VAKANSIYA 1
SR Construction Co
Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi
Son tarix 25 iyl 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı, xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq, emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
- Komanda ilə işləmə bacarığı
Vəzifələr:
- Şirkətin qaynar xəttinə daxil olan müraciətlərin vaxtında və keyfiyyətli şəkildə cavablandırılması
- Müştərilərə məhsul və xidmətlərlə bağlı məlumat verilməsi
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi
- Müştərilərin müraciətlərinin statistikasını aparmaq
- Birbaşa rəhbərə müntəzəm şəkildə hesabatı təqdim etmək
İş barədə məlumat:
- İş Qrafiki: 6 günlük
- Əmək haqqı: 550 AZN + bonus
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSIYA 2
Unitrade Group MMC
Biznesin inkişafı üzrə mütəxəssis
Son tarix 26 iyl 2023 [email protected]
Öhdəliklər:
- Təşviqatların hazırlanması, həyata keçirilməsi, hesabatların verilməsi;
- Tanıtım analitikası
- Maliyyə, o cümlədən bank və ya sığorta sektorunda iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Excel və digər office proqramları üzrə biliklər;
- Biznes proseslər üzrə texniki sənədlərin ( texniki tapşırıq, use-case, istifadəçi təlimatları) hazırlanması;
- Mənfəət və zərər proqnozu, bazar araşdırması kimi öhdəliklərin yerinə yetirilməsi;
- Satış şöbəsi üçün endirimlər və promosyon məhsulların proqram təminatı sistemində işlənib hazırlanması
- Gündəlik biznes prosesləri anlamaq üçün biznes vahidləri ilə işləmək;
- Müştəriləri və biznes mühitini təhlil etməklə məhsullar üzrə təkliflərin araşdırılması;
Namizəddən tələblər:
- İqtisadi sahədə ali təhsil;
- Müşahidə və analiz qabiliyyətinin olması;
- Müxtəlif iş tapşırıqlarının eyni vaxtra icra edilməsi qabiliyyəti;
- Yüksək ünsiyyət, təqdimetmə və komandada işləmək bacarığı.
- Problemləri həll etmə bacarığı;
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
5 günlük iş qrafiki 09.00-18.00
Səlis şəkildə Rus dili biliyi mütləqdir, ingilis dili biliyi arzuolunandır.
İş yeri : Koroğlu m., Anbarım
Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını - “Biznesin inkişafı üzrə mütəxəssis”, qeyd etməklə CV formalarını mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSIYA 3
Hermes Engineering
Kontent üzrə mütəxəssis
Son tarix 25 iyl 2023 [email protected]
Əmək funksiyaları:
- Veb-sayt, Instagram, Facebook və digər sosial media üçün kreativ və keyfiyyətli kontentin hazırlanması;
- Mətnlərin qrammatik normalara uyğun olmasının təmin edilməsi;
- Hazırlanmış kontentin müvafiq resurslarda yerləşdirilməsi və vaxtı vaxtında yenilənməsi;
- Hazırlanmış kontentin sosial mediyada təşviqi (promotion);
- Kontent izləyicilərinin sorğu və tələbatlarının müəyyən edilməsi;
- Mütəmadi olaraq medianın izlənməsi və yeni təkliflərin hazırlanması.
Tələblər:
- Qeyd olunan vəzifə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Təcrübənin təlim sahəsində olması üstünlükdür;
- Azərbaycan dili – zəruridir, rus və ya ingilis dili arzuolunandır;
- Kompyuter bilikləri: Word, Power Point;
- Sosial media platformaları haqqında bilgili olmalı;
- Orijinal məzmun hazırlamaq bacarığı.
Əmək şəraiti:
- 5 günlük tam iş rejimi (Bazar ertəsi - Cümə)
- İş saatları: 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 800 AZN +
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər mövzu yerində “Kontent üzrə mütəxəssis” qeyd edərək CV-lərini elektron ünvanına göndərərək müraciət edə bilərlər.
