Vəzifə: İstismar xidməti üzrə texnik
Yerləşmə: Baş Ofis
Departament: Marketin İnkişafı
Vəzifə öhdəlikləri:
• Həftəlik iş planına əsasən texniki komanda ilə birlikdə mağazalara səfər edib mövcud problemləri aradan qaldırmaq.
• Mağazalarda olan texniki avadanlıqların işlək vəziyyətdə olduğundan əmin olmaq, avadanlıqları və ümumi mağaza ərazisini yoxlamaq.
• Supervayzerin verdiyi tapşırıqları icra etmək və aşağıda qeyd edilən işləri yerinə yetirmək:
- aydınlatma lampalarının dəyişdirilməsi (soyuducu, led, spot və.s.)
- sanitar qovşaqlarda və şöbələrdə santexnika aksesuarlarının dəyişdirilməsi (krantlar, su boruları, sifonlar, tualet kağızı və maye sabun dispenserləri, unitaz aksesuarları və.s.)
- şöbələrdə və mağazanın digər bölmələrində su və kanalizasiya bağlantı nöqtələrinin yoxlanması, sifonların və kanalizasiya xəttlərinin periodik olaraq və ya lazım olduqda təmizlənməsi
- həşərat əleyhinə quraşdırılan cihazların yoxlanılması və periodik olaraq lampa və yapışqanlarının dəyişdirilməsi
- qapıların çərçivələri, qapı qolları, kilid və menteşelərinin təmiri və ya dəyişdirilməsi
- döşəmə təmiri, kafel və metlaxların dəyişdirilməsi
- divar təmiri, kafellərin dəyişdirilməsi və boya işlərinin görülməsi
- loker qapılarının təmiri, tutacaq və qapı kilidlərinin dəyişdirilməsi
- siyirməli və qapılı dolabların təmiri
- qoruyucu dəmirlərin bərkidilməsi və lazım olduqda quraşdırılması
- dayanacaq ərazisində yerləşən stopperlərin bərkidilməsi və dəyişdirilməsi
- müxtəlif boya işləri – qapılar, məhəccərlər, yol işarələri və.s.
• Yuxarıda sadalanan işləri yerinə yetirərkən bütün təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək və işin təhlükəsiz görülməsi üçün lazımi tədbirləri almaq.
• Şirkətin prosedur və qaydalarına əməl etmək, davranış qaydalarını və xüsusi geyim formalarını pozmamaq.
Namizədə dair tələblər:
• Rəngsaz işi üzrə bacarıqlar;
• Kafel-metlax işi üzrə bacarıqlar;
• Alçipan işi üzrə bacarıqlar.
Qeyd Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına "İstismar xidməti üzrə texnik" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Location: Head Office
Department: Procurement and Project Cost Control
Position: Procurement assistant
Job Responsibilities:
- Arrange tracking of the orders and requests and keep the current record of the procurement process.
- Coordinate the delivery with logistics department, custom clearance, and declaration filing for the purchased products and services.
- Execute and/or control the material pricing for the estimating and bidding of goods and services.
- Ensure the receipt, logging, and timely execution of purchase orders.
- Manage purchasing, expediting, and shipping sections to meet the needs of the company regarding obtaining goods and services according to company’s construction schedule.
- Direct development of supply sources and database from foreign & local markets to assure product and service quality, delivery timelines, and procedures standards are maintained.
- Explore market, make trend analysis, follow market news, and perform other functions as may be required in procurement process.
Required Qualifications:
- Bachelor’s degree.
- Excellent negotiating abilities.
- Strong interpersonal skills and decision-making ability
- Solid understanding of supply chain concepts and supplier analysis methods.
- Upper intermediate level of English and Russian
- Strong communication and conflict resolution skills.
- Good analytical skills.
- Good team player.
- Calm, professional attitude and approach to work.
- Able and willing to advice and support colleagues at all levels.
- Reliable and trustworthy, with the ability to work unsupervised.
Note: Interested candidates may apply for the role by sending resume to [email protected] email address, mentioning "Procurement Assistant" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.