Ekvayrinq və riskli əməliyyatların monitorinqi üzrə mütəxəssis/baş mütəxəssis
Son tarix 29 sen 2022 [email protected]
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Etiraz ərizələri (Chargebacks) ilə iş: baxılması, təhlili, növbəti addımların müəyyən edilməsi;
-
Etiraz ərizlərinin Visa və Mastercard sistemlərində qeydiyyata alınması (VROL, Mastercom);
-
Banka qarşı sürülən etiraz ərizələrinin izlənməsi, cavablandırılması və sonrakı nəzarət;
-
Banka qarşı sürülən etiraz ərizələri üzrə sənədlərin toplanması, araşdırılması və müvafiq qərarın qəbul edilməsi;
-
Etiraz ərizələri üzrə tələb olunan hesabatlığın tərtib olunması;
-
Elektron ticarətdə yarana biləcək risklərin təhlili;
-
Bankın kartları ilə aparılan əməliyyatların mütəmadi təhlili və potensial risklərin müəyyən edilməsi;
-
Bankın ekvayrinq şəbəkəsində aparılan əməliyyatların təhlili və potensial risklərin müəyyən edilməsi.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali iqtisadi təhsil;
-
Bank kartları sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
-
Azərbaycan dili əla, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə arzuolunandır;
-
Etiraz əməliyyatları (Chargebacks) haqqında biliklər və bu əməliyyatların aparılması bacarıqları;
-
Etiraz əməliyyatlarına dair Ödəniş Sistemlərinin qaydaları haqqında biliklər;
-
Risklərin və “fraud” hallarının müəyyən edilməsi məqsədilə kartlar ilə aparılan əməliyyatları təhlil etmə qabiliyyəti;
-
Ödəniş Sistemləri və prosesinq şirkətinin nümayəndələri ilə danşıqların aparılması təcrübəsi;
-
Komandada işləmək və digər struktur bölmələr ilə əlaqələr qurmaq bacarıqları;
-
Diqqətlilik, məsuliyyət və məqsədyönlülük.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 28 sentyabr 2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Ekvayrinq və riskli əməliyyatların monitorinqi üzrə mütəxəssis/baş mütəxəssis qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Kart texnologiyalarının inkişafı üzrə mütəxəssis
Son tarix 29 sen 2022 [email protected]
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Kart portfelinin təhlilini aparmaq – kart məhsulu, əməliyyat, region, valyuta növləri və sair göstəricilər üzrə bölgüdə məlumatları təhlil etmək;
-
Bankın ekvayrinq şəbəkəsində aparılan əməliyyatların təhlilini aparmaq;
-
Təhlil edilmiş məlumata əsasən tələb olunan istiqamətdə və formatda təqdimat hazırlamaq;
-
Mastercard, Visa, Apple və Google ilə hesabatlılıq, “invoice” və sair analitik məlumat üzrə qarşılıqlı əlaqələr qurmaq, tələb olunan məlumatı təqdim etmək;
-
Yeni kart texnologiyaları və məhsulların tətbiqi ilə bağlı layihələrdə iştirak edərək, müvafiq analitik məlumatı təqdim etmək, eyni zamanda bu məlumata əsasən layihənin kart biznesinin inkişafına təsirini proqnozlaşdırmaq;
-
Kartlar üzrə stimullaşdırıcı kampaniyaların keçirilməsi üçün statistik məlumatlar təqdim etmək; Keçirilən kampaniyaların nəticəsində müvafiq “cash back” və digər şərtlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq daxili struktur bölmələr ilə əlaqə qurmaq və icrasına nəzarət etmək;
-
Ödəniş Sistemlərinin “invoice”-larını təhlil etmək, buna əsasən müvafiq məlumatları rəhbərliyə təqdim etmək, xərclərin azaldılmasına dair təkliflər vermək və Ödəniş Sistemləri ilə bu istiqamətdə əlaqə qurmaq;
-
Ödəniş Sistemləri tərəfindən kartlar üzrə təklif olunan üstünlükləri (benefits) öyrənmək, bu istiqamətdə Ödəniş Sistemləri, Marketinq, filiallar və digər daxili strukturlar ilə əlaqə qurmaq.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali iqtisadi təhsil;
-
Microsoft Excel və PowerPoint üzrə biliklər;
-
Azərbaycan dili əla, İngilis dili yaxşı səviyyədə arzuolunandır;
-
Məlumatları təhlil etmə qabiliyyəti;
-
Təqdimat hazırlamaq qabiliyyəti;
-
Komandada işləmək və ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Diqqətlilik, məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və məqsədyönlülük;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 28 sentyabr 2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Kart texnologiyalarının inkişafı üzrə mütəxəssis qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Pərakəndə Bankçılıq üzrə Mütəxəssis (Xaçmaz)
Son tarix 24 sen 2022 [email protected]
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Bankın fiziki şəxs müştərilərinə pərakəndə məhsul və xidmətlər haqqında dolğun, dəqiq məlumatlar ötürmək, tövsiyələr vermək və xidmət göstərmək;
-
Müştərilərə cari və əmanət hesabları açmaq, hesab üzrə əməliyyatlar aparmaq və bağlamaq;
-
Bank kartları, Təcili Pul köçürmələri və Bank Seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;
-
Pərakəndə bank məhsullarının çarpaz satışını həyata keçirmək;
-
Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;
-
Bankın sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək;
-
Kredit müraciətlərinin qəbulu, analizi, sənədləşdirilməsi və rəsmiləşdirilməsi;
-
Yeni müştərilərin cəlb olunması istiqamətində mütəmadi qaydada işin təşkili.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
-
İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi mütləqdir;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, Rus dili bilənlərə üstünlük verilir, İngilis dili biliyi arzuolunandır;
-
MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;
-
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 23 sentyabr 2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Pərakəndə Bankçılıq üzrə mütəxəssis (Xaçmaz) müvafiq olaraq aşağıdakıları qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilər.
Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Şəki)
Son tarix 20 sen 2022 [email protected]
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi;
-
Korporativ müştərilərlə biznes görüşlərinin təşkili;
-
Korporativ müştərilərdən daxil olan məlumatlara operativ reaksiyanın göstərilməsi;
-
Bank və bankın məhsullarının şirkətlərdə və digər yerlərdə satışlarını təşkil etmək;
-
Cəlb olunan müştərilərin qarşısında qoyulan tələblərin icrasına nəzarət;
-
Biznes analizlərin aparılması.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (arzuolunandır);
-
Yüksək səviyyədə satış etmək bacarığı;
-
Korporativ müştərilərlə işləmək bacarığı;
-
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə;
-
Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 19 sentyabr 2022-ci il tarixinədək emailin mövzu hissəsində Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Şəki) qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır