Əməliyyat üzrə Mütəxəssis / Kiçik Mütəxəssis (Korporativ müştərilərə xidmət üzrə)
Vəzifənin məqsədi
Filial daxilində yüksək xidmətin (əməliyyatlar) təqdim olunmasına görə məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri
• Müştərinin (həm bankdaxili, həm də xarici) müvafiq qaydada qarşılanması və onlara peşəkar xidmətin göstərilməsi.
• Hər müştərinin tələblərinin dəqiq müəyyənləşdirilməsi və idarə olunması
• Müştərinin loyallığını qorumaq üçün müştərilər ilə müsbət münasibətlərin qurulması və saxlanılması
• Bütün kommunikasiya vasitələrindən istifadə edərək xidmətlər/məhsullarla əlaqəli lazımi addımların atılması.
• Gündəlik tapşırıqların razılaşdırılmış müddət çərçivəsində, yüksək səviyyədə və təsdiq olunmuş qayda və prosedurlara uyğun icrasının təmin edilməsi
• Müştəri qeydləri və müştəriyə aid olan bütün məlumatlarının məxfiliyinin qorunması məqsədilə bütün lazımı prosedurların icrası.
• İcra olunan bütün əməliyyatların Bankın Komplayns tələblərinə uyğunluğunu təmin edilməsi
• Hər hansı mümkün olan saxtakarlıq əməliyyatların aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə yönəldilməsi.
• Bank məhsuları üçün çarpaz satışın dəstəklənməsi.
• Bütün müvafiq sənəd və hesabatların dəqiqliklə və razılaşdırılmış müddət çərçivəsində tamamlanması.
• Həyata keçirilən əməliyyatlar üzrə sənədləşmə axınının (müştərilər haqqında məlumatlar daxil olmaqla) və təsdiq edilmiş daxili qayda və prosedurlara əsasən sənədləşmələrin arxivləşdirilməsinin təmin edilməsi.
• Ehtiyac olduqda digər filialda müştəri xidmətləri işçilərinin əvəz edilməsi
• Bank məhsulları və xidmətləri, habelə bütün yeniliklər haqqında məlumatlı olmaq
• Müştəri şikayətlərinin vaxtında aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə qeydiyyatı.
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
• Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 1-3 il
• Xarici dillər: İngilis dili (orta səviyyədə), Rus dili (orta səviyyədə), Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə)
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word)
• Məhsul üzrə biliklər: Müvafiq daxili siyasət və prosedurlar, Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri.
• Başqa tələblər: Hesabat hazırlama bacarığı, güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini 22.06.2021-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Əməliyyat üzrə Mütəxəssis / Kiçik Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
“PAŞA Bank” ASC olaraq Virtual Filial Şöbəsin KOS/Koporativ Müştərilərə Dəstək qruplarında Kiçik Mütəxəssis kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.
Vəzifənin məqsədi
Xarici və daxili müştərilərdən daxil olan zəng və bütün alternativ kanallar vasitəsilə Bank məhsul və xidmətlər ilə bağlı məlumatlarının təqdim edib satış yönüllü məsləhət verilməsi və prosedurlara uyğun olaraq Bank proqramları vasitəsilə müxtəlif əməliyyatların aparılmasına , şikayətlər və təklifləri qəbul edib prosedurlara uyğun qeydiyyat aparılmasına , Online məhsullar ilə bağlı müştərilərə dəstəyin göstərilməsinə, bütün nağdsız əməliyyatların səmərəli, şəffaf və dəqiq icra edilməsinə və qrupun yüksək keyfiyyətli perfomansına görə məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri
• Korporativ/KOS Müştərilərdən daxil olan zənglərinin vaxtında və keyfiyyətli cavablandırması
• Hər müştərinin tələblərinin dəqiq müəyyənləşdirilməsi və idarə olunması
• Müştərinin loyallığını qorumaq üçün müştərilər ilə müsbət münasibətlərin qurulması və saxlanılması
• Bütün kommunikasiya vasitələrindən istifadə edərək xidmətlər/məhsullarla əlaqəli lazımi addımların atılması.
• Gündəlik tapşırıqların razılaşdırılmış müddət çərçivəsində, yüksək səviyyədə və təsdiq olunmuş qayda və prosedurlara uyğun icrasının təmin edilməsi
• Müvafiq daxili və xarici qayda və prosedurlara uyğun olaraq bütün növ müştəri əməliyyatları zamanı daxili və xarici müştərilərə dəstəyin göstərilməsi;
• Bütün sifarişlərin, əməliyyatların və müştəri ödənişlərinin və onunla əlaqədar əməliyyatların təyin edilmiş limitlər çərçivəsində təsdiqlənməsi.
