Umico (Competo MMC)
Marketinq tədqiqatçısı
Son tarix 09 sen 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri :
• Tədqiqatların aparılması barədə təşəbbüs.
• Göstəricilərdəki dəyişikliklərin səbəblərinin təhlili.
• Keyfiyyətli tədqiqat metodlarını təcrübə etmək, onları necə tətbiq etmək və birləşdirməyi başa düşmək.
• İnsan Mərkəzli dizayn, müştəri inkişafı, JTBD, İstifadəçi ssenarisi, Müştəri Səyahət Xəritəsi, İstifadə halları, istifadəçi axını, persona, a/b testi, informasiya arxitekturası, istifadəyə yararlılıq testləri və onlardan işdə istifadə.
• Onlayn platformalarda kəmiyyət araşdırması üçün suallar yazmaq.
Tələblər:
• Sahə üzrə ən azı 3 il təcrübə.
• Kəmiyyət və keyfiyyət sorğuların emalı üzrə təcrübə.
• İstənilən mürəkkəblikdə tədqiqatların planlaşdırılması üzrə təcrübə.
• Problemlərə və naməlum mövzu sahələrinə sürətlə daxil olmaq təcrübəsi. Empatiya bacarığı.
• Xəritə tədqiqat artefaktları, istifadə nümunələri, personajlar və s. yaradılması təcrübəsi.
• Tədqiqat nəticələrinə əsasən analitik hesabatların hazırlanması təcrübəsi və onları komandaya təqdim etmək bacarığı.
• Azərbaycan və rus dillərinin yüksək səviyyədə bilmək.
• Məsuliyyətli, diqqətcil və operativ yanaşma.
Müraciət etmək istəyən namizədlər öz cv-lərini “Marketinq tədqiqatçısı” başlığı ilə qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına yollaya bilərlər.
Korporativ satış üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 09 sen 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- CRM-də tərəfdaşlardan yeni məhsullar üçün sdelkanın yaradılması.
- Tərəfdaşın seqmentasiya faylı ilə işləmək.
- CRM-də sdelkaların statuslarına nəzarət etmək. Məhsulların tapılmaması və ya stok yenilənməməsi ilə bağlı tərəfdaşlarla problemləri həll etmək.
- İdarəetmə paneli üçün tərəfdaş loqolarının təmin edilməsi.
- Platformada mövcud tərəfdaş məhsulların çeşidini izləmək. Foto yeniləmə və təsvir.
- Tapılmayan məhsullarla işləmək (distribyutorların faylları).
- Bayram günlərində iş/qeyri-iş günləri haqqında tərəfdaşlarla dəqiqləşdirmək. Tərəfdaşlar ilə əlaqə saxlamaq.
- Uyğun olmayan qiymətlərlə fayl ilə işləmək.
- Məhsul haqqında məlumatı dəqiqləşdirmək üçün kontent və kateqoriya şöbəsindən gələn sorğuların yerinə yetirilməsi.
- Taksit və kontent ödənişlərin yığılması.
- Departament Rəhbərliyindən əlavə tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Korporativ satış, CRM sistemləri və ya oxşar vəzifələrdə təcrübəyə üstünlük verilir.
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti (şifahi və yazılı).
- CRM sistemləri və verilənlər bazası ilə təcrübə, əməliyyatlar yaratmaq və izləmək bacarığı.
- Detallara yüksək səviyyədə diqqət, məlumatı tez və dəqiq emal etmək bacarığı.
- Yaxşı ünsiyyət bacarıqları və tərəfdaşlarla qarşılıqlı əlaqə qurmaq bacarığı.
- Çox tapşırıqları yerinə yetirmək və iş vaxtını səmərəli planlaşdırmaq bacarığı.
- Microsoft Office (Excel, Word) və digər ofis proqramlarında işləmə bacarığı.
CRM Kommunikasiyalar şöbəsinin rəhbəri (Müştəri və Məlumat Departamenti)
Son tarix 09 sen 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif sahələrdə Umico Bonus müştərilərinə CRM kampaniyalarının və poçt göndərişlərinin planlaşdırılması və həyata keçirilməsi: aktivləşdirmə, cəlb etmə, saxlama.
- Mobil təkan, proqram və sms kanallarında müştərilərlə birbaşa ünsiyyətin aylıq təqviminin (ad hoc + trigger) tərtib edilməsi.
- Umico Bonus müştərilərini stimullaşdırmaq üçün xüsusi təkliflərin və promosyonların işə salınması.
- Əlaqələrin effektivliyini artırmaq və kommunikasiya strategiyasını optimallaşdırmaq üçün CRM kommunikasiyalarında A/B testlərinin keçirilməsi.