VAKANSIYA 4
Gabala Hospitality Group
SPA və Fitness şöbəsində nəzarətçi
Son tarix 26 iyl 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qonaqların qarşılanması, SPA bölməsində qeydiyyata alınması və xidmətlərlə bağlı məlumatların verilməsi;
- SPA bölməsi üzrə gündəlik işlərə nəzarət etmək və qonaq gözləntilərinin qarşılanması və müştəri məmnuniyyətinin maksimuma çatdırılması
- Komanda üzvlərinin növbə cədvəllərinin hazırlanması, əməkdaşların gündəlik işlərlə təlimatlandırılması;
- Peşəkar komanda mühiti yaratmaq;
- İşçi heyətinə təlimlərin verilməsi və heyətin idarə edilməsi;
- Xidmət əməliyyatları üzrə təlimatların işçi heyətinə çatdırılması və lazım gələrsə yeni şöbədaxili təlimatlar hazırlamaq;
- Kompüter avadanlığından və internetdən optimal səviyyədə istifadə etmə bacarığı;
- Müştərilərin qəbul, rezervasiya proseslərinə şəxsən nəzarət etmək;
- Pul,kassa əməliyyatları üzrə gündəlik hesabtaların dəqiqliklə hazırlanması və şöbə rəhbərinə hesabat verilməsi;
- SPA inventarlarının uçotuna nəzarət və SPA məhsullarının maksimum xidmətə hazır vəziyyətdə saxlanılmasını təmin etmək;
- SPA prosedurları, yeni satış və xidmət siyasətinin yaradılmasında yeni ideyalar verməklə menecerə yaxından dəstək olmaq;
- Daxil olan zəngləri və emailləri cavablandırmaq, ehtiyac duyulduğu halda digər şöbələrə yönəltmək;
- Qonaqların qeydiyyat və qeydiyyatdan çıxma prosesində mümkün ən yaxşı xidmətlərlə təmin edilmələrini şəxsən və müntəzəm olaraq yoxlamaq, yeni prosedurlar, xidmətlərlə bağlı müştəriləri məlumatlandırmaq;
- Digər şöbə işçiləri ilə dəstəkləyici və çevik formada sıx fəaliyyət göstərmək, əsas diqqəti hotelin ümumi uğuruna və qonaqların məmnunluğuna yönəltmək;
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
- Azərbaycan, ingilis və rus dilləri - əla
- Kompüter və ofis texnikasından yaxşı istifadə bacarığı
- Orta -ixtisas təhsili
- Xoş görünüşlü, gülərüz, detallara fokuslu, pozitiv, konfliktləri həll etmək, liderlik bacarığı, mövcud problemin həllini yerində tapmaq
- Stressə davamlı olmaq, təzyiq altında effektiv işləmək bacarığı
- Micros POS əməliyyat sistemindən istifadə bacarığı
- SPA və Fitness şöbəsndə nəzarətçi istiqaməti üzrə 2 il və daha çox təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir;
Qeyd: İş yeri Qəbələ şəhərində yerləşir.
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-ni Word və ya pdf formatında mövzu hissəsində İşin adı (SPA və Fitness şöbəsində nəzarətçi) göstərilməklə elektron poçtuna göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız tələblərə uyğun hesab edilən namizədlərlə əlaqə salanılacaq.
VAKANSIYA 5
Banking and Financial Training Center
Mühasib
Son tarix 25 iyl 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Əmək Məcəlləsi üzrə biliklərin olması
- İqtisadiyyat, mühasibat uçotu və ya maliyyə-kredit sahəsində bakalvr və ya daha yüksək təhsil dərəcəsi
- Maliyyə, mühasibat uçotu, vergi qanunvericiliyi və hesabat və ya digər oxşar sahələrdə iş təcrübəsi
- Ümumi mühasibat uçotu prinsipləri sahəsidə peşəkar
- Yüksək səviyyədə yerli vergi qanunvericiliyi bilikləri
- Microsoft Office və 1 C proqramlarını bilməli
- İş vaxtı həftənin 5 günü 09:00-dan - 18:00-dək
- Şənbə günü 09:00-dan - 14:00-dək
- İstirahət günü: Bazar günü
Namizədə tələblər:
- Ən azı 3 il təcrübə
- Yaş: 24-40
- İnkişafa meyilli, punktual, məsuliyyətli, komanda ilə işləyə bilmək, Strese davamlı
- İşə yanaşmada müsbət düşüncə
- Dəqiqlik, detallara diqqət
- Təşəbbüskarlıq, kreativ düşüncə
- Pedaqoji bacarıq ( konsaltinq xidməti )
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və dəqiqliklə yerinə yetirlməsi
- Yeni məlumatları tez qavrama bacarığı və yaxşı yaddaş
- ERP sistemindən anlayışı olana üstünlük verilir.
Əmək haqqı: 700-1000 AZN
Müraciət üçün CV formasını e-mail ünvanına göndərin.
