Telesales Assistant
Son tarix 15 dek 2021
Job purpose:
Attract client for sailing Trade credit line over the phone (if need f2f)
Main Accountabilities:
-
Contacting potential or existing customers to inform them about a product (Trade credit line) using scripts
-
Answering questions about products or the company
-
Asking questions to understand customer requirements and close sales
-
Registered calls at internal CRM
-
Deliver prepared sales talks, reading from scripts that describe products or services, to persuade potential customers to purchase a product or service
-
Offer solutions based on clients’ needs and capabilities
-
Generate and Direct prospects and leads to the sales team
-
Explain products or services and prices, and answer questions from customers
-
Record customer details including reaction to the product or service offered
-
Will be responsible for generating calls to potential customers with the main goal to achieve sales quota.
Requirements:
-
University graduate (economy, law)
-
Good knowledge of relevant computer programs
-
Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects
-
Excellent knowledge of Russian / Azeri ; English- Upper Intermediate
-
Excellent communication and interpersonal skills
-
Cool-tempered and able to handle rejection
-
Outstanding negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints
Kindly asking interested candidates to send their resumes to mail address ([email protected]).
Deadline is 15.12.2021
Guba Junior RM
Son tarix 29 dek 2021
Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik:
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan müştərilərə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
-
Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
-
Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
-
Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
-
Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
-
Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
-
Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
-
Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
-
Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
-
Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
-
Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: 0-1 il
-
Xarici dillər: ingilis dili (orta), rus dili (arzuolunandır)
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Bacarıqlar: Satış, İnandıra bilmək qabiliyyəti, çeviklik və aktiv iş şəraitinə uyğunlaşa bilmək - [email protected]