• Xarici və daxili müştəri ilə müsbət münasibətlərin saxlanılması və onların tam məmnunluğu və gözləntiləri üçün peşəkar məsləhətlərin verilməsi. Müştəri məlumatının düzgün və yetərli olmasının yoxlanılması, növbəti icra ilə əlaqədar sənədlərin hazırlanması və tələblərin bank sistemində limitlər çərçivəsində təsdiq edilməsi. Müştəri hesabatları da daxil olmaqla müvafiq sənəd dövriyyəsinin təmin edilməsi.
• Müvafiq prosedurlara uyğun olaraq məlumat bazasının və müştəri ilə əlaqədar məhsullar üzrə standart və güzəştli tarif məlumatlarının tələblərə uyğun olaraq sistemlərdə yenilənməsi. Daxili prosedurlara uyğun olaraq qərarvermə limitlərinə nəzarət edilməsi. Periodik olaraq məlumat bazasının yoxlanılması.Əməliyyat gününün sonunda bütün əməliyyatların vaxtında və dəqiq icrasını təmin etmək üçün bütün tranzit hesabların yoxlanılması;
• Daxil olan zənglərinin və sorğuların əsasında Bankda istifadə olunan müxtəlif proqram təminatı vasitəsilə əməliyyatların icra edilməsi və icra olunan bütün əməliyyatların Bankın Komplayns tələblərinə uyğunluğunu təmin edilməsi
• Hər hansı mümkün olan saxtakarlıq əməliyyatların aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə yönəldilməsi.
• Bank məhsulları və xidmətləri, habelə bütün yeniliklər haqqında məlumatlı olmaq
• Müştəri şikayətlərinin vaxtında aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə qeydiyyatı.
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
• Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 1-3 il
• Xarici dillər: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (səlis), İngilis dili (orta)
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word)
• Məhsul üzrə biliklər: Müvafiq daxili siyasət və prosedurlar, Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri.
• Bazar üzrə biliklər:
• Başqa tələblər: Hesabat hazırlama bacarığı, güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi [email protected] ünvanına başlıqda “KOS/Koporativ Müştərilərə Dəstək/Kiçik Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur.
Bank Sistemlərinin Proqramlaşdırılması üzrə Kiçik Mütəxəssis
“PAŞA Bank” ASC olaraq Bank Sistemlərinin Proqramlaşdırılması üzrə Kiçik Mütəxəssis kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu
İşiniz nədən ibarətdir?
• Məhsul yaradılmasına töhfə verərək kod və qərarlarla müvafiq həllərin hazırlanması;
• Biznes dəyərlərini çatdırmaq üçün bank sistemləri üzrə mühəndislik təcrübəsinin genişləndirilməsi;
• Standartlara və təlimatlara uyğun kod yazaraq bank sistemlərinin (ABS) təkmilləşdirilməsi və dəstəklənməsi;
• Banka dəyər qatacaq innovativ həllərin hazırlanması;
• Dəqiqlik və funksionallıq üçün kodun nəzərdən keçirilməsi;
• İstənilən maneələri aradan qaldırmaq üçün çətin biznes problemləri üçün texniki həllərin yaradılması;
• “Agile” işləmə vasitələrinin təkmilləşdirilməsi və dəstəklənməsi;
• Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqların icrası.
Sizdən nə tələb olunur?
Təhsil: İnformasiya Texnologiyaları, Riyaziyyat və digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
Xarici dillər: İngilis
Komputer bilikləri: Oracle SQL (yaxşı), Oracle PL/SQL (orta), Verilənlər Strukturu və Alqoritm biliyi
Üstünlük verilir: Bank təcrübəsi
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi [email protected] ünvanına başlıqda “Bank Sistemlərinin Proqramlaşdırılması üzrə Kiçik Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur.
Junior Specialist of Core Banking Systems
We invite You to join our team as Junior Specialist of Core Banking Systems.
Benefits we offer:
• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
• To contribute products and shapes with relevant codes;
• To enhance CORE engineering practices to deliver business value;
• To improve and support Core Banking System (ABS) by producing code that is up to written standards and guidelines;
• To create innovative solutions for the organization;
• To review code work for accuracy and functionality;
• To develop technical solutions for complex business problems in order to remove any hindrances;
• To support and improve agile way of working.
Required skills:
Education: Bachelor degree of Informational Technology, Mathematics or relevant field
Foreign Language: English (upper-intermediate)
Computer Skills: Oracle SQL (upper-intermediate), Oracle PL/SQL (intermediate) , Data Structure and Algorithms knowledge
Preferred skills: Experience in Banking
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV [email protected] indicating “Junior Specialist of Core Banking Systems” in the subject of your email.