VAKANSİYA 1
Modul Memarlıq və Tikinti Şirkəti
Smeta Mühəndisi (Təmir-tikinti işləri üçün)
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Memarlıq Layihəsi, Konstruktiv hesabat və Dizayn Layihəsi sənədlərinə uyğun ümumi tikinti və təmir işləri üzrə iş həcmlərinin çıxarılması və detallı Smetaların hazırlanması;
- Hazırlanmış Smetaya uyğun olaraq İş qrafikini tərtib etmək;
- Layihə icrası zamanı mövcud dəyişikliklərə əsasən Smeta sənədlərində düzəlişlər etmək;
- Aylıq yerinə yetirilmiş işlər üzrə iş həcmlərinin və material sərfi barədə müvafiq formaların hazırlanması (F-2, F-3 və s.);
- Təsdiq olunmuş F-2 və F-3-ə əsasən sonradan üstü örtülən işlərin qəbul edilməsi prosesində iştirak etmək, müvafiq sənədləri (aktları) tərtib etmək və sifarişçi ilə təsdiq etmək.
Tələblər:
- Mülki İnşaat Mühəndisliyi üzrə ali təhsil;
- Eskiz və İşçi Layihəni oxuma bacarığı;
- Minimum 10 il inşaat sahəsi üzrə ümumi təcrübə;
- Minimum 5 il Smeta Mühəndisliyi üzrə iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dillərində yazılı və şifahi sərbəst ünsiyyət bacarığı;
- Ms. Office proqramları, Excel əla səviyyədə;
- Məsuliyyətli, dəqiq və işinin vaxtında, keyfiyyətli təhvil verilməsi bacarığı;
- Müstəqil və ya komanda daxilində işləmək bacarığı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mövzu yerinə Smeta Mühəndisi yazaraq elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 2
Woerwag Pharma
Tibbi nümayəndə (regionlar)
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Şəki, Zaqatala, Qəbələ, Balakən, Qax, Oğuz, Şamaxı, İsmayıllı, Ağsu zonaları üçün.
Maaş: 1200 AZN
İş barədə məlumat:
- Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatı
- Təqdim edilən dərmanlara olan tələbatın öyrənilməsi
- Gündəlik tibb müəssisələrinə baş çəkmək
- Qarşıya qoyulan tapşırıqların vaxtı-vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi
- Görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
- 09:00-dan dan 18:00-dək 5 günlük iş qrafiki
- Şənbə və Bazar istirahət günləri
- 13:00-dan 14:00-dək nahar fasiləsi
Namizədə tələblər:
- Ali Tibbi Təhsil (Ali Tibbi Təhsili olmayan şəxslərin CV-lərinə baxılmıyacaq)
- Tibbi nümayəndə vəzivəsində iş təcrübəsi (mütləqdir!)
- Azərbaycan və Rus Dili Bilikləri, İngilis dilini bilən şəxslərə üstünlük veriləcək
- Microsoft Office proqramların biliyi ( Word,Excel, Power Point)
- Səlis nitq qabiliyyəti
- Nizam-intizamlı olmaq
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Məqsədəyönlülük
- Xoş xarici görkəm
- Sürücülük vəsiqəsi
Şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi:(012) 497 15 81.
Əlaqədər şəxs: Leyla xanım
VAKANSİYA 3
Export From Japan
Sales Specialist
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Обязанности:
- Удаленные продажи товаров из Японии на зарубежных онлайн рынках
- Телефонные и письменные консультации клиентов
- Привлечение новых клиентов и сопровождение существующих клиентов
- Участие в разработки маркетинговой стратегии
- Проявлять инициативу и выдвигать новые гипотезы по улучшению сервиса
Требования:
- Опыт работы в продажах автомобилей или ювелирных изделий (часы) от 1 года
- Уровень английского не ниже TOEFL 90/IELTS 7.0
- Навыки копирайтера и SEO (портфолио опубликованных статей)
- Знания и опыт в области E-commerce и Digital marketing
- Знание ПК: google drive, teams, google tables, outlook
- Умение расставлять приоритеты в работе, эмоциональная зрелость, умение анализировать и взвешенно принимать решения
Условия работы:
- 5-дневная рабочая неделя, с 9:00 до 18:00
- После прохождения испытательного срока (1 месяц) контракт с японской компанией
- Зарплата 500 АЗН + Бонус за выполнение KPI
- Удобный офис в Caspian Plaza, 10-15 минут от метро Низами
- Возможность работать один раз в неделю удаленно.
