VTB Bank
Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 fev 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti (ingilis dili arzu olunandır);
- MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi;
- Qüsursuz nitq;
- Pretenziya/şikayətlərlə işləmə bacarığı;
- Müştəri yönümlük və komandada işləmə bacarığı.
Vəzifələri:
- Bankın mövcud və potensial müştərilərinə Bankın məhsul və xidmətləri üzrə məlumat, məsləhət və xidmət dəstəyinin göstərilməsi;
- Daxil olan/çıxan zənglərin, elektron müraciətlərin/ərizələrin qəbulu, emalı və qeydiyyatının həyata keçirilməsi;
- Bank işçilərinin daxili nömrələrinə daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsinin həyata keçirilməsi;
- Müştərilərlə bağlı mübahisəli/münaqişəli vəziyyətlərin / məsələlərinin düzgün həlli;
Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formalarını elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).
Требования:
- Свободным владением азербайджанским и русским языками ( английский язык приветствуется);
- Знание основных программ MS Office;
- Грамотная речь и хорошая дикция;
- Навыки работы с претензиями/жалобами;
- Клиентоориентированность и умение работать в команде.
Обязанности:
- Осуществление информационной, консультационной и сервисной поддержки существующих и потенциальных клиентов Банка по продуктам и услугам Банка;
- Осуществление приемов, обработки и регистрации входящих/исходящих вызовов, электронных обращений/заявок;
- Осуществление приемов и переадресации входящих вызовов по внутренним номерам сотрудников Банка;
- Грамотное разрешение спорных/конфликтных ситуаций / вопросов клиентов;
Резюме высылать. (CV отправлять с указанием названия вакансии)