Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-800-900-1000-1500 manat - 24 VAKANSİYA
"Bank Respublika" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
Neft şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500 MANAT - VAKANSİYA
"Unibank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Flyblast Travel" işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500 MANAT - VAKANSİYA
"VTB Bank Azərbaycan" işçi axtarır - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 750-4000 MANAT- VAKANSİYA
"Kapital Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Performance Center" işçi axtarır - MAAŞ - 2000-2300 MANAT - VAKANSİYA
"PASHA Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bravo" müştəriləri saymaq üçün - İŞÇİ AXTARIR - VAKANSİYA
"Azər Türk Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AAS – ATE" şirkəti işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Golden Pay" işçi axtarır - VAKANSİYA
VTB Bank
Начальник Контакт-Центра (Call Centre)
Son tarix 24 sen 2022 - [email protected]
Требования:
- Высшее образование;
- знание русского, азербайджанского в совершенстве, английский язык (приветствуется);
- знание этики делового общения, техники телефонных продаж и консультаций;
- опыт успешной работы руководителем, заместителем руководителя call-центра;
- навыки составления тех. заданий, а также координации и ведения проектов;
- хорошие аналитические способности и знание рынка;
- активность, ответственность, стрессоустойчивость, ориентированность на результат.
Обязанности:
- Постановка и реализация задач отдела в соответствии с целями компании;
- обеспечение полноценной, функциональной и качественной работы отдела;
- своевременное обеспечение сотрудников отдела необходимой иинформацией о новых продуктах, изменениях в тарифах и согласованных проектах;
- проведение маркетинговых акций и других телефонных опросов;
- анализ входящих запросов и подготовка предложений по их оптимизации;
- при необходимости (при поступлении жалоб или нехватке операторов) личное участие в обслуживание и решении запросов клиентов Контакт-Центра;
- обеспечение своевременной и качественной обратной связи с клиентами, а также, организация личных встреч в отделениях и филиалах Банка в случае необходимости;
- работа над развитием, обучением и мотивацией сотрудников отдела.
Резюме высылать. (CV отправлять с указанием названия вакансии)
Tələblər:
- ali təhsil;
- rus, azərbaycan dillərində səlis danışmaq, ingilis dili (arzuolunandır);
- işgüzar ünsiyyət etikasına riayət etmək, telefon satışlarına və konsultasiyalara bələd olmaq;
- çağrı mərkəzinin rəhbəri, rəhbərinin müavini vəzifəsində uğurlu iş təcrübəsi;
- proqramçılar üçün texniki tapşırıq yaza bilmək və layihənin idarə edilməsi bacarığı;
- Analitik bacarıqlar və bazar bilikləri;
- fəallıq, məsuliyyət, stressə davamlılıq, nəticəyə istiqamətlənmə;
Vəzifələri:
- Şirkətin məqsədlərinə uyğun olaraq şöbənin tapşırıqlarının bəyan edilməsi və icrası;
- Şöbənin tam, funksional və keyfiyyətli işinin təmin edilməsi;
- çağrı mərkəzinin əməkdaşlarının yeni məhsullar, tariflərdə dəyişikliklər, və razılaşdırılmış layihələr haqqında lazımi məlumatlarla vaxtında təmin edilməsi;
- marketinq aksiyalarının və digər telefon sorğularının keçirilməsi;
- Daxil olan müraciətlərin təhlili və onların optimallaşdırılması üçün təkliflərin hazırlanması;
- Zəruri hallarda çağrı mərkəzinin müştərilərinə xidmət (şikayətlər daxil olduqda və ya operatorlar çatışmadıqda);
- müştərilərin sifarişlərə baxılmanın nəticələri haqqında vaxtında məlumatlandırılması, Bankın şöbə və filiallarında müştərilərlə görüşlərin təyin edilməsi;
- heyətin seçilməsi, təlimi və əməkdaşların həvəsləndirilməsi;
Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formasını elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları, mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).