Xəbər verildiyi kimi, Qazaxıstan Nəqliyyat Nazirliyi Aktau yaxınlığında AZAL-a məxsus təyyarənin qəzaya uğramasının ilkin hesabatını dərc edib.
FED.az-ın məlumatına görə, ilkin hesabatda Bakıdan-Qroznı şəhərinə uçan təyyarənin uçuşa hazırlığı, texniki vəziyyəti, uçuş müddəti, uçuş zamanı baş verən proseslər, o cümlədən təyyarənin vurulması və qəzanın baş verməsi ilə bağlı ətraflı məlumatlar yer alıb.
Hesabatın ən maraqlı hissələrindən biri təyyarə ekipajının dispetçerlərlə danışıqları, onların aldığı məlumatlar, eləcə də bu danışıqların fonunda təyyarənin göyərtəsində və kabinəsində baş verənlərdir.
FED.az Qazaxıstan tərəfinin açıqladığı ilkin hesabata istinadən bildirir ki, pilotlar təyyarədə problem yaranana qədər və ondan sonra bir neçə şəhərin dispetçerləri ilə əlaqədə olublar. Təyyarənin yerə endirilməsi ilə bağlı bir neçə variant müzakirə edilib və axırda Aktauya enmək qərara alınıb.
FED.az qəza günü təyyarədə yerə çırpılma anına kimi baş verənləri və dispetçerlərlə danışıqları təqdim edir. Beləliklə...
Təyyarə Bakıya qayıtmaq istəyəndə vurulub - İLKİN HESABAT AÇIQLANDI - FOTOLAR
Bakı-Qroznı marşrutu üzrə J2-8243 reysi 25 dekabr 2024-cü il tarixində “Azərbaycan Hava Yolları” QSC-yə məxsus Embraer 190-100 IGW4, 4K-AZ65 dövlət nömrə nişanlı təyyarə ilə planlaşdırılıb.
Təyyarənin komandiri, ikinci pilot, baş stüardessa və iki stüardessadan ibarət ekipaj saat 02:38-də Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunun sanitar bölməsində (bundan sonra GYD) uçuşqabağı tibbi müayinədən keçib. Uçuşdan əvvəl uçuşa hazırlıq komandir və ekipaj tərəfindən tam şəkildə tamamlanıb.
Uçuşdan əvvəl təyyarəyə saat 03:00-da “SILK WAY TECHNICS” şirkətinin texniki personalı tərəfindən “DEPARTURE CHECK” çərçivəsində xidmət göstərilib və saat 03:20-də ekipaj tərəfindən qəbul edilib.
LOADSHEET-dən əldə edilən məlumatlara əsasən, təyyarəyə 7720 kq yanacaq yüklənib (havaya qalxarkən 7550 kq), Bakı Hava Limanından qalxarkən uçuş çəkisi isə 41 976 kq olub.
Sərnişinlər 62 nəfər olub: 60 böyük, 2 uşaq.
Radiostansiyanın çıxarışına əsasən, saat 03:47:40-da ekipaj taksi dispetçerindən (Bakı Ground) yola salmaq üçün icazə istəyib. Saat 03:51-də ekipaj uçuşa icazə istəyib.
Uçuş üçün icazə saat 03:54-də qəbul edilib. Saat 03:56-da ekipaj Bakı aerodromundan havaya qalxıb. Təxmini uçuş səviyyəsinin FL300 olması planlaşdırılırdı. Ekipaj faktiki FL300 uçuş səviyyəsinə çatıb və adi rejimdə hesablanmış uçuş səviyyəsinə yüksəlib.
Saat 04:12 Təyyarə Azərbaycan Respublikasının hava məkanını tərk edib və ekipaj Rostov-Control ilə əlaqə saxlayıb.
Saat 04:13 Rostov-Control dispetçeri ekipajı MKL nöqtəsini keçdikdən sonra birbaşa REMKA-ya getməyi və standart REMKA1R eniş sxemini hesablamağı tapşırıb.
