Banner

Vakansiyalar

"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR | FED.az
22:30 14 İyul 2021

Ümumi məlumat

Kapital Bank namizədləri Nəzarət Departamentinin Operativ Nəzarət şöbəsinə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir:

Öhdəliklər

• Verilənlər bazasında mövcud məlumatlar əsasında yeni biznes reportlarının hazırlanması
• Mövcud hesabatlar üzərində müvafiq dəyişikliklərin edilməsi
• Böyük həcimli baza ilə işləmək üçün SQL sorğularının optimallaşdırılması
• Hesabatların avtomatlaşdırılması

Tələblər

• İnformasiya Texnologiyaları üzrə ali təhsil və bank sahəsində iş təcrübəsi;
• Yüksək səviyyədə Python,SQL və TİBCO bilikləri;
• Yüksək analitik düşüncə və problemləri həlletmə bacarığı;
• Komanda tərkibində işləmə qabliyyəti;
• Liderlik, təşəbbüskarlıq, məsuliyyətlilik və dəqiqlik kimi keyfiyyətlərə sahiblik;
• Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, Rus və İngilis dili biliyi arzuolunandır;

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.

 

Frontend Developer

General information

The Kapital Bank invites candidates to apply for the position of Frontend Developer for Agile team.

Background

• Undergraduate degree or higher;
• 2+ years of work experience preferred;
• Previous experience in banking preferred;
• Able to work in a team (Teamwork).

Specific job skills

• HTML5;
• CSS/CSS3 (SASS or LESS must);
• Javascript (Angular 2 framework skills must);
• Additional required job skills;
• ES6, TypeScript, Gulp, WebPack, npm, bower, bootstrap, angular material;
• React skills desirable.

Responsibilities

• Ability to write simple and readable code;
• Ability to deal with Git.

In case of interest please send your CV through our hr.kapitalbank.az recruitment portal or send your CV.

 

Maliyyə menecment Departamentinin Strategiya və Büdcə şöbəsinin mütəxəssisi/ aparıcı mütəxəssisi

Kapital Bank namizədləri Maliyyə menecment Departamentinin Strategiya və Büdcə şöbəsinin mütəxəssisi/ aparıcı mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Öhdəliklər

• Bankın qarşısına qoyduğu strateji hədəflərə nəzarətin təmin olunması, bu hədəflər ilə əlaqədar təhlillərin aparılması
• Bankın qarşısına qoyduğu maliyyə modelinin və strateji hədəflərin struktur bölmələrə uyğun performans göstəriciləri olaraq paylaşdırılması
• Bankın müxtəlif Struktur Bölmələri/Sahələri üzrə Performansın İdarəedilməsi ilə əlaqədar davamlı təhlillərin aparılması, hədəflərin müəyyənləşdirilməsi və ölçülməsi
• Yeni biznes istiqamətləri üzrə qiymətləndirilmənin aparılması, biznes modelin tərtib olunması;
• Riyazi və statistik üsullardan istifadə edərək məlumatların təhlil olunması;
• Müəyyən edilmiş müxtəlif maliyyə göstəriciləri üzrə mütəmadi olaraq Bankın fəaliyyətini təhlil edilməsi və bu barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;
• Şöbənin funksiyasından irəli gələn digər funksiyaları icra edilməsi.

Tələblər

• Ali təhsil;
• Sahə üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi
• Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, orta səviyyədə inglis dili və rus dili;
• Kompyuter biliyi: yüksək səviyyədə MS Office bilikləri, SQL (MSSQL, T-SQL);
• Yüksək analitik qabiliyyət;
• Təşkilatçılıq və rəhbərlik qabiliyyəti;
• Məsuliyyətlilik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti;
• Beynəlxalq praktikada qəbul edilən digər bilik və keyfiyyətlər. (CFA arzuolunandır).

Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.

 

Business Developer in Agile team

General information

The Kapital Bank invites candidates to apply for the position of Business Developer in Agile team (Digital Platforms tribe).

Responsibilities

• Exploring new business opportunities and build relationships with potential clients;
• Identify market trends and preparation of relevant product ideas;
• Conducting meetings and negotiations on potential partnerships and projects;
• Preparing business plan based on acquired research data;
• Conducting post-analyzes to measure the effectiveness of campaigns and clarify profitability of projects.

Background

• Bachelor Degree in Finance, Economics or relevant field is preferred;
• 2+ years of work experience in related field;
• Previous experience in banking is preferred.

Specific job skills

• High level of Microsoft Office knowledge (especially Excel and PowerPoint);
• Good working SQL knowledge;
• Analytical mindset;
• Excellent communication and presentation skills;
• Agile methodology knowledge (is plus).

In case of interest please send your CV through our hr.kapitalbank.az recruitment portal or send your CV indicating “Business Developer” title to [email protected]. Only shortlisted candidates will be contacted.

 

Ümumi məlumat

Kapital Bank namizədləri Kiçik və orta sahibkarlarla iş departamentinin KOS (SME) satışlar şöbəsi üzrə mütəxəssis/ aparıcı mütəxəssis / baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Öhdəliklər:

• Mövcud müştəri portfelini idarə etmək, müştərilərə bu seqmentə aid bütün növ bank məhsullarını satmaq;
• Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
• Bankın SME seqmentinə aid olan müştərilərdən bank xidmətləri (Kredit və əməliyyat) üzrə sifarişləri qəbul etmək və satışı həyata keçirmək;
• Bu kateqoriyaya aid müştərilərdən sifarişləri qəbul etmək, sifarişi təhlil edərək müvafiq Kredit Komitəsinə təqdim etmək üçün məlumatları Kredit Anderraytinqi Departamentinə ötürmək;
• SME kateqoriyaya aid olan yeni müştərilər cəlb etmək;
• Yeni müştərilərə tariflər təklifini hazırlamaq, təqdimatlar həyata keçirtmək və mövcud müştərilərin tariflərini yenidən nəzərdən keçirmək;
• Daha çox effektivlik əldə etmək məqsədi ilə cari və planlaşdırılmış əməkdaşlıqların effektivliyini təhlil etmək;
• Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.

Tələblər:

• Maliyyə, iqtisadiyyat, bankçılıq və ya digər müvafiq sahə üzrə bakalavr təhsili;
• Səlis Azərbaycan dili (Rus və/ və ya İngilis dili biliyi arzuolunandır);
• Ünsiyyət və əlaqələr qurmaq qabiliyyəti;
• Yüksək səviyyədə satış etmək bacarığı;;
• Tələb olunan sahə üzrə ən azı 1 illik iş təcrübəsi.

Təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızda qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.

Banner

Digər xəbərlər