VAKANSİYA 1
TEZ Logistics
1C Operator
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə minimum 1 illik iş təcrübəsi;
- Təchizat Zəncirinin İdarə olunmasına dair anlayışın olması;
- Kompüter bilikləri (MS Office);(excell və 1c biliyi mütləqdir)
- Kollektivlə işləmə bacarığı.
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini sərbəst yazmaq və danışmaq bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satın alınan malın hərəkətinin və sənədləşdirilməsinin izlənilməsi və təşkil edilməsi;
- Satınalma əməliyyatlarının və anbarlararası transferlərin 1C sisteminə daxil edilməsi;
- Logistik xərclərin 1c sisteminə düzgün mədaxil edilməsi;
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparılması;
- Müvafiq işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi;
- Aylıq hesabatların hazırlanıb rəhbər şəxsə təqdim edilməsi.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 500 AZN;
- İş qrafiki : Həftə içi 5 gün;
- İş saatları: 09:00-18:00.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına mövzu hissəsində vəzifənin adı “1C Operator” qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 2
Qala Group
Memar
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Eskiz və işçi layihələrinin hazırlanması;
- Fit out layihələrinin hazırllanması.
Digər məlumat:
- Beş günlük iş qrafiki . Azərbaycan Respublikasının əmək məcəlləsinə uyğun qeydiyyat.
- Əmək haqqı işçinin bilik səviyyəsinə uyğun bir müsahibə əsasında müəyyən ediləcək.
Vəzifəyə dair tələblər:
- Müvafiq sahədə ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 2-3 ildən çox iş
- ArchiCAD, AutoCAD
- Məsuliyyətli, dəqiq və işini vaxtında, keyfiyyətli təhvil verilməsi;
- Tikintinin layihələndirilməsində mühəndis və digər aidiyyəti şəxslərlə birgə işləmək bacarığı;
- Müstəqil və ya komanda daxilində işləmək bacarığı;
- Fikrini detallar üzərində cəmləşdirmək və bir necə işi eyni zamanda aparmaq bacarığı.
Xahiş olunur şəkilli CV-ləri və PORTFOLIO e-mail ünvanına göndərin və mövzuda vakansiyanın adını “Memar” qeyd edin.
VAKANSİYA 3
Medical City
Receptionist
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Gülərüz, məsuliyyətli, savadlı, işgüzar, punktual, baxımlı, komandada işləməyi bacaran, rus dilini bilən xanımlara üstünlük verilir.
- İş vaxtı 09:00-19:00
- 6 günlük iş rejimi. Klinika şəhərin mərkəzində (Qış parkı ilə üzbəüz), 28 May metrosuna yaxın ərazidədir.
- Əmək haqqı-400 azn.
Telefon: +994 10 325 50 55
Məsul şəxs:Yeganə xanım.
VAKANSİYA 4
eManat
Keyfiyyətin idarəedilməsi mütəxəssisi
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Texniki tələblər:
- Kompüter Elmləri, İnformasiya Sistemləri üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi (üstünlük verilir)
- Minimum 1-3 il təcrübə
- ISO 9001, ISO 14001 və ISO 45001 standartlarının tələblərini bilmək;
- ISO 19011 (Daxili auditin keçirilməsi üzrə rəhbərlik) standartının tələblərini bilmək;
- Əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik qaydalarını bilmək;
- MS Office proqramlarını bilmək;
Vəzifə öhdəlikləri:
- ISO 9001, ISO 14001 və ISO 45001 (İMS) standartlarının tələblərinə uyğun idaəetmə sistemi üzrə proses və prosedurları, təlimat və qaydaları tərtib etmək
- Biznes proseslərə əsaslanaraq informasiya və iş axınını müəyyənləşdirmək, beləliklə biznes proseslərinin təsnifatını (process statement) və blok sxemləri tərtib etmək
- Sistemin işlək vəziyyətdə saxlanılması üçün düzəldici və qabaqlayıcı tədbirlər haqqında təkliflərin vermək
- Proseslərin KPİ göstəricilərinin dövrü olaraq monitorinqi və təhlili;
- İMS ilə əlaqədar kənar təşkilatlarla əlaqələrin saxlanılması;
- Korporativ dəyərlərə əsasən prosedurların icrası üzrə nəzarəti təşkil etmək, biznes hədəflərinə uyğunluğunu təmin etmək
Bacarıqlar:
- Sənədləri tərtib etmə və işləmə qabiliyyəti
- Analitik təhlil bacarığı
- İşlərin təşkili, planlanması, qeydiyyatının aparılması və prioritetlərin təyin edilməsi üzrə bacarıq
- Komanda şəklində işləmə bacarığı
- Daimi olaraq yeni biliklərinin mənimsənilməsi bacarığı və yeniliyə həvəsli olmağı
- Qeyd edilmiş texniki tələblər üzrə bilik və təcrübə səviyyəsi
İş şəraiti:
- Ofis daxili;
- İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
- Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
- Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
- Nahar yeməyinin təmin olunması;
- “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi;
Maraqlananlardan xahiş olunur, öz CV-lərinizi email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaqdır. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Keyfiyyətin idarəedilməsi mütəxəssisi” yazılmalıdır.
