyəti.
- Problemləri həll etmə və ya həlli yolları təklifləri verə bilmə bacarığı
- Komandada işləmək, və idarəcilik bacarığı
- Aktiv, gülərüz, məsuliyyətli
İş qrafiki:
- Ünvan: .Şamaxinka, 20 yanvar küç 15C,
- İş rejimi: 09:00 - 18:00 ( 6 gün )
- Əmək haqqı: 700 - 900 AZN + Bonus
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Telesales Supervisor” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilər. Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər intervyuya dəvət olunacaqlar.
Əlaqə: 055-200-80-37
VAKANSİYA 13
Bizim Market
Əmək haqqı hesablanması üzrə mühasib
Son tarix 05 avq 2022 - Müraciət et
İş haqqında məlumat:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədlərin hazırlanması;
- İşçilərin əmək haqqılarının hesablanması və mühasibat uçotunda əks etdirilməsi;
- Əmək haqqı ilə bağlı DSMF, Statistika və digər hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Online kargüzarlıq və e-qaimə portallarında işlərin görülməsi;
- Təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşçalarının sənədləşdirilməsi və uçotda əks etdirilməsi;
- Müqavilələrin reestrinin aparılması və s.
Namizədə olan tələblər:
- Mühasib vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Word və Excel proqramlarını bilməli;
- 1C proqramında işləmə bacarmalı;
- Mühasibat sahəsi üzrə qanunvericilik aktlarını və normativ sənədləri bilməli;
- Analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdim etmək bacarıqlarına malik;
- Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək, problemləri həll etmək bacarığına malik olmalıdır.
Təminatlar:
- Əmək haqqı 800 AZN +
- Nahar yeməyi təmin edilir
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər aşağıdakı link üzrə keçid ederək müraciət edə bilər.
VAKANSİYA 14
Zeta Group
SMM Mütəxəssis
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali (marketinq və ya əlaqəli sahə)
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir
- İş təcrübəsi: minimum 1 il iş təcrübəsi.
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində yaxşı səviyyədə danışıq və yazı bacarıqları
- Kompyuter bilikləri: MS Office və vəzifəyə aid proqramların bilməsi
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları (şifahi, yazılı).
- Fərdi və komanda şəklində işləmək bacarığı
- Mükəmməl kompüter bacarıqları
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- ZETA Group şirketine daxil olan firmaların sosial şəbəkədəki səhifələrinin kontent planlarının hazırlanmasına və paylaşımlara nəzarət etmək
- Sosial mediada paylaşılacaq vizualların dizayn edilməsinə nəzarət etmək
- Müştəri brifini kreativ komandaya anlaşıqlı şəkildə tam izah etmək
- Kontentləri və səhifənin məzmununu daima inkişaf etdirəcək layihələri təklif etmək və sərbəst işləməyi bacarmaq
- Gündəlik, həftəlik və aylıq yüksək keyfiyyətli kontentin hazırlanması və sosial mediada paylaşılmasını təmin etmək
- Müştəri ilə şirkət arasında əlaqələri və iş axışını koordinasiya etmək
- Aylıq hesabatları hazırlamaq
İş şərtləri:
- İş vaxtı 09:00 - 18:00
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
- Əmək haqqı 600-800 AZN nəzərdə tutulmuşdur, lakin müsahibə əsasında təyin ediləcəkdir.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd edin)
VAKANSİYA 15
MOGAN Hotel
Qonaqların qarşılanması üzrə Qeydiyyatçı
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
İşin təsviri:
- Otel standartlarına uyğun olaraq qonaqların qarşılanması,
- Qonaqlaın otelə qəbul edilməsi, yerləşdirilməsi və oteldən yola salınması,
- Qonaqların bütün arzu və istəklərini, şikayətlərini Qonaqlar ilə əlaqəlır bölməsi ilə koordinasiya edərək həll edər;
- Otelin fəaliyyəti haqqında bütün məlumatlara malik olmalı və zəng edən müştərilərə ətraflı izah etməlidir;
- Tələb olunan gündəlik hesabatların hazırlanması;
Namizəddə tələblər:
- Xarici dil biliyi - rus, ingilis (orta səviyyədə)
- Müvafiq vəzifədə iş təcrübəsi
- Xarici görünüşünə və səliqəsinə diqqət
- Məsuliyyətli, punktual və nizam-intizamlı olmaq
- Müştərilərlə yüksək ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Komanda da işləmək bacarığı
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə
- Şirkət daxili qaydalara riayət etmək
- Kütlə ilə işləmək bacarığı
İş şəraiti:
- 5 günlük 2 növbəli iş qrafiki
- Həftədə 2 gün istirahət
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
- Əmək haqqı: 500 AZN + Service
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Ünvan; Mogan Hotel, İnşaatçılar prospekti 12
E-mail – [email protected] , [email protected].
Job Describtion:
- Welcoming guests accordance hotel standards,
- Reception, accommodation and departure of the guest from the hotel,
- Resolves all wishes and requests of the guests, coordinating with the Guest Relations section;
- Have all the information about the hotel's activities and explain in detail to the calling customers;
- Preparation of required daily reports
Requirements:
- Knowledge of foreign languages - Russian, English (pre-intermediate)
- Work experience as a Guest Service Agent
- Responsible, punctual and disciplined
- Ability to communicate well with customers
- Ability to work in a team
- Accuracy and attention to detail
- Comply to company rules
- Ability to work with the masses
Working conditions:
- 5-days - 2-shifted working schedule
- 2 days of rest in a week
- Shifted working schedule;
- Documentation in accordance with labor legislation
- Salary: 500 AZN + Service
- Lunch is provided by the company
- Address; Mogan Hotel, İnshatchılar Avenue 12
Email- [email protected], [email protected]
VAKANSİYA 16
Resant Group
Front Office Menecer (hotel)
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bütün ön büro siyasəti və prosedurlarına riayət olunmasını təmin edir;
- Qonaq məmnuniyyətini təmin edir və işçilərin səlahiyyətlərinə uyğun olaraq problemləri həll edir;
- Ön büro işçilərinin seçimində iştirak edir. Şöbəyə motivasiya verir və gündəlik əlaqə qurur;
- Ön büro işçilərinin növbə cədvəllərini tərtib edir;
- Ön büro işlərini planlaşdırır;
- Otaq vəziyyəti haqqında dəqiq məlumatın qorunub saxlanıldığını və düzgün şəkildə çatdırıldığını yoxlayır;
- Qonaq problemlərini tez, səmərəli və nəzakətlə həll edir;
- Bütün nağd pul, çek nağdlaşdırma və kredit siyasətini tətbiq edir;
Namizədə bağlı tələblər:
- Otel təcrübəsi mütləqdir;
- MS Office, Elektra proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan, Rus, İnglis dillərini əla səviyyədə bilməli;
- Məsuliyyətlik, gülərüzlülük, operativlilik, pozitiv və ünsiyyətcil olmaq.
İş Şəraiti:
- İş vaxtı: həftədə 6 gün;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- Əmək haqqı: 1500 AZN.
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Front Office Menecer” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 17
Şam - Fi MMC
Büdcə və maliyyə nəzarəti şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil;
- Büdcə planlaşdırılması, xərclərə nəzarət, maliyyə hesabatlılığı sahəsində təcrübə və biliklər;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi, yüksək təqdimat bacarığı;
- MS Office proqramlarından (xüsusilə MS Excel) təkmil istifadə bacarığı;
Əmək haqqı: Aylıq 500 AZN.
İşin təsviri:
- Büdcə layihələrinin hazırlanmasında struktur bölmələrin məsləhətçisi qismində çalışmaq;
- Struktur bölmələrdən əldə olunan büdcə məlumatlarının dəqiqlik və dolğunluq baxımından təhlil edilməsi;
- İllik icmal büdcənin hazırlanmasında iştirak;
- Hər bir hesabat dövrünün sonunda büdcə məlumatlarını faktiki göstəricilərlə müqayisə etmək və kənarlaşmaların səbəblərini aydınlaşdıraraq məruzə etmək;
- Struktur bölmələr tərəfindən vəsaitlərin istifadəsinə nəzarət;
- Xərclər üzərində nəzarəti gündəlik əsasda həyata keçirmək, qənaət təklifləri vermək;
- İşgüzar mühitdə mühüm dəyişikliklər olduğu təqdirdə büdcə modelini yeniləmək.
Uyğun namizədlər mövzu hissəsində “Maliyyə Departamentinin Büdcə və maliyyə nəzarəti şöbəsinin kiçik mütəxəssisi” qeyd edərək e-mail ünvanına CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 18
SRC LLC
Corporate Sales Executive
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Duty station: Baku, Azerbaijan
Employment: Full time
Salary: Net 1500 AZN + bonus (TBD)
Requirements:
- At least 3 years of experience in the Sales field (preferable in car rental field);
- Bachelor’s degree in related field;
- A commitment to excellent customer service;
- Strong problem solving, active listening skills, organizational and time management skills;
- Ability to build and maintain excellent working relationships with staff at all organizational levels;
- Advance level of English and Russian;
- Good communication, writing and time management skills;
- Competency in Microsoft Office;
- To negotiate with corporate customers and propose products and services of SIXT;
- To fulfill monthly and quarterly sales targets as per assigned sales plan;
- To upsell products and services to existing accounts;
- To conclude contracts with corporate customers;
- To manage and support existing corporate customer base;
- To prepare weekly, monthly and quarterly reports.
Candidates who meet the requirements above can send their resumes with the Job Title “Corporate Sales executive”.
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
VAKANSİYA 19
Tap Media Group
Menecer
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
"Doctortap" yeni menecer axtarışındadır!"
"Doctortap", həkimlərin və klinikaların internet üzərindən pulsuz axtarışı imkanını yaradan onlayn portaldır.
Namizədə olan tələblər:
- Satış fəaliyyəti üzrə iş təcrübəsi;
- İdarəetmə bacarığı və təcrübəsi;
- Ofis proqramları ilə işləmək bacarığı
- Özəl klinikalarda iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Dil biliklər arzu olunandır.
Əgər özünüzü bizim tələblərə uyğun sayırsınızsa, haqqınızda ətraflı məlumatı şəkilinizi əlavə edərək e-mail ünvanına göndərin.
VAKANSİYA 20
Mars Overseas Baku
Nəzarətçi
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
İş yeri: Sumqayıt, Azərbaycan, Sülh küç., 76-cı məhəllə, 10 D
Əsas öhdəliklər:
- Obyektin fiziki mühafizəsi
- Obyekt daxilində işçilərin, qonaqların giriş-çıxışına nəzarət
- Obyekt daxilində nəqliyyat vasitələrinin giriş-çıxışına nəzarət
- Daxili nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət
Əsas tələb:
- Orta təhsil
- Təcrübə - minimum 1 il
Əsas Bacarıqlar:
- Fiziki sağlam olması
- Hərbi xidmətdə olması
- Boy – minimum 1.75
Əlavə məlumatlar:
- 3 növbəli iş rejimi
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Nəzarətçi” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz
VAKANSİYA 21
AzəriMed QSC
Full stack PHP proqramçı
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təcrübə: PHP proqramlaşdırma üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Laravel framework ilə tanışlıq;
- Frontend bilikləri (HTML5, JS, Angular, Bootstrap);
- SQL biliyi;
- GİT ilə işləmə bacarığı;
- NodeJs bilikləri arzuolunandır.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni layihələrin hazırlanması;
- Hazır proqramlarda əlavə və dəyişikliklərin icra olunması;
- Web saytın inkişaf etdirilməsi.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Tam iş günü
- İş yeri: Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli küçəsi 1/11
- Əmək haqqı: 900 – 1300 AZN
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən mövzu hissəsində “Full stack PHP proqramçı” qeyd edərək CV formasını elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz
VAKANSİYA 22
Resant Group
Housekeeping Supervisor
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Responsibilities:
- Train housekeepers on cleaning and maintenance tasks
- Oversee staff on a daily basis
- Check rooms and common areas, including stairways and lounge areas, for cleanliness
- Schedule shifts and arrange for replacements in cases of absence
