Access Bank
211
İstifadəçilərə Texniki Yardım (Help Desk) Mütəxəssisi
Son tarix 01 yan 2023 Müraciət et
Təsvir:
-
Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək
-
Diaqnostik üsulları və əlaqədar sualları istifadə edərək uzaqdan problemləri həll etmək
-
Problemə və istifadəçilər tərəfindən verilən məlumatlara əsaslanan optimal bir həll tapmaq
-
Problemin həlli prosesi ilə addım-addım müştərini məlumatlandırmaq
-
İKT xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək
-
Jurnalda hadisələri, problemləri və onların həllini qeyd etmək
-
Sorğunun statusunun icrasını izləmək
-
İstifadəçilərdən daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək
-
Proseduraların inkişafına dair təkliflər irəli sürmək
Tələblər:
-
İstifadəçilərə texniki yardım rolunda və ya digər müştəri xidməti işində təcrübə
-
Ofis avtomatlaşdırma sistemlərlə, məlumat bazalarla təcrübə və uzaqdan idarəetmə bilikləri
-
Kompüter sistemləri, mobil qurğular və digər texniki məhsulların yaxşı anlaşılması
-
Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı
-
İngilis, Azərbaycan və Rus dillərini bilməsi
-
Əla ünsiyyət bacarıqları
-
Müştəri-yönümü və sakit xasiyyət
-
İnformasiya texnologiyaları və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi
IT Business Analysis Leading Specialist/Software and Integrations Development
Son tarix 30 dek 2022 Müraciət et
Description:
-
Participation and control, together with business units, as well as with developers in the formulation of requirements for the project of Mobile banking and after the project for other such requests from business units;
-
The formalization of business processes and algorithms;
-
Writing of business and functional (technical) requirements, setting targets for developers;
-
Coordination and information support of the work of the development team and the business team;
-
Testing and acceptance of the developed functionality;
-
Organization of the process of acceptance by the customer, consultation and training of users;
-
Development of guidelines for the implemented functionality;
-
Monitoring tasks of the implementation process.
Requirements:
-
Experience in the banking/financial sector is preferable;
-
Minimum 2 years’ BA experience in implementation/development projects of IT systems
-
Good knowledge of Azerbaijani, English, Russian;
-
Bachelor degree in Economics/Mathematics, Engineering or related field;
-
Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio);
-
Availability of analytical skills;
-
Willingness to learn and try new technologies;
-
Responsible, detail-oriented and ability to carry out routine work.
Əlaqə Mərkəzi üzrə Kiçik Mütəxəssis
Son tarix 29 dek 2022 Müraciət et
Təsvir:
-
Məlumat mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması;
-
Müştərilərə şirkət haqqında məlumatların verilməsi: xidmətlər, promosyonlar, tariflər və s.;
-
E-poçt, veb, sosial şəbəkə və mesajlaşma vasitəsi ilə sorğuların işlənməsi (Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook, Instagram);
-
Şikayət və müraciətlərə baxılması.
Tələblər:
-
Ali təhsi;
-
Aydın və səlis nitq;
-
Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
-
Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı;
-
Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi.