Banner

Vakansiyalar

"PASHA Technology" işçilər axtarır - 5 VAKANSİYA

"PASHA Technology" işçilər axtarır - 5 VAKANSİYA | FED.az
20:23 1 Mart 2021

Vəzifə: Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin mütəxəssisi
Şöbə: İnformasiya təhlükəsizliyi
Birbaşa rəhbər: İnformasiya təhlükəsizliyi şöbəsinin rəhbəri
Dərəcə: Yenilənəcəkdir
Rəhbərlik səviyyəsi: Tətbiq olunmur

Məsuliyyətlər

"PAŞA Technology" MMC-nin bəzi vacib hədəfləri

• SA-lara aşağı qiymətə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
• Ekosistemdən maksimum istifadəyə əsaslanan yeni platformalara vasitəsilə sinergiya yaratmaq
• Müştəri təcrübəsini və xidmət keyfiyyətini artırmaq (rəqəmsal amillərə və İT imkanlarının gücləndirilməsinə əsaslanan kompleks yanaşma vasitəsilə)
• Qrup üzrə innovasiya imkanlarını müəyyən etmək və səfərbər etmək
• "Agile" iş üsulu üçün tələb olunan təməl prinsipləri formalaşdırmaq
• Ən istedadlı kadrları qoruyub saxlamaq və yeni strategiyaya əsasən tələb olunan yeni imkanları yaratmaq (məsələn, rəqəmsal, analitik, "agile")
• Bazar tendensiyalarına uyğun olaraq müvafiq bacarıqları inkişaf etdirmək

Əsas vəzifələr

• "PAŞA Technology" MMC-nin Data Mərkəzləri şəbəkəsinin perimetri və tətbiqlərinin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün bütün zəruri yardımların göstərilməsi
• Data Mərkəzinin obyektləri və əlaqələndirilmiş analoji müəssisələrdə İT təhlükəsizlik alətlərinə operativ yardımın göstərilməsi
• Data Mərkəzlərində tətbiq olunan videomüşahidə sistemlərinə operativ yardımın göstərilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzində müxtəlif alətlər dəstindən daxil olan həyəcan siqnallarının çeşidlənməsi və yoxlanılmasının həyata keçirilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzində istifadə olunan müxtəlif alətlər dəstindən daxil olan həyəcan siqnallarının hərtərəfli təhlilinin aparılması
• Həyəcan siqnallarının araşdırılması və müvafiq tədbirlərin görülməsi üçün müvafiq komandaya bildirilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzi tərəfindən idarə olunan təhlükəsizliyə nəzarət mexanizmləri vasitəsilə təsdiqlənmiş mexaniki, ssenariləşdiriliş və ya avtomatlaşdırılmış yumşaltma tədbirlərinin həyata keçirilməsi
• Göstəriş əsasında yumşaltma və islahedici tədbirlərə yardımın göstərilməsi
• İşlərin idarə olunması alətində işlərin emal edilərək yekunlaşdırılması
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin tərəfindən yekunlaşdırılmış əsas işlər üçün hadisə sonrası təhlilin aparılmasında iştirak
• Müxtəlif təhlükəsizlik platformaları və texnologiyalarının təhlükəsizlik təhdidlərinin təhlil edilməsi və cavab tədbirlərinin görülməsi
• Şəbəkənin müdafiə sistemləri, müdaxilələrin aşkar edilməsi və qarşısının alınması sistemləri, VPN, veb tətbiqlərinin müdafiə sistemləri və bir sıra digər təhlükəsizlik məhsullarının trafik və qeydiyyat jurnalının monitorinqi
• Effektiv TCP/IP şəbəkə bacarıqlarından istifadə edərək ümumi şəbəkə problemlərini təcrid etmək və diaqnoz qoymaq üçün şəbəkə nasazlıqlarının aşkarlanması və aradan qaldırılması
• Telefon və digər elektron vasitələrlə qəbul edilmiş idarə edilmiş cihazlarla bağlı texniki yardım barədə sorğuların cavablandırılması
• Konfiqurasiya, texniki istismar, bədbəxt hadisələrin idarə olunması və digər məsələlərlə bağlı sorğuların vaxtında cavablandırılması (rəsmiləşdirilmiş xidmət səviyyəsi haqqında müqavilə çərçivəsində).
• Şirkət daxilində və müştərilərlə effektiv məlumat mübadiləsi aparmaq üçün "PAŞA Technology" MMC-nin sorğuların yönləndirilməsi sistemində tədbirlərin sənədləşdirilməsi.
• Müştərilərin idarə olunan cihazları vasitəsilə şəbəkə resurslarına çıxışla bağlı ehtiyaclarının qarşılanması və suallarının cavablandırılması.
• Müəyyən edilmiş siyasət, prosedur və təhlükəsizlik prosedurlarına əməl edilməsi
• Problemlərin müstəqil şəkildə həll edilməsi və məruzə prosedurlarının başa düşülməsi.
• "Agile" iş üsulunu dəstəkləmək
• Müntəzəm əməliyyatların icrası zamanı həmkarlara və komanda üzvlərinə fəal yardımın göstərilməsi
• Həssaslıq və nasazlıqları proaktiv şəkildə müəyyən edərək aradan qaldırmaq
• Proses və siyasətlərə davamlı yardım və uyğunluğun təmin edilməsi: İTİL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), bədbəxt hadisələrin idarə olunması, problemlərin idarə olunması, texniki dəstək xidmətinin idarə olunması, dəyişikliklərin idarə olunması, əməliyyatların monitorinqi və fəaliyyətin məruzə edilməsi
• Standart əməliyyat prosedurlarına uyğun olaraq müstəqil təchizatçı və podratçılarla münasibətlər, müqavilələr və onlar tərəfindən göstərilən xidmətlərin idarə olunması
• Əməliyyatların səmərəliliyi, tapşırıqlar və layihələri müzakirə etmək üçün informasiya təhlükəsizliyi qrupunun rəhbəri ilə müntəzəm formal görüşlərdə iştirak etmək
• Bədbəxt hadisələri informasiya təhlükəsizliyi qrupunun rəhbərinə və baş icraçı direktora məruzə etmək
• Maraqlı tərəflərlə bədbəxt hadisələr, baş verən nasazlıq və qüsurlar, həyata keçirilən müvəqqəti və islahedici tədbirlər barədə rəsmi hesabat vermək

İkinci dərəcəli öhdəliklər

• "PAŞA Technology" MMC-nin təhlükəsizlik infrastrukturunun monitorinqi, şəbəkədə hücum və həssaslıqların müəyyən edilərək məruzə edilməsi.
• Bədbəxt hadisələrin müəyyən edilməsi, onların ağırlıq dərəcəsini və tələb olunan cavab tədbirini müəyyən etmək üçün təhlil və araşdırmanın aparılması.
• Bədbəxt hadisələrin siyasət və prosedurlara uyğun olaraq düzgün şəkildə məruzə edilməsi və sənədləşdirilməsinin təmin edilməsi.
• Təhlükəsizlik hadisələri zamanı hücumun səviyyəsini və biznesə təsirlərini müəyyən edən, bədbəxt hadisələrin qarşısının alınmasının ən yaxşı yolları, o cümlədən bu cür hadisələrin yenidən baş verməsinin qarşısını almaq üçün sistemlərin gücləndirilməsi və yumşaltma tədbirləri ilə bağlı tövsiyələr verən texniki nasazlıqların məruzə edildiyi şəxs kimi çıxış etməyə hazır olmaq.
• Müştəri şəbəkəsinin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün yaranan təhdid və həssaslıqların tam başa düşülməsi.
• Lazım gəldikdə qoruyucu monitorinq üzrə və təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin sənəd, proses və prosedurlarının yenilənməsi, aktuallığın təmin edilməsi.
• Müştəri məmuniyyətinin və idarə olunan təhlükəsizlik xidmətlərinin ümumi uğuru üçün məsuliyyət daşımaq.
• Müxtəlif müştərilərlə nəzakətli, müsbət və peşəkar şəkildə davranmaq.
• Güclü tənqidi düşüncə və problem həlletmə bacarıqları
• İnformasiya və məlumatların təhlükəsizliyi sahəsinə böyük maraq
• Güclü təşkilatçılıq bacarıqları sayəsində detallara fikir vermək
• Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları sayəsində müştəriyönümlü xidmət.
• Rotasiya əsasında iş saatlarında əlavə və həftə sonları işə gəlmək tələb olunacaqdır.
• Müştərilərin istismar və sahə işlərini həyata keçirmək üçün bəzi hallarda iş saatlarından əlavə işləmək tələb oluna bilər.

Bu vəzifə üçün tələb olunan ixtisas, təcrübə və bacarıqlar

Təhsil

• Müvafiq sahə üzrə universitet dərəcəsi.
• Mühəndislik və ya elm kimi texniki sahələr üzrə dərəcəyə üstünlük verilir
• Texnologiya sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər tərəfindən verilmiş əlavə sertifikatların olması üstünlükdür

Təcrübə

• İnformasiya təhlükəsizliyi və ya şəbəkə texnologiyaları sahəsində minimum 1 il təcrübə tələb olunur.
• Kibertəhlükəsizliyin monitorinqi sahəsində minimum 6 ay təcrübə
• Dəyişiklik və buraxılışların idarə edilməsi, o cümlədən İTİL mexanizmləri üzrə təcrübə
• Ümumi kibertəhlükəsizlik analitikası, rəqəmsal məhkəmə araşdırması, kibrtəhdidlərin araşdırılması, koordinasiya və işlərin idarə olunması və digər informasiya təhlükəsizliyi platformaları üzrə təcrübə
• ISO 27001, ISO 27002, PCI DSS kimi müvafiq standartlar üzrə bilik
• Aşağıdakı texnologiyalardan ən azı biri ilə bağlı minimum 6 ay təcrübə tələb olunur: Cisco ASA, Juniper (SRX, ScreenOS, SSL-VPN, IDP), Check Point, Sourcefire, Fortinet, Palo Alto Networks
• SİEM (Təhlükəsizlik Məlumatları və Tədbirlərin Təşkili) üzrə təcrübə
• TCP/İP şəbəkələri üzrə praktiki təcrübə
• "Linux" və "Windows" əməliyyat sistemləri üzrə təcrübə
• Tələb olunan marşrutlaşdırma və girişə nəzarət cihazları üzrə praktiki bilik

Kompüter bacarıqları

• "Microsoft Office" proqramlarından istifadə bacarıqları
• Data Mərkəzləri mühiti və "Tier" standartları üzrə bilik
• Bulud modelləri və bulud təhlükəsizliyi üzrə bilik

Dil bilikləri

• İngilis dili - Yaxşı
• Azərbaycan dili - Ana dili
• Rus dili – Yaxşı

Fərdi bacarıqları Davranışlar

• Biliyini artırmaq və özünü inkişaf etdirmək arzusu
• Gündəlik əməliyyatlarda dürüst olmaq: hər zaman düzgün addımları düzgün yollarla atmaq
• Əməliyyatların keyfiyyətini təmin etmək
• Qurum daxilində, həmkarlar, təchizatçılar və tərəfdaşlarla sıx əməkdaşlıq prinsiplərinə əməl etmək

E-mail: [email protected]


Position: SOC (Security Operations Center) Specialist
Department: Information Security
Line manager: Group Head Information Security
Grade: TBU
Management level: Not applicable

Responsibilities

PASHA Technology Vital Few Objectives

• Provide high quality service to SAs at a lower cost
• Capture synergies through ecosystem leveraging new platforms
• Enhance customer experience and service quality (with a holistic approach but also focus on digital enablers and enhancing IT)
• Establish and mobilize innovation capabilities across the Group
• Build foundations required for the agile way of working
• Preserve top talent and develop new capabilities required by new strategy (e.g. digital, analytics, agile)
• Consistent skills development in line with market trends

Main responsibilities

• To provide all necessary support for securing PASHA Technology Datacenters network perimeter and applications
• To provide operational support for IT Security tools within datacenter premises and connected peers
• To provide operational support for Video Surveillance systems deployed in Datacenters
• Performing the triage and validation of alerts from the various toolsets in the SOC
• Completing in-depth analysis of alerts that are generated by the various toolsets in use by the SOC
• Investigating alerts and escalating to the appropriate team for further action
• Executing approved manual, scripted or automated mitigation actions on SOC-managed security controls
• Assisting with mitigation and remediation activities as directed
• Working cases through to closure in a case management tool
• Participating in Post-Incident Analysis for key cases closed by the SOC
• Analyze and respond to security threats from various security platforms and technologies.
• Monitor traffic and logs generated by firewalls, Intrusion Detection and Prevention Systems, VPN, Web Application Firewalls and a wide variety of other security products.
• Perform network troubleshooting to isolate and diagnose common network problems, using strong TCP/IP networking skills.
• Respond to inbound requests via phone and other electronic means for technical assistance with managed devices.
• Respond in a timely manner (within documented SLA) to configuration, maintenance, incident management, and other requests.
• Document actions in PASHA Technology ticketing system to effectively communicate information internally and to customers.
• Respond to needs and questions of customers concerning their access to network resources through their managed device.
• Adhere to established policies, procedures, and security practices.
• Resolve problems independently and understand escalation procedures.
• To support agile way of working
• To actively support colleagues, team members in Business as Usual (BaU) operations
• To proactive identify and eliminate of vulnerabilities and treats
• To ensure continuous support and adherence to processes and policies: ITIL, Incident Management, Problem Management, Service Desk Management, Change Management, Operations Monitoring & Performance Reporting
• To manage of 3rd party vendor and provider relationships/agreements/services in accordance with Standard Operating Procedures
• To attend on periodic formal meetings with Group Head Information Security to discuss operational efficiency, tasks and projects
• To escalate to Group Head Information Security and CEO on incidents
• To formally report on incidents to stakeholders, defects/faults happened and workaround/fixes implemented

Secondary responsibilities

• Monitoring PASHA Technology security infrastructure, identifying and reporting attacks and vulnerabilities on the network.
• Identification of incidents and subsequent analysis and investigation to determine their severity and the response required.
• Ensure that incidents are correctly reported and documented in accordance with policies and procedures.
• Be prepared to provide a Technical Escalation Point during security incidents, establishing the extent of an attack, the business impacts, and advising on how best to contain the incident along with advice on systems hardening and mitigation measures to prevent a reoccurrence.
• Maintain a keen understanding of evolving threats and vulnerabilities to ensure the security of the client network.
• As required update Protective Monitoring/SOC documentation, processes and procedures and ensure currency.
• To take responsibility for customer satisfaction and overall success of Managed Security Services.
• To have ability interfacing with a variety of customers in a polite, positive, and professional manner.
• Strong critical thinking and problem solving skills
• A passion for information security and data security
• Detail oriented with strong organization skills
• Customer service focus required with strong interpersonal skills including excellent written/verbal communication skills.
• Will be required to be on-call after hours and weekends on a rotating basis.
• May be required to work occasional off-shift hours to cover customer maintenance and on-site activities.

Qualifications, Experience & Skills required for this position

Education

• University degree in related field.
• Degree in a quantitative field such as engineering or science is preferred
• Additional certifications from technology vendors is a plus

Experience

• Minimum 1 year of experience in Information Security or Networking required.
• Minimum 6 months in cyber security monitoring
• Experience with Change and Release Management and ITIL Frameworks
• Experience with common cyber security analytics, digital forensics, cyber threat intelligence, orchestration/case management and other information security platforms
• Knowledge of relevant standards such as ISO 27001, ISO 27002, PCI DSS
• Minimum 6 months of experience with at least one of the following technologies; Cisco ASA, Juniper (SRX, ScreenOS, SSL-VPN, IDP), Check Point, Sourcefire, Fortinet, Palo Alto Networks required
• Experience with SIEM products
• Practical expertise with TCP/IP networking
• Experience with Linux and Windows Operating Systems
• Working knowledge of Routing and Access Control Devices required

Computer skills

• Knowledge of Microsoft Office
• Knowledge in Datacenters environment and Tier standards
• Knowledge of Cloud models and Cloud Security

Languages

• English - Good
• Azeri - Native
• Russian - Good

Personal skills Behavioral

• Desire of learning additional information and self-development
• To provide integrity in daily operations: do the right thing, the right way, every time
• To support operational quality
• To support close collaboration principles within organization, colleagues and vendors/partners

E-mail: [email protected]

 

Vəzifə: Kibertəhlükəsizlik mühəndisi
Şöbə: İnformasiya təhlükəsizliyi
Birbaşa rəhbər: İnformasiya təhlükəsizliyi şöbəsinin rəhbəri
Dərəcə: Yenilənəcəkdir
Rəhbərlik səviyyəsi: Tətbiq olunmur

Məsuliyyətlər

"PAŞA Technology" MMC-nin bəzi vacib hədəfləri

• SA-lara aşağı qiymətə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
• Ekosistemdən maksimum istifadəyə əsaslanan yeni platformalara vasitəsilə sinergiya yaratmaq
• Müştəri təcrübəsini və xidmət keyfiyyətini artırmaq (rəqəmsal amillərə və İT imkanlarının gücləndirilməsinə əsaslanan kompleks yanaşma vasitəsilə)
• Qrup üzrə innovasiya imkanlarını müəyyən etmək və səfərbər etmək
• "Agile" iş üsulu üçün tələb olunan təməl prinsipləri formalaşdırmaq
• Ən istedadlı kadrları qoruyub saxlamaq və yeni strategiyaya əsasən tələb olunan yeni imkanları yaratmaq (məsələn, rəqəmsal, analitik, "agile")
• Bazar tendensiyalarına uyğun olaraq müvafiq bacarıqları inkişaf etdirmək

Əsas vəzifələr

• "PAŞA Technology" MMC-nin Data Mərkəzləri şəbəkəsinin perimetri və tətbiqlərinin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün bütün zəruri yardımların göstərilməsi
• Data Mərkəzinin obyektləri və əlaqələndirilmiş analoji müəssisələrdə İT təhlükəsizlik alətlərinə operativ yardımın göstərilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzində müxtəlif alətlər dəstindən daxil olan həyəcan siqnallarının çeşidlənməsi və yoxlanılmasının həyata keçirilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzində istifadə olunan müxtəlif alətlər dəstindən daxil olan həyəcan siqnallarının hərtərəfli təhlilinin aparılması
• Həyəcan siqnalları və bədbəxt hadisələrin araşdırılması və müvafiq tədbirlərin görülməsi üçün müvafiq komandaya bildirilməsi
• Əsas sistem, mobil və/və ya şəbəkə tibbi məhkəmə araşdırmalarının aparılması
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzi tərəfindən idarə olunan təhlükəsizliyə nəzarət mexanizmləri vasitəsilə təsdiqlənmiş mexaniki, ssenariləşdiriliş və ya avtomatlaşdırılmış yumşaltma tədbirlərinin həyata keçirilməsi
• Göstəriş əsasında digər yumşaltma və islahedici tədbirlərin əlaqələndirilməsi və/və ya bu tədbirlərin icrasına yardımın göstərilməsi
• Bədbəxt hadisələrlə əlaqədar cavab tədbirləri və/və ya rəqəmsal məhkəmə araşdırma tədbirləri vasitəsilə yardım göstərə biləcək müstəqil podratçılarla əməkdaşlıq
• Yanlış reaksiya verən və ya düzgün çalışmayan hesab olunan həyəcan siqnallarına reaksiya vermək üçün təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzi ilə əməkdaşlıq
• İşlərin idarə olunması alətində işlərin emal edilərək yekunlaşdırılması
• Bədbəxt hadisələrin əsas səbəblərini müəyyən etmək və gələcəkdə bu cür bədbəxt hadisələrin sonlandırılması və qarşısının alınmasına yardım etmək üçün "PAŞA Technology" MMC-də analoji qurumlarla əmədakşlıq
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin komandası tərəfindən yekunlaşdırılmış əsas işlər üçün hadisə sonrası təhlilin aparılmasında iştirak
• Nasazlıq göstəriciləri kimi taktiki kibertəhdid araşdırmasının istifadəsi və təhlili
• "Agile" iş üsulunu dəstəkləmək
• Müntəzəm əməliyyatların icrası zamanı həmkarlara və komanda üzvlərinə fəal yardımın göstərilməsi
• Həssaslıq və nasazlıqları proaktiv şəkildə müəyyən edərək aradan qaldırmaq
• Proses və siyasətlərə davamlı yardım və uyğunluğun təmin edilməsi: İTİL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), bədbəxt hadisələrin idarə olunması, problemlərin idarə olunması, texniki dəstək xidmətinin idarə olunması, dəyişikliklərin idarə olunması, əməliyyatların monitorinqi və fəaliyyətin məruzə edilməsi
• Standart əməliyyat prosedurlarına uyğun olaraq müstəqil təchizatçı və podratçılarla münasibətlər, müqavilələr və onlar tərəfindən göstərilən xidmətlərin idarə olunması
• Əməliyyatların səmərəliliyi, tapşırıqlar və layihələri müzakirə etmək üçün informasiya təhlükəsizliyi qrupunun rəhbəri ilə müntəzəm formal görüşlərdə iştirak etmək
• Bədbəxt hadisələri informasiya təhlükəsizliyi qrupunun rəhbərinə məruzə etmək
• Maraqlı tərəflərlə bədbəxt hadisələr, baş verən nasazlıq və qüsurlar, həyata keçirilən müvəqqəti və islahedici tədbirlər barədə rəsmi hesabat vermək