VAKANSİYA 4
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Nəqliyyat vasitələrinə nəzarət üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 avq 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Nəqliyyat vasitələrinin hərəkəti, yeri, qət etdiyi məsafə, yanacaq sərfiyyatı, yanacağın boşaldılması və avtomobillərin yanacaq doldurulmasına dair daxil olan məlumatların davamlı monitorinqinin həyata keçirilməsi;
- Nəqliyyat vasitələri və personal haqqında məlumatların sistemin məlumat bazasına daxil edilməsi;
- Sistemin tam təminatını təmin etmək üçün texniki xidmət proqramının monitorinqini təmin edilməsi;
- Lazımi hesabatların və sənədlərin hazırlanması və saxlanması;
- Alınan bütün məlumatların bütövlüyünü, düzgünlüyünü və məxfiliyini təmin edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (informasiya texnologiyaları sahəsinə üstünlük verilir);
- Sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- MS ofis proqramlarında işləmək bacarığı;
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30);
- İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 5
Wentto
Kredit şöbəsinin əməliyyatçısı
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilər tərəfindən təqdim edilən məlumatların yoxlanılması;
- Əməliyyat sisteminə məlumatların daxil edilməsi;
- Ödənişlərin qəbulu və icrası;
- Kampaniyalar və xidmətlər barədə müraciət edən müştərilərə dəqiq məlumat vermək;
- Hesabatların hazırlanması və sənədlərin arxivləşdirilməsində iştirak etmək;
Namizədə tələblər:
- İş təcrübəsi mütləq deyil, məsuliyyətli və öyrənmə bacarığı olmalıdır
- Ali təhsil - Maliyyə sahələri üzrə təhsil arzuolunandır;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli , xarici dil bilikləri üstünlükdür;
- 21-30 yaş aralığında şəxslər müraciət edə bilər;
- Kompüterdə sürətli işləmək bacarığı;
İş haqqında digər məlumatlar:
- Faktiki iş ünvanı – Bakı şəhəri Yasamal rayonu Z.Xəlilov küç.65
- İşləmə rejimi – Növbəli
- Əmək haqqı – 400 AZN;
Müraciət qaydaları:
Müraciət etmək üçün CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində - “Kredit şöbəsinin əməliyyatçısı” yazıb göndərə bilərsiniz. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 6
AlVentures
QA Engineer
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Чем предстоит заниматься:
- Проводить ручное тестирование frontend'a, backend'а сервисов;
- Проводить кроссбраузерное, кроссплатформенное тестирование
- Анализировать требования и писать чек-листы / тест-кейсы, баг-репорты
- Участвовать в процессе разбора багпродов;
- Участвовать в процессе поставок
- Анализ и оценка рисков
- Возможно проведение тестирования мобильных приложений
Требуемый опыт и знание технологий:
- Опыт тестирования от года
- Знание подходов создания тест-кейсов / техник тест-дизайна;
- Опыт тестирования backend (REST/SOAP), frontend;
- Опыт тестирования API(Swagger/Postman)
- Опыт проведения интеграционного,Регрессионного тестирования;
- Понимание принципов работы клиент-серверных приложений
Будет плюсом:
- Oпыт работы с Git;
- SQL на уровне простых запросов;
- Знание разговорного русского языка
Условия:
- Официальная зарплата;
- График работы: 09:00-18:00, в неделю 5 дней;
- Комфортная работа в офисе ;
- Дружелюбный коллектив;
- Возможность профессионального развития;
- Знание русского языка обязательно.
Заработная плата: 600 - 1000 манат.
VAKANSİYA 7
Ace Forwarding Caspian
Logistics coordinator
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
General information:
- Minimum of two years' experience in freight forwarding and customs brokerage is required.
- The office is located on 14km, Salyan Highway, and staff transportation to and from the city centre is provided.
- Base net starting salary 1000azn. The salary is negotiable based on relevant experience.
Send your resume to e-mail address.
VAKANSİYA 8
Gədəbəy Mineral Suları MMC
Sürücü
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş həddi: 22-45
- Sürücülük vəsiqəsi: BC
- Yük maşınında iş təcrübəsi 1-3 il
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsulların təhlükəsiz və səliqəli çatdırılması;
- Ehtiyac olduqda daşınmaya köməklik göstərilməsi;
Şərtlər:
- İş qrafiki: Həftənin 6 günü
- Əmək haqqı: 600-700 azn
Əlaqə nömrəsi: 055 400 18 86
Maraqlanan şəxslərdən Gədəbəy Mineral Sularının baş ofisinə 1-5 ci günlər saat 10:00-12:00 arası müsahibə üçün yaxınlaşmaları xahiş olunur.
Ünvan: Ziya Bünyadov prospekti 20/61.
Dərnəgüldə Hyundai servisin yanı, Dərnəgül Sənaye Tikinti ASC. 3 cü mərtəbə 10 cu otaq.
VAKANSİYA 9
Seaport Catering
Audit
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Hesabat verir: Direktorlar Şurası.
Namizədə tələblər:
- Minimum 3 il daxili audit, maliyyə ,mühasibatlıq iş təcrübəsi.
- Təhsil və ixtisas tələbləri:
- Ali iqtisadi təhsilə üstünlük verilir.
- Kompüter biliklərinə dair tələblər:
- MS Office və 1C proqramlarında səlis işləmək bacarığı.
- İngilis dili yaxşı, rus dili biliyi arzuolunandır;
- Tələb olunan zəruri biliklər:
- Daxili Auditorlar İnstitutunun standartları (IIA), Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarının (IFRS) tətbiqi üzrə bilik və bacarıqlar, Mühasibatlıq, Daxili Audit, Risklərin idarə edilməsi üzrə bacarıqlar
- Mülki, əmək və vergi qanunvericiliyi üzrə biliklər;
- Daxili nəzarət və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin qiymətləndirilməsi sahəsində bilik və bacarıqlar.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Təsdiq edilmiş iş planına əsasən daxili audit prosedurlarını həyata keçirmək;
- Risk əsaslı audit proqramının tərtib edilməsində iştirak etmək;
- İdarəetmə, daxili nəzarət və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin adekvatlılığını qiymətləndirmək;
- Mühasibat uçotu və maliyyə hesabatlarının düzgünlüyünü və etibarlılığını yoxlamaq;
- Daxili audit yoxlamasının nəticələrini dəstəkləyə biləcək məlumatları toplamaq, sənədləşdirmək və bütün növ iş sənədlərinin qorunub saxlanılmasını təmin etmək;
- Auditin nəticələri barədə hesabatın hazırlanmasında iştirak etmək.
Əmək haqqı: 1000-1200 AZN
CV-lərinizi elektron ünvanına, mövzu yerinə Audit adını yazmaqla göndərməniz xahiş olunur. Yalnız tələblərə uyğun namizədlər seçilərək iş görüşmələrinə dəvət olunacaq.
VAKANSİYA 10
Saffron Restaurants Group
Operations Manager
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
We are currently seeking an Operations Manager for Hard Rock Café, an international brand restaurant in Azerbaijan.
Reports to: General Manager.
What are expected from the candidate:
- Demonstrate financial comprehension of the café’s budget and P&L
- Serve as a mentor and coach to develop hourly staff members into Hard Rock brand ambassadors and industry leading customer service stewards.
- Manage labor schedules in line with the cafe’s budget and forecast models.
- Successfully run a department and/or cost center.
- Partner across all departments in an effort to support the team in consistent execution of all systems and processes to deliver all products and services to Hard Rock’s brand standards.
- Support senior management in building a highly functional hourly team who share a common vision and values surrounding the overall success of the Cafe.
- Execute established brand standards within the Rock Shop as well as think outside the box to harness potential opportunities to grow retail sales through both staff and guest interaction.
- Foster an environment of customer service in which all team members put the guest first in every situation.
- Execute established standards for overall guest satisfaction that meet or exceed brand standards as determined by an objective ranking system.
- Remain an objective observer of the standards of service to ensure guest expectations of the Brand & Cafe are upheld.
- Ability to engage with guests in regards to music both current and past.
- Support senior management in attracting and retaining the most exceptionally talented people available in the market and place them in positions that leverage their skills and expertise for maximum impact.
- Clearly define goals and expectations for team members using performance review tools and hold the team accountable for successful performance.
- Support staff development and advancement along well-defined career paths.
- Serve as a Learning Coach developing, implementing, and executing learning & developmental programs for all individuals under his/her stewardship to drive continuous improvement and employee retention.