VAKANSİYA 5
Azdizayn Group
Korpotativ satış mütəxəssisi
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Korporativ satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus dili
- Kompüter bilikləri (MS Office, Micro);
- Planlama bacarığı;
- Araşdırma bacarığı;
- Ünsiyyətcillik;
- Təqdimetmə bacarığı;
- Təmsiletmə bacarığı;
- Xanım
- Yaş-25-40
- Əmək haqqı 700 manat
İş haqqında məlumat:
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
- Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
- Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması
- Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
- Rəqib şirkətlərin bazar payının öyrənilməsi, araşdırılması və analizin aparılması
- Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması.
- Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması
- Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi
- Rəqib fəaliyyətləri və kampaniyaları haqqında məlumatların əldə edilməsi və rəhbərliyə bildirilməsi
- Rəhbərliyin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi ;
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Korporativ nömrə;
- Nəqliyyat xərcləri;
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Korporativ satış mütəxəssisi” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
Nurgun Holding
Satınalma meneceri
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil
- Office proqramlarını (xüsusilə Excell) yüksək səviyyədə bilmək
- İngilis, rus və türk dillərindən sərbəst istifadə etmə bacarığı (yazılı və şifahi)
- Analitik düşünmə və qərarvermə qabiliyyəti
- Ünsiyyətcil və kollektivdə işləmə bacarığı
- Biznes yazışmaları etiketinə sahib olmaq
- Dəqiq, diqqətli və məsuliyyətli olmaq
- İş təcrübəsi : 2 il
İş barəsində:
- Əməkdaşlıq edilən xarici şirkətlərlə yazışmaların aparılması;
- Tender üsulu ilə yeni təchizatçıların axtarışı;
- Satınalma prosesi zamanı ilkin qiymətləndirmə, danışıqlar və müqavilə şərtlərinin razılaşdırılması;
- Təchizatçıların seçilməsi, qiymətləndirilməsi, müqavilələrin bağlanması və müqavilələrə nəzarət etmək;
- Satınalma, Logistika, İdxal proseslərində iştirak etmək;
- Anbarda xammalın miqdarına nəzarət edilməsi;
- Sifarişlərin istehsalçılara hazırlanıb göndərilməsi və təqibi;
- İstehsalat üçün xammal və avadanlıqların alışı;
- Şirkətdə aparılan satınalma proseslərinin optimallaşdırılmasına yönəlmiş təkliflər irəli sürmək;
- Müdiriyyətin tələbinə müvafiq olaraq satınalma prosesi üzrə aylıq, rüblük, illik hesabatların hazırlanması;
- Bazarın təhlili, malların daxili və xarici bazarda araşdırılması;
- Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;
CV göndərərkən mövzu qismində " Satınalma meneceri" sözünün yazılması mütləqdir!
VAKANSİYA 7
Company
Lizinq Mütəxəssisi
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Şəhər: Bakı
Təhsil : Ali
İş təcrübəsi: iş təcrübəsi olmasına üstünlük verilir
Tələblər:
- Bank, lizinq və ya maliyyə sahəsində təcrübə;
- Maliyyə təhlilini aparmaq bacarığı;
- Səlist Azərbaycan dilində sənədlərin hazırlanması;
- Kompüter bacarığı, xüsusilə Excel proqramının yaxşı səviyyədə bilməsi;
- Rus dilini bilənlərə üstünlük verilir.
İş barədə məlumat:
- Potensial Lizinq müştərilərini cəlb etməli;
- Avtomobillərin satış mərkəzləri ilə münasibətləri qurmalı;
- Lizinq müştərilərin portfelini yaratmalı və artımını təmin etməli;
- Müştərilərin kredit riskini və kredit ödəmə qabiliyyətini qiymətləndirməli;
- Mövcud məhsulların şərtlərini çox yaxşı bilməli;
- Lizinqin rəsmiləşdirilməsini həyata keçirməli;
- Kreditləşmə və lizinq fəaliyyətinə aid olan qaydaları, prosesləri və siyasəti yaxşı bilməli;
- Lizinq müştərilərinin ödənişlərinə nəzarət etməli;
- 5 günlük iş rejimi
Əmək haqqı : 800 - 1000 azn.