Bu andan sonra AZAL-ın təyyarəsi ilə yerdəki dispetçerlərin danışıqları belə olub:
Saat 04:25:59 – Ekipaj: "Azərbaycan 8243 enişə hazırdır"
Saat 04:26:13 – Ekipaj: "Enişə hazırıq və məlumat üçün bildiririk ki, hər iki GPS-i itirmişik, REMKA bir X-ray eniş sxemi üçün icazə istəyirik"
Saat 04:26:50 – Rostov Kontrol: "Azərbaycan 8243, REMKA bir X-ray-i gözləyin"
Saat 04:36:50 – Ekipaj: "Grozny qülləsi, Azərbaycan 8243, sabahınız xeyir, uçuş səviyyəsi bir üç sıfır-a çatdıq, hər iki GPS-i itirmişik, NDB enişi üçün vektor istəyirik"
Saat 04:37:04 – "Grozny qülləsi”: Azərbaycan 8243, sabahınız xeyir, tanındınız, REMKA bir X-ray-ə uyğun olaraq RW iki altıya eniş etmək üçün 1100 metr hündürlükdə eniş etməyinizi gözləyirik, QFE 1005 hpa"
Saat 04:37:04 – Təyyarədə səs: "Ərazi, ərazi, qalx, qalx, qalx!"
Saat 04:39:56 – Ekipaj: “Azərbaycan 8243, təkrarlaya bilərsinizmi? NDB yanaşması üçün bizi vektorlayacaqsınız?”
Saat 04:40:25 – "Grozny qülləsi”: "Azərbaycan 8243, NDB VICTOR yanaşması üçün vektorlanırsınız, uçuş-enmə zolağı iyirmi altı. Bildirilənə qədər cari istiqamətdə davam edin”.
Saat 04:49:12 – "Grozny qülləsi”: "Azərbaycan 8243, azimut sıfır yeddi bir, məsafə on səkkiz kilometr. Sağa dönün, kurs iki beş sıfır. NDB VICTOR yanaşması üçün icazə verildi, uçuş-enmə zolağı iyirmi altı."
Saat 04:49:13 – Təyyarədə səs: Bu vaxt ƏRAZİ, ƏRAZİ, QALX, QALX siqnalizasiyası işə düşür.”
Saat 04:50:12 – Ekipaj: “Məsafəmizi NDB-dən bildirə bilərsinizmi? Azərbaycan 8243.”
Saat 04:50:18 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, məsafə on dörd kilometrdir.”
Saat 04:50:51 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, məsafə on iki kilometr, eniş yoluna yaxınlaşır, külək yoxdur, uçuş-enmə zolağı iyirmi altı, eniş üçün icazə verildi”
Saat 04:51:46 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, məlumat üçün. Uçuş-enmə zolağının işıqları yanıb”.
Saat 04:53:19 – Ekipaj: “Azərbaycan 8243, təkrar dövr etməliyik, sabitləşdirilməmiş yanaşma… (LNAV istiqamətini itirmişik? (kabinə daxili danışıq)”
Saat 04:53:24 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, təkrar dövr etməyə davam edin, dərc olunan kimi”
Saat 04:53:28 – Ekipaj: “Təkrar dövr etmə üçün vektor istənilir, Azərbaycan 8243, GPS itirilib”
Saat 04:53:35 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, cari istiqamətdə davam edin, hündürlük 900 metrə qalxın”
Saat 04:54:34 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, cari istiqamət barədə məlumat verin”
Saat 04:55:23 – Ekipaj: “Azərbaycan 8243, əllə eniş üçün başqa bir vektor verə bilərsinizmi?”
Saat 04:55:37 – Ekipaj: “Azərbaycan 8243, sağa dönün, kurs sıfır səkkiz sıfır”
Saat 04:55:49 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, RNAV GNSS yanaşmasına ehtiyacınız olduğunu təsdiq edin”
Saat 04:55:54 – Ekipaj: “Təsdiq edirik, GNSS yanaşmasına ehtiyacımız yoxdur, hər iki GPS itirildi”
04:56:02 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, başa düşdüm, uçuş-enmə zolağı iyirmi altı üçün RNAV GNSS yanaşmasını gözləyin”
04:56:08 – Ekipaj: “Xeyr, hər iki GPS-i itirdik, RNAV yanaşmasını yerinə yetirə bilmirik, NDB VICTOR yanaşması üçün vektor tələb edirik, Azərbaycan 8243”
04:56:18 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, başa düşdüm, uçuş-enmə zolağı iyirmi altı üçün NDB VICTOR yanaşmasını gözləyin”
04:58:07 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, hündürlüyü doqquz yüz metrdə saxlayın”
05:00:00 – Ekipaj: “Azərbaycan 8243, xahiş edirəm bildirəsiniz, cari istiqaməti nə qədər saxlayacağıq?”
05:00:13 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, bir dəqiqə”
05:01:30 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, məlumat üçün, radio əlaqəsi kəsildi, cari istiqamətdə davam edin və məsafənizi bildirin”
05:01:45 – Ekipaj: “Cari istiqamət sıfır səkkiz sıfır, hava limanından məsafə...”
05:01:54 – Ekipaj: “...30 mil, lakin GPS itirildi, bu məlumat qeyri-dəqiq ola bilər”
05:02:13 – Ekipaj: “Qroznı, Azərbaycan səksən iki qırx üç…”
05:02:24 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, təsdiq edirəm, amma hələ sizi dispetçer müşahidə etmir”
05:02:30 – Ekipaj: “Biz hazırda səkkiz on dərəcə kursunda irəliləyirik, hündürlük doqquz yüz metr”
05:02:37 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, başa düşdüm, sol orbit icra edin, hündürlüyü beş yüz metrə qaldırın”
05:04:53 – Ekipaj: “Qroznı, Azərbaycan 8243-dür. Hansı kursu saxlamaq lazımdır?”
05:04:58 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, dördüncü dəqiqədə meteoroloji görünüş üç min üç yüz metr, tam bulud örtüyü, alt qat iki yüz qırx metr, duman”
05:06:00 – Ekipaj: “Daha dəqiq vektor tələb edirəm, hazırda kurs yüz səksən dərəcə ilə irəliləyirik”
05:06:03 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, cari kursu saxlayın”
05:06:27 – Ekipaj: “İndi enməni yerinə yetirəcəyik, sadəcə soruşuram, şassini buraxmaq və hər şeyi hazırlamaq lazımdırmı?”
05:06:37 – Ekipaj: “Qroznı, qəbul etdiniz?”
05:06:39 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, başa düşdüm”
05:07:01 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, azimut sıfır yetmiş iki, məsafə iyirmi altı kilometr, sağa kurs iki dörd sıfır, NDB VICTOR yanaşmasına icazə verildi, uçuş-enmə zolağı iyirmi altı”
05:07:22 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, sağa kurs iki dörd sıfır”
05:07:29 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, hündürlüyü altı yüz metrə azaldın”
05:08:04 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, öz naviqasiyanızı bərpa edin, hündürlüyü beş yüz metrə azaldın”
05:09:16 – Ekipaj: “Azərbaycan 8243, beş yüz metr hündürlükdə mövqeyimizi tutduq, xahiş edirəm məsafəyə baxın və nə vaxt enməyə davam edəcəyimizi bildirin”
05:09:36 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, mənim məlumatlarıma görə sizin hündürlüyünüz üç yüz otuz metrdir”
05:09:45 – Ekipaj: “Bizim göstəricilərimizə görə hündürlük beş yüz metrdir, Azərbaycan 8243”
05:09:58 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, məsafə on iki kilometr, sürüşmə trayektoriyasına yaxınlaşırsınız, külək sakitdir, iyirmi altıncı zolağa eniş icazəlidir. Uçuş-enmə zolağının işıqları yandırılıb”
05:11:42 – Ekipaj: “Azərbaycan səksən iki qırx üç, Bakı istiqamətində hərəkət edirik”
05:11:50 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan səksən iki qırx üç, cari kursla hündürlüyü doqquz yüz metrə qaldırın”
05:12:21 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan səksən iki qırx üç, əvvəlcə səviyyə səksənə qədər qalxın və deyin, PINTA nöqtəsinə birbaşa davam edə biləcəksinizmi?”
05:12:40 – Ekipaj: “Azərbaycan səksən iki qırx üç, hər iki GPS itirildi, vektor istiqamətləndirməsinə ehtiyac var”
05:12:49 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan səksən iki qırx üç, başa düşdüm, sağa doğru üç yüz altmış dərəcə kursuna keçin”
05:13:30 Uçuş məlumatlarının qeydiyyatı sistemindən (FDR) -dən əldə edilən məlumatlara görə, hava gəmisi hündürlük yığaraq Qroznı aerodromunun QNH təzyiqinə əsasən dəniz səviyyəsindən 3500 fut – 1050 metr yüksəklikdən keçirdi. Faktiki göstəriciyə əsasən sürət 225 dəniz mili, vertikal qalxma sürəti 1,2 km/dəqiqə təşkil edib. Həmin vaxt təyyarənin hər iki mühərrikinin işləmə rejimi 81.9% təşkil edirdi. Amma «GPS 1» və «GPS 2» qlobal mövqeləndirmə sistemləri peyklərdən siqnal qəbul etmirdi. DME məsafəölçən sistemi yerüstü stansiyalardan siqnal almırdı. Təyyarədə 1-ci hidravlik sistemin təzyiqi 3100 PSI, 2-ci hidravlik sistemin təzyiqi 3100 PSI, 3-cü hidravlik sistemin təzyiqi 3000 PSI təşkl edirdi. Şassi yığılmış, qanad mexanizasiyası qapanmışdı. Başqa sözlə, FDR-dən əldə edilən məlumatlara əsasən hava gəmisinin digər sistemlərində nasazlıq qeydə alınmamışdı.
Bundan cəmi 4 sanyə sonra təyyarədə vəziyyət dəyişib
05:13:34 3-cü hidravlik sistemin təzyiqi 0 PSI-ə düşüb. 3-cü hidravlik sistemdə maye səviyyəsi 0%-ə enib. Rul idarəetmə səthlərinin (ELEVATOR, AILERON, RUDDER) mövqeləri sıfır vəziyyətdə sabitləndi və uçuşun sonuna qədər bu vəziyyətdə qaldı.
05:13:36 təyyarənin trimm sistemi sıradan çıxıb (AP PITCH TRIM NOT ENGAGED, MACH TRIM NOT CAPABLE).
FDR məlumatlarına əsasən, bort komandiri EICAS ekranında aşağıdakı xəbərdarlığı səsləndirib: «QAPI... ARXA TƏRƏFDƏKİ SERVİS QAPISI AÇIQDIR».
05:13:39 FDR məlumatlarına əsasən kabində hermetizasiya pozulub.
05:14:07 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, uçuş səviyyəsi bir beş sıfıra qalxın”
05:14:17 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, qalxmanı sürətləndirin”
05:14:23 – Ekipaj: “Qalxmanı sürətləndiririk, Azərbaycan 8243”
05:13:47 Təyyarədə “HYD 2 LOW PRESS” siqnalizasiyası işə düşüb, yəni 2-ci hidrosistemdə təzyiq aşağıdır. 1-ci hidrosistemdə təzyiq 0 PSI-ə, maye səviyyəsi 0 %-ə düşüb.
05:13:54 (FDR). 2-ci hidrosistemdə təzyiq 4 PSI-ə düşdü (şəkil 4).
