«Atəşgah» Sığorta Şirkəti 1996-cı ildə təsis olunmuşdur. Şirkət müxtəlif sığorta məhsulları, o cümlədən, icbari, əmlak və qeyri-əmlak sığorta məhsullarının satışı ilə məşğuldur. 2011-ci ildən etibarən “Atəşgah” və “Atəşgah Həyat” SŞ birləşərək “Atəşgah” Sığora Qrupunu yaratmışlar. Hal hazırda Bakı şəhərində və regionlarda fəaliyyət göstərən 24 filialda, 500-ə yaxın əməkdaş çalışmaqdadır. “Atəşgah” daima öz işçilərinin inkişafını düşünərək, onlara geniş inkişaf imkanları yaradır. Daha ətraflı məlumat almaq üçün www.ateshgah.com saytına müraciət edə bilərsiniz.
Hörmətli namizəd!
İnanırıq ki, bizim komandanın bir üzvü olaraq, yaxın gələcəkdə Sizin ilk peşəkar uğurlarınıza sevinəcəyik!
Kadr kargüzarlığı və əməyin ödənilməsi şöbəsinin mütəxəssisi
Namizədə tələblər
• Yaş: 23-30
• Təhsil: Ali
• İş təcrübəsi: minimum 1-2 il
• Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla), əlavə olaraq Ingilis dili (arzuolunandır)
Əsas vəzifə öhdəlikləri
• Əmək qanunvericiliyinə, əsasnaməyə, təlimatlara və İdarə Heyəti sədrinin əmrlərinə müvafiq olaraq işçilərin işə qəbulunu, bir vəzifədən digər vəzifəyə keçirilməsini və işdən azad edilməsini həyata keçirmək, işçilərin şəxsi işlərini hazırlamaq;
• Əmək kitabçalarını qəbul etmək, qeydlər aparmaq, əmək stajını hesablamaq, yeni əmək kitabçaları sifariş etmək;
• İşçi heyətin mükafatlandırılması üçün məlumat hazırlamaq;
• İş vaxtının qeydiyyat cədvəlini hazırlamaq;
• Müəyyən olunmuş müddət bitdikdən sonra sənədlərin arxivə təhvil verilməsini həyata keçirmək;
• İşçilərin ixtisasına, peşə dərəcəsinə, təcrübəsinə, peşəkarlıq səviyyəsinə görə tutduğu vəzifəyə uyğun olduğunu müəyyən etmək məqsədilə attestasiyasının keçirilməsind’ köməklik göstərir;
• Pensiya sığortasına dair müvafiq sənədləri hazırlamaq və onların sosial təminat orqanlarına təqdim etmək;
• İşçilərə əmək fəaliyyətlərinə dair arayışlar və xasiyyətnamələr hazırlamaq və təqdim etmək;
• Məzuniyyət cədvəlinin təşkil etmək, işçilərin istifadə etdiyi məzuniyyətləri siyahıya almaq, təsdiq edilmiş cədvələ müvafiq olaraq növbəti və əlavə məzuniyyətləri rəsmiləşdirilmək;
• Ezamiyyətləri rəsmiləşdirmək və siyahıya almaq;
• Şirkət daxilində işçilərə müxtəlif xarakterli elektron məlumatlar göndərmək;
• İşçilərin şikayət və ərizələrinə qəbul etmək;
• Şöbəyə aid yeni layihələri həyata keçirmək;
• Birbaşa rəhbərinin ona həvalə etdiyi digər vəzifələri həyata keçirir
İş şərtləri
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş vaxtı 09:00 - 18:00
• İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
• Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
• Şirkət tərəfindən görüşlər üçün sürücü və avtomobil təqdim olunur
• Sabit əmək haqqı sınaq müddətində 400 AZN
• Sınaq müddətindən sonra 600 AZN
Məlumatlandırıcı qeydlər
• Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
• CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
• CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
• Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
• İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
• Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
• CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
• İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini (şəkilsiz CV’lərə baxılmayacaq) [email protected] -mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Kadr kargüzarlığı və əməyin ödənilməsi şöbəsinin mütəxəssisi qeyd etmələri xahiş olunur.