Vakansiya 1: Satış üzrə mütəxəssis
Öhdəliklər:
- Satış strategiyasının qurulması
- Hədəflərin müəyyən edilməsi
- Xidmət sektorunda araşdırma və məlumat toplama
- Bazar araşdırılmasının aparılması
- Müştərilərlə münasibətin düzgün qurulması
- Mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqlarına sahib olmalıdır
- Satdığı məhsulları və ya brendi təmsil etməyi bacarmalıdır
- Müştərinin məhsul və xidmətlər haqqında suallarını ətraflı şəkildə cavablandırmaq
- Məhsulun satışını həyata keçirmək
- Korporativ müştərilərlə əlaqələr quraraq, şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etməlidır
- Yeni müştərilər tapmalı, onlarla birbaşa əlaqə quraraq xidmətlər haqqında məlumat verilməlidir
- Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməlidir
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onlara zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması və görüşlərin təyin olunması;
- Satış sonrası xidmətlə əlaqədar ortaya çıxan problemlərin həll etməlidir
- Müştəri etirazları və bəhanələri ilə işləmək və bu etirazların həlli zamanı ortaya çıxan problemləri həll etməlidir
- Rəhbərliklə mütəmadi olaraq müzakirə
Tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil
- Yaş həddi: 25-35
- Kompüter biliyi: Ofis proqramlarında işləmə bacarıqlı;
- Təzyiq altında işləmək bacarığı
- -İş təcrübəsi: Satış sahəsində 2 il təcrübə mütləqdir
- Azərbaycan dilində səlis nitq qabiliyyəti
- ingilis dili bilməli, rus dili arzu olunandır
- Dinamik, aktiv, inadkar xüsusiyyət
- Ünsiyyətçil, işə məsuliyyətli yanaşama
- Satış qabiliyyəti yüksək
- Müştərilərdə real imic yaratma bacarığı
- İşinə qarşı həvəsli, yeniliklərə açıq
- Öz üzərində daimi işləyən
Əmək haqqı 800-1000
İş vaxtı: 5 gün 10:00-dan 18:00-dək
İstirahət: Şənbə və bazar günləri
AR ƏM-nə uyğun sənədləşmə;
Göndərilən məktubun “mövzü” yerində “Satış üzrə mütəxəssis” qeyd edin.
CV üçün email : [email protected]
Vakansiya 2: Müştəri xidmətləri üztə texniki servis koordinatoru
Öhdəliklər:
- Günlük qrafikə uyğun əvvəlcədən təyin edilmiş iş prinsipi
- Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis şirkətimizin Texniki Xidmət Servisi mərkəzinə müraciət edən müştərilərin sorğularının düzgün formada qəbul edilməsi, qeydiyyata alınması və texnikaların təmir proseslərini idarə edir.
- Mütəmadi olaraq Müştəri ünvanlarında müxtəlif xarakterli servis xidmətlərini yerinə yetirilməsinə nəzarət;
- Tələb olunan namizəd gülərüz və kollektivlə tez uyğunlaşan, inkişafa meyilli, disiplinli qabiliyyətlərinə malik olmalıdır. İşlərin gedişatı zamanı yaranan problemlərə fərdi şəkildə həll yolu tapmağı bacarmalı, işlərin daha verimli həyata keçirilməsi üçün davamlı olaraq öz təkliflərini irəli sürməlidir.
- Təmir işləri üçün ehtiyat hissələrlə bağlı daimi araşdırma aparmaq
- Təmir ilə bağlı hesabatların və planların hazırlanması
- Həyata keçirilən təmir bərpa işlərinin vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirilməsini təşkil etmək;
- Texniki servis mərkəzinə müraciət edən müştərilərin suallarının cavablandırılması;
- Müştəri sorğularına əsasən müvafiq sənədləşmə işlərini yerine yetirməklə qeydiyyatın aparılması ;
- Müştərilərə xidmətlər haqqında tam, dolğun məlumatın verilməsi;
- Müştəri müraciətlərinin operativ və sürətli cavablandırılması;
- Şirkət və müştəri müştəri münasibətlərinin müsbət inkişafının təmin edilməsi;
- Emaillər üzərindən sorğuların cavablandırılması
- Məsuliyyətli və diqqətli olmaq
- Vaxtın idarəolunması bacarığına malik olmaq
- Texniki servis heyətini gündəlik yönləndirmək
- Servis satışlarını yerinə yetirmək və artırmaq
- Gün sonu görülmüş işlərlə bağlı maliyyə və texniki hesabatları təqdim etmək
- Görülən işlərlə bağlı günlük hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması;
Tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil
- Yaş həddi: 25-35
- İş təcrübəsi: 2 il iş təcrübəsi olmalı
- Kompüter biliyi: Ofis proqramlarında işləmə bacarıqlı;
- Təzyiq altında işləmək bacarığı
İş şəraiti:
- İş saatı: 09-00-dan 18-00-dək;
- İş günü: Həftənin 5 günü;
- İstirahət günü:şənbə və bazar günü;
- AR ƏM-nə uyğun sənədləşmə;
- Əmək haqqı : 800-1000 AZN
- CV ümün email: [email protected]
Göndərilən məktubun “mövzü” yerində “Müştəri xidmətləri üztə texniki servis koordinatoru” qeyd edin.