- Establish and educate staff on cleanliness, tidiness and hygiene standards
- Motivate team members and resolve any issues that occur on the job
- Respond to customer complaints and special requests
- Monitor and replenish cleaning products stock including floor cleaner, bleach and rubber gloves
- Participate in large cleaning projects as required
- Ensure compliance with safety and sanitation policies in all areas
Requirements:
- Work experience as a Housekeeping Supervisor or similar role
- Hands-on experience with cleaning and maintenance tasks for large organizations
- Ability to use industrial cleaning equipment and products
- Excellent organizational and team management skills
- Stamina to handle the physical demands of the job
Salary : 900 AZN
VAKANSİYA 23
Yeni Evim
1C Operator
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müştərilərdən daxil olan telefon zənglərinə cavab vermək
- Müştərilərə operativ və keyfiyyətli xidmət göstərilməsini təmin etmək
- Səbirli olmalı, müştərilərdən sifarişi tam ətraflı götürməli və bütün sualları cavablandırmalıdır
- İşində məsuliyyətli, ciddi, danışıq diksiyası normal olmalı
- Malların stokunu nəzarətdə saxlamaq və sifarişin verilməsi
- Sifarış tələbi əsasında anbardan mal çıxışını təşkil etmək;
- Qalıq analizinin düzgün şəkildə aparılması;
- Anbara daxil və xaric olan malların 1C sisteminə işlənməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Baş anbardarın verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi
- İş yeri: Sədərək Ticarət Mərkəzi
- İş saatı 09:00 –dan 18:00 -dək
- İstirahət: Həftədə 1 gün razilaşma ilə
- Maaş: 600 – 700 manat. ( Zamanla bonus da ayrıla bilər )
Tələblər:
- 1C proqramında yüksək səviyyədə biliyin olması vacib şərtdir.
- Microsoft office proqramlarını bilməli.
- Əla ünsiyyət bacarıqları
- Əzmkarlıq, stresə davamlı və komandada işləmə bacarığı olmalı
- Problemləri həll etmə bacarığı
- Analitik düşüncə qabliyyəti və riyazi bilik səviyyəsi yüksək olmalı
- Rərbərliyin və mühasibin tapşırıqlarını vaxtında və düzgün yerinə yetirməli
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “1C Operator” mövzusu altında elekton ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 24
Agro Dairy
Assessment Supervisor
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Principal Functions & Responsibilities (including, but not limited to):
- Creating feasibility procedure that shows clear stage closures and must strictly follow this.
- Would act like a project manager on Category C projects if needed.
- Networking and collaborating with other professionals/contractors.
- Have to prepare project scheduling with the draft so must have a good planning mindset.
- Working within the budget to deliver safe and efficient studies on time.
- Liaising with internal and external stakeholders to understand the requirements perfectly.
- Attending meetings and providing input and updates.
- Analyzing data to write up reports.
- Communicating with staff, directors.
- Have communications with the government departments for getting correct assessments for projects.
- Open to developing himself/herself
Education/Qualification/Experience:
- Bachelor's degree in Mechanical/Construction/Electrical Engineering or Technician
- Additional courses in Mathematics, Physical Science or Design recommended.
Skills/Abilities:
- Relevant certifications, registrations, and licenses may be required.
- Superb creativity, vision, and problem-solving skills.
- Excellent interpersonal skills and self-confidence.
- Extensive experience working on engineering projects.
- Ability to make decisions in high-stress situations.
- Great written and verbal communication skills.
- Curiosity and a growth mindset.
Additional Information:
Place of work – Baku Office
Candidates who meet the stated requirements can send their CVs.
Please indicate the name of the position you are applying for as “Assessment Supervisor” in the subject line of the email.
