Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-800-900-1000-1500 manat - 24 VAKANSİYA
"Bank Respublika" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
Neft şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500 MANAT - VAKANSİYA
"Unibank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Flyblast Travel" işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500 MANAT - VAKANSİYA
"VTB Bank Azərbaycan" işçi axtarır - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 750-4000 MANAT- VAKANSİYA
"Kapital Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Performance Center" işçi axtarır - MAAŞ - 2000-2300 MANAT - VAKANSİYA
"PASHA Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bravo" müştəriləri saymaq üçün - İŞÇİ AXTARIR - VAKANSİYA
"Azər Türk Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AAS – ATE" şirkəti işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Golden Pay" işçi axtarır - VAKANSİYA
VTB Bank
Начальник Контакт-Центра (Call Centre)
Son tarix 24 sen 2022 - [email protected]
Требования:
- Высшее образование;
 - знание русского, азербайджанского в совершенстве, английский язык (приветствуется);
 - знание этики делового общения, техники телефонных продаж и консультаций;
 - опыт успешной работы руководителем, заместителем руководителя call-центра;
 - навыки составления тех. заданий, а также координации и ведения проектов;
 - хорошие аналитические способности и знание рынка;
 - активность, ответственность, стрессоустойчивость, ориентированность на результат.
 
Обязанности:
- Постановка и реализация задач отдела в соответствии с целями компании;
 - обеспечение полноценной, функциональной и качественной работы отдела;
 - своевременное обеспечение сотрудников отдела необходимой иинформацией о новых продуктах, изменениях в тарифах и согласованных проектах;
 - проведение маркетинговых акций и других телефонных опросов;
 - анализ входящих запросов и подготовка предложений по их оптимизации;
 - при необходимости (при поступлении жалоб или нехватке операторов) личное участие в обслуживание и решении запросов клиентов Контакт-Центра;
 - обеспечение своевременной и качественной обратной связи с клиентами, а также, организация личных встреч в отделениях и филиалах Банка в случае необходимости;
 - работа над развитием, обучением и мотивацией сотрудников отдела.
 
Резюме высылать. (CV отправлять с указанием названия вакансии)
Tələblər:
- ali təhsil;
 - rus, azərbaycan dillərində səlis danışmaq, ingilis dili (arzuolunandır);
 - işgüzar ünsiyyət etikasına riayət etmək, telefon satışlarına və konsultasiyalara bələd olmaq;
 - çağrı mərkəzinin rəhbəri, rəhbərinin müavini vəzifəsində uğurlu iş təcrübəsi;
 - proqramçılar üçün texniki tapşırıq yaza bilmək və layihənin idarə edilməsi bacarığı;
 - Analitik bacarıqlar və bazar bilikləri;
 - fəallıq, məsuliyyət, stressə davamlılıq, nəticəyə istiqamətlənmə;
 
Vəzifələri:
- Şirkətin məqsədlərinə uyğun olaraq şöbənin tapşırıqlarının bəyan edilməsi və icrası;
 - Şöbənin tam, funksional və keyfiyyətli işinin təmin edilməsi;
 - çağrı mərkəzinin əməkdaşlarının yeni məhsullar, tariflərdə dəyişikliklər, və razılaşdırılmış layihələr haqqında lazımi məlumatlarla vaxtında təmin edilməsi;
 - marketinq aksiyalarının və digər telefon sorğularının keçirilməsi;
 - Daxil olan müraciətlərin təhlili və onların optimallaşdırılması üçün təkliflərin hazırlanması;
 - Zəruri hallarda çağrı mərkəzinin müştərilərinə xidmət (şikayətlər daxil olduqda və ya operatorlar çatışmadıqda);
 - müştərilərin sifarişlərə baxılmanın nəticələri haqqında vaxtında məlumatlandırılması, Bankın şöbə və filiallarında müştərilərlə görüşlərin təyin edilməsi;
 - heyətin seçilməsi, təlimi və əməkdaşların həvəsləndirilməsi;
 
Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formasını elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları, mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







