PASHA Holding
Loyalty Program Coordinator
Son tarix 13 iyl 2022 - [email protected]
Job description:
- Preparing monthly reports on employees usage for review of Department Director;
- Liaison with the users and bringing the new merchants to meet the monthly targets as well as to maintain the number of merchants;
- Assist in review and implementation of additional merchants` proposal. Provide technical input where required in the platform;
- Data entry operations (registering, entering, etc. ) for application and input of the new merchants details and proposals ;
- Directly provide user training and customer support role for the Loyalty program users and troubleshooting in case of miscommunication between the users and merchant;
- Supervise and co-ordinate with the loyalty program account managers in each PH company and consider is any marketing initiatives should be done in order to enhance customer experience;
- Constantly track the customer satisfaction, analyzing reports;
- Identify opportunities for Program improvements;
- Support Department Director in carrying out other responsibilities relevant to the job role.
Experience, Competencies and Skills Required:
- 3+ years of experience in Marketing, Business or other related field;
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and disseminate significant amounts of information with attention to detail and accuracy;
- Solid problem-solving skills;
- Ability to create detailed spreadsheets, charts and presentations;
- Good research abilities;
- Proficient with Microsoft Office Suite;
- Fluency in Azerbaijani, English, Russian is a plus.
- Function related certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Loyalty Program Coordinator” in the subject line;
- CVs should be sent by the July 31, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Loyallıq proqramı üzrə koordinator vəzifəsinə tələblər:
- Departament direktoru tərəfindən nəzərdən keçirilməsi üçün proqramın işçilər tərəfindən istifadəsinə dair aylıq hesabatlar hazırlamaq;
- İstifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqələr qurmaq və aylıq hədəflərə çatmaq, eləcə də satıcıların sayını münasib səviyyədə saxlamaq üçün yeni satıcılar cəlb etmək;
- Əlavə partnyorların təkliflərinin nəzərdən keçirilməsinə və həyata keçirilməsinə kömək etmək. Platformada lazımi hallarda texniki məlumat təqdim etmək.
- Müraciətlər və yeni partnyorların təklifləri ilə əlaqədar məlumatların daxil edilməsi əməliyyatları (qeydiyyat, giriş və s.)
- Proqram istifadəçiləri üçün birbaşa istifadəçi təlimi və müştəri dəstəyi təmin etmək, həmçinin istifadəçilər və satıcılar arasında anlaşılmazlıq olduğu hallarda problemləri aradan qaldırmaq.
- Hər bir PAŞA Holding şirkətində loyallıq proqramı çərçivəsində müştərilərlə iş üzrə menecerlərlə birlikdə nəzarət və koordinasiya etmək və müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması məqsədilə həyata keçirilməli olan marketinq təşəbbüslərini nəzərdən keçirmək.
- Proqramın təkmilləşdirilməsi üçün imkanları müəyyən etmək
- İş roluna aid olan digər vəzifələri yerinə yetirməkdə İR və İnzibati işlər menecerinə və Qrupun İR direktoruna dəstək verilməsi dəstək göstrilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Marketing, Biznes və ya digər əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi 3 ildən artıq təcrübə;
- Təfərrüatlara və dəqiqliyə diqqət yetirməklə əhəmiyyətli miqdarda məlumatı toplamaq, təşkil etmək, təhlil etmək və yaymaq səriştəsinə malik olmaqla yanaşı güclü analitik bacarıqlar;
- Güclü problem həll etmə bacarığı;
- Müfəssəl cədvəllər, diaqramlar və təqdimatlar hazırlamaq bacarığı;
- Yaxşı tədqiqat bacarıqları;
- Microsoft Office Suite üzrə təcrübəli istifadəçi olmaq;
- Azərbaycan və ingilis dillərində səlis bilmək və rus dili biliyi isə üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Loyallıq proqramı üzrə koordinatoru” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 İyul, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.