- Possess a self-motivated approach to their own personal and professional growth.
What qualifications the candidate need to possess:
- 3+ years in an Operations Managerial role with high volume exposure in a casual-themed, full-service restaurant
- Fluency in Azerbaijani and English are must, multiple language abilities are desirable
- Must possess strong communication and listening skills, excellent speaking, reading and writing
- Ability to learn and bring "out of the box" ideas to their team
- Genuine enthusiasm and aptitude for serving people
- High level of business acumen and common sense
- Demonstrates strong problem solving skills through ability to diagnose and implement solutions
- Comprehend and use technical or professional language, either written or spoken, to communicate complex ideas
- Ability to effectively pitch and present information in one-on-one and group situations to media, customers, clients, partners and other employees of the organization
What successful candidate gets:
- Competitive base salary
- Opportunity to work in an international and diverse team
- Becomes a part of Pasha Group
- Medical insurance
- Remarkable Saffron discounts in more than 30 best restaurants
Please note that position is open for candidates possessing Azerbaijani citizenship only.
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email.
Otherwise the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Deadline for applications – July 31, 2022.
VAKANSİYA 11
Providence Doytch Limited
Tender Specialist
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Work Location: Baku, Azerbaijan
Type of Assignment: Contract
Contract Duration: Permanent
Start Date: ASAP
Schedule: Full-time work, Monday-Friday, 09:00-18:00. Corporate mobile number
Salary : 1000-1500 AZN (net)
Job responsibilities:
- Identify contract/tender opportunities within the private and public sector utilizing multiple platforms
- Formulate, coordinate, and manage the response and submission of all tenders and Request for Proposal
- Organizing and managing the preparation and submition of bids;
- Prepares initial tender documentation and coordinate obtaining the required approvals
- Compiling a complete, competitive, accurate and feasible offer with well-organised documentation in accordance with the requirements of the application.
- Prepares tenders and standardized tender templates and documentation.
- Assists in the management of data related to the tendering process;
- Compilation of various input to create a more complete tender proposal
- Maintains a list of qualified vendors, especially as related to planned tenders
- Monitors the tender submission process for completeness, consistency, and compliance;
- Assemble and maintain internal Procurement documentation relating to the tendering process, including recording management approval relating to tendering and contracting actions.
- Support the implementation and development of tender when successful
- Assisting with negotiating, drafting and closing contracts in accordance with commercial and legal procedures and guidelines.
- Ensures the completeness and accuracy of contracts, including monitoring all related liabilities and third-party contracts;
- Work closely with all departments to ensure all aspects of the contracts have been fulfilled, managed, and supported through the procurement process
- Delivering the tender within the agreed timeframe and budget.
- Maintains tender files and arranges their archiving upon Tender completion
- Delivers continuous improvement of all tools and processes relating to tender management and processes
Required Background, Skills and Knowledge:
- Bachelor degree in, Business Administration and other related fields.
- 3-5 years of proven working experience as a Tender Specialist;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian languages
- Strong analytical and problem solving skills
- Strong communication and conflict resolution skills
- Excellent organizational skills;
- Excellent written and verbal communication skills
- Ability to work as part of a team.
Interested candidates are requested to submit their CV`s with subject “Tender Specialist”
VAKANSİYA 12
Azprotein Foods Group
Merçendayzer
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Namizədə Tələblər:
- Yaş həddi: 25 - 40 yaş
- Staj: 3 – 5 il
- İşində ciddi və məsuliyyətli olmalı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsulları təhkim olunmuş mağazalarda şirkətin merçendayzinq standartlarına uyğun rəflərdə yerləşdirilməsini təmin etmək;
- Təyin edilmiş rut üzrə mağaza ziyarətlərini həyata keçirmək;
- Endirimdə olan və ya hədiyyəli məhsullar barədə müştəriləri məlumatlandırmaq, rəflərdə bu barədə etiketlənmələri həyata keçirmək;
- Ehtiyac olduqda Şirkət məhsullarının müxtəlif çəkilərdə mağazada paketlənməsini təmin etmək;
- Şirkətin fəaliyyətinə mane olan halları aşkarlamaq və birbaşa rəhbərinə bu barədə məlumat vermək;
- Satış nöqtələrində şirkət məhsullarının satışının stimullaşdırılmasına dəstək olmaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları tam və vaxtında icra etmək;
Əmək haqqı: 450 manat + bonus
İş qrafiki: 6 günlük.
