Hesab üzrə mütəxəssis (Sumqayıt, Şirvan, Mingəçevir, Bərdə, Xaçmaz, Gəncə)
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;
-
Bankın müştərilərinə xidmət etmək, o cümlədən müxtəlif müqavilələri, ərizə formalarını, əmanət kitabçalarını rəsmiləşdirmək;
-
Fiziki və hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;
-
Əmanət hesabları üzrə faizlərin və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;
-
Pul vəsaitlərinin nağdsız qaydada hesablara daxil edilməsini və silinməsini həyata keçirmək;
-
Əmanət, bank kartları, bank metalları, pul köçürmələri və bank seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;
-
Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;
-
Müştərilərin hesabları üzrə çıxarışları hazırlamaq və təqdim etmək;
-
Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarəedilməsi üzrə təhsil arzu olunandır);
-
İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi arzu olunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
-
MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 8 noyabr 2021-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində aşağıdakılardan birini qeyd etməklə göndərə bilər:
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Sumqayıt filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Şirvan filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Mingəçevir filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Bərdə filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Xaçmaz filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Gəncə filialı)
Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Problemli kreditlərin yığımı üzrə mütəxəssis (Lənkəran-Astara)
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Təhkim edildiyi filialların problemli kreditləri üzrə işi təşkil etmək;
-
Problemli müştərilərlə işləmək, ödənişlərin yığılması, öz öhdəliklərini yerinə yetirməyən müştərilərin əvəzindən ödəniş etmələri məqsədilə müştərinin zəmanətçiləri ilə görüşmək;
-
Borcu qaytarmayan müştərilərin mülkiyyətində olan əmlak barədə zəruri informasiya əldə etmək məqsədilə müvafiq dövlət orqanlarına sorğu göndərmək;
-
Tələb olunan formada borcların yığılması, cari borclu müştərilər barədə məlumat və borcların yığılmasının nəticələrinə dair problemli kreditlərin yığımına rəhbərlik edən məsul şəxsə hesabatlar vermək;
-
Borcların yığılması və hüquqi problemlərin həll edilməsinin effektiv yollarının tapılması və təmin edilməsi məqsədilə birbaşa rəhbərinə və problemli kreditlərin yığımına rəhbərlik edən şəxsə yardımçı olmaq, cari sistem, prosedur və siyasətlərlə bağlı təkmilləşdirmə barədə təkliflər vermək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Borcların yığılması və problemli müştərilərlə iş üzrə 3 il təcrübə;
-
Kreditləşmə, maliyyə və hüquq sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dili əla;
-
MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;
-
Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri;
-
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
-
Karyera və inkişaf perspektivləri.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 08 noyabr 2021-ci il tarixinədək göndərə bilər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Cənub bölgəsinə (Lənkəran-Astara) problemli kreditlərin yığımı üzrə mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Hesab üzrə mütəxəssis (Sumqayıt, Şirvan, Mingəçevir, Bərdə, Xaçmaz, Gəncə)
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;
-
Bankın müştərilərinə xidmət etmək, o cümlədən müxtəlif müqavilələri, ərizə formalarını, əmanət kitabçalarını rəsmiləşdirmək;
-
Fiziki və hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;
-
Əmanət hesabları üzrə faizlərin və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;
-
Pul vəsaitlərinin nağdsız qaydada hesablara daxil edilməsini və silinməsini həyata keçirmək;
-
Əmanət, bank kartları, bank metalları, pul köçürmələri və bank seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;
-
Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;
-
Müştərilərin hesabları üzrə çıxarışları hazırlamaq və təqdim etmək;
-
Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarəedilməsi üzrə təhsil arzu olunandır);
-
İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi arzu olunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
-
MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 8 noyabr 2021-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində aşağıdakılardan birini qeyd etməklə göndərə bilər:
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Sumqayıt filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Şirvan filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Mingəçevir filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Bərdə filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Xaçmaz filialı)
-
Hesab üzrə mütəxəssis (Gəncə filialı)
Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.