Ölkənin aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank Son İstifadəçilərə Dəstək üzrə Mütəxəssis vəzifəsinə namizədləri komandasına dəvət edir.
İşiniz nədən ibarət olacaq?
Son İstifadəçilərə Dəstək üzrə Mütəxəssis müvafiq sorğuları qeydiyyata alaraq onları icra etməyə, yaranmış problemləri aradan qaldırmağa və son istifadəçilərə yüksək səviyyəli texniki dəstəyin göstərilməsinə məsuldur.
Öhdəlikləriniz nələrdir?
• “Service Desk” sorğularını icra edərək problemlərin dərhal aradan qaldırılması,
• Texniki Dəstək Mərkəzi tərəfindən daxil olan sorğuların qeydiyyata alınması,
• Hardware (CMDB) resurs inventarının qeydiyyata alınması,
• Sorğu Sistemi və Mərkəzi Texniki Dəstək Sistemi tərəfindən daxil sorğuların icrası,
• Mərkəzi Texniki Dəstək Sistemi tərəfindən daxil olan sorğuların icrası və yanlış sorğunu ilkin texniki dəstək işçisinə yönləndirilməsi,
• Texniki Dəstək Sistemindən düzgün və səmərəli istifadə üçün daxili müştərilərə dəstəyin göstərilməsi,
• Rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası.
Sizdən nə tələb olunur?
• Təhsil: İnformasiya Texnologiyaları və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
• İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il
• Lisenziya/ Sertifikat: CompTIA A+ üzrə sertifikata üstünlük verilir.
• Xarici dil: İngilis dili və Rus dili biliyinə üstünlük verilir.
• Kompüter bilikləri: Microsoft OS və Office
• Məhsul biliyi: Texniki Dəstək Sistemi
• Bazar biliyi: İnzibati və texniki dəstək təcrübəsi
• Digər: Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət və komandada iş bacarığı
Tələblərə cavab verən namizədlərdən müraciətləri [email protected] ünvanına başlıq hissədə “Son İstifadəçilərə Dəstək üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.
The largest corporate bank of Azerbaijan PASHA Bank is looking for hardworking candidates to join our team as End User Support Specialist.
Your job description:
End User Support Specialist is responsible for registering requests, executing tasks, solving problems and providing technical support to end users.
Your role:
As End User Support Specialist You will be responsible for:
• Implementation of “Service Desk” requests and solve problems,
• Registration of incoming requests by Technical Support Center,
• Registration of Hardware resources inventory,
• Execution of incoming requests by the Inquiry System and Central Technical Support System,
• Execution of incoming requests by the Central Technical Support System and forward wrong requests to the primary technical support officer,
• Support for employees to use the Technical Support System correctly and efficiently,
• Other requests assigned by the supervisor
Requirements:
• Education: Bachelor degree in IT or other related fields
• Work experience: Minimum 3 years in the relevant field
• Lisence/ Certificate: CompTiA A+ preferable
• Foreign Language (desirable): English and Russian
• Computer Skills: Microsoft OS and Office;
• Product knowledge: Technical support system;
• Market knowledge: Administrative and technical support experience;
• Other: Strong communication skills, ability to create effective business relationship with colleagues
Dear interested candidates, please send your CV to [email protected] indicating “End User Support Specialist” in the subject of your email.
Ölkənin aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank Kart Sistemləri inzibatçısı vəzifəsinə namizədləri komandasına dəvət edir.
İşiniz nədən ibarət olacaq?
Kart Sistem İdarəsi üzrə Mütəxəssis Bankın E-commerce platformalarının, ACS, MPİ və əlaqəli sistemlərin idarəedilməsinə məsuldur.
Öhdəlikləriniz nələrdir?
• Kart sistemi və kənar proqram təminatı ilə bağlı dəstəyin göstərilməsi,
• Bankın struktur bölmələrindən daxil olan müraciətlərin araşdırılması, təhlili və yaranan problemlərin dərhal aradan qaldırılması,
• Sınaq keçirənlərə test serverlərinin quraşdırılmasında və idarə edilməsində dəstək,
• Hazırlanma və analiz prosesini sürətləndirmək üçün proqramçılara və məsul sahiblərinə dəstək,
• Linux, Windows idarəsi və OS ilə əlaqəli inzibatı tapşırıqların icrası,
• Bank Proqramlarına Dəstək İstiqaməti üzrə mütəxəssislərin bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi, onlara daxil olan müraciətlərin araşdırılması və təhlilinə dəstək olaraq sorğunun bağlanma müddətinin azaldılması,
• Rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqların icrası.
Sizdən nə tələb olunur?
• Təhsil: Mühəndislik, İnformasiya Texnologiyaları, Riyaziyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili,
• Tələb olunan iş təcrübəsi: Şəbəkə əməliyyatı üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi,
• Lisenziya / Sertifikat: Bank sistemləri biliyinə üstünlük verilir.
• Xarici dillər: İngilis dili (yaxşı) və Rus dili ( orta )
• Kompüter bilikləri: Linux/Windows, Development/Scripting bacarıqları,
• Digər : Güclü analitik düşüncə və komandada iş bacarığı.
Tələblərə cavab verən namizədlərdən müraciətləri [email protected] ünvanına başlıq hissədə “Kart Sistemləri inzibatçısı” qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.
The largest corporate bank of Azerbaijan PASHA Bank is looking for hardworking candidates to join our team as Card System Administrator.
Your job description:
Card System Administrator is responsible for management of E-commerce platforms, ACS, MPI and related systems.
Your role:
As Card System Administrator You will be responsible for:
• Support for card system and external software,
• Investigation and analysis of requests from Bank’s Structural Units and solution of problems,
• Support users for creation and management of test servers,
• Support for programmers and product owners to speed up the preparation and analysis process,
• Execution of administrative tasks related to Linux, Windows and OS systems,
• Improvement of Bank Program Support Specialists’ skills, support them in investigation and analysis of incoming requests and reducing the closure time of the requests,
• Other specific duties as assigned by Manager
Requirements:
• Education: Bachelor degree in Engineering, IT, Mathematic or other relevant field
• Work experience: Minimum 1 year in network operation
• License / Certificate: Banking systems certificate (preferable)
• Foreign Language: English (upper-intermediate) and Russian (conversational)
• Computer Skills: Linux/Windows, Development/Scripting skills
• Other: Team player and strong analytical skills
Dear interested candidates, please send your CV to [email protected] indicating “Card System Administrator“ in the subject of your email.