- Əlaqələri planlaşdırarkən əlaqə siyasətinə uyğunluq.
- CDP Bloomreach (Exponea) proqramında trigger kommunikasiyalarının avtomatlaşdırılması.
- CDP Bloomreach (Exponea) qurulması: müştəri profilinin zənginləşdirilməsi, ssenarilərin və analitiklərin qurulması.
- CRM geriləməsinin idarə edilməsi, kampaniyalar üzrə sürətli qərarların qəbulu və nəticələrdən asılı olaraq onların tənzimlənməsi.
- Umico müştəri bazası ilə işləmək: müştəri profillərinin qurulması, gələcək qarşılıqlı əlaqə üçün müştərilərin seqmentləşdirilməsi (poçt göndərişləri, zənglər, promosyonlar, araşdırmalar), ssenarilər və şəxsi təkliflər hazırlamaq üçün verilənlər əsasında müştəri davranışının öyrənilməsi.
- CRM kampaniyaları (poçt göndərişləri, promosyonlar və xüsusi təkliflər) və müştərilər üçün analitikanın hazırlanması (ölçülərin OR, CR, CPA, saxlama və s. hesablanması), satışlar və tərəfdaşlar üçün analitikanın hazırlanması, problem sahələrinin axtarışı, onların aradan qaldırılması üçün ideyaların yaradılması.
- Digər şöbələr və əsas tərəfdaşlarla aktiv qarşılıqlı əlaqə.
- Şöbənin işi haqqında hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Namizədlər üçün tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərini bilmək
- Ali təhsil
- Analitik yanaşma qabiliyyəti (rəqəmləri başa düşmək və düzgün şərh etmək bacarığı)
- Verilən tapşırıqların icrasında məsuliyyət, çalışqanlıq, aydınlıq, müstəqillik
- Çox işi yerinə yetirmək və tapşırıqları prioritetləşdirmək bacarığı
- Dəyişikliklərə tez reaksiya vermək bacarığı
- Microsoft Office ilə işləmək üzrə əsas bacarıqlar (əsasən Excel)
- SQL biliyi üstünlükdür
- 1 ildən CRM (müştəri seqmentasiyası, müxtəlif kanallarda müştərilərlə birbaşa ünsiyyət, əlaqə siyasəti) üzrə təcrübə
- 1 ildən rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi
Korporativ satış üzrə mütəxəssisi
Son tarix 09 sen 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- CRM-də “aktivləşdirməyə hazır” mərhələsində olan partnerlala nəzarət etmek (bu, yalnız bir tərəfdaşla bir dəfə edilir).
- Chek-list doldurulması (bir tərəfdaşla bir dəfə həyata keçirilir). Yeni bir tərəfdaşla tanış olmaq və addım-addım iş prosesinə təqdim etmək.
- Mühasibat üçün faylın doldurulması, yeni distribyutorların kontaktlarının daxil edilməsi. (bir tərəfdaşla bir dəfə edilir).
- Fin kabineti yaratmaq üçün partnyordan məlumatı əldə etmək, fayla daxil etmək (bir partnyorla bir dəfə həyata keçirilir).
- Kassa aparatı olmadıqda (bir partnyorla bir dəfə edilir) nəzarət-kassa aparatlarının verilməsi üzrə Əməliyyat şöbəsinin müdiri ilə razılaşdırılması.
- Analitika vasitəsilə partnyor satışlarının nəzərət etmək (məhsul və satıcı üzrə).
- Tərəfdaşın effektivliyini artırmaq üçün İmtina, SLA, ilk dəfədən məhsulun götürülməsi kimi göstəricilərə nəzərət.
- Tərəfdaşlardan gələn əməliyyat sorğularının işlənməsi və həlli
- Tərəfdaşları aktivləşdirmək və ya söndürmək üçün sorğular.
- Partnyorun rekvizitlərin dəyişdirilməsi üzrə işlərin aparılması.
- Mövsümi və bayram endirimlərinə hazırlıq.
- “Günün endirimi” bloku ilə bağlı sorğular.
- Reklam, akciyalar üçün sorğu (1+1, məhsullar dəsti, mövsümi və top məhsullar və s.)
- Çeşidlərə nəzarət (yeni məhsullar üçün sorğu və cari məhsullarla işləmək)
- Kateqoriya şöbəsi tərəfindən qiymət karantinə düşən partnyorların işlənməsi.
- Əməliyyat departamentindən bloklanmış malların siyahısında olan partnyorların işlənməsi (“anbarda bitdi” statusu).
- Saxta mallar üçün sorğular.
- Müqavilədəki hər hansı dəyişikliklər barədə tərəfdaşları məlumatlandırılması, tarifləri və yeni prosesləri götürün. Müqaviləyə əlavə razılaşmanın hazırlanması.
Tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək (yazılı və şifahi).
- CRM-də “aktivləşdirməyə hazır” mərhələsində b2b hunterlara köməklik etmək, statusa nəzarət etmək, (bu, yalnız bir tərəfdaşla bir dəfə edilir).
- Yoxlama vərəqinin doldurulması (bir tərəfdaşla bir dəfə həyata keçirilir). Yeni bir tərəfdaşla tanış olmaq və bir-birinizi tanımaq. Yeni tərəfdaşı addım-addım iş prosesinə təqdim etmək,
- Mühasibat uçotu üçün faylın doldurulması, yeni distribyutorların əlaqələrinin daxil edilməsi (bu, bir tərəfdaşla bir dəfə edilir).
- Şəxsi hesab yaratmaq üçün tərəfdaşdan təfərrüatları tələb etmək, məlumatı fayla daxil etmək, (bu, bir tərəfdaşla bir dəfə edilir).
- Nəzarət-kassa aparatı olmadıqda (bir partnyorla bir dəfə edilir) nəzarət-kassa aparatlarının verilməsi üzrə Əməliyyat şöbəsinin müdiri ilə razılaşdırılması.
- Analitika vasitəsilə partnyor satışlarının təhlili (məhsul və satıcı üzrə).
- Tərəfdaşın səmərəliliyini artırmaq üçün İmtina, SLA, Birdəfəlik Qəbul kimi göstəricilərlə işləmək.
- Tərəfdaşların əməliyyat sorğularının işlənməsi və həlli.
- Tərəfdaşları aktivləşdirmək və ya deaktivləşdirmək üçün sorğular.
- Partnyor detallarının dəyişdirilməsi üzrə işlərin aparılması.
- Mövsümi və bayram endirimlərinə hazırlıq.
- Tacirlər üçün “günün satışı” blokunun saxlanılması.
- Reklam,aksiyalar üçün sorğu (1+1, məhsullar dəsti, mövsümi və top məhsullar və s.).
- Çeşidlərə nəzarət (yeni məhsullar üçün sorğu və cari məhsullarla işləmək).
- Kateqoriya şöbəsi tərəfindən qiymətlərdə karantinə alınmış partnyorluqların emalı.
- Əməliyyat şöbəsindən bloklanmış malların siyahısına daxil edilmiş partnyorluquların emalı (“anbarda bitdi” statusu).
- Saxta mallar üçün sorğular.
- Tərəfdaşların müqavilədəki dəyişikliklər, tariflər və yeni proseslər haqqında məlumatlandırılması. Müqaviləyə əlavə razılaşmanın hazırlanması.
- Microsoft Office (Excel, Word) və digər ofis proqramlarında işləmə bacarığı.
CRM analitiki
Son tarix 09 sen 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Analitik problemlərin həlli, təhlil əsasında nəticələr çıxarmaq və əsas biznes qərarlarının qəbulu üçün onların səriştəli təqdimatı.
- Umico müştəri bazası ilə işləmək: müştərilərlə sonrakı qarşılıqlı əlaqə üçün onun müxtəlif bölmələrdə seqmentasiyası (formalaşdırılmış seqmentlər üçün göndərişlərin, promosyonların, zənglərin, müsahibələrin aparılması).
- CRM kampaniyaları və promosyonların təhlili.
- Partnyor analitikasının aparılması: partnyorlar tərəfindən satışın təhlili, tərəfdaşlarla həyata keçirilən aksiyaların effektivliyinin təhlili, sorğular əsasında birdəfəlik analitika.
- Biznes istifadəçiləri və şirkət rəhbərliyi üçün müntəzəm hesabatların aparılması.
- Cari hesabatların avtomatlaşdırılmasında fəal iştirak etmək.
- Ehtiyaclarını anlamaq və məlumat və analitikaya dəstək vermək üçün marketinq, satış və s. daxil olmaqla şirkətin müxtəlif şöbələri ilə qarşılıqlı əlaqədə olun.
Namizədlər üçün tələblər:
- Ali təhsil
- Etibarlı SQL istifadəçisi
- Microsoft Office ilə işləmək bacarığı (Excel – əla səviyyə)
- Azərbaycan və rus dillərini bilmək
- Məsuliyyətlilik, çalışqanlıq, verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsində aydınlıq
- Çox tapşırıqları yerinə yetirmək bacarığı
- Vəziyyətə tez reaksiya vermək istəyi