VAKANSIYA 6
Zəhmət - Ruzi MMC
Satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 25 iyl 2023 [email protected]
İş yeri: Abşeron rayonu, Xırdalan şəhəri
İş təcrübəsi: Analoji sahədə ən azı 2 il
Təhsil: Ali (Maliyyə, İqtisadiyyat, Biznesin İdarəolunması və ya digər əlaqəli sahədə)
İşin təsviri:
- Süd və ət məhsulları istehsal sahələrindən və digər funksional sahələrdən həmçinin digər şirkət fəaliyyətini təmin edən strukturlardan daxil olan satınalma tələblərinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi;
- Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin daxili və xarici bazarda araşdırılması;
- Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların və danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
- Təchizatla bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
- Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Sifarişlərin yönləndirilməsi, prosesin izlənilməsi və sürətləndirilməsi;
- Tələbatlarla bağlı proqnozlaşdırmanın aparılması və gərəkli ehtiyacların müəyyən olunması;
- Hesabatların hazırlanması və analiz olunması.
Bilik və bacarıqlar:
- Satınalma müqavilələrin tərtibatı haqqında ümumi anlayış;
- Yüksək səviyyədə 1C proqramı və MS Excel bilikləri;
- Tenderlər sahəsində təcrübə;
- Qiymətləndirmə bacarığı;
- Analitik və strateji baxış bacarıqları;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qabiliyyəti.
Əmək haqqı:
- Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- PASHA Həyat Yığım sığortasına qoşulma imkanı;
- Mobil nömrə və danışıq limiti.
İş qrafiki: 5 günlük
Qeyd: İstehsalat təcrübəsi olan əməkdaşlara üstünlük veriləcəkdir
Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını “Satınalma üzrə mütəxəssis” yazmaqla CV göndərərək müraciət edilir.
VAKANSIYA 7
Positive Call Center
Müştəri̇ xi̇dmətləri̇ üzrə operator
Son tarix 25 iyl 2023 [email protected]
Şəhər: Bakı
Əmək haqqı: 680 - 770 AZN
İş rejimi: Tam-ştat
Əlaqə: (012) 599-88-78
İş barədə məlumat:
- Biletləmə ve bronlaşdırma departamenti İngilis dili bilən müştəri təmsilcisi vakansiyası üçün nümayəndə axtarılır
- Operativ olaraq telefon zənglərini qəbul etmək
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq
- Şirkətin xidmət və tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumatvermək
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək
- İş saatı: növbəli iş qrafiki
- Həftənin 6 günü 8 saatlıq iş qrafikidir
- Həftədə 1 gün istirahət günü
- Maaşdan əlavə mükafatlandırma sistemi mövcuddur
- Nahar və servis şirkət tərəfindən verilir
Namizədə tələblər:
- İş stajı: 1 ildən az
- İngilis və ya Rus dilini yaxşı səviyyədə bilməlidir(B1-B2)
- Nitq qabiliyyəti və ingilis dilində səlis danışıq qabiliyyəti.
- Növbəli işləmə. ( Səhər Günorta Axşam Gecə)
- Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı.
VAKANSIYA 8
Kristal Abşeron
Satış təmsilçisi (mal-material üzrə)
Son tarix 25 iyl 2023 -
Vəzifə öhdəlikləri:
- Anbarda olan mal-material qalıqlarını analiz edərək hərəkətsiz materialları müəyyən etmək;
- Müəyyən edilmiş hərəkətsiz materialların satışını təşkil etmək;
- Bütün bu işlərlə əlaqədar hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Müəyyən edilmiş hərəkətsiz materialların satış qiymətlərinin rəhbərliklə razılaşdırılması;
- Material hərəkəti ilə balı hesabatların hazırlanması və s.
Tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas;
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Yaxşı səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Office proqramları);
- Mükəmməl səviyyədə Azərbaycan dili, Rus dili arzuolunandır;
- Dəqiq və çevik olmaq;
- Tikinti materiallarını tanımaq;
- Komandada işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki;
- İş yeri: Xırdalan şəhəri;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Satış təmsilçisi (mal-material üzrə)” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSIYA 9
Retailor LLC
Satış təmsilçisi
Son tarix 24 iyl 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Soyuq satışın həyata keçirilməsi.
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
- Şirkətin Horeca kanalları üzrə şirkət məhsullarının satış həcminin artırılması.
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
Tələblər:
- Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Horeca kanalları üzrə minimum 1 ildən artıq satış təcrübəsi.
- Ali və Orta təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili
- Bəy və ya xanım namizədlər
- Yaş həddi: 25-35
- İş saatı: 09:00 - 18:00;
- İş qrafiki – 5 gün (bazar ertəsi-cümə)
- İstirahət günləri: şənbə-bazar
- Əmək haqqı: 1200 manat +satış bonus.
