Banner

Sığorta

"Telofon zəngləri ilə müştərini cəlb etmək mümkün deyil”

"Telofon zəngləri ilə müştərini cəlb etmək mümkün deyil” | FED.az
10:58 28 İyun 2019
Sığorta şirkətləri üçün ən əsas fəlsəvi qərar o olmalıdır ki, şirkətlər müştərini düşünməlidirlər. Bütün dünyada məsul əsaslı yanaşmadan müştəri əsaslı yanaşmaya keçid formalaşır.

FED.az xəbər verir ki, bunu bu gün Bakıda keçirilən IX Azərbaycan Beynəlxalq Sığorta Forumu (“AIIF-2019”) da  İqtisadi İslahatların Təhlili və Komunikasiya Mərkəzinin İcraaçı direktoru Vüsal Qasımlı bildirib.

Vüsal Qasımlı çıxışı zamanı təklif edib ki, sığorta şirkətləri avtomobillərdə olan used base insurance sistemindən faydalansınlar.
“Hansısa telefon zəngləri ilə müştərini cəlb etmək mümkün deyil. Müasir komunikasiya sistemlərindən istifadə etmək lazımdır”-deyə Vüsal Qasımlı bildirib

Onun sözlərinə görə, bütün dünyada sığorta şirkətləri müştəri ilə komunikasiya qurmaq üçün catbotlardan istifadə edir.
Həmçinin sığorta şirkətlərinin robot adviserlərin  tətbiqinə ehtiyac var. Robot məsləhətçilərin olması vacib amildir - deyə Vüsal Qasımlı bildirib.

Digər xəbərlər

Banner