PASHA Holding
Product Manager within Ecosystem
Son tarix 01 sen 2024 - Müraciət et
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Product Manager within Ecosystem.
Job description:
- Ensure a cohesive strategy that aligns the various products with the overall ecosystem goals and market needs;
- Oversee teams of horizontal products across ecosystem players, without interfering to operational decisions;
- Ensure that all horizontal products within the ecosystem work together effectively, raising duplication efforts and conflicting priorities at ecosystem unit level;
- Make recommendations on resource allocations across different products based on priority and strategic goals at ecosystem unit level;
- Identify and mitigating risks that could impact the success of ecosystem strategy implementation;
- Align the product roadmaps of individual horizontal products across ecosystem players to ensure they complement each other and support the overall ecosystem strategy;
- Define and monitoring key performance metrics for the entire product portfolio (i.e. big bet initiatives);
- Stay informed about market trends and customer needs that may affect the portfolio;
- Monitor the budget for the entire product portfolio and preparing recommendations on resource allocation decisions accordingly for Ecosystem CEO;
- Serve as an escalation point for critical issues or decisions that affect multiple products and directing them to respective discussion platforms at ecosystem level;
- Report on the performance of the entire horizontal product portfolio to ecosystem executive committee members (ecosystem CEO and operational CEOs).
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s or Master’s degree in business administration, management, or a related field is preferred;
- Minimum 5 years of experience;
- Excellent stakeholder management and communication skills to establish lasting relationships, facilitate decision making, challenge priorities and escalate risks as appropriate;
- Experienced in end-to-end product delivery lifecycle as a Business Owner;
- Be able to create high quality user stories with testable acceptance criteria along with other related artifacts; be able to use visual maps that encourage discussions and facilitate collaboration;
- Be able to drive project delivery, collaborating across different teams. Own and manage release plans with sufficient level of detail and be able to spot and action risks and issues that may affect achieving the objectives;
- Good knowledge of Agile, open to flexible and pragmatic approach to delivery methodologies and processes;
- Product leadership experience in B2C environment;
- People leadership experience;
- Experience in operating in complex/culturally diverse environments;
- Experience in driving the evolution of product organizations as the business scale.
How to apply:
Interested candidates are requested to apply via link below:
- Product Manager within Ecosystem - PASHA Holding (workable.com)
- CVs should be sent by 31st of August, 2024
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
PAŞA Holding Ekosistem daxilində Məhsul meneceri vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Müxtəlif məhsulları ümumi ekosistem məqsədləri və bazar ehtiyacları ilə uyğunlaşdıran vahid strategiyanın təmin edilməsi;
- Əməliyyat qərarlarına müdaxilə etmədən ekosistem iştirakçıları arasında horizontal (üfüqi) məhsul qruplarına nəzarət;
- Ekosistemdəki bütün horizontal məhsulların birlikdə səmərəli işləməsini təmin etmək, ekosistem vahidi səviyyəsində təkrarlanan səylər və ziddiyyətli prioritetlər ilə bağlı məsələ qaldırmaq;
- Ekosistem vahidi səviyyəsində prioritet və strateji məqsədlərə əsaslanan müxtəlif məhsullar arasında resursların bölüşdürülməsinə dair tövsiyələrin hazırlanması;
- Ekosistem strategiyasının uğurlu icrasına təsir edə biləcək risklərin müəyyən edilməsi və azaldılması;
- Ekosistem iştirakçıları arasında ayrı-ayrı horizontal məhsullar üçün inkişaf planlarının (bir-birini tamamlaması və ümumi ekosistem strategiyasını dəstəkləməsi üçün) əlaqələndirilməsi;
- Bütün məhsul portfeli (yəni, yüksək risk-paylı təşəbbüslər) üçün əsas icra göstəricilərini müəyyənləşdirmək və onlara nəzarət etmək;
- Portfelə təsir göstərə biləcək bazardakı tendensiyalardan və müştərilərin ehtiyaclarından daim məlumatlı olmaq;
- Bütün məhsul portfelinin büdcəsinin monitorinqi və ekosistemin baş icraçı direktoruna resurs bölgüsü ilə bağlı qərarlarda tövsiyələrin verilməsi;
- Çox sayda məhsula təsir edən kritik məsələlər və ya qərarlar üçün eskalasiya nöqtəsi (məsələləri yuxarı instansiyaya qaldıran şəxs) kimi xidmət etmək və onları müvafiq ekosistem səviyyəsində müzakirə platformalarına istiqamətləndirmək;
- Ekosistemin rəhbər komitəsinin üzvlərinə (ekosistemin baş icraçı direktoru və əməliyyat üzrə direktorlar) bütün horizontal məhsul portfelinin fəaliyyəti barədə məlumatın təqdim edilməsi.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Biznesin idarə edilməsi, menecment və ya müvafiq sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsinə üstünlük verilir;
- Minimum 5 illik iş təcrübəsi;
- Uzunmüddətli əlaqələr qurmaq, qərarların qəbulunu asanlaşdırmaq, müvafiq olduqda prioritetləri sorğulamaq və risklərlə bağlı məsələ qaldırmaq üçün mükəmməl səviyyədə maraqlı tərəflərin idarə edilməsi və ünsiyyət bacarıqları;
- Biznes sahibi kimi məhsulun tam (kompleks şəkildə) çatdırılması üzrə təcrübə;
- Digər müvafiq artefaktlarla birlikdə yoxlanıla bilən qəbul meyarları ilə yüksək keyfiyyətli istifadəçi keysləri (istifadə halları) yaratmağı bacarmaq; müzakirələri təşviq edən və əməkdaşlığı asanlaşdıran vizual xəritələrdən istifadə edə bilmək;
- Müxtəlif komandalarla əməkdaşlıq edərək, layihənin icrasını idarə etməyi bacarmaq. Buraxılış planlarına kifayət qədər təfərrüatlı səviyyədə sahib olmaq və onları idarə etmək və hədəflərə çatmağa təsir edə biləcək riskləri və problemləri müəyyən etməyi və onlara qarşı tədbir görməyi bacarmaq;
- “Agile” metodologiyaları barədə yaxşı biliyə sahib olmaq, icra metodologiyaları və prosesləri üzrə çevik və praqmatik yanaşmalara açıq olmaq;
- B2C mühitində məhsul üzrə rəhbərlik (liderlik) təcrübəsinə malik olmaq;
- İnsanlar üzrə rəhbərlik (liderlik) təcrübəsinə malik olmaq;
- Mürəkkəb/mədəni müxtəlifliyə malik mühitlərdə işləmə təcrübəsi;
- Biznes miqyasında məhsul təşkilatlarının inkişafı prosesinin idarə edilməsi üzrə təcrübə.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən link vasitəsi ilə müraciət etməsi xahiş olunur:
- Product Manager within Ecosystem - PASHA Holding (workable.com)
- CV-lər 31 avqust, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
HR Business Partner within Ecosystem
Son tarix 01 sen 2024 Müraciət et
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of HR Business Partner within Ecosystem.
Job description:
- Become a single point of contact in all HR-related issues and facilitate all the HR-related processes and procedures between the Ecosystem unit and core HR team;
- Work closely with Ecosystem CEO in all HR related topics.
- Active headhunting for Ecosystem unit and Data office, including head of ecosystem development and ecosystem chief of staff office, pilot projects and experiments etc.
- Co-create and implement effective recruitment procedures (talent assessment, sourcing, selection, hiring and onboarding) using various tools;
- Work independently with external partners on sourcing, assessment, selection and other HR-related topics;
- Facilitate and monitor the whole performance management process cycle, e.g. goal setting, performance reviews/check-ins (quarterly, semi-annual and annual), feedback sessions, annual assessment and individual development plans;
- Management of the Performance management platform (SAP SuccessFactors)
- Facilitate employee development and career path planning (in close partnership with ecosystem unit leads and core HR team), proactively support and promote career planning for employees;
- Guide all HR policy-related topics for ecosystem unit leads and employees;
- Identify focus areas for employee engagement, propose a plan and implement it in partnership with ecosystem unit leads and core HR team;
- Facilitate and implement the grading/regrading and promotion cases;
- Monitor compensation and benefits packages of ecosystem unit employees.
- Respond to employees' queries and resolve issues promptly and professionally;
- Organize and lead internal and external events.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Minimum 5 years of experience in HR;
- Bachelor’s degree in Psychology, Sociology, or in HR Management;
- Fluency in English, Russian and Azerbaijani;
- Proficiency in MS Office, Knowledge of the SAP Success Factors is preferable;
- Knowledge of the ATS and or/Recruitment platforms;
- Maintain current and comprehensive knowledge of market trends;
- Solid problem-solving skills;
- Excellent verbal and written communication skills. Active listening skills;
- Strong organizational skills to plan and manage tasks efficiently;
- Proven ability to manage employee development and career path planning;
- Strong understanding of HR policies and ability to provide guidance on them.
How to apply:
Interested candidates are requested to apply via the link below:
- HR Business Partner within Ecosystem - PASHA Holding (workable.com);
- CVs should be sent by 31st of August 2024.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding təcrübəli namizədləri ekosistem daxilində IR biznes tərəfdaşı vəzifəsinə dəvət edir.
İşin təsviri:
- İnsan Resursları ilə bağlı bütün məsələlərdə vahid əlaqədar şəxs kimi çıxış etmək. Ekosistem bölməsi ilə əsas İnsan Resursları komandası arasında bu istiqamət ilə bağlı bütün prosesləri və prosedurların əlaqələndirməsi;
- İnsan Resursları ilə əlaqədar bütün məsələlərdə Ekosistemin Baş İcraçı Direktoru ilə yaxından əməkdaşlıq;
- Ekosistemin inkişafı üzrə rəhbər, Ekosistem üzrə aparat rəhbəri, pilot və təcrübə layihələri də daxil olmaqla, Ekosistem bölməsi və Data ofisi üçün aktiv hedhantinq (yüksək ixtisaslı işçilərin axtarılması);
- Müxtəlif alətlərdən istifadə etməklə effektiv işə qəbul prosedurlarının (istedadlı şəxslərin qiymətləndirilməsi, axtarışı, seçimu, işə qəbul və adaptasiya) birgə yaradılması və həyata keçirməsi;
- Axtarış, qiymətləndirmə, seçim və İnsan Resursları ilə bağlı digər mövzularda kənar tərəfdaşlarla müstəqil işləmə;
- Hədəflərin müəyyən edilməsi, fəaliyyətin təhlili/yoxlamalar (rüblük, yarımillik və illik), geri bildirim sessiyalarının təşkil edilməsi, illik qiymətləndirmə və fərdi inkişaf planları da daxil olmaqla fəaliyyətin idarə edilməsi prosesinin bütün mərhələlərinin əlaqələndirməsi və nəzarət;
- Fəaliyyətin idarəedilməsi platformasının idarə edilməsi (SAP SuccessFactors);
- İşçilərin inkişafına və karyera yolunun planlaşdırılmasına dəstək (ekosistem bölmələrinin rəhbərləri və əsas İnsan Resursları komandası ilə sıx əməkdaşlıqla), işçilər üçün karyera planlaşdırmasının fəal şəkildə dəstəkləməsi və təşviqi;
- Bölmə rəhbərləri və əməkdaşları İnsan Resursları siyasəti və prosedurlar haqqında bütün mövzuları istiqamətləndirməsi;
- İşçilərin cəlb edilməsi üçün diqqət mərkəzində olan sahələrin müəyyən edilməsi, planların təklif edilməsi və ekosistem bölmə rəhbərləri və əsas İnsan Resursları komandası ilə əməkdaşlıq şəraitində həyata keçirilməsi;
- Vəzifələrin qiymətləndirilməsii və yenidən qiymətləndirilməsi (grading/regrading) və əməkdaşlarn vəzifə dəyişikliklərinin (promotion) həyata keçiriliməsi prosesinin təşkil edilməsi;
- Ekosistem bölməsi işçilərinin kompensasiya və müavinət paketlərinə nəzarət etmək.
- Əməkdaşların yaranan bütün sallarının cavablandırılması, operativ və peşəkar şəkildə həlli;
- Daxili və xarici tədbirlərin təşkili və onlara rəhbərlik.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İnsan Resursları sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;
- Psixologiya, Sosiologiya və ya İnsan Resursları menecmenti üzrə bakalavr dərəcəsi;
- İngilis, Rus və Azərbaycan dillərində sərbəst danışıq bacarığı;
- MS Office proqram dəstini, SAP Success Factors proqramını bilmək üstünlükdür;
- ATS və və ya/İşə qəbul platformaları haqqında məlumatlılıq;
- Bazar tendensiyaları haqqında cari və hərtərəfli biliyə malik olmaq;
- Mükəmməl problem həlletmə bacarığı;
- Əla şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları. Aktiv dinləmə bacarığı;
- Tapşırıqları səmərəli şəkildə planlaşdırmaq və idarə etmək üçün güclü təşkilatçılıq bacarığı;
- İşçilərin inkişafı və karyera planlaşdırılmasını idarə etmək bacarığı;
- İnsan Resursları siyasətlərini dərin anlama və bu sahədə məsləhət vermək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən link vasitəsi ilə müraciət etməsi xahiş olunur:
- HR Business Partner within Ecosystem - PASHA Holding (workable.com);
- CV-lər 31 avqust, 2024-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə.
Data Analyst
Son tarix 13 sen 2024 Müraciət et
PASHA Holding invites candidates to fill the position of Data Analyst. This role is crucial in achieving key organizational objectives such as enhancing data-driven decision-making, improving operational efficiency, identifying new opportunities for growth, and optimizing resource allocation through predictive analytics.