İkinci dərəcəli öhdəliklər

• Vaxtında kəşfiyyat işlərinin aparılması, o cümlədən birbaşa yardımın göstərilməsi və/və ya araşdırma tədbirlərinin həyata keçirilməsi
• Axtarış tədbirləri ilə bağlı təlimat və təkliflərin verilməsi
• Texniki baxımdan cavab tədbirlərinə yardımın göstərilməsi
• Göstəricilər və ya informasiya məhsullarının çıxarılması və əlaqələndirilməsi
• Araşdırmalar nəticəsində işlənməmiş kəşfiyyat məlumatlarının əldə edilməsi və bu məlumatların emal və təhlil üçün kəşfiyyat prosesinə daxil edilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin məlumat bazalarında istifadə etmək üçün statistik və daha mütərəqqi analitika texnikalarının yaradılması
• Mövcud təhlükəsizlik məlumatlarından istifadə edərək müvafiq axtarış kampaniyalarının yaradılması və icrası
• Böyük məlumat bazalarında təhlil aparan tərəflərə yardım üçün analitik alətin təmin edilməsi
• Uğurlu axtarış nəticələri əsasında kibertəhlükəsizlik analitikası üzrə həyəcan siqnallarının yaradılmasına yardımın göstərilməsi
• Təkmilləşdirilməli sahələri müəyyən etmək üçün təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin cari texnologiya bazası çərçivəsində avtomatlaşdırma və inteqrasiya tədbirlərinin təhlili
• Ehtiyacları qarşılayan avtomatlaşdırma və inteqrasiya tədbirlərini hazırlamaq üçün təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin digər xidmətləri ilə əməkdaşlıq etmək
• Xüsusi kod və ssenarilər vasitəsilə yeni avtomatlaşdırma və inteqrasiya tədbirlərinin hazırlanması, sınaqdan keçirilməsi və həyata keçirilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin elektron ensipklopediyasında nəticələrin sənədləşdirilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin istehlakçı ehtiyaclarını qarşılamaq üçün müvafiq texnoloji həll yollarının qiymətləndirilməsi və seçilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin yeni texnoloji platformalarının hazırlanması, sınaqdan keçirilməsi, təşkil edilməsi və tətbiq edilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin mövcud texnoloji platformalarının əsas buraxılış və dəyişikliklərinin hazırlanması, sınaqdan keçirilməsi, təşkil edilməsi və tətbiq edilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin texniki platformalarında təkmilləşdirilməli sahələrin müəyyən edilməsi
• Təhlükəsizlik əməliyyatları mərkəzinin ehtiyaclara uyğunlaşdırılmış və ya daxili quraşdırılmış platformalarının, o cümlədən proqram təminatı lisenziyaları, texniki istismar, platformanın monitorinqi, sınaqdan keçirilməsi və tənzimlənməsi, əməliyyatların sənədləşdirilməsinin idarə edilməsi
• Müştərilərin istismar və sahə işlərini həyata keçirmək üçün bəzi hallarda iş saatlarından əlavə işləmək tələb oluna bilər.

Bu vəzifə üçün tələb olunan ixtisas, təcrübə və bacarıqlar

Təhsil

• Texniki sahə üzrə universitet dərəcəsi.
• Mühəndislik və ya elm kimi texniki sahələr üzrə dərəcəyə üstünlük verilir
• Texnologiya sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər tərəfindən verilmiş əlavə sertifikatların olması üstünlükdür

Təcrübə

• İnformasiya təhlükəsizliyi və ya şəbəkə texnologiyaları sahəsində minimum 3 il təcrübə tələb olunur.
• Dəyişiklik və buraxılışların idarə edilməsi, o cümlədən İTİL mexanizmləri üzrə təcrübə
• Ümumi kibertəhlükəsizlik analitikası, rəqəmsal məhkəmə araşdırması, kibertəhdidlərin araşdırılması, koordinasiya və işlərin idarə olunması və digər informasiya təhlükəsizliyi platformaları üzrə təcrübə
• ISO 27001, ISO 27002, PCI DSS kimi müvafiq standartlar üzrə bilik
• Aşağıdakı texnologiyalardan ən azı biri ilə bağlı minimum 6 ay təcrübə tələb olunur: Cisco ASA, Juniper (SRX, ScreenOS, SSL-VPN, IDP), Check Point, Sourcefire, Fortinet, Palo Alto Networks
• SİEM (Təhlükəsizlik Məlumatları və Tədbirlərin Təşkili) üzrə təcrübə
• CİSSP və/və ya CİSM arzuolunandır
• Ən azı bir ədəd müvafiq sertifikat tələb olunur (məsələn, GPEN, GWAPT, GCİH, GAWN)
• Həssaslıqların idarə olunması və məlumat sistemindəki zəifliyin test edilməsi üzrə geniş istifadə olunan alətlərlə bağlı müəyyən qədər təcrübə
• "Python" proqramlaşdırma dili ilə bağlı praktik bilik
• Həssaslıqların idarə olunması və məlumat sistemindəki zəifliyin test edilməsi ilə bağlı minimum iki (2) il təcrübə
• Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqları
• İngilis dilində olan texniki materialları rahatlıqla oxuyaraq başa düşmək

Kompüter bacarıqları

• "Microsoft Office" proqramlarından istifadə bacarıqları
• Data Mərkəzləri mühiti və "Tier" standartları üzrə bilik
• Bulud modelləri və bulud təhlükəsizliyi üzrə bilik

Dil bilikləri

• İngilis dili - Yaxşı
• Azərbaycan dili - Ana dili
• Rus dili – Yaxşı

Fərdi bacarıqları Davranışlar

• Biliyini artırmaq və özünü inkişaf etdirmək arzusu
• Gündəlik əməliyyatlarda dürüst olmaq: hər zaman düzgün addımları düzgün yollarla atmaq
• Əməliyyatların keyfiyyətini təmin etmək
• Qurum daxilində, həmkarlar, təchizatçılar və tərəfdaşlarla sıx əməkdaşlıq prinsiplərinə əməl etmək

E-mail: [email protected]


Position: Cyber Security Engineer
Department: Information Security
Line manager: Group Head Information Security
Grade: TBU
Management level:Not applicable

Responsibilities

PASHA Technology Vital Few Objectives

• Provide high quality service to SAs at a lower cost
• Capture synergies through ecosystem leveraging new platforms
• Enhance customer experience and service quality (with a holistic approach but also focus on digital enablers and enhancing IT)
• Establish and mobilize innovation capabilities across the Group
• Build foundations required for the agile way of working
• Preserve top talent and develop new capabilities required by new strategy (e.g. digital, analytics, agile)
• Consistent skills development in line with market trends

Main responsibilities

• To provide all necessary support for securing PASHA Technology Datacenters network perimeter and applications
• To provide operational support for IT Security tools within datacenter premises and connected peers
• Performing the triage and validation of alerts from the various toolsets in the SOC
• Completing in-depth analysis of alerts that are generated by the various toolsets in use by the SOC
• Investigating alerts and incidents, and escalating to the appropriate team for further action
• Performing basic system, mobile and/or network forensics investigations
• Executing approved manual, scripted or automated mitigation actions on SOC-managed security controls
• Coordinating and/or assisting other mitigation and remediation activities as directed
• Working with external providers that may be assisting with incident response and/or digital forensics activities
• Working with the SOC team to provide feedback into alerts that are deemed to be false positive or not performing properly
• Working cases through to closure in a case management tool
• Interacting with peer organizations within PASHA Technology to identify root-causes on incidents and assist in closing/preventing these incidents in the future
• Participating in Post-Incident Analysis for key cases closed by the SOC team
• Consuming and analyzing tactical Cyber Threat Intelligence (CTI) such as indicators of compromise
• To support agile way of working
• To actively support colleagues, team members in Business as Usual (BaU) operations
• To proactive identify and eliminate of vulnerabilities and treats
• To ensure continuous support and adherence to processes and policies: ITIL, Incident Management, Problem Management, Service Desk Management, Change Management, Operations Monitoring & Performance Reporting
• To manage of 3rd party vendor and provider relationships/agreements/services in accordance with Standard Operating Procedures
• To attend on periodic formal meetings with Group Head Information Security to discuss operational efficiency, tasks and projects
• To escalate to Group Head Information Security on incidents
• To formally report on incidents to stakeholders, defects/faults happened and workaround/fixes implemented

Secondary responsibilities

• Providing timely intelligence, but also directly assisting and/or executing investigative actions
• Providing guidance and suggestions for hunting activities
• Supporting response efforts from a technical perspective
• Extracting and correlating indicators or artifacts
• Deriving or collecting raw intelligence from investigations and injecting them into the intelligence lifecycle for processing and analysis
• Developing statistical and more advanced analytics techniques for use on SOC data sets
• Looking to develop and execute appropriate hunting campaigns using available security data
• Providing analytical tool support to parties performing analysis on large sets of data
• Assisting in operationalizing successful hunts into production Cyber Security Analytics alerts
• Analysis of automation and integration within the current SOC technology stack to identify areas for improvement
• Working with other SOC services to design automation and integration that meets their needs
• Developing, testing and deploying new automation and integration via custom code and scripts
• Documenting results in the SOC wiki
• Evaluating and selecting appropriate technology solutions to meet SOC consumer needs
• Preparing, testing, staging and deploying new SOC technology platforms
• Preparing, testing, staging and deploying major releases and major changes to existing SOC technology platforms
• Identifying areas of improvement across SOC technology platforms
• Operating the customized or in-house built SOC technology platforms, including Software licenses, Technical maintenance, Platform monitoring, Platform testing and tuning, Operational Documentation
• May be required to work occasional off-shift hours to cover customer maintenance and on-site activities.

Qualifications, Experience & Skills required for this position

Education

• University degree in technical field.
• Degree in a quantitative field such as engineering or science is preferred
• Additional certifications from technology vendors is a plus

Experience

• Minimum 3 years of experience in Information Security or Networking required.
• Experience with Change and Release Management and ITIL Frameworks
• Experience with common cyber security analytics, digital forensics, cyber threat intelligence, orchestration/case management and other information security platforms
• Knowledge of relevant standards such as ISO 27001, ISO 27002, PCI DSS
• Minimum 6 months of experience with at least one of the following technologies; Cisco ASA, Juniper (SRX, ScreenOS, SSL-VPN, IDP), Check Point, Sourcefire, Fortinet, Palo Alto Networks required
• Experience with SIEM products
• CISSP and/or CISM desirable
• At least one relevant certification (such as GPEN, GWAPT, GCIH, GAWN) required
• Some experience with common vulnerability management and penetration testing tools
• Working knowledge of Python
• Minimum of two (2) years’ experience in vulnerability management and/or penetration testing
• Strong written and verbal communication and collaboration skills
• Strong reading comprehension of English technical materials

Computer skills

• Knowledge of Microsoft Office
• Knowledge in Datacenters environment and Tier standards
• Knowledge of Cloud models and Cloud Security

Languages

• English - Good
• Azeri - Native
• Russian - Good

Personal skills Behavioral

• Desire of learning additional information and self-development
• To provide integrity in daily operations: do the right thing, the right way, every time
• To support operational quality
• To support close collaboration principles within organization, colleagues and vendors/partners

E-mail: [email protected]

 

Vəzifə: Böyük şəbəkə mühəndisi
Şöbə: İNFRASTRUKTUR
Birbaşa rəhbər: Şəbəkə və infrastruktur qrupunun rəhbəri
Dərəcə: Yenilənəcəkdir
Rəhbərlik səviyyəsi: Tətbiq olunmur

Məsuliyyətlər

"PAŞA Technology" MMC-nin bəzi vacib hədəfləri

• SA-lara aşağı qiymətə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
• Ekosistemdən maksimum istifadəyə əsaslanan yeni platformalara vasitəsilə sinergiya yaratmaq
• Müştəri təcrübəsini və xidmət keyfiyyətini artırmaq (rəqəmsal amillərə və İT imkanlarının gücləndirilməsinə əsaslanan kompleks yanaşma vasitəsilə)
• Qrup üzrə innovasiya imkanlarını müəyyən etmək və səfərbər etmək
• "Agile" iş üsulu üçün tələb olunan təməl prinsipləri formalaşdırmaq
• Ən istedadlı kadrları qoruyub saxlamaq və yeni strategiyaya əsasən tələb olunan yeni imkanları yaratmaq (məsələn, rəqəmsal, analitik, "agile")
• Bazar tendensiyalarına uyğun olaraq müvafiq bacarıqları inkişaf etdirmək

Əsas vəzifələr

• "PAŞA Technology" MMC-nin Data Mərkəzi şəbəkəsinə 1-ci səviyyəli yardımın göstərilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin strategiyasına uyğun olaraq bulud xidmətləri üzrə təkliflərlə bağlı mütəmadi yardımın göstərilməsi
• Hibrid bulud mühitlərinin dəstəklənməsi və idarə olunması qabiliyyəti
• "Agile" iş üsulunu dəstəkləmək
• Bulud infrastrukturunun idarə olunması məqsədilə yüksək səviyyəli avtomatlaşdırma imkanlarının təmin edilməsi üçün proqram təminatının yaradılması və İT əməliyyatları prinsiplərindən fəal istifadə
• Müntəzəm əməliyyatların icrası zamanı həmkarlara və komanda üzvlərinə fəal yardımın göstərilməsi
• Nasazlıqların qabaqcadan proqnozlaşdırılması və aradan qaldırılması
• Xidmət səviyyəsi haqqında müqavilələrə və müştərilərin gözləntilərinə uyğun olaraq kritik əhəmiyyətli mühitlərdə yüksək keyfiyyətlə həyata keçirilən idarə olunan dəstək xidmətlərinin idarə olunmasına görə məsuliyyət daşımaq
• Proses və siyasətlərə davamlı yardım və uyğunluğun təmin edilməsi: İTİL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), bədbəxt hadisələrin idarə olunması, problemlərin idarə olunması, texniki dəstək xidmətinin idarə olunması, dəyişikliklərin idarə olunması, əməliyyatların monitorinqi və fəaliyyətin məruzə edilməsi
• İT prosesləri və davamlı inkişaf tədbirlərinin mütəmadi olaraq həyata keçirilməsinə görə məsuliyyət daşımaq
• Standart əməliyyat prosedurlarına uyğun olaraq müstəqil təchizatçı və podratçılarla münasibətlər, müqavilələr və onlar tərəfindən göstərilən xidmətlərin idarə olunması
• Müştərilərin idarə olunması və hesabatlılıq prosesindən istifadə
• Əməliyyatların səmərəliliyi, tapşırıqlar və layihələri müzakirə etmək üçün şəbəkə qrupunun rəhbəri ilə müntəzəm formal görüşlərdə iştirak etmək
• Bədbəxt hadisələr və ya nasazlıqların şəbəkə qrupunun rəhbərinə məruzə edilməsi
• Maraqlı tərəflərlə bədbəxt hadisələr, baş verən nasazlıq və qüsurlar, həyata keçirilən müvəqqəti və islahedici tədbirlər barədə rəsmi hesabat vermək

İkinci dərəcəli öhdəliklər

• Bulud şəbəkəsinin idarə olunması (virtual ruterlər, müdafiə sistemləri, paylanan virtual kommutatorlar)
• Saxlama qurğuları arasında əlaqələrin idarə olunması, VSAN-lar
• Data Mərkəzinin əsas şəbəkəsinin "Cisco ACI" əsasında idarə olunması
• SCADA şəbəkəsinin idarə olunması və seqmentasiyası
• VLAN-lar, VFR-lər və GRE tunelləri vasitəsilə şəbəkənin hərtərəfli seqmentasiyasının həyata keçirilməsi
• Data mərkəzinin perimetr təhlükəsizliyinin gücləndirilməsi, o cümlədən "AntiDDOS" müdafiəsinin tətbiqi
• 2-ci səviyyəli idarəetmə və miqyasın artırılması imkanı
• BGP və OSPF vasitəsilə 3-cü səviyyədə marşrutlaşmanın idarə olunması
• İş yükünün mobilliyi (VPN-lər, WLAN)
• "PAŞA Technology" MMC-də bir neçə texnologiya arasında əlaqənin yaradılması, müxtəlif istehsalçıların məhsullarının planlaşdırılması, layihələndirilməsi və icrasına yardım göstərilməsi
• Konfiqurasiya vahidlərinin və İT xidmətlərinin vaxtında yenilənməsi yolu ilə CMDB-nin (konfiqurasiyanın idarə olunması üzrə məlumat bazası) aktuallığının təmin edilməsi
• Avadanlıqların yenilənməsi, nasazlıqların aradan qaldırılması və marşrutların idarə olunması üzrə tövsiyələrin verilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin Data Mərkəzlərinin istismar vəziyyətinin proaktiv şəkildə dəstəklənməsi və gücləndirilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin informasiya təhlükəsizliyi siyasəti və məqbul istifadə siyasətinə tam əməl edilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin dəyişikliklərin idarə olunması üzrə göstərişlərinə tam əməl edilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin bütün inzibati tələblərinin yerinə yetirilməsi
• Səlahiyyətləri çərçivəsində rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi
• Daxili qayda və prosedurlara əməl edilməsi

Bu vəzifə üçün tələb olunan ixtisas, təcrübə və bacarıqlar

Təhsil

• Müvafiq sahə üzrə universitet dərəcəsi.
• Mühəndislik və ya elm kimi texniki sahələr üzrə dərəcəyə üstünlük verilir
• İT sertifikatları : Cisco CCNP, Juniper JNCP
• "PaloAlto", "Huawei", "Microsoft" və "RedHat" üzrə əlavə sertifikatlar üstünlükdür

