VAKANSİYA 1
Supreme Hotel Baku
Qeydiyyatçı
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gələn qonaqları qarşılamaq.
- Otelə giriş və oteldən çıxış işlərinin idarə edilməsi.
- Ümumi və unikal sorğuların qəbulu.
- Münaqişə və ya gərgin vəziyyətlərin həll edilməsi.
Namizədə tələblər:
- İş təcrübəsi : 1 ildən aşağı
- Yaş : 20 – 30
- Dil biliyi : İngilis və Rus dili tələb olunur
- Məsuliyyətli və işində ciddi olmalı
- Gülərüz və kollektivlə işləmə bacarığı
- Təşkilatçılıq bacarıqları.
- Münaqişələrin həlli təcrübəsi.
- Səbr və yaxşı dinləmə qabiliyyəti
İş barədə məlumat:
- İş yeri : Supreme Hotel hotel
- Ünvan : Bəşir Bünyadov 4G
- Əmək haqqi : 450- 500 azn
- İs vaxti (səhər növbəsi): 08:00-dan-18:00-dək - 6/7 is qrafiki
- Nahar muəssisə tərəfindən qarşılanır
Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
Əmək haqqı: Qarşılıqlı razılaşma əsasında təyin olunacaq.
Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 2
Rasmar LLC
Satış Mütəxəssisi
Son tarix 21 yan 2023 Müraciət et
Vəzifə və öhdəliklər:
- Ümumi satış hədəfi tələblərini yerinə yetirmək
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətini təmin etmək
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satış analizi aparmaq, satış hədəflərini təyin etmək və hesabat hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək
- Satış sonrası müştəri məmnuniyyətinin yüksək səviyyədə təmin olunması strategiyasını yaratmaq və nəzarət mexanizmini tətbiq etmək
- Satış strategiyasını hazırlamaq, strateji planlaşdırmada iştirak etmək
- Satış həcminin artırılması yönündə təkliflər vermək
- Bazar araşdırması edib, potensial müştəriləri müəyyən və cəlb etmək
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil
- Xanım namizəd
- Yaş 20-35
- Aidiyyətı sahədə təcrübə arzuolunandır
- Rus dili, ingilis dili arzuolunan
- Punktual, diqqətcil və məsuliyyətli olmalı
İş şərtləri:
- İş qrafiki: həftədə 5 gün, 09:00-18:00
- Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır;
- Nahar şirkət hesabına;
VAKANSİYA 3
AZZA Cake House
Satıcı
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Tam orta təhsil (ali təhsil olması üstünlükdür).
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (üstünlükdür).
- Satış sahəsində təcrübə (üstünlükdür).
- Komandada işləmə bacarığı.
Vəzifələr:
- Ticarət zalında kifayət qədər miqdarda çeşidin olmasına nəzarət etmək və lazım gələrsə onu doldurmaq.
- Alqı - satqı zamanı alıcılara məsləhət vermək.
- Mağaza tərəfindən malların qəbulunda köməklik etmək.
- Satış üçün malların hazırlanması.
- Malların qiymət etiketlərinə nəzarət etmək.
- Malların saxlama müddətinə nəzarət etmək.
- Mağazada malların yerləşdirilməsi və onlara nəzarət etmək.
Səlahiyyətlər:
- məsuliyyət
- dəqiqlik
- stresə dözümlülük
- ünsiyyətlilik
- müştəriyə diqqətçilik
Şirkət təklif edir:
- əmək haqqı 425-500 manat
- növbəli iş cədvəli
- peşəkar inkişaf və irəliləyiş
- rəsmi qeydiyyat
Namizələrdən mövzu yerində "Satıcı" vakansiyasının adını göstərərək CV-lərini fotoşəkili ilə e -poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
VAKANSİYA 4
VAKANSİYA 5
Alphakids
Müəllim
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Tələb olunan iş Bacarığı:
- Qrupda hər bir uşagın fərdi olaraq psixoloji xsusiyyətlərini izləmək, basqı olmadan uşaqların davranışlarına nəzarət etmək , təhsil üzrə ingilis dilində metodik aktivitələrlə iş aparmaq bacarığı olmalıdır,
- Müxtəlif didaktik oyunlarla işləməyi bacarmalıdır,
- Keçdiyi dərs metodikasında uşaqlara (görmə, eşitmə və toxunma) sensor bacarığını aşılamalıdır,
- Uşaqlar arasında qarşılıqlı münasibətləri tənzimləmək, davranış qaydalarını inkişaf etdirməyi bacarmalı,
- Tərbiyəvi və metodik işin təşkili ilə bağlı günlük, aylıq və illik iş planı qurmalıdır,
- Uşaqların davranışlarındakı dəyişiklikləri gördükdə qeydiyyat aparmalı, səhətinin vəziyyəti barədə baxçanın rəhbərliyinə və həkimə məlumat verir, həkimin tələblərini yerinə yetirməlidir
- Uşaqların ailədə tərbiyyəsinə dair valideynlərlə iş aparmağı bacarmalıdır,
- “Təhsil haqqında”, “Uşaq hüquqları haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Uşaq hüquqları haqqında Konvensiyasını bilməlidir,
- Hər yaşa görə pedaqogika və sosial uşaq psixologiyasını bilməlidir,
- Gigiyena qaydalarının əsaslarını bilməli, uşaqların sağlamlığının qorunması üçün hər hansı bir qəza vəziyyətiylə üzləşdikdə ilk tibbi yardım göstərməyi bilməlidir
- Məktəbəqədər təhsil üzrə, kurikulum proqramının standartlarını bilməli, Beynəlxalq “İB”(PWP) təhsil proqramında işləməyi bacarmalıdır,
- Daim müşahidəçi və araşdırmacı, sosial yönümlü və empati bacarığı olmalıdır,
- Təlim-tərbiyə işinin təşkilini , informasıya- komunikasiya texnologiyalarından istifadə tələblərini, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, sanitar- gigiyena və yanğından mühafizə norma və qaydalarını, peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməlidir.
Tələb olunan təhsil və biliklər:
- Ali pedaqoji təhsil (məktəbəqədər pedaqoji fəaliyyət);
- Minimum 3 il bağça sahəsində pedaqoji staj;
- Müəllimlərin işə qəbulu (MİQ) müsabiqədən keçməsi mütləqdir;
- Azərbaycan və İngilis dillərini (B2) əla səviyyədə bilməli;
- Rus dilini isə rus dilli uşaqlarla ünsiyyət qurmaq səviyyəsində bilməlidir;
- Microsoft Office (MS Word, MS Excell, MS Outlook, MS PowerPoint) proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
- Komandada işləmək bacarığına sahib olmalı;
- Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı.
Digər tələb və şərtlər:
- Yaş həddi: 25-40
- Əmək haqqı: 350-1000 AZN
- İş rejimi: həftədə 5 günü
- Nahar bağça tərəfindən təmin edilir.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini elektron ünvanına mövzu yerinə “Müəllim” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 6
AKBIS
Менеджер по продажам
Son tarix 21 yan 2023 [email protected]
В связи с активным развитием и расширением производства ищем менеджера по продажам проектов.
Наши ценности:
- Честность и искренность в общении;
- Эффективность в выполнении задач;
- Постоянное развитие и обучение;
- Здоровые отношения в команде;
- Богатство.
Чем нужно заниматься:
- Пройти обучение продажам в нашей компании;
- Звонить по входящим заявкам;
- Вести переговоры с клиентами на азербайджанском, английском или русском языках;
- Закрывать сделки;
- Вести клиентскую базу.
Что вы получите:
- Зарплату, которая включает оклад + % с продаж;
- Зарплату выше рынка на 25%;
- Работа 5/2, 8-ми часовой рабочий день;
- Трудоустройство по ТК, соц. пакет;
- Обучающие материалы для легкого старта;
- Возможность карьерного роста - до руководителя отдела продаж за 6 месяцев;
- Уютный офис;
- Удобная и простая CRM;
- Мобильная связь от компании для звонков клиентам;
- Сильная команда по продажам;
- Возможны командировки зарубеж;
- Здоровая и трезвая молодая команда;
- Развитие и обучение за пределами компании (курсы, тренинги и т.п.);
- Доступ к корпоративной библиотеке.
Особым преимуществом для вас будет опыт работы в CRM Битрикс24.