Job description:
- Conduct in-depth data analysis using advanced statistical techniques;
- Identify trends, patterns, and insights that support business strategies;
- Integrate data from various sources to create comprehensive datasets for analysis;
- Ensure data quality and integrity through rigorous validation and cleaning processes;
- Create detailed reports and dashboards that communicate findings to stakeholders;
- Develop clear and impactful data visualizations to support data-driven decision-making;
- Work closely with cross-functional teams to understand their data needs and provide analytical support;
- Collaborate with senior management to align analytical projects with strategic objectives;
- Formulate and test hypotheses to generate actionable business insights;
- Provide recommendations based on data analysis to drive strategic initiatives and improvements;
- Stay updated with the latest trends and best practices in data analytics and related technologies;
- Continuously seek ways to improve analytical processes and methodologies;
- Provide mentorship and guidance to junior analysts, helping them develop their analytical skills;
- Perform ad hoc analyses as requested by management or other departments;
- Provide timely and accurate responses to complex data-related queries.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Successful experience relating to data analytics, data mining, statistical modeling, machine learning or data science related work;
- Proficiency in Big Data development experience and hands-on knowledge of Python, SQL and related analytics libraries;
- In-depth knowledge of statistics;
- Excellent visualization skills (Tableau, Power BI or others);
- Experience with analytical tools (e.g. DataIKU, Alteryx) is advantage.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit the application via the link below:
- Data Analyst - PASHA Holding (workable.com)
- CVs should be sent by 31st of August, 2024.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq namizədləri Data Analitiki vəzifəsinə dəvət edir. Bu rol, datalara əsaslanan qərarların qəbul edilməsinin təkmilləşdirilməsi, əməliyyat səmərəliliyinin yüksəldilməsi, artım üçün yeni imkanların müəyyən edilməsi və proqnozlaşdırıcı analitika vasitəsilə resursların bölüşdürülməsinin optimallaşdırılması kimi əsas təşkilati məqsədlərə nail olmaqda çox vacibdir.
Vəzifə təlimatı:
- Qabaqcıl statistik üsullardan istifadə edərək dataların dərin təhlilinin aparılması;
- Biznes strategiyalarını dəstəkləyən tendensiyaların, nümunələrin və anlayışların müəyyən edilməsi;
- Təhlil üçün hərtərəfli datasetlərin yaradılması məqsədilə müxtəlif mənbələrdən dataların inteqrasiyası;
- Etibarlı yoxlama və təmizləmə prosesləri vasitəsilə dataların keyfiyyətinin və bütövlüyünün təmin edilməsi;
- Nəticələrin maraqlı tərəflərə çatdırılması üçün təfərrüatlı hesabatlar və idarə panellərinin (dashboard) yaradılması;
- Dataya əsaslanan qərarların qəbulunun dəstəkləməsi üçün aydın və effektiv data vizuallaşdırma işlərinin inkişaf etdirilməsi;
- Komandaların data ehtiyaclarını anlamaq və analitik dəstəyinin təmin edilməsi üçün kross-funksional komandalarla yaxından əməkdaşlıq;
- Analitik layihələrin strateji məqsədlərlə uyğunlaşdırması üçün yüksək rəhbərliklə əməkdaşlıq;
- Fəaliyyətə yararlı biznes anlayışlarını yaratmaq üçün fərziyyələrin formalaşdırılması və sınaqdan keçirilməsi;
- Strateji təşəbbüslər və təkmilləşdirmə işləri üçün dataların təhlili əsasında tövsiyələrin verilməsi;
- Data analitikası və əlaqəli texnologiyalarda ən son tendensiyalar və qabaqcıl təcrübələrlə yenilənməsi;
- Davamlı olaraq analitik prosesləri və metodologiyaları təkmilləşdirmək yollarının axtarılması;
- Gənc analitiklərə analitik bacarıqlarını inkişaf etdirməkdə yardımçı olmaqla mentorluq;
- Rəhbərlik və ya digər departamentlərin müraciəti əsasında xüsusi təhlillərin aparılması;
- Mürəkkəb datalarla bağlı sorğuların vaxtında və dəqiq cavablandırılması.
Tələb olunan təcrübə, bacarıq və səriştələr:
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini mükəmməl biliyi;
- Data analitikası, verilənlərin istehsalı, statistik modelləşdirmə, maşın öyrənməsi (ML) və ya data elmi ilə bağlı işlərlə əlaqədar uğurlu təcrübə;
- İrihəcmli Dataların işlənib hazırlanması sahəsində təcrübə və Python, SQL analitik kitabxanalarla proqramlaşdırma dilləri üzrə praktiki biliklər;
- Statistikanı dərindən bilmək;
- Əla vizuallaşdırma bacarıqları (Tableau, Power BI və ya başqaları);
- Analitik alətlərlə (məsələn, DataIKU, Alteryx) təcrübə üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən link vasitəsi ilə müraciət etməsi xahiş olunur:
- Data Analyst - PASHA Holding (workable.com)
- CV-lər 31 avqust 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.