Təcrübə

• Mürəkkəb mühitin idarə olunması üzrə ən azı 5 il təcrübə
• Dəyişiklik və buraxılışların idarə edilməsi, o cümlədən İTİL mexanizmləri üzrə böyük təcrübə
• Mövcud olan və yeni yaranan İT texnologiyaları üzrə dərin bilik
• DC texnologiyalarının arxitekturası üzrə praktiki bilik
• "TCP/İP", "OSPF", "BGP" və "Multicast" üzrə dərin bilik
• "VxLAN" və digər overley texnologiyaları üzrə dərin bilik
• "Big İP" yük tarazlaşdırma sistemləri, "Cisco" ruterləri və kommutatorları, "PaloAlto" müdafiə sistemi üzrə təcrübə
• DCİ texnologiyasının icrası üzrə təcrübə
• OTV, "Fabric Path", "vPC" (virtual ümumi kanallar), "VXLAN" üzrə praktiki təcrübə
• "Performance Routing" və DMVPN
• Teleiş, xarici şəbəkə və VPN arxitekturası
• Data Mərkəzinin server ferması dizaynı, o cümlədən giriş səviyyəsi, ümumiləşdirmə səviyyəsi və əsas səviyyə üzrə praktiki təcrübə
• Saxlama ərazisi şəbəkələri və protokolları (FCP, FCİP, FCoE), çox traektoriyalı texnologiyalar (MPİO), disklər, həcmlər, montaj nöqtələri, LUN maskalanma və VSAN-lərin aydın şəkildə başa düşülməsi
• OSİ modelinin başa düşülməsi
• "İPv4" və "İPv6"

Kompüter bacarıqları

• "Visio" və "AutoCAD" proqram təminatları üzrə anlayışa sahib olmaq
• "Microsoft Office" proqramları və alətlərindən istifadə bacarıqları
• Proqramlaşdırma dilləri ("Python" və s.) üzrə təcrübəyə sahib olmaq üstünlükdür
• Data Mərkəzləri mühiti və "Tier" standartları üzrə bilik

Dil bilikləri

• İngilis dili - Yaxşı
• Azərbaycan dili - Ana dili
• Rus dili - Yaxşı

Fərdi bacarıqları Davranışlar

• Biliyini artırmaq və özünü inkişaf etdirmək arzusu
• Gündəlik əməliyyatlarda dürüst olmaq: hər zaman düzgün addımları düzgün yollarla atmaq
• Əməliyyatların keyfiyyətini təmin etmək
• Qurum daxilində, həmkarlar, təchizatçılar və tərəfdaşlarla sıx əməkdaşlıq prinsiplərinə əməl etmək

E-mail: [email protected]

 

Position: Senior Network Engineer
Department: INFRASTRUCTURE
Line manager: Group Head Network / Infrastructure
Grade: TBU
Management level: Not applicable

Responsibilities

PASHA Technology Vital Few Objectives

• Provide high quality service to SAs at a lower cost
• Capture synergies through ecosystem leveraging new platforms
• Enhance customer experience and service quality (with a holistic approach but also focus on digital enablers and enhancing IT)
• Establish and mobilize innovation capabilities across the Group
• Build foundations required for the agile way of working
• Preserve top talent and develop new capabilities required by new strategy (e.g. digital, analytics, agile)
• Consistent skills development in line with market trends

Main responsibilities

• To provide Level1 support for PASHA Technology Datacenter Network
• Continous support of Cloud Services offerings (IaaS, SaaS, PaaS) in line of PASHA Technology Strategy
• Ability to support and operations of Hybrid Cloud environments
• To support agile way of working
• Actively utilize of DevOps principles for providing high level automation capabilities for Cloud Infrastructure management
• To actively support colleagues, team members in Business as Usual (BaU) operations
• To proactive predict and eliminate of faults
• To be responsible for managing the provision of high quality managed support services to mission critical environments, in line with SLAs and customer expectations
• To ensure continuous support and adherence to processes and policies: ITIL, Incident Management, Problem Management, Service Desk Management, Change Management, Operations Monitoring & Performance Reporting
• To be responsible for ensuring consistent execution of IT processes and on-going improvement
• To manage of 3rd party vendor and provider relationships/agreements/services in accordance with Standard Operating Procedures
• To manage of customer/utilize reporting process
• To attend on periodic formal meetings with Group Head Network to discuss operational efficiency, tasks and projects
• To escalate to Group Head Network on incidents or faults
• To formally report on incidents to stakeholders, defects/faults happened and workaround/fixes implemented

Secondary responsibilities

• Cloud networking management (virtual routers, firewalls, distributed virtual switches)
• Storage connectivity management, VSANs
• Datacenter Core Network management based on Cisco ACI
• SCADA network management and segmentation
• Implementation of granular Network segmentation by utilizing of VLANs, VRFs and GRE tunnels
• Datacenter perimeter security hardening including AntiDDOS protection
• Layer-2 administration and scalability
• Layer-3 routing administration by utilizing BGP, OSPF
• Workload mobility (VPNs, WLAN)
• Ability to bridge across multiple technologies and help plan, design, and implement across multi-vendor products in the PASHA Technology Data Centers
• Supporting up-to-date CMDB (Configuration Management Database) by updating CIs and IT Services in timely manner
• Recommendation of hardware upgrades, bug fixes and path management
• To pro-actively support and enhance operational status of PASHA Technology Datacenters
• To fully comply with PASHA Technology Information Security Policy and Acceptable Usage Policy
• To fully comply with the Change Management Guidelines of PASHA Technology
• To fully comply with all administrative requirements of PASHA Technology
• To carry out other tasks related to the position assigned by management
• To respect and follow internal regulations and procedures

Qualifications, Experience & Skills required for this position

Education

• University degree in related field.
• Degree in a quantitative field such as engineering or science is preferred
• IT certifications: Cisco CCNP, Juniper JNCP
• Additional certifications from PaloAlto, Huawei, Microsoft, RedHat is a plus

Experience

• 5+ years managing a complex environment
• Strong experience with Change and Release Management and ITIL Frameworks
• Solid understanding of available and emerging IT technologies
• Architectural working knowledge of DC technologies
• Extensive knowledge of TCP/IP, OSPF, BGP, Multicast
• Good understanding of VxLAN and other overlay technologies
• Experience with Big IP load balancers, Cisco Routers and Switches, PaloAlto firewall
• Experience with implementation of DCI Technology
• Working experience with Overlay Transport Virtualization, Fabric Path, vPC (virtual portchannels), VXLAN
• Performance Routing and DMVPN
• Teleworker, extranet, and VPN architecture
• Working experience with Datacenter Server Farm Design including access, aggregation and core
• Clearly understanding Storage Area networks and protocols (FCP, FCIP, FCoE), multi-pathing technologies (MPIO), disks, volumes, mount points, LUN masking and VSANs
• Understanding of OSI model
• IPv4 and IPv6

Computer skills

• Familiar with Visio/AutoCAD software.
• Knowledge of Microsoft Office and tools
• Experience in programming languages (Python, etc) as a plus
• Knowledge in Datacenters environment and Tier standards

Languages

• English - Good
• Azeri - Native
• Russian - Good

Personal skills Behavioral

• Desire of learning additional information and self-development
• To provide integrity in daily operations: do the right thing, the right way, every time
• To support operational quality
• To support close collaboration principles within organization, colleagues and vendors/partners

E-mail: [email protected]

 

Vəzifə: Şəbəkə əməliyyat mərkəzinin mütəxəssisi
Şöbə: İnfrastruktur
Birbaşa rəhbər: İnfrastruktur şöbəsinin rəhbəri
Dərəcə: Yenilənəcəkdir
Rəhbərlik səviyyəsi: Tətbiq olunmur

Məsuliyyətlər

"PAŞA Technology" MMC-nin bəzi vacib hədəfləri

• SA-lara aşağı qiymətə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
• Ekosistemdən maksimum istifadəyə əsaslanan yeni platformalara vasitəsilə sinergiya yaratmaq
• Müştəri təcrübəsini və xidmət keyfiyyətini artırmaq (rəqəmsal amillərə və İT imkanlarının gücləndirilməsinə əsaslanan kompleks yanaşma vasitəsilə)
• Qrup üzrə innovasiya imkanlarını müəyyən etmək və səfərbər etmək
• "Agile" iş üsulu üçün tələb olunan təməl prinsipləri formalaşdırmaq
• Ən istedadlı kadrları qoruyub saxlamaq və yeni strategiyaya əsasən tələb olunan yeni imkanları yaratmaq (məsələn, rəqəmsal, analitik, "agile")
• Bazar tendensiyalarına uyğun olaraq müvafiq bacarıqları inkişaf etdirmək

Əsas vəzifələr

• "PAŞA Technology" MMC-nin Data Mərkəzi obyektləri, hesablama və saxlama sistemlərinə 1-ci səviyyəli yardımın göstərilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin "Windows", "Linux" və "Unix" əməliyyat sistemlərinə əsaslanan İT və bulud sistemlərinin monitorinqi
• "PAŞA Technology" MMC-nin bulud xidmətləri üzrə təkliflərinin monitorinqi (IaaS, SaaS, PaaS)
• "Agile" iş üsulunu dəstəkləmək
• Bulud infrastrukturunun idarə olunması məqsədilə yüksək səviyyəli avtomatlaşdırma imkanlarının təmin edilməsi üçün proqram təminatının yaradılması və İT əməliyyatları prinsiplərindən fəal istifadə
• Şəbəkə əməliyyat mərkəzində müxtəlif alətlər dəstindən daxil olan həyəcan siqnallarının və bədbəxt hadisələrin çeşidlənməsi və yoxlanılmasının həyata keçirilməsi
• Həyəcan siqnallarının araşdırılması və müvafiq tədbirlərin görülməsi üçün müvafiq komandaya bildirilməsi
• Şəbəkə əməliyyat mərkəzi tərəfindən idarə olunan təhlükəsizliyə nəzarət mexanizmləri vasitəsilə təsdiqlənmiş mexaniki, ssenariləşdiriliş və ya avtomatlaşdırılmış yumşaltma tədbirlərinin həyata keçirilməsi
• Göstəriş əsasında yumşaltma və islahedici tədbirlərə yardımın göstərilməsi
• İşlərin idarə olunması alətində işlərin emal edilərək yekunlaşdırılması
• Şəbəkə əməliyyat mərkəzinin tərəfindən yekunlaşdırılmış əsas işlər üçün hadisə sonrası təhlilin aparılmasında iştirak
• Şəbəkənin müdafiə sistemləri, müdaxilələrin aşkar edilməsi və qarşısının alınması sistemləri, VPN, veb tətbiqlərinin müdafiə sistemləri və bir sıra digər təhlükəsizlik məhsullarının trafik və qeydiyyat jurnalının monitorinqi
• Effektiv TCP/IP şəbəkə bacarıqlarından istifadə edərək ümumi şəbəkə problemlərini təcrid etmək və diaqnoz qoymaq üçün şəbəkə nasazlıqlarının aşkarlanması və aradan qaldırılması
• Telefon və digər elektron vasitələrlə qəbul edilmiş idarə edilən xidmətlərlə bağlı texniki yardım barədə sorğuların cavablandırılması
• Konfiqurasiya, texniki istismar, bədbəxt hadisələrin idarə olunması və digər məsələlərlə bağlı sorğuların vaxtında cavablandırılması (rəsmiləşdirilmiş xidmət səviyyəsi haqqında müqavilə çərçivəsində).
• Şirkət daxilində və müştərilərlə effektiv məlumat mübadiləsi aparmaq üçün "PAŞA Technology" MMC-nin sorğuların yönləndirilməsi sistemində tədbirlərin sənədləşdirilməsi.
• Müştərilərin idarə olunan cihazları vasitəsilə şəbəkə və ya bulud resurslarına çıxışla bağlı ehtiyaclarının qarşılanması və suallarının cavablandırılması.
• Müəyyən edilmiş siyasət, prosedur və təhlükəsizlik prosedurlarına əməl edilməsi
• Problemlərin müstəqil şəkildə həll edilməsi və məruzə prosedurlarının başa düşülməsi.
• "Agile" iş üsulunu dəstəkləmək
• Müntəzəm əməliyyatların icrası zamanı həmkarlara və komanda üzvlərinə fəal yardımın göstərilməsi
• İnfrastruktur nasazlıqlarının aradan qaldırılması
• Proses və siyasətlərə davamlı yardım və uyğunluğun təmin edilməsi: İTİL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), bəxbəxt hadisələrin idarə olunması, problemlərin idarə olunması, texniki dəstək xidmətinin idarə olunması, dəyişikliklərin idarə olunması, əməliyyatların monitorinqi və fəaliyyətin məruzə edilməsi
• Standart əməliyyat prosedurlarına uyğun olaraq müstəqil təchizatçı və podratçılarla münasibətlər, müqavilələr və onlar tərəfindən göstərilən xidmətlərin idarə olunması
• Əməliyyatların səmərəliliyi, tapşırıqlar və layihələri müzakirə etmək üçün infrastruktur şöbəsinin rəhbəri ilə müntəzəm formal görüşlərdə iştirak etmək
• Bədbəxt hadisələrin infrastruktur şöbəsinin rəhbərinə bildirilməsi
• Maraqlı tərəflərlə bədbəxt hadisələr, baş verən nasazlıq və qüsurlar, həyata keçirilən müvəqqəti və islahedici tədbirlər barədə rəsmi hesabat vermək

İkinci dərəcəli öhdəliklər

• "PAŞA Technology" MMC-nin monitorinq sistemlərinin idarə edilməsi və istismarı
• Bədbəxt hadisələrin müəyyən edilməsi, onların ağırlıq dərəcəsini və tələb olunan cavab tədbirini müəyyən etmək üçün təhlil və araşdırmanın aparılması.
• "PAŞA Technology" MMC-nin sistemləri və şəbəkələri üzrə nasazlıqların müəyyən edilməsi və cavab tədbirlərinin görülməsi, müstəqil təchizatçılarla əməkdaşlıq, nasazlıqların məruzə edilməsi və həll olunması.
• Bədbəxt hadisələrin siyasət və prosedurlara uyğun olaraq düzgün şəkildə məruzə edilməsi və sənədləşdirilməsinin təmin edilməsi.
• Kondisioner, UPS, generatorlar, enerji istehlakı, sağlamlıq, təhlükəsizlik və inzibati-təsərrüfat fəaliyyəti üzrə cari yoxlanışların monitorinqi və idarə olunması yolu ilə avadanlıqların texniki xidmətinin həyata keçirilməsi.
• Şəbəkə əməliyyat mərkəzi üçün müntəzəm əməliyyatlar zamanı istifadə olunan proses və prosedurların məlumat bazası və texniki sənədlərinin saxlanılması.
• Xüsusilə, "PAŞA Technology" MMC-nin arxitekturası və platformaları ilə əlaqədar şəbəkə və sistemin idarə olunması üzrə bilik və bacarıqların formalaşdırılması.
• Kolokasiya, müştəri üçün ehtiyat surətlərin yaradılması şəbəkəsi və internet xidməti provayderi xidmətləri üçün 1-ci səviyyəli yardımın göstərilməsi.
• Tələb olunduqda 24/7 işə çağırılmağa hazır olmaq.
• Təhlükəsizlik hadisələri zamanı hücumun səviyyəsini və biznesə təsirlərini müəyyən edən, bədbəxt hadisələrin qarşısının alınmasının ən yaxşı yolları, o cümlədən bu cür hadisələrin yenidən baş verməsinin qarşısını almaq üçün sistemlərin gücləndirilməsi və yumşaltma tədbirləri ilə bağlı tövsiyələr verən texniki nasazlıqların məruzə edildiyi şəxs kimi çıxış etməyə hazır olmaq.
• Müştəri məmnuniyyətinin və texniki dəstək xidmətlərinin ümumi uğuru üçün məsuliyyət daşımaq.
• Müxtəlif müştərilərlə nəzakətli, müsbət və peşəkar şəkildə davranmaq.
• Güclü tənqidi düşüncə və problem həlletmə bacarıqları
• Güclü təşkilatçılıq bacarıqları sayəsində detallara fikir vermək
• Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları sayəsində müştəriyönümlü xidmət.
• Rotasiya əsasında iş saatlarında əlavə və həftə sonları işə gəlmək tələb olunacaqdır.
• Müştərilərin istismar və sahə işlərini həyata keçirmək üçün bəzi hallarda iş saatlarından əlavə işləmək tələb oluna bilər.

Bu vəzifə üçün tələb olunan ixtisas, təcrübə və bacarıqlar

Təhsil

• Texniki sahə üzrə universitet dərəcəsi.
• Mühəndislik və ya elm kimi texniki sahələr üzrə dərəcəyə üstünlük verilir
• Texnologiya sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər tərəfindən verilmiş əlavə sertifikatların olması üstünlükdür

Təcrübə

• Texniki dəstək və ya bənzər rol üzrə minimum 12-18 aylıq təcrübə
• İnsanlarla təbii və effektiv şəkildə ünsiyyət qurmaq.
• Güclü şəbəkə diaqnostikası bacarıqları.
• "Linux" əməliyyat sisteminin əmr sətri interfeysi üzrə əsas bacarıqlar.
• "Windows" əməliyyat sistemi üzrə əsas bacarıqlar.
• Gərgin fəaliyyət göstərən komandada effektiv çalışmaq, tez öyrənmək və bir çox problemi həll etməyi bacarmaq.
• Güclü analitik bacarıqlar, müxtəlif mənbələrin məlumatlarını müqayisə etmək və şərh etmək qabiliyyəti.
• Nasazlıqları qiymətləndirmək və prioritetləşdirmək və ya müvafiq olaraq məruzə etmək qabiliyyəti.

Kompüter bacarıqları

• "Microsoft Office" proqramlarından istifadə bacarıqları
• Data Mərkəzləri mühiti və "Tier" standartları üzrə bilik
• Bulud modelləri və bulud təhlükəsizliyi üzrə bilik

Dil bilikləri

• İngilis dili - Yaxşı
• Azərbaycan dili - Ana dili
• Rus dili – Yaxşı

Fərdi bacarıqları Davranışlar

• Biliyini artırmaq və özünü inkişaf etdirmək arzusu
• Gündəlik əməliyyatlarda dürüst olmaq: hər zaman düzgün addımları düzgün yollarla atmaq
• Əməliyyatların keyfiyyətini təmin etmək
• Qurum daxilində, həmkarlar, təchizatçılar və tərəfdaşlarla sıx əməkdaşlıq prinsiplərinə əməl etmək

E-mail: [email protected]

Position: NOC (Network Operation Center) Specialist
Department: Infrastructure
Line manager: Head of Infrastructure
Grade: TBU
Management level: Not applicable

Responsibilities

PASHA Technology Vital Few Objectives

• Provide high quality service to SAs at a lower cost
• Capture synergies through ecosystem leveraging new platforms
• Enhance customer experience and service quality (with a holistic approach but also focus on digital enablers and enhancing IT)
• Establish and mobilize innovation capabilities across the Group
• Build foundations required for the agile way of working
• Preserve top talent and develop new capabilities required by new strategy (e.g. digital, analytics, agile)
• Consistent skills development in line with market trends

Main responsibilities

• To provide Level1 support for PASHA Technology Datacenter Facilities, Computing and Storage systems
• Monitoring of PASHA Technology IT & Cloud systems based on Windows, Linux/Unix
• Monitoring of PASHA Technology Cloud Services offerings (IaaS, SaaS, PaaS)
• To support agile way of working
• Actively utilize of DevOps principles for providing high level automation capabilities for Cloud Infrastructure management
• Performing the triage and validation of alerts and incidents from the various toolsets in the NOC
• Investigating alerts and escalating to the appropriate team for further action
• Executing approved manual, scripted or automated mitigation actions on NOC-managed security controls
• Assisting with mitigation and remediation activities as directed
• Working cases through to closure in a case management tool
• Participating in Post-Incident Analysis for key cases closed by the NOC
• Monitor traffic and logs generated by firewalls, Intrusion Detection and Prevention Systems, VPN, Web Application Firewalls and a wide variety of other security products.
• Perform network troubleshooting to isolate and diagnose common network problems, using strong TCP/IP networking skills.
• Respond to inbound requests via phone and other electronic means for technical assistance with managed services.
• Respond in a timely manner (within documented SLA) to configuration, maintenance, incident management, and other requests.
• Document actions in PASHA Technology ticketing system to effectively communicate information internally and to customers.
• Respond to needs and questions of customers concerning their access to network or cloud resources through their managed device.
• Adhere to established policies, procedures, and security practices.
• Resolve problems independently and understand escalation procedures.
• To support agile way of working
• To actively support colleagues, team members in Business as Usual (BaU) operations
• To eliminate of infrastructure faults
• To ensure continuous support and adherence to processes and policies: ITIL, Incident Management, Problem Management, Service Desk Management, Change Management, Operations Monitoring & Performance Reporting
• To manage of 3rd party vendor and provider relationships/agreements/services in accordance with Standard Operating Procedures
• To attend on periodic formal meetings with Head of Infrastructure to discuss operational efficiency, tasks and projects
• To escalate to Head of Infrastructure on incidents
• To formally report on incidents to stakeholders, defects/faults happened and workaround/fixes implemented

Secondary responsibilities

• Manage and maintain PASHA Technology Monitoring Systems
• Identification of incidents and subsequent analysis and investigation to determine their severity and the response required.
• Identification and response to faults on PASHA Technology systems and networks, liaising with 3rd party suppliers, handling escalation through to resolution.
• Ensure that incidents are correctly reported and documented in accordance with policies and procedures.
• Facilities maintenance via monitoring and management of air-conditioning, UPS, generators, power usage, running health and safety and housekeeping checks.
• Maintenance of knowledge database and technical documentation for NOC of processes and procedures used throughout normal operations.
• Development of knowledge and skills in network and system administration, particularly with regard to PASHA Technology architecture and platforms.
• Level1 Support for co-location, customer backup network and ISP services.
• Participate in a 24x7 call-out if required.
• Be prepared to provide a Technical Escalation Point during security incidents, establishing the extent of an attack, the business impacts, and advising on how best to contain the incident along with advice on systems hardening and mitigation measures to prevent a reoccurrence.
• To take responsibility for customer satisfaction and overall success of IT Servicedesk Services.
• To have ability interfacing with a variety of customers in a polite, positive, and professional manner.
• Strong critical thinking and problem solving skills
• Detail oriented with strong organization skills
• Customer service focus required with strong interpersonal skills including excellent written/verbal communication skills.
• Will be required to be on-call after hours and weekends on a rotating basis.
• May be required to work occasional off-shift hours to cover customer maintenance and on-site activities.

Qualifications, Experience & Skills required for this position

Education

• University degree in technical field.
• Degree in a quantitative field such as engineering or science is preferred
• Additional certifications from technology vendors is a plus

Experience

• A minimum of 12-18 months’ experience in a Technical Support or similar role
• Good communicator with a natural aptitude for dealing with people.
• Good network diagnostic skills.
• Basic Linux CLI skills.
• Basic Windows Operating System skills.
• Work well in a busy team, being quick to learn and able to deal with a wide range of issues.
• Strong analytical skills and able to collate and interpret data from various sources.
• Ability to assess and prioritize faults and respond or escalate accordingly.

Computer skills

• Knowledge of Microsoft Office
• Knowledge in Datacenters environment and Tier standards
• Knowledge of Cloud models and Cloud Security

Languages

• English - Good
• Azeri - Native
• Russian - Good

Personal skills Behavioral

• Desire of learning additional information and self-development
• To provide integrity in daily operations: do the right thing, the right way, every time
• To support operational quality
• To support close collaboration principles within organization, colleagues and vendors/partners

E-mail: [email protected]

 

Vəzifə: Serverlər və saxlama qurğuları üzrə böyük mühəndis
Şöbə: İNFRASTRUKTUR
Birbaşa rəhbər: Serverlər və saxlama qurğuları/infrastruktur qrupunun rəhbəri
Dərəcə: Yenilənəcəkdir
Rəhbərlik səviyyəsi: Tətbiq olunmur

Məsuliyyətlər

"PAŞA Technology" MMC-nin bəzi vacib hədəfləri

• SA-lara aşağı qiymətə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
• Ekosistemdən maksimum istifadəyə əsaslanan yeni platformalara vasitəsilə sinergiya yaratmaq
• Müştəri təcrübəsini və xidmət keyfiyyətini artırmaq (rəqəmsal amillərə və İT imkanlarının gücləndirilməsinə əsaslanan kompleks yanaşma vasitəsilə)
• Qrup üzrə innovasiya imkanlarını müəyyən etmək və səfərbər etmək
• "Agile" iş üsulu üçün tələb olunan təməl prinsipləri formalaşdırmaq
• Ən istedadlı kadrları qoruyub saxlamaq və yeni strategiyaya əsasən tələb olunan yeni imkanları yaratmaq (məsələn, rəqəmsal, analitik, "agile")
• Bazar tendensiyalarına uyğun olaraq müvafiq bacarıqları inkişaf etdirmək

Əsas vəzifələr

• "PAŞA Technology" MMC-nin hesablama və saxlama sistemlərinə 1-ci səviyyəli yardımın göstərilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin "Windows", "Linux" və "Unix" əməliyyat sistemlərinə əsaslanan İT sistemlərinin idarə olunması
• "PAŞA Technology" MMC-nin strategiyasına uyğun olaraq bulud xidmətləri üzrə təkliflərin müştərilərin diqqətinə çatdırılması və mütəmadi yardımın göstərilməsi
• Hibrid bulud mühitlərinin dəstəklənməsi və idarə olunması qabiliyyəti
• "Agile" iş üsulunu dəstəkləmək
• Bulud infrastrukturunun idarə olunması məqsədilə yüksək səviyyəli avtomatlaşdırma imkanlarının təmin edilməsi üçün proqram təminatının yaradılması və İT əməliyyatları prinsiplərindən fəal istifadə
• Müntəzəm əməliyyatların icrası zamanı həmkarlara və komanda üzvlərinə fəal yardımın göstərilməsi
• Nasazlıqların qabaqcadan proqnozlaşdırılması və aradan qaldırılması
• Xidmət səviyyəsi haqqında müqavilələrə və müştərilərin gözləntilərinə uyğun olaraq kritik əhəmiyyətli mühitlərdə yüksək keyfiyyətlə həyata keçirilən idarə olunan dəstək xidmətlərinin idarə olunmasına görə məsuliyyət daşımaq
• Proses və siyasətlərə davamlı yardım və uyğunluğun təmin edilməsi: İTİL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), bədbəxt hadisələrin idarə olunması, problemlərin idarə olunması, texniki dəstək xidmətinin idarə olunması, dəyişikliklərin idarə olunması, əməliyyatların monitorinqi və fəaliyyətin məruzə edilməsi
• İT prosesləri və davamlı inkişaf tədbirlərinin mütəmadi olaraq həyata keçirilməsinə görə məsuliyyət daşımaq
• Standart əməliyyat prosedurlarına uyğun olaraq müstəqil təchizatçı və podratçılarla münasibətlər, müqavilələr və onlar tərəfindən göstərilən xidmətlərin idarə olunması
• Müştərilərin idarə olunması və hesabatlılıq prosesindən istifadə
• Əməliyyatların səmərəliliyi, tapşırıqlar və layihələri müzakirə etmək üçün serverlər və saxlama qurğuları qrupunun rəhbəri ilə müntəzəm formal görüşlərdə iştirak etmək
• Bədbəxt hadisələr və ya nasazlıqların serverlər və saxlama qurğuları qrupunun rəhbərinə məruzə edilməsi
• Maraqlı tərəflərlə bədbəxt hadisələr, baş verən nasazlıq və qüsurlar, həyata keçirilən müvəqqəti və islahedici tədbirlər barədə rəsmi hesabat vermək

İkinci dərəcəli öhdəliklər

• Resursların, o cümlədən lokal və bulud resurslarının idarə olunması
• Saxlama qurğularının, o cümlədən lokal avadanlıqlar və buluda əsaslanan saxlama sistemlərinin idarə olunması
• Virtuallaşdırma (VMware, Hyper-V, RHEV) prosesinin dəstəklənməsi və həyata keçirilməsi
• "Docker" və "Kubernetes" platformaları əsasında yüklərin konteynerlərə yüklənməsi
• Bulud mühitləri arasında məlumatların köçürülməsi, o cümlədən mövcud bulud həll yollarının (özəl və dövlət) idarə olunması
• Veb serverlərinin istifadəyə verilməsi və istismarı
• Bulud həll yollarının təqdim olunması prosesinin avtomatlaşdırılması
• "Windows" və "Linux" əməliyyat sistemlərinin idarə olunması
• "Active Directory" domeninin, o cümlədən əsas domen xidmətlərinin idarə olunması
• SMTP protokolunun, o cümlədən "AntiSPAM" sistemlərinin idarə olunması
• İPA (eyniləşdirmə informasiyalarının idarə olunması) sistemi, LDAP protokolu, o cümlədən SSO və OTP sistemlərinin idarə olunması
• Yük balansının idarə edilməsi
• Veb tətbiqlərinin müdafiə sistemlərinin konfiqurasiyası və dəstəklənməsi
• Terminal və VDİ xidmətləri
• Qəbul edilmiş prosedurlar əsasında "Kernel" əməliyyat sisteminin və digər sistemlərin gücləndirilməsi
• Konfiqurasiya vahidlərinin və İT xidmətlərinin vaxtında yenilənməsi yolu ilə CMDB-nin (konfiqurasiyanın idarə olunması üzrə məlumat bazası) aktuallığının təmin edilməsi
• Proqram təminatlarında lokal nasazlıqların aradan qaldırılması
• Avadanlıqların yenilənməsi, nasazlıqların aradan qaldırılması və marşrutların idarə olunması üzrə tövsiyələrin verilməsi
• DNS (özəl və dövlət)
• DHCP-nin idarə olunması
• Ehtiyat surətlərin yaradılması və bərpa əməliyyatlarının layihələndirilməsi və həyata keçirilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin Data Mərkəzlərinin istismar vəziyyətinin proaktiv şəkildə dəstəklənməsi və gücləndirilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin informasiya təhlükəsizliyi siyasəti və məqbul istifadə siyasətinə tam əməl edilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin dəyişikliklərin idarə olunması üzrə göstərişlərinə tam əməl edilməsi
• "PAŞA Technology" MMC-nin bütün inzibati tələblərinin yerinə yetirilməsi
• Səlahiyyətləri çərçivəsində rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi
• Daxili qayda və prosedurlara əməl edilməsi

Bu vəzifə üçün tələb olunan ixtisas, təcrübə və bacarıqlar

Təhsil

• Müvafiq sahə üzrə universitet dərəcəsi.
• Mühəndislik və ya elm kimi texniki sahələr üzrə dərəcəyə üstünlük verilir
• İT sertifikatları: "Microsoft" (MCP, MCSA) , "Red Hat Certified" (RHCSA , RHCE), "VMware" tövsiyə olunur
• "Cisco", "PaloAlto", "VEEAM", "Citrix", "HPE" və "İTİL" üzrə əlavə sertifikatlar üstünlükdür

Təcrübə

• Mürəkkəb mühitin idarə olunması üzrə ən azı 4 il təcrübə
• Dəyişiklik və buraxılışların idarə edilməsi, o cümlədən İTİL mexanizmləri üzrə böyük təcrübə
• Müvafiq WAN/LAN texnologiyaları, serverin virtuallaşdırılması, saxlama, təhlükəsizlik texnologiyaları, yüklərin konteynerlərə doldurulması və məlumat bazası mühərrikləri üzrə təcrübə
• Mövcud olan və yeni yaranan İT texnologiyaları üzrə dərin bilik
• "Microsoft Active Directory", "MS Exchange" və "Windows Servers" üzrə texniki dəstək və əməliyyatların həyata keçirilməsi üzrə təcrübə
• "Linux" əməliyyat sistemləri (RHEL, Oracle Linux, Suse), "Solaris", "BSD" sistemləri üzrə təcrübə
• "Azure", "AWS" və "GCP" üzrə biliyə sahib olmaq üstünlükdür
• Müdafiə sistemləri, ruterlər, kommutatorlar, DNS, DHCP, VPN-lər, FTP, internet protokolları və xidmətləri (İPv6 üstünlükdür), məlumat ötürmə məhsulları üzrə bilik
• Saxlama ərazisi şəbəkələri və protokolları (FCP, FCİP, FCoE), çox trayektoriyalı texnologiyalar (MPİO), disklər, həcmlər, montaj nöqtələri, LUN maskalanma və VSAN-lərin aydın şəkildə başa düşülməsi
• Avadanlıqlara xidmət bacarıqları
• OSİ modelinin başa düşülməsi
• Tam ştatlı işləməyə hazır olmaq
• Data Mərkəzləri mühiti üzrə bilik

Kompüter bacarıqları

• "Visio" və "AutoCAD" proqram təminatları üzrə anlayışa sahib olmaq
• "Microsoft Office" proqramları və alətlərindən istifadə bacarıqları
• İT və şəbəkə sistemləri üzrə təcrübəyə sahib olmaq üstünlükdür
• Proqramlaşdırma dilləri ("Python" və s.) üzrə təcrübəyə sahib olmaq üstünlükdür
• Data Mərkəzləri mühiti və "Tier" standartları üzrə bilik

Dil bilikləri

• İngilis dili - Yaxşı
• Azərbaycan dili - Ana dili
• Rus dili – Yaxşı

Fərdi bacarıqları Davranışlar

• Biliyini artırmaq və özünü inkişaf etdirmək arzusu
• Gündəlik əməliyyatlarda dürüst olmaq: hər zaman düzgün addımları düzgün yollarla atmaq
• Əməliyyatların keyfiyyətini təmin etmək
• Qurum daxilində, həmkarlar, təchizatçılar və tərəfdaşlarla sıx əməkdaşlıq prinsiplərinə əməl etmək

E-mail: [email protected]

 

Position: Senior Engineer Servers & Storage
Department: INFRASTRUCTURE
Line manager: Group Head Servers & Storage / Infrastructure
Grade: TBU
Management level: Not applicable

Responsibilities

PASHA Technology Vital Few Objectives

• Provide high quality service to SAs at a lower cost
• Capture synergies through ecosystem leveraging new platforms
• Enhance customer experience and service quality (with a holistic approach but also focus on digital enablers and enhancing IT)
• Establish and mobilize innovation capabilities across the Group
• Build foundations required for the agile way of working
• Preserve top talent and develop new capabilities required by new strategy (e.g. digital, analytics, agile)
• Consistent skills development in line with market trends

Main responsibilities

• To provide Level1 support for PASHA Technology Computing and Storage systems
• Administration of PASHA Technology IT systems based on Windows, Linux/Unix
• Rollout and continuous support of Cloud Services offerings (IaaS, SaaS, PaaS) in line of PASHA Technology Strategy
• Ability to support and operations of Hybrid Cloud environments
• To support agile way of working
• Actively utilize of DevOps principles for providing high level automation capabilities for Cloud Infrastructure management
• To actively support colleagues, team members in Business as Usual (BaU) operations
• To proactive predict and eliminate of faults
• To be responsible for managing the provision of high quality managed support services to mission critical environments, in line with SLAs and customer expectations
• To ensure continuous support and adherence to processes and policies: ITIL, Incident Management, Problem Management, Service Desk Management, Change Management, Operations Monitoring & Performance Reporting
• To be responsible for ensuring consistent execution of IT processes and on-going improvement
• To manage of 3rd party vendor and provider relationships/agreements/services in accordance with Standard Operating Procedures
• To manage of customer/utilize reporting process
• To attend on periodic formal meetings with Group Head Servers & Storage to discuss operational efficiency, tasks and projects
• To escalate to Group Head Servers & Storage on incidents or faults
• To formally report on incidents to stakeholders, defects/faults happened and workaround/fixes implemented

Secondary responsibilities

• Computing resources management, including local and cloud
• Storage management, including both local hardware and cloud storage systems
• Virtualization (VMware, Hyper-V, RHEV) support and administration
• Containerization based on Docker and Kubernetes
• Cloud migration, plus management of existing cloud solutions (private and public)
• Web server deployment and maintenance
• Process automation of Cloud Solutions delivery
• Windows and Linux administration
• Active Directory domain administration including domain core services
• SMTP administration including AntiSPAM systems
• IPA (Identity Management), LDAP administration including Single-Sign-On and OTP
• Load-Balancing administration
• Web Application Firewalls configuration and support
• Terminal Services and VDI
• Kernel and systems hardening based on best-practices
• Supporting up-to-date CMDB (Configuration Management Database) by updating CIs and IT Services in timely manner
• Local software issue repairs
• Recommendation of hardware upgrades, bug fixes and path management
• DNS (private and public)
• DHCP management
• Backup and Recovery design and operations
• To pro-actively support and enhance operational status of PASHA Technology Datacenters
• To fully comply with PASHA Technology Information Security Policy and Acceptable Usage Policy
• To fully comply with the Change Management Guidelines of PASHA Technology
• To fully comply with all administrative requirements of PASHA Technology
• To carry out other tasks related to the position assigned by management
• To respect and follow internal regulations and procedures

Qualifications, Experience & Skills required for this position

Education

• University degree in related field.
• Degree in a quantitative field such as engineering or science is preferred
• IT certifications: Microsoft ( MCP, MCSA) , Red Hat Certified ( RHCSA , RHCE), VMware recommended
• Additional certifications from Cisco, PaloAlto, VEEAM, Citrix, HPE, ITIL is a plus

Experience

• 4+ years managing a complex environment
• Strong experience with Change and Release Management and ITIL Frameworks
• Experience with relevant WAN/LAN technologies, server virtualization, storage, security technologies, containerization and database engines
• Solid understanding of available and emerging IT technologies
• Experience in support and operations of Microsoft Active Directory, MS Exchange, Windows Servers
• Experience in Linux operating systems (RHEL, Oracle Linux, Suse), Solaris, BSD systems
• Experience in Azure, AWS, GCP is a plus
• Knowledge of firewalls, routers, switches, DNS, DHCP, VPNs, FTP, Internet protocols and services (IPv6 is a plus), data communication products
• Clearly understanding Storage Area networks and protocols (FCP, FCIP, FCoE), multi-pathing technologies (MPIO), disks, volumes, mount points, LUN masking and VSANs
• Hardware maintenance skills
• Understanding of OSI model
• High-Availability and redundancy
• Knowledge in Datacenters environment

Computer skills

• Familiar with Visio/AutoCAD software.
• Knowledge of Microsoft Office and tools
• Experience in IT/Networking systems as a plus
• Experience in programming languages (Python, etc) as a plus
• Knowledge in Datacenters environment and Tier standards

Languages

• English - Good
• Azeri - Native
• Russian - Good

Personal skills Behavioral

• Desire of learning additional information and self-development
• To provide integrity in daily operations: do the right thing, the right way, every time
• To support operational quality
• To support close collaboration principles within organization, colleagues and vendors/partners

E-mail: [email protected]

Banner

Digər xəbərlər