Banner

Tenderlər

Baş Prokurorluqdan böyük satınalmalar - 4 LOTLUQ TENDER ELANI

Baş Prokurorluqdan böyük satınalmalar - 4 LOTLUQ TENDER ELANI | FED.az
09:08 9 Mart 2021
Azərbaycan Respublikası Baş Prokurorluğu 2021-ci ildə dəftərxana ləvazimatlarının, təsərrüfat mallarının və katriclərin, geyim formasının, avadanlıqların, ofis və kabinet mebellərinin satın alınması ilə əlaqədar açıq tender elan edir.
FED.az xəbər verir ki, tender 4 (dörd) LOT üzrə keçirilir:

LOT - 1. Dəftərxana ləvazimatlarının, təsərrüfat mallarının və katriclərin  satın alınması.

LOT - 2 . Geyim formasının satın alınması.   

LOT - 3. Avadanlıqların satın alınması.

LOT - 4. Ofis  və kabinet mebellərinin satın alınması.

Tender  iştirakçılarına təklif edilir ki, “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet Portalı vasitəsilə elektron formada təqdim etsinlər.

Malların təchiz olunma müddəti - il ərzində.

Təkliflərin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir: səmərəli tender təklifinə, yüksək keyfiyyətə, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsinə, iddiaçının maliyyə vəziyyətinə.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi texniki və maliyyə imkanlarına malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər hər LOT üzrə 500 AZN məbləğində iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas şərtlər toplusunu dövlət satınalmalarının vahid internet Portalı vasitəsilə elektron formada ala bilərlər.

Əlaqələndirici şəxs: Adgözəlov Pərviz Ramazan oğlu

Ünvan: Bakı şəhəri, Nigar Rəfibəyli küçəsi, 7, Tel: 492-64-80

Təşkilat: Azərbaycan Respublikası Baş Prokurorluğu

VÖEN: 1700354471

H/h: AZ11CTRE00000000000003118570 

Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

Kodu: 210005

VÖEN: 1401555071

M/h: AZ41NABZ01360100000000003944

S.W.I.F.T: CTREAZ22

Budcə  təsnifatının kodu:142330

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar  tenderdə  iştirak etmək  üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün elektron müracət;

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- tender  təklifinin dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq orqanlardan arayış;

- iddiaçının   son   bir  ildəki   fəaliyyəti   haqqında   vergi   orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş  maliyyə hesabatının  surəti;

- iddiaçının son üç ildəki müvafiq işlər üzrə fəaliyyəti haqqında müəssisə tərəfindən təsdiq olunmuş arayış;

- iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

- müvafiq mallar üzrə mənşə  və uyğunluq sertifikatları.

 

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa  uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender  təklifi və bank zəmanəti istisna olmaqla)  05 aprel 2021-ci  il saat 11:00-a qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə13 aprel  2021-ci  il saat 11:00-a qədər  Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 14 aprel 2021-ci il saat 11:00-da Portal vasitəsilə açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

Banner
Banner

Digər xəbərlər