Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1700-1900 MANAT- VAKANSİYA
"EMPAT" işçi axtarır - İLLİK MAAŞ 9000-21000 MANAT - VAKANSİYA
"Avromak" MMC işçi axtarır - MAAŞ 700-1000 MANAT - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500 MANAT- VAKANSİYA
"Bravo" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"PAŞA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"OBA" marketlər şəbəkəsi işçi axtarır - VAKANSİYA
"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Kristal Abşeron" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Heritus Group" MMC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Engin Ltd" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Palıd - 2015 MMC" işçi axtarır - VAKANSİYA
PASHA Holding
Business Group Associate
Son tarix 12 fev 2023
Job description:
-
Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices);
-
Support/perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies;
-
Support/conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities;
-
Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against achieving their mission and strategic priorities;
-
Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation;
-
Support internal and cross functional projects (or use cases);
-
Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties;
-
Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons;
Experience, Competencies and Skills Required:
-
Bachelor or Master degree in Finance, Strategy or Business Management fields;
-
4 years of professional experience in financial services, digital businesses, e-commerce, fintech, consumer products/retail, private equity, venture capital areas;
-
Strong analytical and problem solving skills;
-
Strong interpersonal communication and presentation skills;
-
Experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) and visualization (Tableau, Power BI) tools is an advantage;
-
CFA, FMVA certification;
-
Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
-
Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “Business Group Associate” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
-
Biznes strategiyası, maliyyə və bazar dinamikası (o cümlədən ən yaxşı təcrübələr daxil olmaqla) arasında əlaqə yaratmaqla mürəkkəb məlumatların anlayışı və təhlili;
-
Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün maliyyə araşdırmasının keçirilməsi / dəstək verilməsi;
-
Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya əməliyyat əsaslandırmaları təhlili tədqiqatlarının dəstəklənməsi/həyata keçirilməsi;
-
Portfel şirkətlərinin fəaliyyətlərini missiya və strateji prioritetlərinə nail olmaq baxımından dəqiq ölçmək üçün ƏFQ-lərini (Əsas Fəaliyyət Göstəriciləri) müəyyən edilməsi və təsdiqi;
-
Məqsəd/hədəfin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsi də daxil olmaqla portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyətlərinin idarə edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
-
Daxili və şirkətlərarası layihələrə (use case də daxil olmaqla) dəstək göstərilməsi;
-
Portfel şirkətləri, funksiyalar, istiqamətlər və xarici tərəflər üzrə əsas maraqlı tərəflər ilə ünsiyyət və əlaqələrin idarə edlməsi;
-
Əsas əlaqədar adamlar ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksiyalar və istiqamətlər arasında biznes və təşkilati uyğunlaşmanın uzlaşdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Maliyyə, Strategiya və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
-
Maliyyə xidmətləri, rəqəmsal biznes, e-ticarət, fintech, istehlak məhsulları/pərakəndə satış, özəl kapital, vençur kapitalı sahələrində 4 illik peşəkar təcrübə;
-
Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
-
Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
-
Analitik (məs. Excel, Alteryx, DataIKU) və vizuallaşdırma alətləri (məs.Tableau, Power BI) ilə təcrübə üstünlükdür;
-
CFA, FMVA üzrə sertifikasiya;
-
İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
-
MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Bank üzrə müxbir” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Hub Assistant
Son tarix 12 fev 2023
Job description:
-
Support the Learning and Development team in achieving objectives set in Operational Plan;
-
To provide relevant inputs in program design and facilitation;
-
Support in planning, scheduling and facilitating Learning and Development programs (online and in person);
-
Event management at PASHA HUB venue (liaison with counterparties related to administration, and facility management); venue maintenance support (stock control, facility-related issues); Logistical and administrative support throughout HUB activities and programs;
-
Communication-related to programs and activities with participants and major stakeholders (both internal and external counterparties);
-
Support in contract administration, follow up on timely payments (liaison with finance, procurement, administrative department and relevant parties in Strategic Assets); Review contracts and making sure that all details are clearly outlined and executed;
-
Maintenance of program-related information and data;
-
Support with the internal and external communications for learning initiatives;
-
Support the team in the evaluation of programs and their effectiveness to access content fit to the needs.