VAKANSİYA 25
Mars Overseas Baku
Satış analitiki
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış komandasını gündəlik hesabatlarla təmin etmək
- Həftəlik, aylıq, rüblük hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək
- Müştərilərin analitik təhlilinin aparılması
- KPI hədəfləri üçün təhlil aparılması
- Rəhbərlik və ya Satış komandası tərəfindən gələn tələblərə əsasən hesabalar hazırlamaq
Tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi (FMCG sektorunda təcrübə arzuolunandır)
- Azərbaycan dili (mükəmməl) və İngilis dili (orta)
- MS Office proqramları, Power BI, Power Query və Data Model biliklər
- Analitik düşünmə qabiliyyəti və böyük həcmli data ilə işləmə bacarığı
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Ünsiyyət qabiliyyəti
İş rejimi:
- İş yeri – Bakı şəh., Yasamal ray., Hüseyn Cavid pr.198, Mirvari Park yaşayış kompleksi
- İş günləri – həftənin 5 günü, gündə 8 saatlıq iş rejimi
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Satış analitiki” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 26
Company
Marketinq Menecer
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
İş Barədə Məlumat:
- Bazarı və bazar tendensiyalarını araşdırmaq;
- Məhsulun inkişaf strategiyasını hazırlamaq və təsdiq etmək;
- İşin nəticələrinə nəzarət və təhlil etmək;
- Təsdiq olunmuş strategiyaya uyğun SMM işini idarə etmək (aylıq SMM planı hazırlamaq);
- Aylıq fəaliyyət barədə hesabat hazırlamaq və təqdim etmək;
- Foto/video çəkilişləri prosesinin təşkil və nəzarətini təmin etmək;
- Yeniliklər/məhdud məhsullar üzrə təkliflərin koordinasiyası;
- Reklam materiallarının filiallara paylanmasını təşkil etmək;
- Loyallıq kartları üzrə hesabat təqdim etmək (aylıq);
- ABC-analitika və kateqoriyalı menyu analitikasını aparmaq, rəhbərliyə hesabatı təqdim etmək (aylıq);
- Öz işini əməyin təhlükəsizliyi qaydalarına və normalarına uyğun olaraq həyata keçirmək;
- Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Nami̇zədə Tələblər:
- Ali təhsill;
- Azərbaycan və rus dillərində əla səviyyədə danışıq qabiliyyəti (ingilis dili arzuolunandır);
- Əlaqəli sahədə 3 ilə qədər iş təcrübəsi;
- Fərdi keyfiyyətlər: məsuliyyət, diqqətlilik, müstəqil qərar vermə bacarığı və ünsiyyət qurma qabiliyyəti;
Bi̇z Si̇zə Təkli̇f Edi̇ri̇k:
- Stabil əmək haqqı;
- Şirkət tərəfindən naharla təmin olunma;
- Gənc və dinamik kollektivdə işləmək fürsəti;
- Təlim, treninq və master-klaslarda iştirak etmə fürsəti;
- Karyera inkişafı fürsəti.
Maraqlanan namizədlərin öz CV-lərini göndərmələri xahiş olunur. Mövzu yerində “Marketing menecer” yazılması vacibdir. CV göndərməyənlərin namizədlikləri nəzərə alınmayacaq.
VAKANSİYA 27
Qala Group
Təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca vəzifə öhdəlikləri və məsuliyyətlər:
- Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq icra etmək;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Açılmış sifariş formalarının analizi;
- Satınalma sorğularına nəzarət, yoxlanılması və hesabatlarının hazırlanması;
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
- Satınalma prossesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək;
- Hesabatların hazırlanması və analizi, satınalma sorğularının hazırlanması, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarəolunması;
- Təchizatçıların seçimi və qiymətləndirilməsi;
- Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması.
Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca tələblər (təhsil, sertifikat, iş təcrübəsi, əcnəbi dil bilikləri və s.):
- Ali təhsil
- Təchizat sahəsində ən az 3 il iş təcrübəsi
- 25-40 yaş
- Təchizat və satınalma prossesləri və ümumi prinsiplərini anlamaq
- Təchizatın planlaşdırılması və təchizatçıların performansının qiymətləndirilməsi bacarığı
- Danışıqların aparılması bacarığı, təchizatçıların arasında düzgün seçim etmək bacarığı
- Bazarı təhlil etmək bacarığı
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı
- Satınalma müqavilələrin tərtibatı haqda ümumi anlayış
- Dil bilikləri: Ingilis, Azərbaycan və Rus dilləri – mükəmməl səviyyədə
- MS Office proqramları, 1C biliyi
- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarığları
İş rejimi - həftədə 5 günlükdür
iş saatları - 09.00-18.00
1 saatlıq nahar fasiləsi
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
Namizədlərdən şəkilli CV-lərini “Təchizat üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə göndərmək xahiş olunur.
Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 28
Ateshgah Sigorta
İT layihələr üzrə iş şöbəsinin mütəxəssisi (Layihə Meneceri)
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Proqram / Layihə idarə edilməsi sahəsində minimum 2 il təcrübə
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla), İngilis dili ( texniki )
- İnformasiya Texnologiyaları və trendləri barəsində biliklər
- ERP anlayışı və CRM bilikləri;
- Layihə idarə edilməsi proqramları üzrə praktiki təcrübə
- Biznes və ya sistem analitika təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək
- Analitik təhlil etmə və operativlik bacarığı
- Komandada işləmə bacarığı
Vəzifələr:
- Lahiyə öncəsi sifarişçinin tələblərini müəyyən etmək, təhlil etmək və lazımi sənədləri hazırlamaq;
- Məlumat və proseslərin modellərini sxemlər vasitəsi ilə qurmaq və təsvir etmək
- Mövcud olan informasiya sistemlərini (proqram təminatlarının) təhlil etmək və sənədləşdirmək;
- Proqram təminatının optimal hazırlanması üçün sifarişçiyə məsləhətlər vermək;
- Layihə idarə edilməsi proqramları üzərindən Layihələrin statusun müəyyən etmək
- Departamentin iş prosesinə aid sərəncam və ya digər sənədlər hazırlamaq
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Əmək haqqı : 1000 - 1200 AZN (müsahibə əsnasında təyin olunur)
Məlumatlandırıcı qeydlər:
- Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
- CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
- CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
- Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
- İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
- Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
- CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
- İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “İT layihələr üzrə iş şöbəsinin mütəxəssisi (Layihə Meneceri)” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 29
AzəriMed QSC
Front-End Developer
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Müvafiq sahədə ali təhsil;
- Təcrübə: Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- HTML 5, CSS3 VƏ Jquery programlarını yüksək səviyyədə bilməli;
- Figma və Adobe Photoshop üzrə biliklərinin olması, Javascript, GIT, REST API programlarından istifadə bacarığı;
- Typescript, Flutter texnologiyalarının bilinməsi arzu olunandır;
- UI/UX prinsipləri haqqında məlumatlı olmalı;
- Adaptiv web interfeyslərin inkişaf etdirilməsi bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Fərdi və komandada işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Dizayna uyğun olaraq web və mobil layihələrin hazırlanması;
- Web səhifələrinin dizayn və formatının təyin olunması;
- Mövcüd web səhifələrin təkmilləşdirilməsi;
- UI/UX dizaynlarının texniki praktikalılığının təmin olunması.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 600-800
- Ünvan: Əhməd Rəcəbli 1/11A
Qeyd: CV ilə birlikdə portfolionun göndərilməsi mütləqdir.
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Front-end developer” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz
VAKANSİYA 30
Company
Aparıcı mühasib
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
İş yeri - İstehsalat müəssisəsi (qida sənayesi) (Bakıxanov qəsəbəsi).
İş rejimi - Həftənin 6 günü (nahar şirkət tərəfindən qarşılanır)
Əmək haqqı - 900-1100 AZN
İş stajı - Minimum 3 il, arzu olunan istehsal sahəsində
İş bacarıqları - Günəş mühasibat
Proqramı və office proqramları ilə işləmək bacacrığı, statistika və vergi hesabatları təqdim etmək, mühasibatlıq hesabatlarını hazırlamaq.
Yaş həddi - 27-40 yaş arası (arzu olunan xanım namizəd)
Dil bilikləri - Azərbaycan və rus dilləri sərbəst