05:13:56 Təyyarədə səsləri qeydə alan qurğunun qeydlərinə əsasən, təkrar güclü səs zərbəsi qeydə alındı.
05:14:58 Təyyarə kapitanı daxili rabitə ilə salon ekipajı ilə əlaqə saxlayaraq vəziyyəti dəqiqləşdirdi: **“Alo, nə baş verib?”**
Bort bələdçisi məlumat verdi: **“İki oturacaq partladı, mən... mmm yaxınlaşa bilmirəm, çünki sərnişinlər ayağa qalxıb, onları yerlərinə qaytarıram.”**
05:15:57 – Ekipaj: “Qrozni idarəetmə sistemi uğursuz oldu, təyyarənin kabinasına quş vurdu. Quşun vurması və kabinada 2 oturacağın partlaması baş verdi”
05:16:08 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, sizi başa düşdüm, hansı köməyə ehtiyacınız var?”
05:16:14 – Ekipaj: “Bizə lazım olan ən yaxın aerodromdur, harada hava şəraiti normaldır, ora enəcəyik (daxili kabində söhbət eşidilir)”
05:16:32 – Ekipaj: “Mineralnıye Vodı -da hava necədir? Xahiş edirik kömək edin”
05:16:36 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, 16-cı dəqiqədə”
05:16:40 – Ekipaj: “Başa düşmədim?”
05:16:44 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, 16-cı dəqiqədə”
05:16:48 – Ekipaj: “16-cı dəqiqədə nə olub?”
05:16:52 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, zəhmət olmasa mesajınızı təkrarlayın, səsləriniz çətinliklə eşidilir”
05:16:54 – Ekipaj: “Deməli, hə, güclü zərbə oldu, arxa oturacaqlar partladı, bort bələdçisi bildirdi. Biz Mineralnıye Vodıya gedirik, xahiş edirik bizə Mineralnıye Vodı-nın hava şəraitini verin”
05:17:07 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycanca səksən iki qırx üç, təyyarə qaydasındadır?”
05:17:07 – Ekipaj: “Təyyarə qaydasındadır, Mineralnıye Vodı-ya gedirik”
05:18:58 (FDR) məlumatlarına görə, EICAS sistemində “CABIN ALT HIGH” siqnalizasiyası işə düşüb. Uçuş zamanı bu siqnalizasiya 8 dəfə təkrarlanıb.
05:19:04 – Ekipaj: “Mən yüz əllinci səviyyəni saxlaya bilmirəm, kabinədə təzyiq yüksəlib”
05:20:20 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, sola dönün, kurs üç altı sıfır”
05:20:24 – Ekipaj: “Sola üç altı sıfır və mən… mənim, təyyarə idarəetməni itirir”
05:20:48 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, məlumat üçün, Mineralnıye Vodı hava şəraiti: külək yüz iyirmi dərəcə, saniyədə altı metr, görünüş on kilometrdən çox, tam buludluq, aşağı sərhəd yüz səksən metr. QNH 10…”
05:22:59 – Ekipaj: “Qəbul... bizdə hidravlika sıradan çıxıb”
05:23:03 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, başa düşdüm, aaa kursları icra edə bilirsinizmi?”
05:23:11 – Ekipaj: “Biz icra edə bilmirik, konkret kurs verin, Mahaçqalaya gedirik”
05:23:34 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, Mahaçqalanın hava şəraiti: külək üç yüz on dərəcə, saniyədə iki metr, görünüş üç min üç yüz metr, aşağı sərhəd yeddi yüz əlli metr, duman.”
05:24:17 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, təsdiq edin, fövqəladə vəziyyət elan etmisiniz?”
05:24:24 – Ekipaj: “Başa düşmədim?”
05:24:37 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, bort vəziyyəti (yəni təyyarənin gövdəsi – FED.az) qaydasındadırmı?”
