Müştəri müraciətlərinin araşdırılması şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 24 mar 2022
Öhdəliklər:
-
Daxil olmuş şikayətləri, sorğuların və müraciətlərin araşdırılması, onların həlli üçün bankın adiyyəti struktur bölmələrinə yönəldib, statuslara nəzarət etmək və həmin müraciətlərin müvafiq təyin edilmiş müddətdə cavablandırılmasını təmin etmək;
-
Bankın məhsulları üzrə daxil olmuş şikayətlərin həlli istiqamətində təkliflər vermək və s.
Tələblər:
-
Bank sahəsində,müştəri ilə iş təcrübəsi minimum 1 il;
-
Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi arzuolunandır;
-
Komanda tərkibində işləmə qabliyyəti;
-
Yüksək ünsiyyətqurma bacarıqları;
-
Stressə davamlılıq və məsuliyyətllik;
-
İşgüzar ünsiyyət və təhlil etmə bacarığı;
-
Qərar vermə bacarıqları;
-
Müştəriyə yönümlülük;
-
Analitik düşünmə bacarığı.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.