Fairmont Baku
Reservation Agent
Son tarix 04 dek 2023 - [email protected]
Work function:
- Responding to all Room Reservation, Rate Offering and Hotel Information inquiries promptly and professionally via telephone, fax and/or E-mail
- Providing engaging Guest Service that follows departmental and brand standards outlined by Fairmont Hotel. (LQA audit)
- Reserving hotel accommodations for guests in the Leisure, Business Travel, Convention/Association, Corporate Meetings and Wholesale (FIT & IMM) market segments
- Accurately recording all required reservation information in the Central Reservations System (RASAWEB) and/or the Property Management System (Property Manager)
- Reviewing and update reservations interfacing between the CRS and PMS
- Ensuring reservation confirmations are issued promptly and accurately
- Monitoring and reviewing Waitlisted Reservations to help maximize Room Revenues
- To monitor and track special promotions and communicate information to various operational departments
- To ensure all reports and confirmation letters are filed on a daily basis
- Attend weekly Reservations department meetings, daily meetings and trainings;
- To immediately inform the direct supervisor about the problems or questions that have arisen so that they can be resolved in a timely manner;
- To comply with the requirements for appearance (grooming) provided by the rules;
- Understand and adhere to all departmental guidelines and policies;
- To report any technical problems and necessary needs in the work process immediately to the direct manager;
- To perform other tasks determined by the direct manager;
- To assist the work of other employees of the department;
- Prepare and submit all reports directly to the manager during the period of duty;
Qualification& Ability:
- Higher education
- Experience in the relevant position (preferred)
- Computer literate in Microsoft Window applications and relevant computer applications required
- Excellent communication skills, both written and verbal required
- Strong interpersonal and problem solving abilities
- Highly responsible & reliable
- Ability to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all times
- Must posses Professional telephone étiquette and have an excellent command of the English, Azerbaijani, Russian languages
- Strong team player who can work independently in a fast paced environment
Əmək funksiyası:
- Nömrələrin Rezervasiyası, Qiymət Təklifləri və Otel barədə sualları telefon, faks və ya e-poçt vasitəsi ilə tez və peşəkarcasına cavablandırmaq.
- Fairmont Otelinin (LQA audit) standartlarına müvafiq şəkildə Qonaq Xidmətləri təqdim etmək.
- Qonaqlar üçün əyləncə, biznes səyahəti, İclas/Toplantı, Korporativ görüşlər və topdansatış (FIT & IMM) qrup seqmentləri kimi Otel xidmətləri üzrə rezervasiyalar etmək.
- Rezervasiya ilə bağlı bütün lazımi məlumatı Mərkəzi Rezervasiya Sisteminə (RASAWEB) və / və ya Mülkiyyət Menecmenti Sisteminə (Property Manager) dəqiq şəkildə qeyd etmək.
- Rezervasiya interfeyslərini MRS (Mərkəzi Rezervasiya Sistemi) və MMS (Mülkiyyət Menecmenti Sistemi) arasında nəzarətdən keçirmək və yeniləmək.
- Rezervasiya ilə bağlı nömrələrin təsdiq edilməsinin tez və dəqiq qeydiyyatını təmin etmək.
- Otaqlardan gələn gəliri artırmaq məqsədilə Gözləmə siyashısında olan Rezervasiyalara (Waitlisted Reservations) nəzarət etmək və yenidən baxış keçirtmək.
- Xüsusi endirimli təkliflərin yoxlanması, izlənməsi və müxtəlif adiyyatı əməliyyat departamentləri ilə bölüşülməsi.
- Sənədlərin və təsdiqləmə məktublarının gündəlik şəkildə qeydiyyatını aparmaq:.
- Həftəlik Rezervasiya şöbəsinin iclaslarında, gündəlik görüşlərdə və təlimlərdə iştirak etmək;
- Yaranmış problem və ya sualların vaxtında həll edilə bilməsi üçün onlar barədə birbaşa rəhbərə dərhal məlumat vermək;
- Xarici görünüşünə (geyim qaydalarına) qaydalar üzrə nəzərdə tutulmuş tələblərə əməl etmək;
- Bütün şöbədaxili təlimatları, siyasəti başa düşmək və onlara riayət etmək;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən müəyyən edilmiş digər vəzifələri yerinə yetirmək;
- Şöbənin digər əməkdaşlarının işinə köməklik etmək;
- Növbədə olduğu müddət ərzində bütün hesabatları hazırlayıb birbaşa rəhbərə təqdim etmək;
Tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq vəzifə üzrə təcrübə (üstünlük verilir)
- Microsoft Windows kompüter proqramlarını bilmək.
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət vərdişlərinə sahib olmaq.
- Ətrafdakılarla münasibət qurmaq və problemləri həll etmək qabiliyyətinə malik olmaq.
- Son dərəcə məsuliyyətli və etibarlı olmaq.
- Diqqətini Qonaqların istəklərinə yönəltmək, daim sakit və təmkinli qalmağı bacarmaq.
- Telefonla ünsiyyət zamanı peşəkar etiket qaydalarına riayət etmək və İngilis, Azərbaycan və Türk dillərində mükəmməl ünsiyyət etmək.
- Bir komanda üzvü kimi sürətlə irəliləyən iş mühitində sərbəst şəkildə çalışmaq.