PASHA Holding
Model validation analyst
Son tarix 09 mar 2024 - [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Model Validation Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Perform the validation activities for significant models developed in Strategic Assets;
- Contribute to the creation of high-quality model validation reports;
- Collaboration with Model Risk Management teams in the Group;
- Consult SAs for better modelling results with recommendations from the validation process;
- Collaboration with model owners/developers in SAs;
- Independent evaluation of new and existing strategic models;
- Assessment of changes to existing models;
- Assist with the delivery of the validation plan in a timely and efficient manner;
- Qualitative review of model development process including underlying assumptions & theoretical basis;
- Quantitative assessment of model performance via statistical testing;
- Contribute to the documentation of findings and communication of results;
- Interpret model validation results, support to establishment of required action plans with model owners/developers and provide value-added recommendations to model owners/developers;
- Perform the ratification of validated strategic models in the Group-wide model inventory;
- Contribute to enhancement of validation process for models across the Group;
- Keep track of new developments in model validation and applicable regulation;
- Contribute to the continuous improvement of methodologies, standards and automation;
- Follow-up and formulation of recommendations to improve the different model performances;
- Writing detailed validation reports, including a model risk assessment and a description of the validation findings;
- Contribute to the coordination with internal/external stakeholders on model issues, achieving suitable resolutions;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master’s degree in related field;
- At least 3 years of work experience with 1 year of relevant to the function;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Programming Languages (hands-on experience in R and/or Python, SQL);
- Good knowledge of modelling and model validation;
- Experience in model validation or model risk management;
- Advanced product and market knowledge;
- Function specific certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Model Validation Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by March 07, 2024.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Modellərin validasiyası üzrə analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Strateji Aktivlərdə hazırlanmış mühüm modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi ilə əlaqədar fəaliyyəti yerinə yetirməsi;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinə dair yüksək keyfiyyətli hesabatların hazırlanmasında iştirak;
- Qrup daxilində Model risklərinin idarə edilməsi qrupları ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Təsdiqləmə prosesindən irəli gələn tövsiyələri ilə daha yaxşı modelləşdirmə nəticələri əldə etmək üçün Strateji Aktivlərin konsultasiyası;
- Strateji Aktivlərdə model sahibləri/tərtibçiləri ilə əməkdaşlıq;
- Yeni və mövcud strateji modellərin müstəqil qiymətləndirilməsi;
- Mövcud modellərə edilən dəyişikliklərin qiymətləndirilməsi;
- Qiymətləndirmə planının vaxtında və səmərəli çatdırılmasına dəstək;
- Əsas fərziyyələr və nəzəri baza daxil olmaqla, modellərin hazırlanması prosesinin keyfiyyətcə nəzərdən keçirilməsi;
- Modellərin effektivlik göstəricilərinin statistik testlərdən istifadə edərək kəmiyyətcə qiymətləndirilməsi;
- Aşkar edilmiş faktların sənədləşdirilməsində və nəticələrin bildirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinin nəticələrini şərh etmək, model sahibləri/tərtibçiləri ilə lazımi fəaliyyət planlarının hazırlanmasına dəstək vermək və model sahiblərinə/tərtibçilərinə əsaslandırılmış tövsiyələrin verilməsi;
- Qrup miqyaslı model reyestrində məqsədəuyğunluğu təsdiq edilmiş strateji modellərin ratifikasiyasının həyata keçirməsi;
- Qrup üzrə modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi prosesinin təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi sahəsində və qüvvədə olan qaydalarda yeni dəyişikliklərin nəzarətdə saxlaması;
- Metodologiyalar, standartlar və avtomatlaşdırmanın davamlı təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Müxtəlif modellərin effektivlik göstəricilərini yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələrin formalaşdırılması və ardıcıl şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Modelin risk qiymətləndirilməsi və təsdiqləmə nəticələrinin təsviri daxil olmaqla təsdiqləməyə dair ətraflı hesabatların yazılması;
- Model ilə əlaqədar məsələlər üzrə daxili/xarici maraqlı tərəflərlə koordinasiyada iştirak, müvafiq qərarların əldə edilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- 1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Proqramlaşdırma dilləri (R və/və ya Python, SQL ilə praktiki iş təcrübəsi);
- Modelləşdirmə və modellərin validasiyası üzrə münasib biliklər;
- Modellərin validasiyası və ya model risklərinin idarə edilməsi ilə əlaqədar təcrübə;
- Məhsul və bazar haqqında ətraflı məlumatlılıq;
- Funksiya ilə əlaqəli sertifikasiyanın olması üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Modellərin validasiyası üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 7 mart 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior Audit Specialist
Son tarix 09 mar 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Audit Specialist.
