Almaniyanın avtomobil istehsalçısı Volkswagen Almaniyada ən azı 3 zavodunu bağlamağı və geniş miqyaslı ixtisar planlaşdırır.
Azərbaycana gətirilən hibrid avtomobillərin qiyməti - BAHALAŞIB
FED.az xəbər verir ki, bunu Volkswagen işçilərini təmsil edən Volkswagen Həmkarlar İttifaqının sədri Daniela Cavallo, Alman istehsalçısının baş qərargahının yerləşdiyi Volfsburqda işçilər üçün təşkil edilən məlumatlandırma tədbirindəki çıxışında bildirib.
O, "İdarə heyəti Almaniyada ən azı üç Volkswagen zavodunu bağlamaq istəyir" deyib.
Volkswagen-in ölkədəki digər obyektlərinin də kiçiləcəyinə qeyd edən Cavallo, şirkətin idarə heyətinin ixtisarları planlaşdırdığını bildirib.
Cavallo deyib: "İdarə heyəti bu ölkədə qalan bütün zavodlarda işçiləri ixtisar etməyi planlaşdırır. Konkret olaraq bu, məhsulların, miqdarın, növbələrin və bütün montaj xəttinin azaldılması deməkdir. Rəhbərlik bu məsələdə tamamilə ciddidir".
Almaniya hökumətinin təcili olaraq alman sənayesi üçün master plan hazırlamalı olduğunu bildirən Kavallo, sənayenin geriləməsinin dayandırılması lazım olduğunu qeyd edib.
Cavallo Almaniyada hansı zavodların bağlanacağını və ya Volkswagen Qrupunun Almaniyadakı təxminən 300 min işçisindən neçəsinin işdən çıxarıla biləcəyi barədə məlumat verməyib.
Volkswagen, qənaət və xərclərin azaldılması tədbirləri çərçivəsində 2024-cü ilin sentyabr ayının əvvəlində tarixində ilk dəfə olaraq Almaniyadakı zavodlarını bağlayacağını və 30 illik məşğulluq müqaviləsini 5 il tez ləğv edəcəyini açıqlamışdı.
Şirkət buna səbəb kimi Avropada yüksək enerji və işçi qüvvəsi xərclərinin onun rəqabət qabiliyyətini azaltmasını və satışlarının düşməsini göstərib.
Volkswagen Qrupunun 17 Avropa ölkəsində, Amerika, Asiya və Afrikada 10 ölkədə 114 istehsal müəssisəsində təxminən 650 min nəfəri çalışır.
Şirkətin Almaniyada işçilərinin sayı təxminən 300 min nəfər təşkil edir.
Qrup 10 milyard avro qənaət etməyi planlaşdırır
Volkswagen Qrupu 2026-cı ilə qədər 10 milyard avro qənaət və xərclərin azaldılması tədbirlərinin bir hissəsi olaraq 2026-cı ilə qədər personal xərclərini 5-də 1 azaltmağı planlaşdırır.
Digər tərəfdən, Almaniyanın avtomobil istehsalçıları inflyasiya təzyiqləri, yüksək enerji xərcləri, Avropada yavaş iqtisadi artım, ifrat sağçıların yüksəlişi və Çin avtomobil istehsalçılarının, eləcə də Teslanın rəqabəti ilə üzləşiblər.
İllik təxminən 280 milyard avro ixraca malik olan Almaniyanın avtomobil istehsalçıları, Çin və Avropadakı zəif tələb fonunda xərcləri azaltmaq və rəqabət qabiliyyətini saxlamaq üçün ciddi təzyiq altındadırlar.
Elektrikli nəqliyyat vasitələrinə keçid Almaniyanın avtomobil sənayesi üçün ölkədə və Avropa İttifaqında (Aİ) müxtəlif qaydalar və xammal təchizatı səbəbindən çətin olaraq qalır. Sənaye batareya texnologiyasına böyük sərmayələr yatırır, buna görə də artan xərclərlə mübarizə aparmaq məcburiyyətindədir. (Marja)