05:24:41 – Ekipaj: “Bort qaydasındadır”
05:25:45 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, sizi dispetçer müşahidə edə bilmir, vəziyyətinizi bildirə bilərsinizmi? Hündürlüyünüzü deyin”
05:26:58 – "Grozny qülləsi”: “Azərbaycan 8243, Rostov dispetçeri ilə işləyin, tezlik 134.1.”
05:24:41 – Ekipaj: “Biz Bakıya davam edirik, bu hündürlükdə, xahiş edirik, bizi istiqamətləndirin”
05:28:05 – Rostov dispetçeri 134,1: “Kontrol, təsdiq edin, doxsanıncı səviyyədə hərəkət edirsiniz?”
05:28:59 – Rostov dispetçeri 134,1 : “Azərbaycan 8243, cari kursunuzu bildirin”
05:29:24 – Rostov dispetçeri 134,1 : “Azərbaycan 8243, kurs bir dörd sıfır”
05:30:47 – Rostov dispetçeri 134,1 : “Azərbaycan 8243, təsdiq edin, doxsanıncı səviyyəni saxlayırsınız?”
05:34:04 – Rostov dispetçeri 127,9 : “Azal 8243, tövsiyə edirik, sizdən cənub-şərqdə 160 kilometrlik məsafədə Mahaçqala yerləşir, texniki baxımdan hazırlıdır, qəbul etməyə hazırdır. Sizin qərarınız?”
05:34:16 – Ekipaj: “Bakı hava şəraitini verin, xahiş edirik”
05:34:35 – Rostov dispetçeri 127,9: “Azal 8243, Bakı üzrə son 30 dəqiqə ərzində hava şəraiti: külək 320 dərəcə, 14 düyüm, görünüş 10 kilometrdən çox, əhəmiyyətli buludluq 600 metrə qədər, düzəlişlə 960 metr, temperatur 9, şeh nöqtəsi 5, QNH 1027 hektopaskal, 2 saat ərzində əhəmiyyətli dəyişiklik yoxdur.”
05:34:57 – Ekipaj: “Başa düşdüm, Mahaçqalanın hava şəraiti?”
05:35:35 – Rostov dispetçeri 127,9 : “Azal 8243, son 30 dəqiqə ərzində Mahaçqalada hava şəraiti: külək 320 dərəcə, saniyədə 2 metr, görünüş 4800 metr, duman, əhəmiyyətli olmayan buludluq 180 metr, tam buludluq 720 metr, temperatur 7, şeh nöqtəsi 5, QNH 1026 hektopaskal, 32 nömrəli eniş zolağı işləyir, tormozlama effektivliyi yaxşı, 2 saat ərzində əhəmiyyətli dəyişiklik yoxdur, QBB 180 metr”
05:36:01 – Ekipaj: “Xeyr, biz Bakı istiqamətində gedirik”
05:37:24 – Rostov dispetçeri 127,9 : “Azal 8243, imkan olduqda, qalan yanacaq miqdarını və quşun hansı mühərrikə düşdüyünü bildirin.”
05:39:01 – Ekipaj: “Azərbayan 8243, Azal 8243, təyyarədəki yanacaq miqdarı 3800 kiloqramdır, mühərriklər işləyir, eleron idarəetmə sistemi (hansı ki qanadları idarə edir) və yüksəkliyi tənzimləyən sistem sıradan çıxıb”
05:39:53 – Ekipaj: “Xahiş edirəm, hazırda vaxtım yoxdur. Aktauda hava necədir?”
05:41:30 – Rostov dispetçeri 127,9 : “Azal 8243, Aktauda faktiki hava: vahid alfa tanqo əks-sədası, otuz dəqiqə əvvəl, külək sıfır qırx dərəcə, saniyədə altı metr, on kilometrdən çox görmə, min səksən metrdə əhəmiyyətli bulud örtüyü, temperatur dörd, şeh nöqtəsi mənfi bir, QNH bir sıfır iki yeddi hektopaskal, iki saat ərzində əhəmiyyətli dəyişiklik yoxdur”
05:42:40 – Ekipaj: “Rostov, o zaman, Aktauya gedirik.”