И теперь, если вы внимательно прочитали данную вакансию и решили, что хотите с нами работать, напишите в отклике “Я хочу работать в компании “AKBIS Group”. Так мы поймем, что вы - внимательный кандидат.
VAKANSİYA 7
KRAUN KO-R
İnzibatçı (Administrator)
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Tələblər:
- İaşə obyektinin gündəlik fəaliyyətinə nəzarət etmək
- Aylıq mənfəət gəlirinin yüksəldilməsi
- Kollektivi idarə etmək. satışın düzgün getməsinə, müştəri məmnunluğuna nail olmaq
- Müştərilər tərəfindən edilən ödənişlərin uçotu və gündəlik nəzarət edilməsi
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirilməsi
- Xalis gəlirə nail olduqda bonus veriləcəkdir.
İş yeri: Nizami Mall-“Yanar DönəR” restoranı
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- 6 günlük iş qrafiki.
- Əmək haqqı: 700-800AZN
CV-ləri “inzibatçı” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyi unutmayın.
VAKANSİYA 8
Grand Motors Company
Ehtiyyat hissələri üzrə mütəxəssis
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Microsoft Office ,həmçinin 1C,Unity,Trigger,Logo proqramlarından birində işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətli və güclü analitik qabiliyyət;
- Minimum 3 illik iş təcrübəsi (Satınalma,marketinq və ya audit sahəsində )
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ümumi sorğular üzrə bazar araşdırmasının aparılması;
- Vendorlarla əlaqələrin qurulması və nəticələrin matrisləşdirilməsi;
- Məlumatların sifarişçilərlə müzakirələrinin aparılması;
- Ehtiyyat hissələrinin mövcud analitikasının aparılması;
- Likvid olmayan mal kütləsinin aşkarlanması,satışı canlandırmaq üçün kalkulyasiyaların həyata keçirilməsi;
- 1C proqramı ilə əlaqədar işlər;
- Stock malları ilə əlaqədar işlər.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq razılaşdırılacaqdır;
- İş qrafiki : 5 gün tam,şənbə günləri növbəli və natamam iş saatı.
- İş saatları: 08:30-17:30.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Ehtiyyat hissələri üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 9
Intransco Transport & Logistics Group
SMM Sales Specialist
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Günlük və həftəlik kontentin hazırlanması (foto,video,mətn və.s) və Sosial mediada paylaşmların edilməsi;
- Şəbəkəyə gündəlik gələn şərhlərə, rəylərə, mesajlara və sorğulara cavab vermək;
- Sosial Media hesabları və platformaları (Instagram, Facebook) ilə işləmək;
- Paylaşımların vaxtında və düzgün formada təşkil olunması;
- Azərbaycan dilinin orfoqrafik və qrammatik qaydalarına əməl edərək mətnlərin yazılması;
- POS və PROMO materialların hazırlanması üzrə sifarişin icrasını koordinasiya etmək;
- Müştərilərə sistematik promo emailların göndərilməsi və əlaqə qurulması;
- Müştəri bazasının yenilənməsi.
Tələblər:
- SMM sferasında minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Planlama və təşkilatçılıq bacarığı;
- İşində məsuliyyətli, punktual, həvəsli və operativ olmaq;
- İdarə etmə bacarığı.
Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
3 günlük iş qrafiki
İş saatı 9:00-18:00
Əmək haqqı: 500 azn
Müraciətlər aşağıda qeyd olunmuş ünvana göndərilsin.
VAKANSİYA 10
Kontakt Home
Təftiş üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 21 yan 2023 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qarşıya qoyulmuş tapşırıqların tələb olunan müddət və keyfiyyətdə həyata keçirilməsi;
- Planlaşdırılmış və qəfləti mal qalığının inventarizasiyasının aparılması;
- Kassa qalıqlarının yoxlanılması;
- Müvafiq hesabatların hazırlanması;
- Rəhbərliyin göstərişi ilə digər tapşırıqların həyata keçirilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramlarında yaxşı səviyyədə çalışma bacarığı;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı;
- Güclü analitik bacarıqları;
- Tez öyrənmək və uyğunlaşmaq bacarığı;
- İş ilə bağlı ezamiyyə etmək imkanı.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 10:00-19:00;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 11
Line Solution
Офисный менеджер
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Обязанности:
- Заключение новых договоров,
- Ведение переговоров с существующими клиентами
- Отслеживание предложения и согласование с клиентом,
- Проведение оплат
- Ответ на звонки компании
- Выполнения задач со стороны руководителя
Требования к кандидату:
- Высшее образование,
- Кандидаты в возрасте 21-29 лет,
- Свободное владение родным языком, высокие коммуникативные навыки на русском языке, английский на среднем уровне,
- Клиентоориентированность, презентационные навыки,
- Аккуратный внешний вид, правильная речь
- Коммуникабельность, ответственность и умение работать в команде,
- Анализировать и принимать правильные решения на основе данных,
- Желание развивать новые знания и навыки.
График работы:
- 5 дней в неделю с 09:00 до 18:00,
- Обед с 13:00 до 14:00
- Корпоративный номер (корпоративный пакет),
- Зарплата: 400 azn+KPI
- Адрес: город Баку, ул. Ахмеда Раджабли 202.
Можете отправить свои формы резюме, написав в теме письма «Офисный менеджер».
VAKANSİYA 12
Food Packing
Xarici Satınalma Üzrə Mütəxəssis
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Xarici şirkətlərlə yazışmaların, danışıqların aparılması və lazımi sənədlərin yoxlanılması və hazırlanması
- Rəhbərliyin verdiyi tağşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
- Daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmək
Tələblər:
- Satınalma sahəsində müvafiq olaraq 1 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi
- Rus dili və İngilis dili vacibdir
- Araşdırma və analitik bacarıqlar
- Komandada işləmək bacarığı
- Məntiqi düşünmə bacarığı
Əlavə məlumat:
- İş qrafiki həftənin 5 günü 09:00-dan-18:00-dək, Şənbə 10:00-dan-15:00-dək
- Yaş həddi 22-35 yaş
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir
- Ünvan: Səttar Bəhlulzadə 111 (Ayna Sultanova heykəlinin yaxınlığında)
Əgər bu tələblərə uyğun olduğunuzu düşünürsünüzsə CV-nizi göndərərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.
Uyğun namizədlər ilə əlaqə saxlanacaqdır.
Namizədin iş təcrübəsi və bacarıqlarından asılı olaraq əmək haqqı dəyişir.
VAKANSİYA 13
Golden Pay
Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəsis
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Hesabat verir: Müştəri xidmətləri komandasının rəhbəri.
Əmək haqqı: 350
İş Qrafiki: Növbəli
Vəzifə öhdəlikləri:
- Zəng, e-mail və Zendesk-a daxil olan müştəri sorğularına mülayim və nəzakətli şəkildə cavab vermək;
- Müştəri məmnunluğunu hər daim yüksək səviyyədə təmin etmək;
- Çox saylı şəkildə daxil olan zənglərə səmərəli şəkildə nəzarət etmək;
- İntrapp sistemində ödənişləri yoxlamaq;
- Hər bir ödəmə şirkəti üçün “site checker”-ə nəzarət aparmaq.
Tələblər:
- Komandada işləmə bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Azərbaycan və rus dillərini səlis bilmək. İngilis dili biliyi üstünlükdür
- Microsoft Office proqramlarından istifadə edə bilmək
VAKANSİYA 14
Ferrum Capital
Rəqəmsal marketinq üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 21 yan 2023 [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Azərbaycan dilində düzgün yazı bacarığı
- Yaradıcı düşüncə qabiliyyəti
- Komanda ilə işləmək və ünsiyyət bacarığı
Rəqəmsal marketinq üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?
- Sosial media səhifələrinin idarə olunması
- Aylıq post plan hazırlanması
- Paylaşım ideyalarının tapılması və briflərin hazırlanması
- Paylaşımların vaxtında və düzgün formada paylaşılması
Əlavə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki: 09:00 – 18:00
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Rəqəmsal marketinq üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
VAKANSİYA 15
Zeyn Travel
Turizm üzrə Menecer
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi - Cümə günü, saat 10:00 - 19:00.
- Şənbə günü: 10:00-16:00.
- Bazar günü qeyri-iş günüdür.
- İş yeri: Bakı şəh., Məhəmməd Naxçivanı küç 25A, ALGI Plaza, 4 mərtəbə.
Əsas öhdəliklər:
- Aviabiletlərin Amadeus program vasitəsi ilə yazılması.
- Hotellərin bronlaşdırılması
- Mövsümə və tələbə uyğun turların axtarılması
- Müxtəlif istiqamət üzrə turlarının hazırlanması
- Şirkətə yeni Korporativ müştərilərin cəlb olunması
- Gündəlik sorğuların cavablandırılması
- Viza dəstəyinin göstərilməsi
- Daxili və xarici partnyorlar ilə əlaqələr qurmaq və işgüzar yazışmalar aparmaq
Tələb Olunan Bilik, Bacarıq və İş Təcrübəsi:
- Təhsil: Ali təhsil;
- Təcrübə: Turizm sahəsində minimum 2 illik iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, ingilis dili - yaxşı səviyyədə;
- MS Office proqramı üzrə biliklər;
- Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları;
- Yaranan problemləri tez bir zamanda həll etmək bacarığı;
- Nəzarət etmək qabiliyyəti;
- İşləri yüksək səviyyədə icra etmək bacarığı;
- Məsuliyyətli və diqqətli olmaq.
Üstünlük verilən Sertifikatlar/Yetkinliklər:
- Amadeus üzrə sertifikat;
- Turizm sahəsi üzrə sertifikatlar;
İşə qəbul prosesi:
- CV-lərin təhlil edilməsi.
- Yetkinliklərə əsaslanan (HR) / Texniki Bacarıqlar Müsahibəsi.
Əmək haqqı: 600 AZN + bonuslar;
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərin Müraciət Formasını/CV-lərini email-in mövzu hissəsində “Turizm üzrə Menecer” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur;
VAKANSİYA 16
Araznet MMC
Satıcı
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsulun satışının təşkil olunması;
- Sifarişlərin qəbul olunması;
- Məhsullar haqqında ətraflı və dolğun məlumatın verilməsi;
- Müştəri məmnuniyyətinin saxlanılması;
- Məhsulların səliqəli şəkildə düzülüşünə nəzarət etmək;
- Mağazanın ümumi satış işini həyata keçirmək.
Namizədə dair tələblər:
- Cins: Qadın;
- Satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi olmalı;
- Müştəriyönümlü satış bacarığı;
- Satış texnikaları üzrə nəzəri və praktiki biliklərə malik olmalı;
- Gülərüz və yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı;
- Məsuliyyətli, kollektivdə işləmək bacarığı;
- 1C proqramı üzrə biliklər;
- Rus dili üstünlükdür.
CV-lərinizi e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
QEYD: Email-in “subject” bölməsinə, vakansiyanın adını yazmağınız xahiş olunur.
VAKANSİYA 17
Offissa Dizayn Ko
Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisi
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinin icrasını təmin etmək;
- Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək;
- Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək;
- Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO);
- Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək;
- Müxtəlif Veb analitika alətlərindən (Google Analytics, Web Trends və s.) istifadə edərək rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərini analiz etmək
- Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlamaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);
- Şirkətin sosial şəbəkə hesablarının idarəedilməsi;
- Sosial şəbəkədə müştərilər tərəfindən daxil olan sorğuların şirkətin adından korporativ etika çərçivəsində cavablandırılması;
- Sosial media üçün aylıq post planının hazırlanması;
- Linkedln,Facebook və Instaqram səhifələrində marketinq büdcəsinə əsasən reklam kampaniyaların yerləşdirilməsi
- Günlük və həftəlik kontentin hazırlanması (foto,video,mətn və.s) və sosial mediada paylaşmasını təmin etmək;
- Şirkətin sosial şəbəkə hesablarının aylıq nəticələri haqqında hesabatların hazırlanması;
- e-poçt marketinqi üzrə strategiyanın hazırlanması
Namizəddə Tələblər:
- Biznes, Maliyyə, Marketinq sahələrindən biri üzrə ali təhsil
- Minimum 2 il təcrübə(rəqəmsal marketinq istiqaməti üzrə)
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus və ya İngilis dilinin olması üstünlükdür
- MS Office,Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., üzrə sertifikatlar;
- SEO və SEM üzrə praktik biliklər
- SMM (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn və s.) platformalarında sərbəst iş bacarığı
- Facebook Business manager və Meta Business Suite i ətraflı bilməli
- Analiz etmə və problemləri həll etmə bacarığı;
İş həftəsi – 6 günlük (bazar ertəsi- şənbə günü). Şənbə günü qısaldılmış iş günü.
Nahar vaxtı – 13 00- 14 00-dək
Əmək haqqı: 700 AZN
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərin.
VAKANSİYA 18
Retail Group Azerbaijan
Store Manager (Sunglass Hat)
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Workplace: Ganjlik Mall / Sunglass Hat
Work schedule: 5-days 40 hours a week
Reports to: Brand Manager.
Responsibilities:
- Responsible for organizing and managing sections in the store
- Leads highly motivated teams
- Manages customer relations
- Reaches sales objectives and controls the budget
- Conducts administrative, recruitment, training activities and performance evaluations of the team
- Comply with the company's Health & Safety policy and supervise the correct functioning of the store's safety equipment
- Controls merchandising activities and maintains the image of the store
Requirements:
- Minimum 1 year sales experience
- Result-based approach
- Strong analysis, prioritization and organizational skills
- Ability to work well under pressure and delegate tasks
- Articulate with excellent communication skills
- Energetic and enthusiastic
- Good interpersonal skills
- Strong initiative and self-motivation
- Strong negotiation and conflict management skills
- Open/flexible to work varied hours including nights, weekends and/or holidays
- Ability to maintain professional standards of personal presentation, in order to present the image of the brand
- English, Russian (Fluent)
If you think you are compatible with the requirements and looking for a career in one of the world’s leading retails companies, come join us now!
If you trust yourself and your capability, please, send your CV's (resumes) by subject “Store Manager-Sunglass Hat" to our mail box.
VAKANSİYA 19
RD SMART
Marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əlaqələr quraraq, şirkətnin məhsullarına dair tanıtımlar edir;
- Texnoloji sərgi və fuarlarda şirkətin məhsullarının reklamını və satışını həyata keçirməkdir.
- Yeni müştərilərin axtarışını və cəlb edilməsini həyata keçirir;
- Korporativ və ya digər müştərilərlə görüşlərin təyin edilməsi və iştirakı;
- Görüşlər və təqdimatlar həyata keçirməklə satışın təşkilini həyata keçirir;
- Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlik fəaliyyət göstərir;
- Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsini təmin edir.
Tələblər:
- Təhsil səviyyəsi - ali təhsilli ;
- Müvafiq vəzifə üzrə 2 ildən az olmayaraq iş stajı;
- Yüksək səviyyədə ingilis dili və rus dili biliyi.
- Yaş aralığı: 27-32 yaş
İş qrafiki: 6 günlük
Əmək haqqı: Başlanğıc 900.00 AZN (netto)
Qeyd: Xaricə səfər edə biləcək, Xarici dil üzrə təhsil almış (ingilis dili) xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
Maraqlanan namizədlərin öz CV formalarını vəzifə başlığı hissəsinə “Marketinq üzrə mütəxəssis” qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 20
Intransco Transport & Logistics Group
Ofis meneceri
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Gələn qonaqların qarşılanması və istiqamətləndirilməsi;
- Zənglərin cavablandırılması;
- Sənədlərin göndərilməsi və müştərilərilərdən qeri alınıb sistemə yüklənilməsi;
- Sənəd işlərinə nəzarət;
- Ofis işlərinə nəzarət;
- Müqavilələrin siyahısının aparılması və bitmə tarixinin izlənilməsi;
- İT nümayəndəsinə lazımı tapşırıqların ötürülməsi;
- Gömrük və Loqistika şöbəsindən sənədlərin alınıb sistemə işlənilməsi.
Tələblər:
- Minimum 1 il iş təcrübəsi.
- Kompyuter bacarıqları: Office proqramları – Word, Excel.
- Verilən tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
- Dil biliyi: Azərbaycan, Rus, İngilis.
Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
6 günlük iş həftəsi.
İş saatı 9:00-18:00 / Şənbə qısa iş gün.
Əmək haqqı: razılaşma əsasında.
Müraciətlər aşağıda qeyd olunmuş ünvana göndərilsin.