- Sürücülük vəsiqəsi: B; BC kateqoriyası
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin olması
- Şirkət tərəfindən yanacaq və amortizasiya xərcləri qarşılanır.
Əlaqə nömrəsi: +994552263135.
VAKANSIYA 10
Mars Overseas Baku
Mühasib-operator
Son tarix 25 iyl 2023 [email protected]
İş yeri : Qəbələ Konserv Zavodu
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış fakturalarının yazılması
- Qaytarma fakturalarının yazılması
Tələb:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat sahəsi üzrə olanlara üstünlük verilir)
- Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
- İngilis dili – orta səviyyə
- MS office biliyi
Əlavə tələb:
- Məsuliyyətli olmaq
- Diqqətli olmaq
- Komandada işləmə bacarığı
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- Ə/h namizədin təcrübə və biliklərinə əsasən müəyyən ediləcək
- İş yeri – Qəbələ şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Mühasib-operator” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
VAKANSIYA 11
Kipias
SMM специалист
Son tarix 28 iyl 2023 - [email protected]
- Разработка стратегии SMM – выявление целевой аудитории и изучение ее интересов;
- Создание и ведение аккаунтов в социальных сетях: Twitter, Facebook, Linkedin, (в меньшей степени YouTube, Instagram и Tiktok);
- Написание статей на английском языке, создание макетов для социальных сетей;
- Подготовка контента и постов (фото, видео, текст);
- Написание текстов с соблюдением орфографических и грамматических правил азербайджанского, русского и английского языков;
- Выполнение иных поручений руководства по трудовой деятельности.
Требования к кандидату:
- Высшее образование (Маркетинг, экономика);
- Опыт работы в соответствующей сфере не менее 1 года;
- Профессиональные презентационные и коммуникативные навыки;
- Отличное знание азербайджанской, русской и английской грамматики.
- Опыт планирования и ведения социальных сетей, социальная активность;
- Умение работать с Figma;
- Способность следить за повесткой дня, анализировать и проводить исследования;
Рабочие условия:
- Место работы: Баил Плаза
- Время работы: 5 дней, 09:00 - 18:00
- Заработная плата: 800 манат
Кандидаты соответствующие вышеуказанным требованиям, могут отправить свое резюме на эл.адрес [email protected] / [email protected] с пометкой «SMM-специалист» в теме письма.
Примечание. Мы свяжемся только с кандидатами, которые соответствуют требованиям предварительного отбора
VAKANSIYA 12
A+Co ASC
Mühasib-operator (Xaçmaz)
Son tarix 24 iyl 2023 [email protected]
Ümumi tələblər:
- Göstərilən vəzifə üzrə ən azı 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Mühasibat-Uçotu, Maliyyə sahəsində ali təhsil;
- Yaş həddi: 22-35 yaş arası;
- MS Office (MS Excel, MS Word) və Logo Tiger proqramlarında işləmə bacarığı.
Vəzifəyə dair tələblər:
- Uçot məlumatlarının toplanması və sənədləşdirmələrin aparılması;
- Təsdiqli sənədlərin baş ofisə təqdim olunması və sistemə işlənilməsi;
- Kassa hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə göndərilməsi;
- Yeni işçi qeydiyyatları ilə bağlı Kadrlar şöbəsinin məlumatlandırılması;
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Detallara qarşı diqqətcillik;
- Kollektivdə işləmə və ünsiyyət qurma bacarığı;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə "Mühasib-operator (Xaçmaz)" yazaraq göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
VAKANSIYA 13
Super Toys
SMM-специалист
Son tarix 28 iyl 2023 [email protected]
Обязанности:
- Своевременный ответ на ежедневные комментарии и сообщения;
- Организация прямых трансляций в филиалах компании
- Обмен изображениями продуктов и страницами в разделе истории;
- Осуществлять онлайн-продажи продукции магазина;
Требования к кандидату:
- Высшее образование (бакалавр)
- Знание иностранных языков: русский, английский (желательно)
- Опыт работы в области маркетинга в социальных сетях (SMM) не менее 1 года.
- Умение вести деловую переписку и устные переговоры
Компания предлагает:
- Время работы: 6 дней в неделю
- Заработная плата: 500 манат + премия
- Документация согласно ТК
Заинтересованные кандидаты, желающие присоединиться к нашей команде, могут отправить свое резюме с пометкой «SMM-специалист» в теме письма.
