HoReCa üzrə satış meneceri
Son tarix 02 yan 2022
İş barədə məlumat:
-
HoReCa kanalında satış həcminin, müştəri sayının artırılması və müştəri münasibətlərinin yaxşılaşdırılması istiqamətində işlərin görülməsi;
-
Şirkətin bazar payını artırmaq məqsədilə HoReCa müştərilərinin ziyarət və təhlil edilməsi;
-
HoReCa müştərilərinin əlavə xidmətlər, proqramlar və aksiyalar barədə məlumatlandırılması və cəlb edilməsi;
-
Peşəkar müştərilərə xidmətin tam dövrünün müşayiəti (sifariş, ödəniş, göndərmə);
-
Müştərilərin fərdi konsultasiyası, onların yeni məhsul növləri, iş qaydaları ilə tanış edilməsi;
-
Müştərilərə zəruri inventar və promosyon materialların təqdim edilməsi və təqib edilməsi
-
Xüsusi müştərilər üzrə satış artırılma istiqamətində təkliflər hazırlanması.
-
Horeca kanalı üzrə satış edən nümayəndələrin iş fəaliyyətinə nəzarət edilməsi.
Tələblər:
-
Azərbaycan dili mükəmməl (ingilis və rus dili arzuolunandır) olmalı;
-
Yaradıcı, təşəbbüskar, analitik düşüncəli, iri həcmli məlumat bazasını təhlil etmək təcrübəsi, problem həlletmə, müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı
-
Staj- 1-3 ilə qədər HoReCa üzrə
-
Şəxsi avtomobili olanlara üstünlük veriləcəkdir.
Digər məlumatlar:
-
5 günlük iş qrafiki;
-
Əmək haqqı namizədin qabiliyyəti əsasında müəyyən olunacaq.
-
Rabitə, nahar və yanacaq xərci şirkət tərəfindən qarşılanır.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-ni mövzu yerinə "HoReCa üzrə satış meneceri" yazmaqla göndərə bilərlər.
Pərakəndə satış üzrə koordinator
Son tarix 02 yan 2022
Pərakandə satış üzrə koordinator Bakı-Abşeron üzrə
Pərakəndə Satış üzrə koordinator Şirvan regionu üzrə
Pərakəndə Satış üzrə koordinator Gəncə-Mingəçevir regionu üzrə
İş barədə məlumat:
-
Pərakəndə satış kanalında satış həcminin, müştəri sayının artırılması və müştəri münasibətlərinin yaxşılaşdırılması istiqamətində işlərin görülməsi;
-
Şirkətin bazar payını artırmaq məqsədilə Pərakəndə satış müştərilərinin ziyarət və təhlil edilməsi;
-
Pərakəndə satış müştərilərinin əlavə xidmətlər, proqramlar və aksiyalar barədə məlumatlandırılması və cəlb edilməsi;
-
Peşəkar müştərilərə xidmətin tam dövrünün müşayiəti (sifariş, ödəniş, göndərmə);
-
Müştərilərin fərdi konsultasiyası, onların yeni məhsul növləri, iş qaydaları ilə tanış edilməsi;
-
Müştərilərə zəruri inventar və promosyon materialların təqdim edilməsi və təqib edilməsi
-
Xüsusi müştərilər üzrə satış artırılma istiqamətində təkliflər hazırlanması.
-
Pərakəndə satış üzrə satış edən nümayəndələrin iş fəaliyyətinə nəzarət edilməsi.
Tələblər:
-
Azərbaycan dili mükəmməl (ingilis və rus dili arzuolunandır) olmalı;
-
Yaradıcı, təşəbbüskar, analitik düşüncəli, iri həcmli məlumat bazasını təhlil etmək təcrübəsi, problem həlletmə, müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı
-
Staj- 1-3 ilə qədər Pərakəndə satış üzrə
-
Şəxsi avtomobili olanlara üstünlük veriləcəkdir.
Digər məlumatlar:
-
5 günlük iş qrafiki;
-
Əmək haqqı namizədin qabiliyyəti əsasında müəyyən olunacaq.
-
Rabitə, nahar və yanacaq xərci şirkət tərəfindən qarşılanır.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-ni mövzu yerinə “Pərakəndə satış üzrə Koordinator" və regionların adını” yazmaqla göndərə bilərlər.
Trade marketing manager
Son tarix 02 yan 2022
İş barədə məlumat:
-
Şirkətin Ticari Marketinq strategiyasının hazırlanmasını və icrasını təmin edir;
-
Mövcud və gələcək məhsul və xidmətlərə qarşı bazar tələblərinin müəyyənləşdirilməsini təşkil edərək, müxtəlif kanallar vasitəsi ilə kommunikasiya və koordinasiyasını reallaşdırır;
-
Razılaşdırılmış büdcə çərçivəsində marketinq fəaliyyətini həyata keçirir;
-
Aylıq ticari marketinq büdcəsinin təyini icrası və hesbabatlılığının təmin edir.Müştərilərin tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analiz və təhlilini hazırlayır;
-
Müştəri bazası, məhsul və xidmətlərin analiz prosesində iştirak edir.
-
Satış dövriyyəsinin artırılması və müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasına dair layihələr, promo aksiya və kampaniyaları həyata keçirir;
-
Ticari Marketinq sahəsinin inkişafı məqsədilə, daim yeni axtarışlar etmək və müvafiq istiqamətlər barədə rəhbərliyə məlumat verir.
-
Hədəf auditoriyasının ehtiyacları və istəklərini təyin etmək
-
qiymət siyasəti plonagram və merçendayzinq tələblərini hazırlamaq
-
Məhsul kateqoriyalarının effektli idarə edilməsi
-
Ümumi dövriyyəni, ayrı – ayrı markaların, kateqoriyaların satışını artırmaq üçün alətlər hazırlamaq
Tələblər:
-
Azərbaycan dili mükəmməl (ingilis və rus dili arzuolunandır) olmalı;
-
Yüksək səviyyədə kompüter bilgiləri (MS Office, əsasən excel) olmalı;
-
FMCG sektorunda ən azı 3 il iş təcrübəsi olmalı;
-
Yaradıcı, təşəbbüskar, analitik düşüncəli, iri həcmli məlumat bazasını təhlil etmək təcrübəsi, problem həlletmə, müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı
Digər məlumatlar:
-
5 günlük iş qrafiki;
-
Əmək haqqı namizədin qabiliyyəti əsasında müəyyən olunacaq.
-
Rabitə, nahar və yanacaq xərci şirkət tərəfindən qarşılanır.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-ni mövzu yerinə "Trade marketing meneceri" yazmaqla göndərə bilərlər.