Tibbi Ərazi Bölmələrini İdarəetmə Birliyi
Strateji inkişaf departamentinin Proseslərin optimallaşdırılması şöbəsinə Aparıcı məsləhətçi
Son tarix 21 iyl 2025 - [email protected]
İş yeri:
- Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi
Əmək haqqı:
- Rəqabətədavamlı əmək haqqı
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Ali tibbi və ya sosial-iqtisadi təhsil
- Sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: İngilis dili - yaxşı səviyyədə
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office – sərbəst işləmək bacarığı
Bacarıqlara dair tələblər:
- Komandada işləmə bacarığı
- Məsuliyyətlilik
- İntizamlılıq
- Dəqiqlik
- Analitik düşüncə
- Yüksək yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları
- Nəticəyönümlülük
İşin təsviri:
- Mövcud iş proseslərindəki risklərin, imkanların və təkmilləşdirilməsi zəruri olan sahələrin müəyyən edilməsi;
- TƏBİB və tabeli müəssisələrin proseslərinin təhlili və təkmilləşdirilməsinə dair təkliflərin hazırlanmasında iştirak edilməsi;
- Yeni proseslər və dəyişikliklərlə bağlı prosedurların hazırlanması və sınaq mərhələsində dəstək göstərilməsi;
- Daxili normativ sənəd layihələrinin hazırlanmasında və təhlil edilməsində iştirak edilməsi;
- Tibb müəssisələrinin fəaliyyəti üzrə beynəlxalq təcrübənin araşdırılması;
- Şöbənin ümumi fəaliyyətində gördüyü işlər barədə dövrü hesabatların hazırlanması.
Əlavə qeydlər:
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:
- CV-lər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməlidir. Mövzu sətrində “Proseslərin optimallaşdırılması şöbəsi – Aparıcı məsləhətçi” qeyd olunmalıdır.
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Strateji inkişaf departamentinin Proseslərin optimallaşdırılması şöbəsinə Baş məsləhətçi
Son tarix 21 iyl 2025 [email protected]
İş yeri:
- Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi
Əmək haqqı:
- Rəqabətədavamlı əmək haqqı
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Ali tibbi və ya sosial-iqtisadi təhsil
- Sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: İngilis dili - yaxşı səviyyədə
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office – sərbəst işləmək bacarığı
Bacarıqlara dair tələblər:
- Komandada işləmə bacarığı
- Məsuliyyətlilik
- İntizamlılıq
- Dəqiqlik
- Analitik düşüncə
- Yüksək yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları
- Nəticəyönümlülük
İşin təsviri:
- TƏBİB və tabeli müəssisələrin ehtiyaclarının toplanılması və təhlil edilməsi;
- TƏBİB aparatı və tabeli müəssisələrin proseslərinin detallı təhlili, optimallaşdırma və təkmilləşdirmə ilə bağlı yekun təkliflər sənədinin hazırlanması;
- Daxili normativ sənəd layihələrinin hazırlanması və təhlil edilməsi;
- Proseslərin təkmilləşdirilməsi təkliflərinin verilməsi, prosesin performansının izlənilməsi və ölçülməsi;
- Fəaliyyətlərin axını, proses xəritələri və blok sxemlər kimi proses modellərin yaradılması;
- Şöbə müdirinin ezam və məzuniyyətdə olduğu müddətdə şöbənin fəaliyyətinin təşkil edilməsi;
- Şöbənin ümumi fəaliyyətində gördüyü işlər barədə dövrü hesabatların hazırlanması.
Əlavə qeydlər:
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:
- CV-lər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməlidir. Mövzu sətrində “Proseslərin optimallaşdırılması şöbəsi – Baş məsləhətçi” qeyd olunmalıdır.
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Tibbi tariflər şöbəsi – Aparıcı məsləhətçi
Son tarix 21 iyl 2025 -
İş yeri:
- Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi
Əmək haqqı:
- Rəqabətədavamlı əmək haqqı
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Ali təhsil (Tibbi və ya iqtisadi sahələr üzrə)
- Sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: İngilis dili – yaxşı
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office – yüksək
- Aktuari şəhadətnaməsinin olması arzuolunandır
Bacarıqlara dair tələblər:
- Komandada işləmə bacarığı
- Məsuliyyətlilik
- İntizamlılıq
- Nəticəyönümlülük
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
İşin təsviri:
- Ödənişli əsaslarla göstərilən tibbi xidmətlərin siyahısının və tariflərinin müəyyən edilməsi;
- Sığortaolunan hesab edilməyən şəxslərə ödənişli əsaslarla göstərilən tibbi xidmətlərin siyahısının və tariflərinin müəyyən edilməsi;
- Xidmətlər Zərfinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması;
- Tibbi xidmətlərin siyahısının və tariflərinin dövri olaraq reviziyası və optimallaşdırılması;
- Tariflərin iqtisadi cəhətdən səmərəliliyinin, bazarın tələbləri və əhalinin alıcılıq qabiliyyətinin araşdırılması;
- Ödənişli əsaslarla göstərilən tibbi xidmətlərin sayının və çeşidinin artırılması və ya azaldılması;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətinə uyğun olan sorğuları araşdırmaq və cavablandırmaq;
- Aylıq, rüblük, illik hesabatların hazırlanması;
Əlavə qeydlər:
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:
- CV-lər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməlidir. Mövzu sətrində “Tibbi tariflər şöbəsi – Aparıcı məsləhətçi” qeyd olunmalıdır;
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Strateji inkişaf departamentinin Proseslərin optimallaşdırılması şöbəsinə Məsləhətçi
Son tarix 21 iyl 2025 - [email protected]
İş yeri:
- Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi
Əmək haqqı:
- Rəqabətədavamlı əmək haqqı
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Ali tibbi və ya sosial-iqtisadi təhsil
- Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: İngilis dili - yaxşı səviyyədə
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office – sərbəst işləmək bacarığı
Bacarıqlara dair tələblər:
- Komandada işləmə bacarığı
- Məsuliyyətlilik
- İntizamlılıq
- Dəqiqlik
- Analitik düşüncə
- Yüksək yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları
- Nəticəyönümlülük
İşin təsviri:
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətinə uyğun olan sorğuların araşdırılması və cavablandırılması;
- Prosesdəki tendensiyaları və nümunələri müəyyən etmək üçün məlumatların toplanması;
- Proseslərin modelləşdirilməsi və sənədləşdirmə vasitələrinin öyrənilməsi və tətbiq edilməsi;
- TƏBİB və tabeli müəssisələrin proseslərinin təhlili və təkmilləşdirilməsinə dair təkliflərin hazırlanmasında iştirak edilməsi;
- TƏBİB aparatının fəaliyyətlərin təşkilinin mütəmadi olaraq dəyərləndirilməsi və yeni təkliflərin verilməsi;
- Daxili normativ sənəd layihələrinin hazırlanmasında və təhlil edilməsində iştirak edilməsi;
- Tibb müəssisələrinin fəaliyyəti üzrə beynəlxalq təcrübənin araşdırılması;
- Şöbənin ümumi fəaliyyətində gördüyü işlər barədə dövrü hesabatların hazırlanması.
Əlavə qeydlər:
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:
- CV-lər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməlidir. Mövzu sətrində “Proseslərin optimallaşdırılması şöbəsi - Məsləhətçi” qeyd olunmalıdır.
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.