Hesab üzrə mütəxəssis (Cəlilabad, Yevlax, Bakı)
Son tarix 30 dek 2021
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;
-
Bankın müştərilərinə xidmət etmək, o cümlədən müxtəlif müqavilələri, ərizə formalarını, əmanət kitabçalarını rəsmiləşdirmək;
-
Fiziki və hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;
-
Əmanət hesabları üzrə faizlərin və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;
-
Pul vəsaitlərinin nağdsız qaydada hesablara daxil edilməsini və silinməsini həyata keçirmək;
-
Əmanət, bank kartları, bank metalları, pul köçürmələri və bank seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;
-
Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;
-
Müştərilərin hesabları üzrə çıxarışları hazırlamaq və təqdim etmək;
-
Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
-
İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
-
MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 30 dekabr 2021-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində aşağıdakılardan birini qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilər:
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Cəlilabad filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Yevlax filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Bakı)
Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).
Biznesə dəstək şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Son tarix 30 dek 2021
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Müxtəlif dövlət və qeyri-dövlət fondları ilə əməkdaşlıqdan irəli gələn tələbləri yerinə yetirmək;
-
Şöbə daxilində sənədləşmə və arxivləşdirmə işlərini həyata keçirmək;
-
Fəaliyyət sahəsi ilə bağlı müxtəlif hesabatları hazırlamaq;
-
Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (iqtisadiyyat üzrə təhsil arzuolunandır);
-
Bank – kredit sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə arzuolunandır;
-
MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;
-
Analitik təhliletmə qabiliyyəti;
-
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 30 dekabr 2021-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Biznesə dəstək şöbəsinin kiçik mütəxəssisi qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).
Hesab üzrə mütəxəssis (Cəlilabad, Yevlax, Bakı)
Son tarix 30 dek 2021 Maliyyə xidmətləri
İşin təsviri Şirkət haqqında Digər iş elanları
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;
-
Bankın müştərilərinə xidmət etmək, o cümlədən müxtəlif müqavilələri, ərizə formalarını, əmanət kitabçalarını rəsmiləşdirmək;
-
Fiziki və hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;
-
Əmanət hesabları üzrə faizlərin və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;
-
Pul vəsaitlərinin nağdsız qaydada hesablara daxil edilməsini və silinməsini həyata keçirmək;
-
Əmanət, bank kartları, bank metalları, pul köçürmələri və bank seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;
-
Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;
-
Müştərilərin hesabları üzrə çıxarışları hazırlamaq və təqdim etmək;
-
Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
-
İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
-
MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 30 dekabr 2021-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində aşağıdakılardan birini qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilər:
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Cəlilabad filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Yevlax filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Bakı)
Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).