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 13
Old Town Plaza
Офис-менеджер
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Задачи:
- прием посетителей и оформление пропусков;
- прием и распределение звонков;
- работа с курьерскими службами (прием и распределение корреспонденции);
- бронирование переговорных комнат;
- поддержание жизни и быта Бизнес-центра.
Требования:
- исключительно женский пол, кандидаты женского пола не рассматриваются;
- административный опыт работы;
- грамотно поставленная речь;
- уверенный пользователь ПК и MS office;
- коммуникабельность, ответственность, исполнительность, стрессоустойчивость, доброжелательность, умение работать в команде;
- свободное владение русского языков;
- обязательный дресс-код: опрятный внешний вид.
Условия:
- работа в престижной компании;
- офис в самом центре города;
- официальное трудоустройство;
- график работы: пн-пт – 09:00-18:00, сб – 10:00-17:00;
- возможность карьерного роста;
- оплата труда: от 450 манат с вычетом налогов;
VAKANSİYA 14
Seaport Catering
Receptionist
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Əsas tələblər:
- Minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavr;
- Komputer bilikləri: MS Office- yüksək
- Dil bilikləri: Azərbaycan-səlis, (Rus dili -yaxşı, İngilis dili -arzuolunandır);
- Yaş – 23-35
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
- İşdə dəqiqlik və detallara diqqətlilik;
- Məsuliyyətlilik;
- Ünsiyyətlilik;
- Komandada işləmək bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Telefon zənglərinin cavabladırılması;
- Şirkətə gələn qonaqların qarşılanması, yönləndirilməsi;
- E-poçt yazışmalarının həyata keçirilməsi;
- Məktubların göndərilməsi və qəbul edilməsi;
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
- Administrativ tapşırıqların yerinə yetirilməsi
İş vaxtının norması:
- 5 günlük iş rejimi ( 6 ci gün tələb olunan zaman )
- İstirahət günü: Bazar günü
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Əmək haqqı: 500 AZN;
- Yemək şirkət tərəfindən;
- Korporativ telefon nömrəsi və danışıq paketi;
İş yeri: Babək prospekti
Müraciət forması:
Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “Resepşn” yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
VAKANSİYA 15
İntelfinans MMC
Satış təmsilçisi
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
25-40 yaş arası,
Xanım,
Əmək haqqı 1000+ net
İşə vaxtı həftə içi: 9:00-18:00.
İş barədə:
- Satış strategiyasının hazırlanması;
- Bazarın araşdırılması yolu ilə yeni müştərilərin aşkar edilməsi, müştəri bazasının formalaşdırılması və potensial müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulması;
- Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması;
- Yeni və mövcud layihələr üzrə satış strategiyasının hazırlanması, qarşıya qoyulan hədəflərin və satış planının yerinə yetirilməsi;
- Şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etmək, müştərilərə müəssisə, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması;
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasının təmin edilməsi;
- Müştərilərdə məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək, analiz aparmaq və çatışmazlıqları müəyyən edərək rəhbərliyə təklifləri bildirmək;
- Potensial satış nöqtələri ola biləcək məntəqələrə ziyarət, ehtiyacların analiz edilməsi;
- Bazarın təhlili , müştəriləri , rəqibləri və onların yeni proyektləri və ideyaları haqqında daim araşdırma aparmaq və informasiya toplamaq;
- Zənglər və email yazışmaları həyata keçirməklə satışın təşkili;
- Potensial müştərilərə qiymət təklifinin göndərilməsi;
- Müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi;
- Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması;
- Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi;
- Müştəri ödəmələrinin izlənilməsi;
- Görülən işlərə dair hesabatların birbaşa rəhbərliyə verilməsi;
- Satışdan sonra prossesləri izləyərək müştəriyə olunan xidməti nəzarətdə saxlamaq.
