Vakansiya 1
Telefon mərkəzi bölməsinin rəhbəri (Head of Call Center)
Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Pərakəndə biznesə dəstək Departamentinin Telefon mərkəzi bölməsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
• Telefon mərkəzi bölməsinin effektiv işinin təmin edilməsi;
• Yeni məhsullar, tariflər, kampaniyalar haqqında operatorlari məlumatlandırmaq;
• Mövcud olan işçi heyətini idarə və nəzarət edilməsi;
• Problemli müştərilər ilə əlaqələrin saxlanılması;
• Operatorların təlimi üzrə treninqlərin təşkili;
• Fəaliyyət istiqamətləri üzrə beynəlxalq təcrübəni öyrənilməsi və uyğun təcrübənin tətbiqi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması.
Tələblər:
• Ali iqtisadi təhsil;
• Dil bilikləri: Azərbaycan, inglis və rus dillərində mükəmməl səviyyədə danışıq və yazı bacarığı;
• Məlumat mərkəzi qrup rəhbəri/bölmə rəhbəri vəzifəsində iş təcrübəsi;
• Komanda ilə işləmə bacarığı və idarəetmə qabiliyyəti;
• Ünsiyyətqurma qabiliyyətinin yüksək olması;
• Fəallıq, məsuliyyət, stressə davamlılıq, nəticəyə istiqamətlənmə;
• İdarəetmə bacarığı.
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf, yüksək əmək haqqı və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Vakansiya 2
KOS (SME) kreditləri təhlili şöbəsinin mütəxəssis/ aparıcı mütəxəssis/ baş mütəxəssisi
Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Kredit Anderraytinqi Departamentinin KOS kreditlərin təhlili şöbəsində Mütəxəssis, Aparıcı Mütəxəssis və Baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
• KOS müştərilərin maliyyə və biznes təhlilini həyata keçirmək;
• Müştərilərin müraciətləri əsasında kreditləşmə və sənədli əməliyyatların aparılması, restrukturizasiya və ya şərtlərinə əlavə və dəyişikliklərin edilməsi üzrə öhdəliklərin strukturlaşdırılması, onlar barədə rəylərin verilməsi;
• Borcalanın ödəmə qabiliyyətini qiymətləndirmək, maliyyə vəziyyətindəki dəyişiklikləri izləmək, proqnozlar hazırlamaq, sifarişin məqsədə uyğunluğunu və effektivliyini qiymətləndirmək;
• Risklərin düzgün qiymətləndirilməsi və bankdaxili digər normativ qaydaların qorunmasına nəzarət edilməsi;
• Vəzifə funksiyalarından irəli gələn və rəhbərlik tərəfindən verilən göstərişlər əsasında digər öhdəlikləri icra etmək;
Tələblər:
• Ali təhsil; (İqtisadi, maliyyə və ya riyazi sahə üzrə ixtisas)
• Bank sahəsində müvafiq sahə üzrə minimum 1 illik iş təcrübəsi
• Rus və İngilis dil bilikləri müsbət qarşılanır;
• CFA və ya ACCA sertifikatlarının olması müsbət qarşılanır
• Kompüter bilikləri (MS Office, Internet);
• Mükəmməl iqtisadi və maliyyə biliklərinin olması, maliyyə hesabatlarının yığılması və təhlil etmə bacarıqları;
• Analitik düşünmə qabiliyyəti və çevik qərarvermə qabiliyyəti;
• Məsuliyyətlilik və dəqiqlik;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
• Bank qanunvericiliyini bilmək;
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf, yüksək əmək haqqı və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.