Vəzifə: Müştəri Əlaqələrinin idarə edilməsi üzrə şöbə müdiri (CRM)
Namizədə tələblər
• Təhsil: Ali təhsil
• Kompüter bilikləri: MS Office (EXCEL əla səviyyədə)
• Dil bilikləri: Rus dili və ingilis dili yüksək səviyyədə
• Yaş: 35 yaşa qədər;
• Müştəri Əlaqələrinin idarə edilməsi sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştərilərin narazılıqlarını və şikayətlərini, gizli müştəri və Net Promoter Score rəylərini bir araya gətirmək və analiz etmək;
• Davamlı olaraq müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün imkanları müəyyənləşdirmək və daxili və ya xarici təcrübədən yararlanaraq yenilik etmək üçüç təşəbbüs göstərmək;
• Lazımi hesabatlar hazırlanaraq rəhbərliyə təqdim olunması
• Sosial mediaya (whats up, instagram, facebook) və qaynar xəttə daxil olan şikayətlərin həll edilməsi və müştərilərin məlumatlandırılmasının monitorinqini həyata keçirtmək;
• Sosial mediaya və qaynar xəttə daxil olan şikayətlərin həll edilməsi və müştərilərin məlumatlandırılması üzrə aylıq hesabatın tərtib edilməsi və nəzarət.
Əlavə təminatlar:
• Nahar;
• Korporativ nömrə;
• Servis xidməti;
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Müştəri Əlaqələrinin idarə edilməsi üzrə şöbə müdiri" yazaraq [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vəzifə: İdxal kateqoriya müdiri (Qida)
Departament: Kommersiya Departamenti
İş yeri: OBA Marketlər şəbəkəsi, baş ofis
Namizədə dair tələblər:
• Təhsil: Ali təhsil
• Kompüter bilikləri: MS Office
• Dil bilikləri: Rus dili və ingilis dili (yaxşı səviyyədə)
• Yaş: 23-40;
• İş təcrübəsi: müvafiq sahədə minimum 2 il
Vəzifə öhdəlikləri:
• Bazar ehtiyacının müəyyən olunması;
• Tədarükçü ilə görüşlərin təşkil edilməsi, müqavilələrin imzalanması;
• Məhsulların siyahılaşdırılması, Alış və satış qiymətlərinin formalaşdırılması, dəyişdirilməsi;
• Məhsul üzrə statusların müəyyən olunması;
• Aksiya və endirimlərin hazırlanması;
• Problemli hallar və özəl dövr üzrə alışların həyata keçirilməsi;
• Ərazi ziyarətləri, günlük hesabatların izlənməsi;
• Bonus və tədarükçü tutulmalarının idarəedilməsi.
Əlavə təminatlar:
• Nahar;
• Korporativ nömrə;
• Servis xidməti;
İş qrafiki:
İş saatları 09:00 – 18:00;
Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “İdxal kateqoriya müdiri" yazaraq [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.