Job description:
- Execution of Group Audit Strategy (projects);
- Monitoring of implementation of strategic projects in Strategic assets;
- Support to / participation in Audit Committees (AUC);
- Providing support and coordination of work of Internal Audit functions in Strategic Assets;
- Effective communication with external auditors;
- Coordination of work within Group Audit Department;
- Participate in the establishment of unified policies and procedures to guide IA activity in Strategic Assets (Audit Methodology and Policies and procedures etc.);
- Provide support to the realization of Quality Assurance for Internal Audit Departments (External and internal QAIP assessments and Monitoring of execution of QAIP action plans);
- Cooperation with internal auditors of Strategic Assets in terms of alignment of methodology, processes, and governance matters.
- Coordinate activities with other internal and external providers of assurance and consulting services to ensure proper coverage and minimize duplication of efforts;
- Review Audit Plans proposed by IA function of Strategic Assets for the conformity with organizational goals;
- Review and confirm accuracy, objectivity, clarity, completeness and timeliness of individual engagement and summary reports (MTLD, QTLD, IAD Annual reports);
- Documentation of AUC activities (AUC agendas and protocols, AUC annual report);
Experience, Competencies and Skills Required:
- Higher economic or legal education;
- Overall minimum 3 years experience with over 2 years in audit-related positions;
- Relevant professional certification is desirable (e.g CIA/ACCA/CFA/FRM)
- Strong conflict management skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Fluency in Azerbaijani and English, Russian and Turkish is a plus;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Senior Audit Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by March 07, 2024.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq “Audit üzrə baş mütəxəssis” vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrup üzrə audit strategiyasının (layihələrin) icrası;
- Strateji aktivlərdə strateji layihələrin həyata keçirilməsinin monitorinqi;
- Audit Komitələrinə dəstək/onların tərkibində iştirak;
- Strateji aktivlərdə daxili audit üzrə funksional bölmələrin işinin dəstəklənməsi və koordinasiyası;
- Kənar auditorlarla səmərəli məlumat mübadiləsi;
- Qrup üzrə Audit Departamentinin işinin koordinasiyası;
- Strateji aktivlərdə daxili audit fəaliyyətinin istiqamətləndirilməsi üçün vahid siyasət və proseduraların yaradılmasında iştirak (Audit metodologiyası və Siyasət və proseduralar);
- Daxili Audit Departamentləri üçün keyfiyyət təminatı sisteminin tətbiqinə dəstək göstərilməsi (Keyfiyyət təminatı və təkmilləşdirmə proqramı (KTTP) çərçivəsində kənar və daxili qiymətləndirmələr və KTTP çərçivəsində fəaliyyət planlarının icrasına nəzarət)
- Metodologiya, proseslər və idarəetmə məsələlərinin uyğunlaşdırılması baxımından Strateji aktivlərin daxili auditorları ilə əməkdaşlıq.
