Azərbaycan Hava Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunun 1 və 2 saylı Terminallarında, vağzalyanı komplekslərində gündəlik və dövri təmizlik işlərinin satınalınması ilə əlaqədar Lot 1 üzrə açıq tender elan edir.
Eləcə də bax: AZAL tender - ELAN EDİR
Lot-1 : Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunun 1 və 2 saylı Terminallarında, vağzalyanı komplekslərində gündəlik və dövri təmizlik işlərinin satınalınması
FED.az xəbər verir ki, iştirakçılara təklif edilir ki, «Dövlət Satınalmaları haqqında» Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq yuxarıda göstərilən lot üzrə Tender təklifini yazılı surətdə möhürlənmiş, imzalanmış ikiqat zərflərdə Azərbaycan dilində təqdim etsinlər.İddiaçılar öz tender təkliflərində bütün vergi və rüsumları, təyinat yerinə daşıma xərclərini nəzərə almalıdırlar.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi texniki və maliyyə imkanlarına malik olmalıdırlar.
Potensial imkanı olan iddiaçılar 1000 manat iştirak haqqını sifarişçinin aşağıdakı hesablaşma hesabına köçürdükdən sonra lot üzrə əsas şərtlər toplusunu “Azərbaycan Hava Yolları” QSC-nin Bakı şəhəri, Binə qəsəbəsi, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu 2-ci Terminal ünvanından ala bilərlər.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
- Hesab: AZ88AZAL38050000001000002000
- VÖEN: 9900000831
- Bank: “PREMIUM BANK”ASC-nin 2 saylı filialı
- Bankın VÖEN-i :9900006241
- Kodu: 508267
- M/H: AZ70NABZ01350100000000020944
- S.W.İ.F.T: AZAL AZ 22
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- iddiaçının oxşar işlərin aparılması üzrə təcrübəsi haqqında arayış;
- iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;
- iddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı sənəd;
- iddiaçının tam adı və hüquqi statusunu əks etdirən sənədlərin ( nizamnamə, dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə və ya reyestrdən çıxarış, VÖEN və s.) surəti, həmçinin bank rekvizitləri;
- tender təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd;
- tender təklifinin qüvvədə olma müddəti (təklif zərfləri açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (ən azı tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox qüvvədə olmalıdır);
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 18.05.2021- ci il saat 15:00- а qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş , imzalanmış ikiqat zərflərdə 26.05.2021- ci il saat 15:00-а qədər Azərbaycan Respublikası, АZ 1044, Bakı şəhəri, Binə qəsəbəsi, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu 2-ci Terminala təqdim etməlidirlər.
İddiaçıların tender təklifi zərfləri 27.05.2021- ci il tarixində saat 15:00- da АZ 1044, Bakı şəhəri, Binə qəsəbəsi,Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu ünvanında açılacaq.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaq.
İddiaçının səlahiyyətli nümayəndəsi zərflərin açılması prosedurunda iştirak edə bilər.
Tenderlə əlaqədar əlavə məlumat almaq üçün maraqlananlar əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərlər.
Əlaqələndirici şəxs: Hava Limanlarının İstismarı Baş İdarəsinin rəis müavini - Xаqani Həsənov;
- (99412) 497-26-00 Əlavə (26-01);
- (99412) 492-90-64;
- [email protected] (Trend)