VAKANSIYA 14
Grand Logistics Center
Mühasib
Son tarix 24 iyl 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə və ya mühasibatlıq ixtisası üzrə);
- Təcrübə: minimum 2 il;
- Komputer üzrə biliklər: 1C; MS Office (Excell) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti.
Vəzifə öhdəliyi:
- 1C proqramın-da mühasibat müxabirləşmələrinin işlənməsi;
- Aylıq, rüblük və illik statistika, ƏDV bəyanamələrin tərtibi və göndərilməsi, ÖMV hesabatlarının hazırlanması və müvafiq dövlət orqanlarına elektron təqdim olunması;
- Vergi Xidməti Onlayn karguzarlıq sistemi ilə iş. Gündəlik VN tərəfindən göndərilmiş məktubların, bildirişlərin müvafiq şöbələr üzrə ayrılması və təqdim olunması;
- Ümumi satışlar üzrə elektron qaimələrin yazılması və 1 C proqramına işlənməsi;
- Alıcılar ilə müqavilələrin hazırlanması və üzləşmə aktlarının işlənməsi;
- İllik inventarlaşdırılma əməliyyatlarında tam iştirakı
- Bank ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması və köçürmələrin edilməsi;
Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron ünvanına göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSIYA 15
Sharaf Media
Graphic Designer
Son tarix 20 iyl 2023 [email protected]
İş haqqında:
- SMM postları üçün qrafik dizaynların hazırlanması;
- İş günləri: B.e.-Cümə;
- İş vaxtı: 10:00-18:00;
- Əmək müqaviləsi ilə rəsmiləşmə;
- İş yeri: Azure Business Center
- Əmək haqqı – 700-1000 AZN
Namizədə tələblər:
- Photoshop, Illustrator proqramlarında işləmək;
- Reklam agentliyində minimum 1 il iş təcrübəsi.
Əməkdaşımıza təklif edirik:
- Pozitiv komanda mühiti;
- Uzunmüddətli əmək müqaviləsi;
- Maaş və təcrübə artımı perspektivi
CV və Portfolionuzu "Graphic Designer" başlığı ilə bu ünvana gözləyirik.
Son müraciət tarixi: 19 iyul
VAKANSIYA 16
UNICO
Satınalma üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 24 iyl 2023 - Müraciət et
Departament: Satınalma
Hesabat verir: Satınalma Menecerinə
- 1C proqram təminatında təchizat modulunda işləmək;
- Prosedurlara uyğun olaraq müvafiq mal və xidmətləri satın almaq məqsədi ilə seçimləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və təyin etmək üçün bazarı araşdırmaq;
- Potensial satınalmaçılar arasında ən yaxşı təklifi müəyyən etmək üçün qiymətləri, texniki şərtləri və çatdırılma tarixlərini müqayisə etmək;
- Podratçılarla işə başlamazdan əvvəl rəsmiləşmə prosesinin diqqətlə izləmək;
- Satınalma prosesinə uyğun olan və bütün tərəflər üçün icrası məcburi olan müqavilə razılaşmaları üzrə danışıqlar aparmaq, onları rəsmiləşdirmək, siyasət və prosedurlara uyğun olaraq məlumat vermək;
- Dəqiqliyi, terminləri və texniki şərtləri yoxlamaq üçün sifarişləri nəzərdən keçirmək;
- Müqavilələrin və sifarişlərin statusunu izləmək;
- 1C proqram təminatının aidiyyatı modulunun təkmilləşdirilməsinə tövsiyə vermək;
- Kataloqlar və internet kimi mənbələrdən istifadə etməklə satınalmaçıları müəyyən etmək və sifariş ediləcək məhsullar barədə məlumat toplamaq üçün onlarla danışıaqlar aparmaq;
- Ehtiyat miqdarlarının ehtiyaca cavab verdiyini müəyyən etmək və lazım olduğu təqdirdə əlavə materiallar sifariş etmək;
- İş prosesinə yenilik (innovasiya) gətirmək;
- Planda müəyyən edilmiş satınalma məqsədlərinə nail olmaq üçün kommersiya strategiyasını müəyyən etmək və təsdiq etmək, texniki tələblərə riayət etmək;
- Texniki tələblərə uyğun olaraq satınalmaçıların və ya xidmət təminatçılarının təkliflərini qiymətləndirmək üçün proses və meyarlar müəyyən etmək;
- Mal və ya xidmətlərin satınalma tələblərinə və arzu edilən nəticələrə uyğun gəlməsini təmin etmək üçün keyfiyyətə təminat prosesini həyata keçirmək;
- Satınalma prosesinin məqsədlərindən kənarlaşmaları və ya nöqsanları müəyyən etmək, təşkilatın tələblərinə uyğun olaraq operativ şəkildə təkmilləşdirmə tədbirləri görmək;
- Təlim ehtiyaclarının təhlilini apararaq illik təlim planını hazırlamaq;
- Şirkət üzrə işçilərin əsas performans göstəricilərinin təyin olunması prosesini təmin etmək;
- Şirkət üzrə işçilərin performans qiymətləndirilməsini təmin etmək və hesabatını hazırlamaq;
- Riskləri azaltmaq üçün tələb olunan tədbirləri tövsiyə etmək;
- Qəbul edilən qiymətlərin qoşma sənədlərə uyğunluğunu yoxlamaq.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli (iqtisadiyyat üzrə);
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli;
- Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office (Word, Excel, Power Point) proqram təminatlarında işləməyi bilməli;
- 1C proqram təminatı üzrə biliklər.