05:45:33 – Rostov dispetçeri 127,9: “Azal 8243, mümkünsə, gəliş zamanı hansı kömək lazım olacağını bildirin”
05:45:49 – Ekipaj: “Yanğınsöndürənlər, təxliyə, həkim, Azərbaycan 8243”
05:51:10 – Rostov dispetçeri 127,9: “Azərbaycan 8243, sərnişinlərin sayını və təhlükəli yüklərin olub-olmamasını təkrarlayın”
05:51:18 – Ekipaj: “62 sərnişin var, təhlükəli yüklər yoxdur, Azərbaycan 8243”
05:52:39 – Ekipaj: “Beləliklə, bizim vəziyyətimiz belədir: kabinədə oksigen tükənir, oksigen balonu partlamışdır, yanacaq qoxusu gəlir, bəzi sərnişinlər huşunu itirir, icazə verin ki, biz aşağı hündürlükdə hərəkət edək”
05:52:58 – Rostov dispetçeri 127,9: “Azərbayan 8243, hansı hündürlük lazımdırsa bildirin. Məlumatı qəbul etdim, oksigen balonu partladı, oksigen bitir, sərnişinlər huşunu itirir”
06:02:47 – Ekipaj: “Rostov, 120.7 təşəkkürlər, Azərbaycan 8243”. Mayday, mayday, mayday, Azərbaycan 8243, Aktau qülləsi, sabahın xeyir, təyyarədə idarəetmə sükanı işləmir, təcili eniş tələb edirik, 11-ci zolağa.”
06:03:06 – "Aktau qülləsi”: “AHY 8243, Aktau-Qülləsidir, günün xeyir, tanındınız, məlumat qəbul edilib, yalnız sükanlara nəzarət edin, təhlükə kodu 7700, 1800 fut yüksəkliyə enməyə davam edin, QNH 1025. Və bizə bildirin ki, eniş sizə necə daha rahat olar? çox güman ki, vizual olaraq, hə?”
06:03:25– Ekipaj: “Min səkkiz yüz fut yüksəkliyə enirik, vizual yaxınlaşacağıq, Azərbaycan 8243, qaz sektorlarını idarə edirik”
06:03:39 – "Aktau qülləsi”: “Azərbaycan 8243, eniş üçün vektor təmin edərsiniz?”
06:03:44 – Ekipaj: “Bəli, zəhmət olmasa, vektor edin, Azərbaycan səkkiz on iki qırx üç”
06:19:13 Təyyarə qeydlərinə görə təyyarədə TERRAIN TERRAIN PULL (YER YER) səs siqnalı işə düşüb.
06:22:20 Ekipaj mexanizasiyanı “bir” vəziyyətinə keçirir (FLAPS 1).
06:22:24 Ekipaj şassini buraxmağa başlayır.
06:22:40 Ekipaj mexanizasiyanı ikinci vəziyyətdə buraxmağa başladı (FLAPS 2).
06:23:30 Ekipaj mexanizasiyanı üçüncü mövqedə buraxmağa başladı (FLAPS 3).
06:24:52 TERRAIN TERRAIN PULL səs siqnalı işə salındı
06:25:25 TERRAIN TERRAIN PULL səs siqnalı işə salındı
06:27:58 Təyyarə sağa doğru 35 dərəcə əyilməklə yerə çırpıldı...
Qəza nəticəsində itkilər
Bədən xəsarətləri |
Heyət |
Sərnişinlər |
Digər şəxslər |
Ölümcül |
3 |
35 |
0 |
Ciddi |
1 |
15 |
0 |
Əhəmiyyətsiz / yoxdur |
1/0 |
6/6 |
0/0 |