Dövlət – Holding
Aparıcı mütəxəssis (İnvestisiya və xəzinədarlıq şöbəsi)
Son tarix 15 sen 2024 - [email protected]
ƏMƏK FUNKSİYASI
- Əməliyyat və maliyyə məlumatlarının təhlil edilməsi, analitik təqdimatların və hesabatların hazırlanması
- İnvestisiya layihələrin dəyərləndirilməsi
- Layihələrin izlənilməsi və icrası ilə bağlı mütəmadi hesabatların hazırlanması
- Layihə üzrə aparılan işlərin müəyyən olunmuş norma və standartlara, layihə planına uyğunluğunun təmin edilməsi
- Proqnozlaşdırma və qiymətləndirmə məqsədli modellərin hazırlanması və tətbiqi
- Planlama və büdcənin hazırlanması prosesində iştirak etmək və nəticələr barəsində maliyyə analizlərinin aparılması
- Potensial investisiya imkanlarının, yeni maliyyə alətlərinin təhlilində iştirak etmək
- Layihə üzrə aparılan işlərin şirkətin digər struktur bölmələri ilə koordinasiya edilməsi
- Daxil olan digər ad-hoc sorğuların icra edilməsi
VƏZİFƏ TƏLƏBLƏRİ
- Təhsil pilləsi (minimum)
- Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
- Təhsil ixtisası
- Maliyyə, iqtisadiyyat və ya mühasibatlıq üzrə
İş təcrübəsi (minimum)
- Minimum 2 il ümumi iş təcrübəsi, min 1 il istehsalat(real) sektor üzrə təcrübə
Dil bilikləri
- Azərbaycan dili, Ingilis dili (Rus dili arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri
- Microsoft office proqramları (əsasən Excel)
- Digər zəruri tələblər
- Beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu arzuolunandır (ACCA F2,F5 və CFA)
VƏZİFƏNİN TƏLƏB ETDİYİ SƏRİŞTƏLİLİKLƏR
- Problem həll etmə bacarıqları
- Detallara diqqət
- Komandada işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə bacarığı
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Aparıcı mütəxəssis - İnvestisiya və xəzinədarlıq şöbəsi” qeyd etməyiniz xahiş olunur
Mühasib
Son tarix 15 sen 2024 - [email protected]
ƏMƏK FUNKSİYASI
- Ali təhsil (maliyyə, mühasibat uçotu və ya audit);
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirmək;
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Debitor və kreditor borcların uçotunun aparılması;
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Əmək haqqı, məzuniyyət və ezamiyyənin hesablanması;
- Gəlir və xərclərin uçotunun aparılması;
- Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılması;
- 1C sisteminə əməliyyatların işlənməsi;
- İşgüzar yazışmaların aparılması;
- Yüksək səviyyədə kompüter bacarıqları (xüsusilə Excel), BTP, 1C;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş bütün tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi, işə yüksək məsuliyyətlə yanaşma;
VƏZİFƏ TƏLƏBLƏRİ
- Təhsil pilləsi (minimum)
- Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
- Təhsil ixtisası
- Mühasibatlıq, maliyyə və ya iqtisadiyyat üzrə
- İş təcrübəsi (minimum)
- Müvafiq sahə üzrə ən az 1 il (istehsalat, real sektor sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək)
- Dil bilikləri
- Azərbaycan dili, Ingilis dili (Rus dili arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri
- Peşəkar səviyyədə Microsoft office proqramları (əsasən Excel) və 1C 8.3
- Digər zəruri tələblər
- Mühasibat uçotu üzrə beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu (ACCA F3 və s.)
VƏZİFƏNİN TƏLƏB ETDİYİ SƏRİŞTƏLİLİKLƏR
- Problem həll etmə bacarıqları
- Təqdim etmə bacarığı
- Detallara diqqət
- Komandada işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə bacarığı
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Mühasib” qeyd etməyiniz xahiş olunur
Reporting specialist
Son tarix 15 sen 2024 - [email protected]
Job functions
- Preparation of Monthly/Quarterly/Annual financial reporting package
- Provide support for Quarterly board meetings including financial statement details
- Support annual external and Internal Audits
- Assess and help implement or update Internal Controls, Standards, and efficiencies
- Maintain compliance with all Internal Control procedures surrounding Financial Reporting, including preparation of detailed documentation to support financial disclosures
- Collaborate with GL Accounting and cross-functionality with other teams to develop, strengthen and maintain the integrity of the financial reporting process and internal controls over the Financial Reporting process
- Assists with research and documentation of changes on accounting rules and regulations (IFRS and local)
- Provide technical accounting support for new unusual accounting issues
- Special projects or other ad hoc requests as directed by the senior Finance team
Requirements
Education
-
Bachelour (MS would be an advantageous)
-
Degree in Finance, Accounting, Economics or related fields
Work experience
-
Minimum 2 years of relevant experience in Financial Reporting
Languages
-
Azerbaijani and English required, Russian would be advantageous
-
Computer skills
-
MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
Other requirements
- CFA/FRM/ACCA certification (especially F3,F7)
- Experience in Big Ten would be advantageous
- Knowledge of financial modelling
Competencies
- Problem-solving
- Presentation skills
- Pay attention to the details
- Ability to work in a team
- Analytical thinking skills
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Reporting specialist” qeyd etməyiniz xahiş olunur