VAKANSİYA 1
Company
Xarici əlaqələr üzrə mütəxəssis
Son tarix 05 mar 2024 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tələb olunan məhsul/xidmət üzrə bazar araşdırmasının aparılması və analiz edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərlə danışıqların aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərin fəaliyyətlərinin analizinin aparılması;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
- 1C proqramı üzərindən əməliyyatların həyata keçirilməsi;
- Təchizat üzrə sənədləşmələrin düzgün şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Ölkə xarici logistika işlərinin təşkil edilməsinə nəzarət edilməsi;
- Məhsulların xaricdən gətirilib anbara təhvil verilməsinə nəzarət edilməsi;
- Görülən işlər barədə aylıq və illik hesabatların aparılması;
- Təqdim olunan qiymət təkliflərinin kommersiya analizinin edilməsi;
- Tədarükçü bazasının yaradılması və idarə edilməsi;
- Kənd təsərrüfatı qanunvericiliyində yeniliklərin izlənməsi;
- Mallar üçün ödəmə şərtlərinə riayət olunmasına nəzarət edilməsi;
- Anbar qalıqlarını təqib etmək və satınalma yolu ilə alınacaq məhsulları müəyyən edərək müvafiq planlama həyata keçirmək;
Tələblər:
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il;
- Təhsil: Ali;
- 1C proqramından istifadə bacarığı;
- Azərbaycan və rus dili – sərbəst, İngilis dili – yaxşı səviyyədə;
- Kənd təsərrüfatı sahəsində təhsil və təcrübə üstünlükdür;
- Problem həll etmə qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı;
Əməkhaqqı: 500-600 AZN
İş şərtləri:
- 6 günlük (şənbə günü qısa iş günüdür) iş həftəsi;
- İstirahət günü: Bazar
Müraciət qaydaları:
CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını – “Xarici əlaqələr üzrə mütəxəssis” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 2
Retail Group Azerbaijan
Satış konsultantı (Tam ştat və yaxud yarım ştat üzrə)
Son tarix 06 mar 2024 - [email protected]
Gözləntilər:
- Dil bilikləri əsas seçim kriteriyasıdır!!!
- Azərbaycan dili mükəmməl, ingilis və rus dili danışıq səviyyədə
- Kommunikasiya bacarıqları: aktiv, gülərüz,ünsiyyətcil,stresə davamlı
Vəzifə funksiyaları:
- Mağazaya daxil olan müştəriləri qarşılamaq
- Müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət göstərmək, onlara məhsul seçimi üçün optimal şərait yaratmaq, məhsullar üzrə məsləhətlər vermək, alış üçün seçim variantları təklif etmək-İş zonasını səliqəli şəkildə saxlamaq.
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək
- Mağazadakı vitrin təmizliyini təmin etmək
Şərtlər:
- Əmək qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşmə
- Həftədə 5 iş günü, yarım gün (4 saatlıq dəyişən növbəli)- Yarım ştat
- Həftədə 6 iş günü, tam gün (8 saatlıq dəyişən növbəli)- Tam ştat
- Əmək haqqı + % bonus
Qeyd: Uyğun namizədlər anketlərini elektron poçt ünvanına “Satış-konsultantı” başlığı ilə göndərə bilərlər.Həmçinin başlıqda Tam ştat və yaxud Yarım ştat qeyd etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
AutoCity.Kr
Satış təmsilçisi
Son tarix 05 mar 2024 [email protected]
İş barəsində məlumat:
- Xairici bazardan avtomobillərin satışını təşkil etmək;
- Müştərilərin tələbatını öyrənmək, olunan müraciətlərə uyğun təkliflər vermək;
- Xidmətlərimiz haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək;
- Müştərilərlə daim əlaqə saxlaması və onların ehtiyac və tələblərinə uyğun analiz edilməsi;
- Günlük müştəri müraciətləri haqqında rəhbərliyə hesabat vermək;
- Sosial şəbəkə üzərindən olunan müraciətləri cavablandırmaq və müştəri istəyinə uyğun təkliflər vermək;
- Müştəri bazası yaradaraq, mütəmadi olaraq əlaqə saxlamaq;
- Xarici bazarlanrdan şirkətin qoyduğu satış planlarını yerinə yetirmək.
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali,
- Dil biliyi: Azərbaycan, Rus dili, İngilis dili (arzuolunandır),
- İş təcrübəsi: Satış sahəsi üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi,
- Mc office proqramları: Word, Excel
- Güclü ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı
- Təşəbbüskarlıq, məsuliyyət və nəticə əldə etmək istəyi
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 5 günlük,
- İstirahət günü: həftənin 2 günü
- İş vaxtı: 09:30-18:30
- Əmək haqqı: 600 AZN (net) + satışdan bonus
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Satış məsləhətçisi" yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 4
Courtyard by Marriott Baku
Doorman
Son tarix 06 mar 2024 - [email protected]
Ünvan: Füzuli və Ə. Topçubaşov küçələrin kəsişməsi, 300-303
İşin təsviri:
- Mehmanxanaya gələn qonaqları qarşılamaq, qapıların açılmasını təmin etmək, salamlamaq, onların məmnun etmək və baqajlarının cəld şəkildə otaqlara göndərilməsini təmin etmək.
- Mütəmadi olaraq daxili fəaliyyətlər, restoran konsepsiyaları və mehmanxana haqqında məlumatlardan xəbərdar olmaq və qonaqlara tövsiyyə etmək.
- Hər zaman məlumatın effektiv və çevik şəkildə çatdırılmasını təmin etmək.
- Paketlərin imzalanması, baqajın daşınması və və qonaqlar üçün taksi çağırmaq kimi digər nəzakətli xidmətlər göstərəcəklər.
- Qonaqlara peşəkar və müştəri yönümlü xidmət göstərmək, qonaqların hər səfərinin yaddaqalan olmasını təmin etmək.
- Peşəkar, mehriban, isti və cəlbedici xidmət təklif etmək.
- Qonaqların gəlişi zamanı mehribanlıqla qarşılanmasını etmək.
- Gələn və gedən qonaqlar üçün avtomobil qapılarını açmaq və onları vestibülə qədər müşayiət etmək.
- Qonaqların avtomobil açarlarına nəzarət etmək və qonaqların tələbi ilə avtomobillərin müvafiq qaydada çatdırılmasını təmin etmək.
- Bütün qonaq şikayət və ya problemlərini həll etmək və rəhbərliyi bu barədə məlumatlandırmaq.
- Növbələr arasında effektiv təhvil-təslim edilməsini təmin etmək.
- Otelin qayda və prosedurları, habelə xidmət standartlarını bilmək və həyata keçirilməsini təmin etmək.
Namizədə olan tələblər:
- Qonaqpərvərlik sahəsində iş təcrübəsi olması arzuolunandır;
- Müxtəlif iş qrafiklərində işləmək bacarığı;
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində şifahi ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı, gülərüz, çevik, ünsiyyətcil olmaq;
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Doorman” qeyd edərək CV-lərini elektron ünvanına 06.03.2024-dək göndərmələri xahiş olunur. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər.
VAKANSİYA 5
Unicons
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 mar 2024 - [email protected]
Şəhər: Bakı
Yaş: 25-35
İş təcrübəsi: 3-5 il
Əlaqədar şəxs: Gülşən xanım
Telefon: +994503660002
İş barədə məlumat:
- Mövcud olan müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması
- Müştərilər ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, işgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması
- Satış prosesinin planlaşdırılması və təşkil edilməsi
- Müştəridən daxil olan sorğuların / sifarişlərin qəbul edilməsi, qeydiyyatı və təhlili
- Müştəri sifarişləri əsasında kommersiya təklifinin hazırlanması
- Müəyyən edilmiş satış planı çərçivəsində müntəzəm olaraq həftəlik və aylıq hesabatların verilməsi
- Müştəri ilə qarşılıqlı əlaqələrin qurulması, şikayətlərin idarə edilməsi
- Müştərinin sifarişinin çatdırılması mərhələrinin izlənməsi və proses zamanı yaranan uyğunsuzluqların aradan qaldırılması
- Şirkətin rəhbərliyinin satışla əlaqədar ona həvalə etdiyi layihələri idarə etmək və digər işləri görmək
- Rəhbərin verdiyi digər tapşırıqların icra edilməsi
İş rejimi:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Həftə içi 6 iş günü (bazar günü istirahət)
- Saat : 09:00-dan - 18:00-dək
- Əmək haqqı: 600 azn + bonus
- Ünvanı: Bakı Ağ Şəhər, Mərkəzi Bulvar küç 6
Namizədə tələblər:
- Ofis texnikası ilə işləmə bacarığı (ofis proqramlarında işləmə bacarığı)
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı
- Rus dili (yaxşı)
- Korporativ ünsiyyət bacarıqları
- Satış sahəsinin nəzəri və praktiki bilikləri
- İnşaat materialları sahəsində satış bacarığı olanlara üstünlük verilir.
- B kateqoriya sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtomobili olan şəxslərə üstünlük veriləcək (yol və telefon xərcləri şirkətimiz tərəfindən qarşılanacaqdır)
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Satış üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur
VAKANSİYA 6
Moss Group
Mühasib operator
Son tarix 06 mar 2024 - [email protected]
İş barədə:
- Gündəlik qaimə və qəbzlərin işlənməsi və kompüterə köçürülməsi;
- Uçotun müvafiq sahələri üzrə ilkin sənədlərin təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
- Pul vəsaitlərinin, əmtəələrin, materiallarınvə başqa sərvətlərin hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatları mühasibat uçotuna əks etdirmək;
- Hesabat üçün məlumatları hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin qorunmasına nəzarət etmək
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi 24 yaş üzəri
- Müvafiq sahə üzrə 1 ilə yaxın iş təcrübəsi
- MS Office (MS Excel, MS Word) bilməli
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili,Rus dili(arzuolunandır)
- İşi planlamaq bacarığı
- Aktivlik və dəqiqlik
- Təşkilati, analitik bacarıqlar;
Əlaqədar şəxs: Sərxan
Əlaqə nömrəsi: 050 2555707
VAKANSİYA 7
RD Cosmetics
Tibbi nümayəndə
Son tarix 06 mar 2024 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Gözəllik salonlarınə və tibb müəssisələrini ziyarət etmək.
- Şirkətin məhsullarını tanıtmaq
- Gözəllik salonlarında və tibb müəssisələrində məhsulların təqdimatını həyata keçirmək və məhsulları tanıtmaq
- Kosemtoloq və dermotoloqları araşdırıb tapmaq və məhsulları təqdim etmək
- Şirkət və onun məhsulları haqqında düzgün təqdimatların edilməsi
- Mövcud bazarı öyrənmək, izləmək və təhlil etmək
- Yeni müştərilər axtarmaq, tapmaq və onları qiymətləndirmək
- Müştərilərlə əlaqələr qurmaq, onların istəklərini təhlil etmək
- Müştərilərin potensial sifarişlərini qiymətləndirmək və təhlil etmək
- Əmək haqqı – 750 AZN – 1000 AZN
- Həftə içi 5 gün saat 9:00-dan - 18:00-dək
- Şənbə: 09:00-dan - 13:00-dək
- Bazar günü istirahət
- Yaş: 28 - 40
Namizədə tələblər:
- Yalnız xanım namizədlər
- Kollektivdə işləmə bacarığı
- İntizamlı
- Bakı üzrə gözəllik salonlarını və tibb müəssissələrini araşdırmalı
- Ünsiyyət qurma qabiliyyəti olmalıdır
- Müştərilərlə düzgün ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Müştərilərlə danışıqlar aparmaq, onları inandırmaq qabiliyyəti
- Azərbaycan və rus dilində səlis danışıq
- "B" kateoqoriya vəsiqəsi və avtomobili olanlara üstünlük veriləcək
- Satışdan əlavə bonuslar hesablanacaq
CV -lərinizi "Tibbi nümayəndə" başılğı altında e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 8
Umico (Competo MMC)
Data analitik
Son tarix 06 mar 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Aparıcı layihələr - proseslər, məlumatlar və monitorinq üçün biznes tələblərinin formalaşdırılmasından tutmuş analitik vasitələrin tətbiqinə qədər
- Məhsulun keyfiyyətini əks etdirən şəffaf hesabatların hazırlanması
- KPI-lərə (CPO, performans, SLA, vaxtında, c2d və s.) nəzarət etmək və planlaşdırmaq
- Amillə məşğul olmaq. hədəf göstəricilərdən kənarlaşmaların təhlili
- Komandaya layihələri işə salmazdan əvvəl qiymətləndirməkdə və sonra nəticələri qiymətləndirməkdə köməklik etmək
- Müxtəlif bölmələrdə logistik prosesləri təhlil etmək: çatdırılma kanalları, kuryerlər, coğrafi mövqelər üzrə
- Anbarda və çatdırılmada prosesləri optimallaşdırmaq
Tələblər:
- 3-5 ildən data analitikası sahəsində təcrübə.
- Excel, Tableau, Power BI, Qlik, DataLens, Python və SQL daxil olmaqla proqram təminatı üzrə biliklər.
- Effektiv ünsiyyət bacarıqları və fikirlərinizi aydın və aydın şəkildə izah etmək bacarığı.
- Məlumatların təhlilinə planlı yanaşma və vaxtı səmərəli idarə etmək bacarığı.
- Ünsiyyət bacarıqları və digər komanda üzvləri ilə uğurla qarşılıqlı əlaqə qurmaq bacarığı.
- Təfərrüata diqqət və yüksək keyfiyyətli məlumat təhlilinə sadiqlik.
- Azərbaycan və rus dillərini peşəkar ünsiyyət üçün kifayət qədər səviyyədə bilmək.
- Məlumat analitikası və ya əlaqəli sahədə universitet dərəcəsi.
Şərtlər:
- İş qrafiki – 5/2
- Əmək haqqı müsahibənin nəticələrinə əsasən müəyyən edilir
Namizədlərdən CV-lərini “Data analitik” başlığı ilə ingilis və ya rus dilində elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 9
Food Packing
Satınalma üzrə assistent
Son tarix 06 mar 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Potensial təchizatçıları araşdırmaq
- Təchizatçı tərəfindən təklif olunmuş qiymətləri dəyərləndirmək və daha yaxşı qiymət üçün danışıqlar aparmaq
- Qiymətləri analiz etmək
- Təchizatçılarla razılaşmalar üzrə müqavilələrin hazırlanmaq, qeydiyyatı və müqavilə üzrə işləri icra etmək
- Vaxtı bitmədən satınalma müqavilələrini yeniləmək
- Təchizatçılarla sifarişləri təsdiqləmək və ya dəyişiklikləri etmək
- Satınalma ilə əlaqəli sənəd dövriyyəsinə dair digər işlərin icra etmək
- Alış sənədləşdirmələrinin yoxlanılması
- Əmək haqqı: 600 - 800 AZN
- İş yeri ünvanı: Səttar Bəhlulzadə 111
- İş saatı: 9-dan - 18:00-dək. Şənbə günü: 9:00-dan - 13:00-dək
- Yaş: 20 - 30 arası
Namizəddən tələblər:
- İngilis və Rus dili biliyi mükəmməl olmalıdır
- Emosional bacarıqlar və vərdişlər:
- Problemlərin həllində proaktiv davranmaq
- Araşdırma bacarıqları, inkişafa açıq olma
- Analitik düşünmə və detallara fokuslanma
CV-lərinizi "Satınalma üzrə assistent" qeyd etməklə mailə göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 10
Prior Leasing
Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 mar 2024 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili arzuolunandır;
- Satış və Partnyor şəbəkəsi ilə iş təcrübəsi olmalı;
- Ofis proqramlarını (MS Word, MS Excel, MS Outlook) bilməli;
- Ezamiyyətlərə hazır olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Partnyor, qeyri-partnyor olan təşkilatlara vizitlərin edilməsi və partnyor ola biləcək müştərilərlə görüşlərin təşkili;
- Potensial müştərilərə şirkətin məhsulları barədə təqdimatın keçirilməsi və müştəri tələbinin formalaşdırılması;
- Məhsullarını əldə etmək istəyən potensial müştərilərin müəyyən edilməsi, ilkin təhlili, qiymətləndirilməsi və lazım gəldiyi təqdirdə şirkətin filiallarına yönləndirilməsi;
- Şirkətin məhsullarını əldə etmiş müştərilərin məmnuniyyət dərəcəsinin ölçülməsi və həmin müştərilər vasitəsi ilə digər potensial müştərilərin cəlbi imkanlarının dəyərləndirilməsi;
- Satış prosesi və bazar araşdırması ilə bağlı müvafiq hesabat və təqdimatların hazırlanması;
- Mövcud partnyorlarla əlaqələrin möhkəmləndirilməsi, satışlara nəzarət və partnyorlar üzrə satış həcminin artırılması;
- Yeni partnyorlarla görüşlərin keçirilməsi və əməkdaşlığa cəlb edilməsi;
- Partnyorların tələblərini nəzərə alaraq şirkətin məhsullarının təklif edilməsi, şərtləri və təminatı haqqında məlumatların verilməsi;
- Partnyor satışları bölməsi üzrə müəyyən olunmuş satış planlarının yerinə yetirilməsi.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 970-1108 AZN;
- İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30;
- Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Ziya Bünyadov prospekti, Məhəllə 1965, Çinar Park, Bina 1.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis” yazaraq e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır
VAKANSİYA 11
Nardaran İnvest
Семейный водитель
Son tarix 06 mar 2024 [email protected]
Заработная плата: от 800 АЗН.
Требования:
- опыт работы в иностранных компаниях и семейным водителем;
- отличное знание русского и азербайджанского;
- наличие диплома или сертификата;
- опыт работы от 5 лет;
- возраст 35-50;
- аккуратная и презентабельная внешность;
- Деловые и личные поездки руководителя и его семьи;
- Соблюдение конфиденциальности при работе;
CV отправлять с указанием названия вакансии.
Только соответствующие вышеуказанным требованиям кандидаты будут приглашены на собеседование.
VAKANSİYA 12
GROW Audit and Consulting
Intern Audit
Son tarix 06 mar 2024 - [email protected]
Job Description:
- Taking part in different stages of Audit projects
- Implement sound analytical procedures and report to management
- Preparation of financial statements under the International Financial Reporting Standards
- Establish working relationships with client personnel
- Ability to perform analytical review of audit documents
- Implement the set tasks in the required time and quality
- Identify accounting and auditing issues; perform research to solve issues that arise
Job Requirement Essential:
- Be a graduate or last-year student; have an interest in accounting and audit
- Knowledge of audit theory is an advantage
- Readiness for intensive work and learning
- Certifications on CIA, ACCA, CFE, CFA, CPA levels is an advantage.
- Good analytical ability and strong communication skills.
- Time management skills
- Opportunity to work full time
- Foreign Language: English (intermediate), Russian is an advantage
- Good MS Office skills particularly strong capabilities in MS Excel.
VAKANSİYA 13
El Med Service
Dezinfektor
Son tarix 06 mar 2024 [email protected]
Vəzifəyə dair əsas tələblər:
- Stresə davamlı;
- Təmizkar, intizamlı, məsuliyyətli və komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək və ünsiyyət qura bilmə bacarığı;
- Yaş həddi: 22-50 yaş arası;
- Davamlı inkişaf və öyrənməyə yönəlməli;
- Tam orta təhsil (müvafiq peşə üzrə arzuolunandır);
- Fiziki cəhətdən sağlam olmalı;
- Bu sahədə iş təcrübəsi arzuolunandır
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xüsusi maşın və avadanlıqların köməyi ilə dezinfeksiya, dezinseksiya və deratizasiya edilməsi;
- Dezinfeksiya, dezinseksiya və deratizasiya üçün maşın və avadanlıqları hazırlayır, onlara qulluq edir, təlimata uyğun olaraq kimyəvi preparatlar və digər vasitələri tətbiq edilməsi;
- Mövcud və potensial müştərilərə Cəmiyyət tərəfindən təsdiq olunmuş standartlara əsasən xidmət göstərilməsi;
- Çalışdığı sahəyə aid prosesləri optimallaşdırılması (razılaşma əsasında);
- Komandanın uğuru üçün çalışması;
- Əməyin təhlükəsizliyi və işçinin sağlamlığı ilə əlaqədar sanitariya, ekoloji və yanğından mühafizə qaydalarına riayət olunması
İş şəraiti:
- İş günü: həftənin 5 günü
- İş saatı: 09:00-18:00
- Aylıq əmək haqqı: 500-700 AZN
Ünvan: Khatai district, Ayaz İsmayılov Str, 8A Classic MTK Business Center
Əlaqə nömrəsi: +994518745425
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Dezinfektor” yazaraq e-mail ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
VAKANSİYA 14
Retail Solutions
Texniki servis üzrə menecer
Son tarix 06 mar 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Servis işlərinin planlanmasi;
- Obyektlərdə oğurluğa qarşı sistemlərə gündəlik servisin göstərilməsi
- Servis koordinatorun verdiyi gündəlik tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
- Anti thieft və CCTV sistemlərinin quraşdırılması , İP yönləndirilməsini və internetə qoşulmasını
- DVR və NVR ın quraşdırılması , İP yönləndirilməsini və internetə qoşulması
Tələblər:
- Ali təhsil.
- Məsuliyyətli, dəqiq, ciddi olmalı;
- Kamera, şlaqbaum, turniket, kart oxuyucu və s təhlükəsizlik avadanlıqlarının quraşdırmaşından anlayışı olmalı
- Cat5-7 fiber obtik kabellər haqqında məlumat
- Daxili və xarici kabelləsməni bacarmaq
- Kabelləri sonlandırmaq (rj45, patch-panel və data yuvasına)
- Səliqəli işləmək
- Komandada işləmək bacarığı
- Rayonlara ezamiyyətə gedə bilmək
- IP və analoq kameraları qurasdırma bilməli
- Rack-lərin yığılması və İT avadanlıqların quraşdırılmasını bilməli
- İş təcrübəsi- minimum 1 il;
- Yalnız bəy namizədlər.
Əmək haqqı: Başlanğıc 500.00 AZN
Müraciət etmə qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
CV-lər mail ünvanına göndərilməlidir;
Mövzu sətrində “ Texniki servis üzrə işçi” qeyd olunmalıdır;
Diqqət: Qeyd olunan tələblərə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən, cv-sində şəkili olmayan və son tarixdən gec müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
VAKANSİYA 15
Food Packing
Satınalma üzrə assistent
Son tarix 06 mar 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Potensial təchizatçıları araşdırmaq
- Təchizatçı tərəfindən təklif olunmuş qiymətləri dəyərləndirmək və daha yaxşı qiymət üçün danışıqlar aparmaq
- Qiymətləri analiz etmək
- Təchizatçılarla razılaşmalar üzrə müqavilələrin hazırlanmaq, qeydiyyatı və müqavilə üzrə işləri icra etmək
- Vaxtı bitmədən satınalma müqavilələrini yeniləmək
- Təchizatçılarla sifarişləri təsdiqləmək və ya dəyişiklikləri etmək
- Satınalma ilə əlaqəli sənəd dövriyyəsinə dair digər işlərin icra etmək
- Alış sənədləşdirmələrinin yoxlanılması
- Əmək haqqı: 600 - 800 AZN
- İş yeri ünvanı: Səttar Bəhlulzadə 111
- İş saatı: 9-dan - 18:00-dək. Şənbə günü: 9:00-dan - 13:00-dək
- Yaş: 20 - 30 arası
Namizəddən tələblər:
- İngilis və Rus dili biliyi mükəmməl olmalıdır
- Emosional bacarıqlar və vərdişlər:
- Problemlərin həllində proaktiv davranmaq
- Araşdırma bacarıqları, inkişafa açıq olma
- Analitik düşünmə və detallara fokuslanma
CV-lərinizi "Satınalma üzrə assistent" qeyd etməklə mailə göndərməyiniz xahiş olunur.