Çağrı mərkəzi operatoru
Son tarix 02 dek 2021
Əmək haqqı: 700-800 AZN
İş barədə məlumat:
-
Qaynar xətt vasitəsilə daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;
-
Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərin qiymətinin müştərilərə bildirilməsi;
-
Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;
-
Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı məlumatların sistemdə işlənilməsi:
Namizədə tələblər:
-
Ali və orta təhsil;
-
Müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dilləri (səlis);
-
Kompüter bilikləri: MS ofis (Word,Excel);
-
Bakı şəhəri və regionları üzrə ərazi biliyi;
-
Müştəriyönümlü satış bacarığı;
-
Effektiv ünsiyyət bacarığı;
-
Aydın və səlis danışıq qabiliyyəti.
İş şəraiti:
-
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
-
İş qrafiki:həftə ərzində 40 saatdan çox olmayan növbəli iş rejimi;
-
Karyerada inkişaf imkanları.
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV formalarını mövzu hissəsinə “Çağrı Mərkəzinin operatoru” qeyd edərək göndərə bilərlər.