VAKANSIYA 17
Aqroman
Smeta mühəndisi
Son tarix 24 iyl 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihə sənədlərinə uyğun ümumi tikinti işləri (ilkin və tam inşaat smeta) üzrə layihə smeta sənədlərini tərtib etmək və vaxtında təhvil vermək;
- Əsaslı tikinti-quraşdırma, təmir işləri üçün tərtib olunmuş və təsdiq edilmiş sənədləri, cədvəlləri analiz etmək;
- Dəyişikliklər baş verərkən smeta sənədlərinə düzəlişlər aparmaq;
- Layihədəki büdcə risklərin analizi və analiz əsasında tikinti işlərinin smeta dəyərini hazırlamaq;
- Layihə-smeta sənədləri üzrə lazımi arayışlar hazırlamaq.
- Texniki hesabatların yoxlanılması (Forma 2, Forma 3, Xərc analizi);
Vəzifəyə dair tələblər:
- Ali təhsil (İnşaat mühəndisi);
- Layihə smeta işlərinin hazırlanması üçün hüquqi-normativ sənədlərlə işləmə bacarığı;
- Qüvvədə olan müvafiq smeta hesablama qaydalarını, təmir, quraşdırma və tikinti işlərinin hesablama əmsallarını; müvafiq qanunvericilik aktları və normalarını bilmək;
- Analitik düşüncə bacarığı;
- Ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları;
- Məsuliyyətli və dəqiq olmalı;
- Detallara diqqət yetirməyi bacarmalı
- Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili bilməsi üstünlükdür;
- Kompüter bilikləri (Microsoft Office proqramları);
- AutoCAD, proqramını yüksək səviyyədə
- Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı, təşəbbüskarlıq, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;
Əmək şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri
- İş rejimi: 6 günlük, bazar günü istirahət günüdür.
- Əmək haqqı: 1000-1500 AZN (təhsil, iş stajı və iş bacarığı nəzərə alınmaqla qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur.)
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Smeta mühəndisi” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSIYA 18
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
İnsan resursları şöbə rəhbəri (Sumqayıt)
Son tarix 24 iyl 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Bütün növ İR əməliyyatları (əmr, sənədləşmə, məzuniyyət, ezamiyyət, inzibati tənbeh, Əmək Müfəttişliyi və Daxili Audit sorğuları, məktublar, miqrasiya və s.) icrasında iştirak və nəzarət etmək;
- Əmək qanunvericililiyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin daxil edilməsi əməliyyatlarını icra etmək və nəzarət etmək;
- Ezamiyyət sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi, ezamiyyətə gedən işçilərin ezamiyyə vəsiqələrinin hazırlanması işlərində iştirak etmək və ezamiyyə ilə bağlı əməliyyatlara nəzarət etmək;
- İllik məzuniyyət qrafiklərini nəzarətdə saxlamaq, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;
- Vəzifə təlimatlarının yazılması, yenilənməsində iştirak və bu prosesin təşkil edilməsi;
- İşçilərin işə qəbul prosesinə nəzarət etmək;
- İşçilərin əmək haqqı hesablanması prosesinə nəzarət etmək.
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Ali təhsil (İnsan Resursları sahəsində olması üstünlükdür);
- İR üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi;
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;
- Elektron Hökümət Portalları ilə ( e-sosial; İSB; ƏMAS) işləmə bacarığı;
- Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək (1С 8.3 proqramında işləmə bacarığı);
- Analitik düşünmə tərzi, ünsiyyətcil, təqdimat bacarığı;
- Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- İngilis və rus dili arzu olunandır.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:00-18:00);
- İş yeri: Sumqayıt (Giltex).
VAKANSIYA 19
PITS Global Data Recovery Services
Junior Marketing Specialist
Son tarix 26 iyl 2023 [email protected]
Job Location: PITS Azerbaijan Office located at AF Business House, 203 Nizami St, Baku 1010, Azerbaijan
Working Days and Hours: 40 hours/weekly, Mon-Fri, Night Shift, 17:00-02:00 (Baku time).
Agreement Type and Pay: Contractor of the US Office, 400-700 AZN (NET), will be offered considering the experience.
Job Summary:
Our company is seeking a motivated, talented individual(may be a student as well) to join our team as a Junior Marketing Specialist. This is a full-time position that offers a valuable opportunity to work in the field of information technology.
Responsibilities:
- Conducting keyword research to identify relevant and high-impact keywords for content optimization.
- Writing of compelling and engaging content for various marketing channels, such as website pages, blog articles, social media posts, and email campaigns, ensuring adherence to brand voice, messaging, and SEO best practices.
- Creating engaging and well-structured SEO-friendly content, such as website copy, blog articles, social media posts, and other digital assets.
- Support the optimization of existing website content by incorporating targeted keywords, meta tags, and other SEO elements to improve search engine rankings.
- Collaborate with the marketing, design, and development teams to contribute to the development and implementation of effective content strategies aligned with business objectives.
- Stay informed about the latest SEO trends, algorithms, and best practices, and share relevant insights with the team for continuous improvement and optimization of digital assets.
- Assist in conducting regular content audits to identify gaps, areas for improvement, and opportunities to enhance organic search performance.
- Monitor and assist in analyzing website analytics, organic search rankings, and user behavior data to identify opportunities for optimization and content refinement.
- Contribute to competitor analysis efforts to identify strengths, weaknesses, and potential areas for differentiation in the SEO content strategy.
- Stay informed about industry trends, consumer behavior, and market changes to support content creation and strategy adjustments.
- Updating and maintaining website content using the WordPress content management system to ensure accuracy, consistency, and user-friendly experiences.
Required knowledge and experience in Marketing field:
- Excellent command of the English language, as well as strong writing abilities
- Excellent typing speed and accuracy
- Should have an interest in the marketing field
- Well-organized and detail oriented
- Exceptional communication and writing skills
- Commercial awareness partnered with a creative mind
- Willingness and availability to work night shifts
- Students can apply as well
If you meet the qualifications and possess good communication skills in English, we encourage you to apply for this full-time position. Please send your CV to email address.
Candidates who do not meet these requirements are kindly requested not to apply.
VAKANSIYA 20
Army Group
Auditor
Son tarix 24 iyl 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Maliyyə hesabatlarının auditinin aparılması;
- Maliyyə auditi hesabatlarının rəhbərlik üçün əhəmiyyətli aspektlər baxımından uyğun qaydada hazırlanması;
- Aparılan auditin təsbitləri əsasında rəhbərliyə rəy təqdim etmək;
- Şirkətin maliyyə vəziyyəti haqqında hesabatın verilməsi;
- Maliyyə fəaliyyətinin nəticələri haqqında hesabatın təqdim edilməsi;
- Pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatın verilməsi;
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (Mühasibat, Maliyyə, Audit sahəsi üzrə);
- Auditor vəzifəsi üzrə 5 il və üzəri təcrübə;
- Maliyyə auditinin təməl prinsipləri haqqında praktiki biliklərinin olması;
- Dəqiqlik, detallara diqqət, innovativlik;
- Peşəkar mühakiməni tətbiq etmək bacarığının olması;
- Peşəkar standartlar və normativ-hüquqi tələblər barədə anlayış;
- Risk əhəmiyyətli təhriflərin aşkar edilməsi;
- Maliyyə məlumatlarının qiymətləndirilməsində subyektivliyin qorunması;
- Tapşırılan işlərin müvafiq qaydada yerinə yetirilməsinin təmin edlməsi;
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 3000 AZN
- İş saatı: 09:00/18:00;
- Nahar yeməyi şirkət tərəfindən qarşılanır;
- İş yeri: Bakı-Şamaxı şosesi, Hökməli
Yuxarıda qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər mövzu yerində “Auditor” qeyd edərək, öz CV-lərini mail ünvanına göndərə bilərlər;
Əlaqə nömrəsi: 051 201 35 66
VAKANSIYA 21
Production Company
Project manager
Son tarix 24 iyl 2023 - [email protected]
Job responsibilities:
- Participates in project budget planning and development
- Establishes project work plan and calendar or schedules; monitors, reviews, and evaluates progress
- Acting as an interface between clients and the Vertex engineers (manpower: welders, pipe fitters, HVAC specialists, etc.)
