Bakcell
B2B Sales Support Intern
Son tarix 21 iyn 2024 - [email protected]
Department: B2B Sales
Working schedule: Standard
Your main responsibilities:
- Activate Gold numbers (Family, Individual) according to request from Direct Sales group, add and delete CUG (Close Users Group). To ensure the process of signing new contracts and approval form’s delivered by KAM’s and Sales executive, Reseller internally to support handset installments sales contract
- To lead all daily activity (contract preparing, new gross activations, upsells etc.) through SFA (Sales Force Automation) program
- To ensure the process of signing new contracts and approval form’s delivered by KAM’s and Sales executive internally
- To support handset installments sales contract preparation and signing
- To deliver all products and services of company to corporate clients and ensure their usage
- To carry out other tasks related to the position assigned by management
- Creation numbers report provide to Direct Sales Representative to view theirs sales according to targets
Required knowledge and skills:
- Bachelor’s degree
- 1-2 years in Support area
- Knowledge of Azerbaijani and Russian – advanced, English- upper intermediate
- MS Office skills
- Sociability
- Diligence
- Objectivity
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “B2B Sales Support Intern” in the email subject will not be considered. Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Şöbə: B2B Satış
İş qrafiki: Standart
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Birbaşa Satış qrupundan və ya Biznes təklifləri qrupundan gələn tələbə uyğun olaraq Qızıl (Gold) nömrələri (Ailə, MND qrupları) aktivləşdirmək, CUG (Yaxın İstifadəçilər Qrupu) əlavə etmək və silmək
- SFA (Sales Force Automation) proqramı vasitəsilə bütün gündəlik fəaliyyətlərə (müqavilələrin hazırlanması, ümumi əlavə olunan nömrələrin aktivləşdirilməsi, əlavə satışlar (upsells) və s. rəhbərlik etmək
- Əsas müştəri qrupları ilə iş üzrə menecer və satış administratoru tərəfindən göndərilən yeni müqavilələr və təsdiq formalarının imzalanma prosessini təmin etmək
- Telefonların hissə-hissə ödəniş əsasında satışı üzrə müqavilələrin hazırlanması və imzalanmasında dəstək
- Şirkətin məhsul və xidmətlərinin istifadəsini təmin etmək məqsədilə cari korporativ müştərilərə dəstək göstərmək
- Müdriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək
- Hesabatlar şirkətin daxili standartlarına və son tarixlərinə uyğun olmalıdır
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Bakalavr dərəcəsi
- Dəstək sahəsində 1-2 il təcrübə
- Azərbaycan və Rus dilləri – əla, Ingilis dili – orta
- MS Office proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı
- Çeviklik
- Çalışqanlıq
- Obyektivlik
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda “B2B Satışa dəstək üzrə təcrübəçi” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.