VAKANSİYA 16
Improtex Industries
Mühəndis smetaçı
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Vəziə öhdəlikləri:
- Layihə sənədlərinə uyğun ümumi metal konstruksiyaları və üst qurularının layihə smeta sənədlərinin tərtibatı;
- Metal konstruksiyalar və üst qurularının istehsal işləri üçün təklif və razılaşma qiymətləri hesablamalarının analizi və smeta sənədini hazırlanması;
- Layihə icrası zamanı mövcud dəyişikliklərə əsasən smeta sənədlərinə düzəlişlərin edilməsi;
- Digər təşkilatlar tərəfindən hazırlanmış smeta sənədlərinin yoxlanılması və nəticələrlə bağlı arayışın tərtib edilməsi;
- Layihələr üzrə smeta sənədlərinin uçotunun aparılması və smeta maliyyə hesablamalarının sistemləşdirilməsi;
- Yerli və beynəlxalq tender layihə sənədlərinin qiymətləndirilməsi;
- Smeta qiymətləri üzrə arayışların tərtib edilməsi
- Layihənin smetada qeyd olunan hesablamalara uyğun gedib gedilməməsinə nəzarət və vaxt aşırı rəhbərliyi məlumatlandırmaq.
Namizədə tələblər:
- Ali texniki təhsil (mühəndislik üzrə)
- Kompyüter bilikləri: MS Office, AutoCad, Tekla, Solidworks, 1C:müəssisə
- Analitik düşünmə və riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti
- Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi
Əlavə məlumat:
Əmək haqqı: 1000-1800 AZN
Maraq göstərən şəxslər öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə " Mühəndis Smetaçı" sözünü qeyd etməklə elektron poçtuna göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 17
Safe Express
Satış təmsilçisi
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə tələbləri:
- Vakansiya xanım namizədlər üçün nəzərdə tutulub.
- Minimum 1 il iş təcrübəsi.
- Azərbaycan və Rus dilində sərbəst danışmaq qabiliyyəti.
- Yüksək danışıq və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti, fikirini aydın izah etmə və aktiv satış bacarığı.
- Onlayn alış-veriş barədə anlayışlı olmaq (özü istifadə etmiş və ya bu sahədə işləmiş).
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəyyən edillmiş ərazilər üzrə potensial müştəriləri müəyyən etmək, onların ünvanlarına gedib görüşlər keçirmək.
- Görüşlər zamanı müştəri ilə rahat ünsiyyət qurmaq, peşəkar təqdimetmə və inandırma bacarığı.
- Müştəriyə xidmət haqqında dolğun, ətraflı məlumat vermək, sualların cavablandırılması, xidmətin keyfiyyəti, tərkibi və üstünlüklərinin izah edilməsi.
- Qarşıya qoyulmuş gündəlik və aylıq hədəfləri icra etmək.
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə gündəlik hesabatların verilməsi.
İş şəraiti:
- İş vaxtı: Həftədə 6 gün, saat 10:00-19:00
- İş ünvanı : Elmlər metrosunun yaxınlığı
- Əmək haqqı fix 300 AZN + bonus ( Qoyulmuş hədəflərə uyğun bonus sistemi, hədəflər real şəraitə uyğun müəyyən edilir, əməkdaş qoyulan hədəfi icra etməsi halında ümumi 600 + AZN əməkhaqqı ala bilər )
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 18
Caspian Event Organisers
Satış üzrə menecer
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
İş barədə:
- İllik layihələrin satışı və təşkili
- Potensial müştərilərlə ünsiyyət (zənglər, görüşlər)
- Müvafiq sənayenin monitorinqi və təhlili
- Marketinq şöbəsi ilə birlikdə layihələrin təhlili
- Materialların hazırlanmasına nəzarət edilməsi
- İştirakçılar, potensial müştərilər, dövlət dəstəyi qurumları, tərəfdaşlarla etibarlı uzunmüddətli əlaqələrin qurulması
- Keçmiş sərgi haqqında hesabatın hazırlanması (qiymətlər, iştirakçıların siyahısı)
- Sərgi konsepsiyasının hazırlanması
- Sərgi çərçivəsində tədbirlərin məzmunu üzərində iş
- Görüşlərin keçirilməsi (strategiya və logistika)
- Sponsorluğun və reklamın satışı üçün şirkətlərin siyahısının hazırlanması
- Partnyorlarla həftəlik iş, satışların izlənməsi
- Sponsorluğun, reklamların və əlavə reklamların satışı
- Xaricdəki sərgilərdə iş, ezamiyyət hesabatının tərtib edilməsi
- Həftəlik iş planının və hesabatının hazırlanması
- Reklam kampaniyasının yoxlanılması və ziyarətçiləri cəlb etmək üçün planın hazırlanması
- Sərgi ilə bağlı mətbuat konfransında təqdimat
- Müştərilərlə iş üzrə menecerin işinin gündəlik monitorinqi (ödənişlərin və müqavilələrin yoxlanılması, saytın yoxlanılması)
- Texniki şöbə ilə həftəlik iş
- Sərgidə iştirakçılarla iş və koordinasiya
Tələblər:
- Humanitar/İqtisadi sahə üzrə bakalavr ali təhsili;
- Kompüterdən əla istifadəçi səviyyəsində istifadə etmək bacarığı (Windows, MS Office (Word, Excel), Internetdə işləmə bacarığı);
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini sərbəst bilməli;
- Satış sahəsində 2-5 il iş təcrübəsi olmalı;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Satış üzrə menecer” yazaraq elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.