VAKANSİYA 8
Aral Group Baku
Material uçotu üzrə mütəxəssis (xanım)
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satın alınan məhsulların uçotunun aparılması (aylıq/illik) ;
- Tədarükçü şirkətlərlə mal-materialın aylıq və rüblük qarşılaşdırılması :
- Tədarükçü bazasının yaradılması ;
- Müəyyən edilmiş müddətlərdə işlərin görülməsi ;
- Sənədləşdirmə işlərin həyata keçirilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsilli;
- İnşaat sahəsində material uçotu üzrə mühasiblik təcrübəsi – ən azı 2 il;
- Layihə çərçivəsində işləmək təcrübəsi;
- MS Ofis proqramlarında ,xüsusilə Excel( LOGO bilənə üstünlük veriləcək) peşəkar işləmə bacarığı;
- Azərbaycan, Türk və Rus dillərində sərbəst şəkildə danışmaq və yazmaq.
VAKANSİYA 9
TEZ Logistics
Mühasib köməkçisi
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
- Rus dili, və Azərbaycan dili
- Texniki bacarıqlar və Excel proqramının yüksək səviyyədə bilməsi
- Mühasibatlıq və vergi münasibətlərinin əsas bilikləri
- Beynəlxalq ACCA (mühasibat uçotu) serifikatların mövcudluğu üstünlükdür;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
- Əməliyyatların 1C proqramında işlənməsi
- Statistika və vergi hesab fakturaların hazırlanması
- Bank və kassa əməliyyatları
- Daxili mühasibatlıq işlərini görə bilən (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar, bank köçürmələri və.s)
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və layiqincə yerinə yetirilməsi.
- Kassa,Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi – Onlayn bankçılıq ilə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 800 AZN;
- İş qrafiki : Həftə içi 5 gün;
- İş saatları: 09:00-18:00.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına mövzu hissəsində vəzifənin adı “Mühasib köməkçisi” qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 10
Kontakt Home
Koordinator
Son tarix 14 noy 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ünvanlara çatdırılan mebel/məişət məhsullarının quraşdırılması üzrə texniklərin yönləndirilməsi;
- Düzgün koordinasiya və sistematik qeydlərin aparılması;
- Mail və şifahi müraciətlərin operativ cavablandırılması;
- Rəhbərinə günlük və aylıq hesabatların verilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
- İdarəetmə bacarığının olması;
- Microsoft Office, 1C , Micro yazılım və Outlook proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Azərbaycan dili səlis, Rus dili arzu olunandır;
- Nizam intizamlılıq, məsuliyyətlilik, işində dəqiqlik.
İş şəraiti:
- 6 gün iş, 1 gün istirahət;
- Saat: 09:00 - 18:00.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 11
BSC Consulting & Outsourcing Company
Mühasib–operator
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsinin təşkil olunması;
- E-Qaimə fakturaların yazılması;
- Online kargüzarlıq və e-qaime portallardan istifadə edilməsi
- Digər gündəlik (invoys, qaimələrin yazılması, aktların hazırlanması və s.) əməliyyatların yerinə yetirilməsi.
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına ciddi nəzarət olunması;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması və qorunması;
- İnternet-banking üzrə lazımi əməliyyatların və ödənişlərin icra edilməsi;
- Rəhbərliyin digər əlaqədar tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
Namizədə tələblər:
- Maliyyə və ya mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 6 ay - iş təcrübəsi
- MS Office və 1C 8.3 proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı;
- Online kargüzarlıq və e- qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Elektron hökümət portalı ilə işləmə qabiliyyəti
İş şəraiti:
- AR ƏM əsasən rəsmiləşmə
- Əmək haqqı: 500 – 600 AZN
- İş rejimi: 6 günlük iş qrafiki
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini Subject/Mövzu hissədə “Mühasib- operator” yazaraq 14.11.2022- ci il tarixinədək göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
Superfon
Maliyyə monitorinqi üzrə mütəxəssis (Bakı)
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Filialların borc portfelini hesabatlar əsasında təhlil etmək və şübhəli halları aşkar etmək;
- Filiallarda verilmiş debitor borcları monitorinq etmək və monitorinq olunan borcların keyfiyyətini qiymətləndirmək;
- Monitorinq zamanı müəyyən olunan potensial risk və nöqsanlar barədə rəhbərliyə məlumat vermək və zəruri hallarda şirkətin daxili qaydalarında, prosedurlarında dəyişikliklərin edilməsi üzrə tövsiyələr vermək;
- Filiallarda keçirilmiş monitorinqin nəticələri üzrə hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək.