- Fəaliyyətin müvafiq qaydada əhatə olunmasını təmin etmək və göstərilən səylərin təkrarlanmasını minimuma endirmək üçün fəaliyyətin digər daxili və kənar audit və məsləhət xidmətləri təminatçıları ilə koordinasiyası;
- Strateji aktivlərin daxili audit üzrə funksional bölmələri tərəfindən təklif olunan Audit planlarının nəzərdən keçirilməsi, onların təşkilatın məqsədlərinə uyğunluğunun təminatı;
- Fərdi tapşırıqlar üzrə və xülasə hesabatların düzgünlüyünün, obyektivliyinin, aydınlığının, tamlığının və vaxtında təqdim olunmasının yoxlanılması və təsdiqi (MTLD, QTLD, Daxili Audit Departamentinin illik hesabatı);
- Audit Komitəsinin fəaliyyətinin sənədləşdirilməsi (Audit Komitəsi iclaslarının gündəlik və protokolları və Audit Komitəsinin illik hesabatları);
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İqtisadiyyat və ya hüquq üzrə ali təhsil;
- Auditlə bağlı vəzifələrdə 2 ildən çox olmaqla minimum 3 illik təcrübə;
- Müvafiq peşəkar sertifikatlaşdırma arzuolunandır (məsələn, CIA/ACCA/CFA/FRM)
- Güclü münaqişələrin idarə edilməsi bacarıqları;
- Güclü şəxsiyyətlərarası ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışıq bacarığı, rus və türk dillərini bilmək arzuolunandır;
- MS Office (Excel, PowerPoint, Word) üzrə yaxşı biliklər.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Audit üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 7 mart, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Business Group Associate
Son tarix 08 mar 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Associate
Job description:
- Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s banks’ and/or insurance companies performances both in Azerbaijan and abroad based on regular reporting and inform the Business Group Director of trends in performances, risks associated with activities and any other issues;
- Liaise with the banks and/or insurance companies to ensure the timely implementation of the decisions of the Supervisory Boards and/or the Committees reporting to the Supervisory Boards in the banks and/or insurance companies;
- Liaise with Group Functions within the Holding (such as Finance, Risk Management, HR, Audit, IT, PMO, Strategy management etc.) with regard to set up and implementation at the Holding’s banks and/or insurance companies level of various projects/decisions/methodologies;
- Monitor the banks and/or insurance companies, the banking industry and regulatory agencies for potential changes which may affect the banks and/or insurance companies’ business needs;
- Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given by Business Group Director;
- Ensure the quality and timely preparation of the Business Plans and Budgets of Business SA’s;
- The execution of Business Group Director’s instructions/joint decisions (with SA’s management or Group functions) on a timely basis and report to Business Group Director in case of delays or inconsistencies, i.e. project management function for Business Group Director;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management;
- 3-4 years of professional experience in Banking and/or Insurance;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- CFA level 2 is a plus;
- Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by March 07, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- PAŞA Holdingə daxil olan bankların və/və ya sığorta şirkətlərinin Azərbaycanda və xaricdə fəaliyyətləri haqqında müntəzəm hesabat əsasında fasiləsiz monitorinqinin aparılması və fəaliyyətin istiqamətləri, eyni zamanda həmin fəaliyyət ilə bağlı olan risklər və ya hər hansı digər məsələlər haqqında Biznes Qrupunun direktorunun məlumatlandırılması;
- Müşahidə Şurasının və/və ya Müşahidə Şurasına hesabat verən komitələrin qərarlarının banklarda və/və ya sığorta şirkətlərində vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə banklar və/ və ya sığorta şirkətləri ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Müxtəlif layihələr/qərarlar/metodologiyaların PAŞA Holdingə daxil olan banklara və/ və ya sığorta şirkətlərinə uyğun səviyyədə qurulması və həyata keçirilməsi məqsədilə Holdingdaxili funksional Qruplar ilə (məsələn, Maliyyə, Risklərin idarəedilməsi, HR, Audit, İT, Layihələrin idarəedilməsi ofisi, Strategiyanın idarəedilməsi) qarşılıqlı əməkdaşlığın həyata keçirilməsi;
- Bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin biznes ehtiyaclarına təsir göstərə biləcək potensial dəyişikliklər üçün bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin bank sektoru və tənzimləyici orqanların monitorinqi;
- Biznes qrupunun direktoru tərəfindən verilmiş tapşırıqlar əsasında tələb olunan xüsusi təhlillərin aparılması;
- Holdingə daxil olan bankların biznes planlarının və büdcələrinin keyfiyyətli və zamanında hazırlanmasının təmin edilməsi;
- Biznes Qrupu direktorunun göstərişlərinin/birgə qərarların (SA və ya Funksional qrupların rəhbərliyi ilə birgə) mütəmadi qaydada icrası və gecikmələr və ya uyğunsuzluqlar yarandığı halda Biznes Qrupu direktorunu məlumatlandırmaq yəni Biznes Qrupu direktoru üçün layihə meneceri funksiyasının yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Bankçılıq və ya sığorta sahəsində 3-4 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- CFA üzrə 2-ci dərəcə üstünlükdür;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 7 mart 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.