- Coordinates and attends meetings; establishes and maintains internal and external contacts as necessary
- Knowledge of ISO system process
- Writing reports and presenting to clients (in English)
- Ability to take responsibility and function under minimal supervision
- Ability to work with wide range of people
Working conditions:
- Work schedule 08:00 – 17:00; 5/2
- The workplace is located in Caspian Plaza
- The salary is 2000-2500 AZN NET
Requirements:
- Higher education
- Strong knowledge of English
- Relevant professional project planning and implementation experience
- Technical Oil and Gas background is essential
- Minimum 10 years of related experience
- Experience in an oil company
- Strong written, verbal and presentation skills
- Strong working knowledge of MS Office programs, including MS Project, is required and 1C
VAKANSIYA 22
Puva Construction
Xarici satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 23 iyl 2023 - [email protected]
Əmək haqqı - 1000 - 2000 azn
İş barədə məlumat:
- Xarici və daxili bütün satınalmalar.
- Satınalmaların təşkili və tələb olunan sənədləşmə işlərinin aparılması.
- Satınalma ilə bağlı hesabat, təqdimat, müqavilə və s. sənədlərin hazırlanması.
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil.
- Xarici bazar qiymətlərinin təhlili və müqayisəli təhlil bacarığının olması.
- İngilis, Rus dilillərini mükəmməl bilməlidir.
- İş təcrübəsi – ən azı 2 il.
- MS Office proqramları üzrə biliklər.
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00.
- Korporativ nömrə (korporativ paket).
- Əmək haqqı: 1000 AZN+Bonus (əmək haqqı bilik və bacarığa əsasən artandır).
Əlaqədar şəxs - Cabbar bəy.
Mobil - +994 51 235 63 59.
VAKANSIYA 23
Div Academy
HR Manager
Son tarix 24 iyl 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Headhunting (bazarda ən yaxşı kadrların cəlb olunması)
- Şirkətin kadr tələbinin müəyyən olunması;
- Aktiv vakansiyaların dərc olunması və müraciətlərə diqqətlə baxılması
- Müsahibələrin online, offline keçirilməsi
- Müvafiq testlərin hazırlanması və tətbiqi
- Daxili komandanın loyallığının qorunması üçün tədbirlər görmək
- Team building aktiviteləri təşkil etmək
- Employee branding üçün tədbirlər görmək
- Internship proqramlarının idarə olunması
- Kadr kargüzarlığı və sənədləşmə işləri hazırda outsource çalışdığımız şirkət tərəfindən görüldüyü üçün buna ehtiyac yoxdur.
İş şəraiti:
- AR qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşmə
- Elmlər m. yaxınlığında innovativ mühitə malik mərkəz
- Korporativ nömrə, telefon, macbookla təmin olunma
- İş vaxtı: həftədə 6 gün, 10:00-dan 18:00-dək
- Mehriban və inkişafyönümlü komanda mühiti
- Karyera və vəzifə artımı imkanı
- Əmək haqqı: 1000 AZN
Namizədə tələblər:
- İR üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsi
- Karyerasını yalnız İR sahəsi üzrə qurmaq istəyən
- Yüksək IQ və məntiq
- Səlis və axıcı nitq
- Ali təhsil
- İngilis dili biliyi
Müraciət üçün:
Fotoşəkilli CV faylını "HR manager" mövzusu ilə göndərmək tələb olunur.
VAKANSIYA 24
Restaurants by Emin Agalarov
Хостес
Son tarix 26 iyl 2023 [email protected]
Заработная плата – 800 АЗН+%
Обязанности:
- Встреча гостей, помощь в выборе стола;
- Бронирование столиков для гостей ресторана;
- Прием телефонных звонков;
- Решение вопросов, связанных с сервисом и обслуживанием.
Требования:
- Возраст от 20-30 лет
- Женский пол
- Привлекательная внешность
- Опыт работы от 1 года.
- Знание русского и азербайджанского языков.
- Грамотная речь.
- Стрессоустойчивость, вежливость, коммуникабельность, внимательность.
Условия работы:
- Сменный рабочий график (6/1).
- Компания предоставляет сервисный автобус и обед.