- Ehtiyac yarandığı halda mövcud müştərilərin növbədən kənar monitorinqini keçirmək;
Tələblər:
- İqtisadi, maliyyə, riyazi və digər analitik ixtisaslar üzrə ali təhsil;
- Analitik təhlil və riyazi hesablamalar apara bilməyi bacarmalıdır;
- MS Office proqramlarını (xüsusi ilə də MS Excel) normal səviyyədə bilməlidir
- Dəqiq, diqqətcil və məsuliyyətli olmalıdır;
- İşgüzar ünsiyyət və danışıqlar aparılmasını bacarmalıdır.
- Şəxsi avtomobilin olması vacibdir.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- Korporativ mobil nömrə;
Əmək haqqı bazar rəqabətlilidir və müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir.
Müraciət qaydaları:
CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını “ Maliyyə monitorinqi üzrə mütəxəssi (Bakı)” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz. Yalnız vakansiyanın tələblərini qarşılayan namizədlər iş müsahibəsinə dəvət olunacaqlar.
Son müraciət tarixi 14.11.22
VAKANSİYA 13
Maymed- Avis MMC
Kontent menecer
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sosial Medialar üçün kreativ, orijinal və yüksək keyfiyyətli kontent hazırlamaq.
- Təsdiq edilmiş plan əsasında targetə uyğun reklamları yerləşdirmək və izləmək.
- Sosial mediada bazarın təhlilini aparmaq (vendor, məhsul və rəqiblər üzrə).
- Gündəlik rəhbərlik tərəfindən verilən işlərin yerinə yetirilməsi.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Marketinq sahəsində təhsil (ali, kurslar və s.).
- SMM üzrə ən azı 1-3 il iş təcrübəsi.
- Azərbaycan dili qrammatikası biliyi, eyni zamanda düzgün tətbiq edilməsi bacarığı.
- Facebook, Linkedin, Instagram, Tik Tok üzrə istifadəçi təcrübəsi, rəqəmsal reklamları idarəetmə bacarığı.
- Reklam nəticələrini analiz edə bilmək bacarığı.
- Microsoft Office və İnternet resursları ilə işləmə bacarığı.
- Komandada işləmək qabiliyyəti.
- Yaradıcı və analitik düşüncə tərzi.
- Təşəbbüskarlıq, operativlik, punktuallıq və kreativlik.
İş şəraiti:
- Həfətədə 5 günlük iş rejimi. Tam qrafik
- Ünvan : Badamdar şossesi 5
- Əmək haqqı – 700-800
- Yaş – 22-35
VAKANSİYA 14
Irshad Electronics
Mağaza müdiri
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Satış prosesinin təşkilində mağazanın sıravi və digər personalının işini tənzimləmək;
- Cari tapşırıqları həll etmək, personalın öz vəzifə təlimatlarının və digər daxili normativ sənədlərin tələblərini dəqiq yerinə yetirmələrini təşkil etmək və nəzarət etmək;
- Satış nöqtələrindən və alıcılarından daxil olan hər bir informasiyaya operativ reaksiya vermək;
- Mağazanın sıravi və digər personalı üzərində operativ rəhbərliyi və idarəetməni həyata keçirmək;
- Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək.
Tələblər:
- Yaş – 30 -40
- İş təcrübəsi 5 – 7 il - satış sektorunda (rəhbər vəzifəsində)
- Ali təhsil;
- Yüksək təşkilati bacarıqları (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.) olmalı;
- İşgüzar davranış etikasını;
- Satılan məhsulun assortimentini və satış qiymətlərini;
- Satış texnikası və prinsiplərini;
- Alıcılara keyfiyyətli xidmət standartlarını, xidmətin təşkili metodlarını;
- Sanitariya, texniki və yanğın təhlükəsizliyi qaydalarını bilməlidir;
- Kompüter bilikləri (MS Office).
VAKANSİYA 15
Azdizayn Group
Korpotativ satış mütəxəssisi
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Korporativ satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus dili
- Kompüter bilikləri (MS Office, Micro);
- Planlama bacarığı;
- Araşdırma bacarığı;
- Ünsiyyətcillik;
- Təqdimetmə bacarığı;
- Təmsiletmə bacarığı;
- Xanım
- Yaş-25-40
- Əmək haqqı 700 manat
İş haqqında məlumat:
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
- Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
- Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması
- Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
- Rəqib şirkətlərin bazar payının öyrənilməsi, araşdırılması və analizin aparılması
- Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması.
- Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması
- Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi
- Rəqib fəaliyyətləri və kampaniyaları haqqında məlumatların əldə edilməsi və rəhbərliyə bildirilməsi
- Rəhbərliyin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi ;
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Korporativ nömrə;
- Nəqliyyat xərcləri;
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Korporativ satış mütəxəssisi” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 16
The Servier Research Group
Assistant to Marketing Department
Son tarix 12 noy 2022 - [email protected]
Our company is looking to hire a Marketing assistant who will be working closely with our marketing team and deal with administrative and organisational aspects of our promotional activities.
Full time, working in Baku office.
The ideal candidate for this position should:
- Have excellent PC skills (MS Office, MS Mail), Experience using computers for a variety of tasks.
- Native Azerbaijan, good spoken and written of English, knowledge of Russian is an advantage,
- Have a work experience of at least 2 years,
- Be self-motivated and well organised,
- Have a warm and friendly disposition and a flexible approach,
- Have the ability to work independently and ready to take responsibilities.
- A high level of attention to detail.
- Ability to work effectively within a team and independently.
- Experience using computers for a variety of tasks.
We offer:
- A competitive salary, good working conditions.
Please submit your application in English with a detailed curriculum vitae
Please submit your application with a detailed curriculum vitae with photo until the 11th of November 2022.
VAKANSİYA 17
Bal Badem
Menecer
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Maaş-500-800 Arası. (Maaş müsahibə əsasında deyiləcək)
- İş təcrübəsi-3-5 il
- Tələbllər-İşində dəqiq məsuliyyətli olmalı işçillərin giriş-çıxış saatına, geyim və təmizliklərinə dəqiq nəzarət. İşçillərin günlük tabellərinin vaxdında hazırlamalı.
VAKANSİYA 18
PortBİM
Mexanik Layihə Mühəndisi (HVAC, FF və PH)
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gələn tələblər əsasında İsitmə-Soyuma-Havalandırma, Yanğın Söndürmə və Su Kanalizasiya sistemləri layihələndirmə.
- Müəllif nəzarəti (Author Supervision) kimi layihələrdə nəzarətin həyata keçirmək.
- MTO (BOQ) və Spesifikasiyaların hazırlanması.
Tələb olunan:
- İsitmə-Soyuma-Havalandırma, Yanğın Söndürmə və Su Kanalizasiya sistemləri üzrə ən az 2 il təcrübəli (Sahə və ya layihə təcrübəsi)
- AutoCAD təcrübəsi
- İnkişafa meyilli, punktual, məsuliyyətli, komanda ilə işləyə bilmək
- Ali Təhsilli
- Yaş: 22 – 40
- Dil biliyi arzu olunandır
- Beynəlxalq və / və ya Azərbaycan standartları bilgisi
Maraqlanan namizədlərin email ünvanına mövzu yerinə “Mechanical Design Engineer / Mexanik Layihə Mühəndisi” qeyd etməklə müraciət etmələri xahiş olunur. CV formatı PDF olaraq paylaşılması xahiş edilir.
VAKANSİYA 19
Ateshgah Sigorta
Birbaşa Satış Mütəxəssisi
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Yaş: 23-35
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi arzuolunandır
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla) mütləqdir, İngilis dili (arzuolunandır)
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Fikrini dəqiq, lokanik və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
- Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı
- Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi
- Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Potensial korporativ müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
- Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsulunu təklif etmək;
- Sığorta qaydaları haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında ona köməklik göstərmək;
- Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
- Yeni və mövcud müştərilər üzrə məlumat bazasını aparmaq;
- İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
- Şirkət tərəfindən görüşlər üçün sürücü və avtomobil təqdim olunur
- Əmək haqqı 500 AZN NETT
- Bonus və rüblük motivasiya
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Birbaşa Satış Mütəxəssisi” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 20
PASHA Insurance
Satış üzrə assistent (Xaçmaz nümayəndəliyi)
Son tarix 14 noy 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
- Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
- Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
- Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
- Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
- Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
- Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi
Biliklər:
- Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
- Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
Təcrübə:
- Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir
Bacarıqlar:
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Dəqiqlik
- Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
- Komanda ilə işləmək bacarığı
- Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı
Son müraciət tarixi: 14 noyabr 2022.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi göndərin.