VAKANSİYA 19
Company
Recruitment & Talent Management Manager
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
Responsibilities:
- Design and implement an overall recruiting strategy
- Consult with managers to discover staff requirements and specific job objectives
- Write and post job descriptions on career websites, newspapers, and universities boards
- Source candidates by using databases and social media
- Evaluate and screen resumes and cover letters
- Use recruiting tools like tests and assignments to assess candidates’ skills
- Conduct phone, Skype and/or in-person interviews
- Provide a shortlist of qualified candidates to hiring managers
- Help the hiring team with recruiting methods and interview questions
- Contact new employees and prepare onboarding sessions
- Prepare new hire paperwork ensuring legislation requirements are met
- Maintain a complete record of interviews and new hires
- Stay up-to-date with current recruiting methods
- Attend job fairs and careers events
Requirements and skills:
- 5+ years of experience in Recruitment, Talent Management, L&D, and Performance Management
- Excellent communication skills
- Ability to prioritize and complete projects within deadline
- Solid knowledge of HR policies and best practices
- Hands-on experience with various selection processes like phone interviews and reference checks
- Ability to conduct different types of interviews (e.g. structured, competency-based, and behavioral)
- Familiarity with HR databases, applicant tracking systems, and candidate management systems
- Ability to use psychometric tests and other assessment tools
- Familiarity with social media, especially LinkedIn
- BSc degree in Human Resources Management, Organizational Psychology, or relevant field
VAKANSİYA 20
Royal Tekstil
Mühafizə
Son tarix 06 avq 2022 - [email protected]
İş haqqına məlumat:
- Müəssisədəki əsas vəsait qorunmasına nəzarət;
- Qorunan obyekti (qıfılların, siqnalzasiyaların, işıqlandırma sisteminin sazlığını) nəzərdə saxlamalı;
- Vəzifə yerlərində təhlükəsizlik qaydalarına əməl edilməsini təmin etmək və s. kimi işlər
- Xidmətdən sonra və xidmətdən öncə postları təhvil verib təhvil almaq.
- Tabe olduğu rəhbərlər tərəfindən verilən təlimat və göstərişləri yerinə yetirmək;
- Xidmət etdiyi sahəyə daxil olan işçilərin, qonaqların və nəqliyyat vasitələrinin qeydiyatını aparmaq.
- Müəssisə ətrafını nəzarət altında saxlamaq.
- Daxil olan və çıxan malların qeyd olunması üçün, açarların təhvil təslimi üçün və işçilərdən kənar şəxslər gəldikdə jurnalda qeyd aparılmalıdır
- Mühafizə fəaliyyətini icra edən zaman ayıq-sayıq olmalı və fasilələrə yol verməməlidir.
- Mühafizə olunan obyektə gətirilən və ya obyektdən çıxarılan məhsul, material, əmlak və xammala dair müvafiq sənədləri tələb etməli, yoxlamalı.
- Müəssisədə hər hansı neqativ halların baş verməsindən müəssisə rəhbərliyinin göstərişlərinə uyğun olaraq müvafiq icra orqanlarına xəbər verməlidi.
Tələblər:
- Fiziki cəhətdən sağlam olmalı.
- Tam hərbi xidmət keçməli.
- Boy 175 sm
- İş təcrübəsi: 1 - 3 ilə qədər (qeyd olunan vəzifədə)
- Yaş: 25 - 45
- Cins: Kişi
- Xarici görünüşü səliqəli və işdə intizamlı olmalıdır.
İş qrafiki:
- İş növbəlidir.
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır.
- Əmək haqqı 500 manat.
- İş yeri: Yeni Saray yolunun 1.5 km
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı (“Mühafizəçi”) qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər.