Hesablaşmalar üzrə Kiçik Mütəxəssis
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Mərkəzləşdirilmiş arxa ofis kimi müştəri məmnunluğu və loyallığına nail olunması;
-
Əməliyyat fəaliyyətləri zamanı əlavə xərclərin qarşısını almaq üçün daxili və xarici müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərilməsi;
-
Bütün nağdsız əməliyyatların səmərəli, şəffaf və dəqiq icra edilməsi;
-
Müvafiq daxili və xarici qayda və prosedurlara uyğun olaraq müştəri əməliyyatları zamanı daxili və xarici müştərilərə dəstəyin göstərilməsi;
-
Daxili və xarici müştəri ilə müsbət münasibətlərin saxlanılması və onların tam məmnunluğu və gözləntiləri üçün peşəkar məsləhətlərin verilməsi;
-
Müştəri ödənişlərinin daxili proseslərə, ÇPY və TM siyasətinə, qanunvericiliyin tələbinə uyğunluğunun yoxlanılması;
-
Müştəri məlumatının düzgün və yetərli olmasının yoxlanılması, növbəti icra ilə əlaqədar sənədlərin hazırlanması və tələblərin bank sistemində icra edilməsi;
-
Tənzimləyici orqanların tələbinə əsasən məlumatların vaxtlı-vaxtında müvafiq sistemlərdə qeydiyyatının aparılması;
-
Müştəri hesabatları da daxil olmaqla müvafiq sənəd dövriyyəsinin təmin edilməsi;
-
ƏD proseduruna uyğun olaraq nağdsız əməliyyatlar şöbəsinin funksiyasının bir hissəsi kimi digər struktur bölmələrinə məlumat dəstəyinin göstərilməsi;
-
Əməliyyatların icrasında ÇPY və TM üzrə şübhəli hallar aşkar edildikdə, Hüquq və Komplayns departamentinə məlumatların ötürülməsi və müvafiq tədbirlərin həyata keçirilməsi;
-
Banklardan ödənişlərlə bağlı daxil olan sorğuların icra edilməsi, iddiaların səbəbinin araşdırılması, müştərinin vaxtında məlumatlandırılması və aşkar edilmiş problemlərin aradan qaldırılması üçün həll yollarının axtarılması;
-
Müştəri ödənişlərinə dair müxbir banklar tərəfindən daxil olan komplayns sorğularına cavabın hazırlanması üçün məlumatın toplanması və cavablandırılması üçün əlaqəli struktur bölməsinə dəstəyin göstərilməsi;
-
Şöbələr arasında təsdiq edilmiş XSM-nə uyğun olaraq, müştəri sorğuları ilə əlaqədar daxili və xarici müştərilərdən gələn tələblərin vaxtında cavablandırılması və icrası;
-
Müştəridən daxil olan şikayətlərin idarəolunmasına dəstək, problemlərin müəyyənləşdirilməsi və prosedurların yoxlanılması, müştəri məmnunluğunu təmin etmək üçün müştəri ilə bağlı hər hansı problemli situasiyaların həll yollarının araşdırılması;
-
Müştəri məlumatı ilə əlaqədar müvafiq hesabatların hazırlanmasında digər struktur bölmələrinə müştəri məlumatlarının təqdim edilməsində dəstək;
-
Funksional sahə ilə əlaqədar prosedurların optimallaşdırılmasında iştirak;
-
Əməliyyat gününün sonunda bütün əməliyyatların vaxtlı-vaxtında və dəqiq icrasını təmin etmək üçün müvafiq tranzit hesabların yoxlanılması və uyğunsuzluq aşkar edildikdə aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi;
-
Müştəri ödənişlərinin müxbir münasibətlərdə effektiv idarəedilməsi prosesinə dəstəyin göstərilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: İqtisadiyyat və ya müvafiq sahədə üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 0-1 il
-
Xarici dillər: orta səviyyədə İngilis dili (orta səviyyə) və Rus dili (orta səviyyə)
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Məhsul üzrə biliklər: Daxili siyasət, proseduralar və məhsul barədə məlumatlılıq
-
Müvafiq qanunvericilik bilikləri
-
Xəzinədarlıq
-
Qeyri-kredit bankçılıq xidmətləri
-
Fərdi bankçılıq məhsulları
-
Ödəniş sistemləri sahəsində təcrübə
-
Digər: İnnovativ düşünmə, hesabat hazırlama, güclü ünsiyyət, münaqişələrin həlli bacarığı
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi e-mail ünvanına başlıqda “Hesablaşmalar üzrə Kiçik Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur.
Kiçik Müştəri Meneceri / Müştəri Meneceri
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik:
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan müştərilərə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
-
Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
-
Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
-
Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
-
Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
-
Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
-
Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
-
Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
-
Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
-
Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
-
Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-3 il
-
Xarici dillət: İngilis, Rus
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
-
Başqa tələblər: KOS Bankçılıq( kreditin təhlili və satış) sahəsində 1-3 illik təcrübə
Müştəri Meneceri
Son tarix 30 iyn 2022 -
Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik:
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan müştərilərə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
-
Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
-
Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
-
Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
-
Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
-
Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
-
Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
-
Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
-
Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
-
Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
-
Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-3 il
-
Xarici dillət: İngilis, Rus
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
-
Başqa tələblər: KOS Bankçılıq( kreditin təhlili və satış) sahəsində 1-3 illik təcrübə.