Knowledge, experience and skills required:
-
Minimum 2-3 years of total work experience, including 1 year of work experience in function;
-
Bachelor or master's degree in a related field;
-
Proficiency in English and Azerbaijani. Knowledge of Russian is desirable;
-
Proficiency in MS Office package;
-
Good communication and interpersonal skills;
-
Good time management and problem-solving skills;
-
Creative mindset.
How to apply:
Interested candidates are requested:
-
Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
The deadline for filling in the application forms is February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
-
Təlim və İnkişaf komandasına Əməliyyat Planında qarşıya qoyulan məqsədlərə nail olunmasında dəstək göstərmək;
-
Proqram dizaynı və asanlaşdırılması istiqamətində müvafiq məlumatlar təqdim etmək;
-
Təlim və İnkişaf proqramlarının planlaşdırılma, təyinat və asanlaşdırılmasına dəstək olmaq (onlayn və şəxsən);
-
PAŞA HUB-ın yerləşdiyi məkanda keçirilən tədbirlərin idarə edilməsi (ümumi idarəçilik və obyektlərin idarə edilməsi ilə bağlı qarşı tərəflərlə əlaqə); məkana texniki dəstək (ehtiyat nəzarəti, obyektlə bağlı məsələlər); HUB fəaliyyətləri və proqramlarında maddi-texniki və inzibati dəstək;
-
İştirakçılar və əsas maraqlı tərəflər ilə (istər daxili, istər xarici qarşı tərəflər) proqramlar və fəaliyyətlərlə bağlı kommunikasiya;
-
Müqavilələrin idarə edilməsinə dəstək, vaxtı-vaxtında ödənişlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət (maliyyə, satınalma və inzibati şöbə, eləcə də Strateji Aktivlərdə müvafiq tərəflərlə əlaqə); Müqavilələri nəzərdən keçirmək və bütün detalların orada aydın şəkildə göstərildiyi və icra olunduğuna əmin olmaq;
-
Proqramla bağlı bütün məlumat və datanın saxlanılması;
-
Biliyin artırılması üzrə təşəbbüslərdə daxili və xarici kommunikasiyalara dəstək;
-
Proqramlar və onların ehtiyaclara uyğun məzmuna daxil ola bilmək üzrə effektivliliyinin qiymətləndirilməsində komandaya köməklik göstərmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
-
1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə minimum 2-3 il peşəkar təcrübə;
-
Bakalavr və ya magistr təhsil dərəcəsi;
-
İngilis və Azərbaycan dilində mükəmməl bilik. Rus dili biliyi arzuolunandır;
-
MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
-
Yüksək səviyyəli ünsiyyət bacarığı;
-
Problem həll etmə və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları;
-
Yaradıcı təfəkkür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
PAŞA Holdinqin rəsmi veb səhifəsi vasitəsilə anket forması doldurulmalı;
-
Anket formalarının doldurulması üçün son tarix 12 fevral, 2023-cü ildir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
PMO specialist
Son tarix 12 fev 2023
Job description:
-
Carry our business analytics work to deliver on the strategic targets of Group PMO;
-
Provide required support/participate in the execution of functional and cross-functional strategic projects;
-
Conducting or contributing to post-project evaluation/assessment reviews and identifying critical insights and any lessons learned;
-
Liaise with Group Functions and PASHA Group Strategic Assets to gather necessary information for Group SteerCo and similar collective platforms;
-
Provide support in the preparation of periodic and ad-hoc reports and presentations on strategic groupwide and Strategic Asset related projects;
-
Collecting relevant data and preparation of monthly PASHA Group projects portfolio status report;
-
Provide support related to Operational Plan Development and Operational Review meetings;
-
Maintain document management for all Group Steering Committee and projects related documentation (PMO Database administration);
-
Support senior Group PMO colleagues in their day to day activities;
-
Conduct required PMO related ad-hoc tasks;
Experience, Competencies and Skills Required:
-
At least 2 years of work experience in Project Management related fields;
-
Experience in analytics of different kind of data and information streams;
-
Ability to think at a strategic level while simultaneously keeping daily activity under control;
-
Strong analytical skills that would enable the person to act as a change agent in Group PMO network;
-
Strong interpersonal and communication skills;
-
Detail-oriented and self-organized;
-
Excellent skills to balance key priorities;
-
Good knowledge of MS Office (especially – Excel and PowerPoint);
-
35 hours of in-class Project Management education (formal or informal) is an advantage;
-
Good knowledge of English and Azerbaijani languages (both verbal and written);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “PMO specialist” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
-
Qrup üzrə Layihələrin idarəedilməsinin strateji hədəflərinə çatması üçün biznes analitikasının aprılması;
-
Funksiyadaxili və funksiyalararası strateji layihələrin icrasında iştirak eyni zamanda tələb olunan dəstəyin təmin edilməsi;
-
Layihələrin bitməsindən sonra qiymətləndirməsi və ya qiymətləndirmələrin araşdırmalarının aparılmasında iştirak, mühüm aşkarlanmaların və təcrübədən əldə edilmiş bacarıqların müəyyən edilməsi;
-
Qrup üzrə Rəhbər komitələr və digər platformalar üçün tələb olunan məlumatların toplanması məqsədilə Qrup Funksiyaları və PAŞA Qrupunun Strateji Aktivləri ilə mütəmadi əlaqə saxlanılması;
-
Qrup daxilində strateji layihələr və Strateji Aktivlər ilə əlaqəli layihələr üzrə dövri və xüsusi hesabatların və təqdimatların hazırlanmasında dəstək;
-
Müvafiq məlumatların toplanması və PAŞA Qrup layihələri portfelinin statusu barədə aylıq hesabatların hazırlanması;
-
Əməliyyat Planının inkişafı və Əməliyyat Planının nəzərdən keçirilməsi görüşləri ilə bağlı dəstəyin təmin edilməsi;
-
Qrup daxilində Rəhbər Komitəsi və layihələrlə əlaqədar sənədləşmələr (PMO verilənlər bazasının idarə edilməsi) üçün sənəd dövriyyəsinin təmin edilməsi;
-
Qrup daxilində layihələrin idarəedilməsi sahəsində çalışan həmkarlara gündəlik fəaliyyətlərində dəstəyin göstərilməsi;
-
Layihələrin idarəedilməsi ilə əlaqədar tələb olunan xüsusi tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Layihələrin İdarəedilməsi ilə əlaqəli sahələrdə ən azı 2 il peşəkar təcrübə;
-
Müxtəlif növ məlumatların və informasiya axınlarının analitikasında təcrübə;
-
Gündəlik fəaliyyəti nəzarət altında saxlayaraq strateji düşünmə bacarığı;
-
Qrup üzrə Layihələrin İdarəedilməsi şəbəkəsində dəyişiklik agenti kimi fəaliyyət göstərməyə imkan verəcək güclü analitik bacarıqlar;
-
Güclü şəxsiyyətlərarası və ünsiyyət bacarıqları;
-
Detallara diqqətlilik və intizamlı;
-
Əsas prioritetləri balanslaşdırma bacarıqları;
-
MS Office proqramlarının (xüsusilə Excel və PowerPoint) yüksək səviyyədə biliyi;
-
35 saat Layihə İdarəetmə təlimin (rəsmi və ya qeyri-rəsmi) olması üstünlükdür;
-
Azərbaycan və İngilis dillərinin (həm şifahi, həm də yazılı) yüksək səviyyədə biliyi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Layihələrin idarəedilməsi üzrə mütəxəssis ” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Accountant
Son tarix 12 fev 2023
Requirements for Accountant:
-
Check the accuracy and match the invoices, purchase orders, contracts, statements and other supporting documents, communicate with vendors for the uncertainties occurred, correspond to all vendor enquiries;
-
Review verified employee expense reports and pay them in regard with the requests for advances;
-
Keep track of payments to suppliers when due and charge expenses to accounts and cost centers by analyzing invoice/expense reports and recording entries, control expenses.
-
Reconcile accounts payable transactions and prepare the analysis of accounts;
-
Provide supporting documentation for audits;
-
Maintain vendor files;
-
Provide support to Chief Accountant especially in month end closures;
-
To enter transactions on the ERP platform;
-
To make payments to foreign and local service providers and payments to budget
-
To analyze and control application of taxes on invoices created in Accounting program for making payments to foreign and local service providers;
-
To calculate WHT for preparation and submission of WHT reports;
-
To verify and confirm compliance of taxes based on the Tax Code requirements mentioned in contracts’, taxes and payments term;
-
To prepare necessary reports at the request of the management, the implementation of the assigned tasks.
Education, Experience and Skills Required:
-
Bachelor’s degree in Accounting/Finance;
-
Minimum 3 years of professional experience in the field;
-
Strong knowledge of MS Office programs;
-
Strong interpersonal and communication skills;
-
Proficiency in Azerbaijani and English, Russian is a plus.
-
Analytical thinking;
-
Team work and collaboration skills;
-
Result oriented;
-
Accurate and timely execution of tasks;
-
Positive personality features like responsibility, accuracy, precision and reliability.
-
The ability to work in ERP programs
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “Accountant” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Mühasib vəzifəsinə tələblər:
-
E-qaimələrin, ödəniş tələbnamələrinin, müqavilələrin, maliyyə çıxarışlarının və digər sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması və müqayisə edilməsi, yarana biləcək qeyri müyyənliklər aydınlaşdırılması üçün təchizatçılar ilə əlaqə yaradılması, eyni zamanda təchizatçıların bütün sorğularının cavablandırılması;
-
Əməkdaşların təsdiq edilmiş xərc hesabatlarının yoxlanılması və avans sorğularına əsasən onlara ödənişlərin edilməsi;
-
Təchizatçılara ediləcək ödənişlərin nəzarətda saxlanılması, hesab-fakturaların və xərclər üzrə hesabatların əsasında hesablara və xərc mərkəzlərinə salınması, qeydiyyatı və xərclərə nəzarət;
-
Ödəniş əməliyyatları hesablarının əlaqələndirilməsi və hesabların təhlilinin hazırlanması;
-
Audit üçün tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsi;
-
Təchizatçıların sənədlərinin idarə edilməsi;
-
Ehtiyac yarandığı halda, xüsusilə ay sonlarında Baş mühasibə dəstəyin göstərilməsi;
-
ERP platformasında müvafiq müxabirləşmələri vermək;
-
Xarici, daxili təchizatçılara ödənişlərin və büdcə ödənişlərinin həyata keçirilməsi
-
Xarici və daxili təchizatçılara ödənişlərin həyata keçirilməsi üçün mühasibatlıq proqramında yaradılmış hesab fakturalarda vergiləndirmənin düzgün tətbiq edilib-edilməməsinə nəzarət etmək;
-
Ödəmə mənbəyində vergi bəyannaməsinin hazırlanıb təqdim olunması üçün ÖMV-ni hesablamaq;
-
Müqavilələrdə qeyd olunmuş vergi əməliyyatları ilə bağlı bəndlərin, vergi və ödəniş şərtlərinin vergi qanunvericiliyinin tələblərinə uyğunluğununu yoxlamaq və təsdiq etmək;
-
Rəhbərliyin sorğusu ilə zəruri hesabatların hazırlanması, tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Mühasibatlıq/Maliyyə sahəsində bakalavr dərəcəsi;
-
Sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
-
MS Office proqramlarının mükəmməl biliyi;
-
Güclü ünsiyyət bacarıqları;
-
Azərbaycan və ingilis dillərinin səlis biliyi, rus dili üstünlükdür;
-
Analitik düşünmə qabiliyyəti;
-
Komandada işləmək bacarığı;
-
Nəticə yönümlü;
-
Tapşırıqların müəyyən olunmuş vaxtda və dəqiq icra olunması;
-
Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olması.
-
ERP proqramlarında işləmək bacarığı
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Mühasib” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Baş məhsul sahibi
Son tarix 12 fev 2023
PAŞA Holdinq namizədləri “Baş məhsul sahibi” vəzifəsi üçün açılmış vakansiyaya müraciət etməyə dəvət edir. Vəzifəni tutacaq şəxs PAŞA Holdinq üçün məlumat potensialının üzə çıxarılmasını qarşıya məqsəd qoymuş Dafa Ofisinin daxilində fəaliyyət göstərəcəkdir. Data Ofisinin tərkibində və qrupun Baş məhsul sahibi qismində siz, şirkət boyu və şirkətdaxili əməkdaşlıq imkanlarının müəyyənləşdirilməsində və reallaşdırılmasında aparıcı rol oynayacaqsınız. Siz qrupun məlumatlarının toplanması, təhlil edilməsi və monetizasiya olunması istiqamətində göstərdiyimiz səylərə rəhbərlik edəcək və bazarda iştirak payımızın böyüməsinə, əməliyyatlarımızın optimallaşdırılmasına, müştəri məmnuniyyətinin artırılmasına yardım etmək üçün üçüncü tərəflər ilə tərəfdaşlıqların qurulmasına çalışacaqsınız.
Vəzifə tələbləri:
-
Data Ofisində Baş məhsul sahibi qismində siz, çoxsaylı analitik tətbiq vasitələrinin strategiyasına və icrasına rəhbərlik edəcəksiniz. Siz həmçinin, məhsulun layihələndirilməsi qrupunun tərkibində çalışacaq, lakin Biznes, Mühəndislik, Məlumatların işlənməsi və Dəyişiklik funksiyaları arasında üfüqi istiqamətdə kollektiv əməkdaşlıq əlaqəsini təmin edən şəxs olacaqsınız;
-
Bu, real biznes mənfəətinin təmin olunmasına məsuliyyət daşıyan data analitiklərindən və data üzrə mütəxəssislərdən ibarət qrupa cavabdeh olan rəhbər vəzifədir. Bu, yüksək səviyyəli vəzifədir, siz təşkilat boyu (C səviyyəsinədək) biznes rəhbərləri və tərəfdaşları ilə əməkdaşlıq edəcək, qeyd edilən vəzifədə müvəffəqiyyətli olmaq üçün daha çox maliyyə sahəsinə üstünlük verilməklə, qrupa rəhbərlik, məhsul üzrə təmsilçilik və analitika təcrübəsinə ehtiyac duyacaqsınız;
-
Sizin Agile idarəetmə tipli təşkilatda əvvəlki iş təcrübənizin olması, məhsulun idarə olunması ilə əlaqədar məsələləri dərindən anlamağınız, analitiklərdən, konkret mövzu üzrə ekspertlərdən, sistem arxitektorlarından və data analitiklərindən ibarət Agile icra qrupuna rəhbərlik etmək, onu inkişaf etdirmək və ilhamlandırmaq bacarığınızın olması tələb ediləcək;
-
Siz biznes istifadəçilərinin əsas motivasiyalarını başa düşmək üçün qeyd edilən tələblərdən kənara çıxan marağa və stimula malik olmalısınız. Siz biznes dəyərini artıran əsl müştəri mərkəzli məhsulların işlənib hazırlanmasında yüksək həvəs nümayiş etdirməlisiniz. Siz məhsulunuzla qürur duymalı, onun barəsində hərtərəfli bilik toplamalısınız. Siz məhsulunuzun insani timsalı olmalı, onun komponentlərini nümayiş etdirən demo variantları işə salmağı bacarmalı, rəyləri toplamalı və əlavə tələbləri müəyyən etməlisiniz. İşlərini daha səmərəli və qənaətbəxş şəkildə yerinə yetirməkdə məhsulunuzun müştərilərə göstərə biləcəyi yardımı başa düşmək üçün onlar ilə müzakirələr aparmalısınız. Siz məhsulun faydasını əyani şəkildə nümayiş etdirmək və dəstək qazanmaq üçün demo variantı yuxarı vəzifəli maraqlı tərəflərə də nümayiş etdirməlisiniz;
-
Siz innovasiya tərəfdarı olmalı və yeni texnologiyaların tətbiqinə və yeni icra metodlarına həvəslə yanaşmalısınız. Siz sənayedə təmayüllərin öyrənilməsinə vaxt ayırmalı, digər məhsul qrupları ilə əlaqə yaratmalı və məhsul üzrə yol xəritəsinin hazırlanmasında onların qeydlərini nəzərə almalısınız;
Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
Minimum bacarıq və təcrübə:
-
Uzunmüddətli əlaqələrin yaradılması, qərarların qəbul olunmasına şərait yaradılması, prioritetlərin əsaslandırılması və müvafiq qaydada, risklərin rəhbərliyin diqqətinə çatdırılması üçün maraqlı tərəflərin idarə olunması və onlarla əlaqələrin yaradılması üzrə mükəmməl bacarıqlar;
Mühüm bacarıq və təcrübə:
-
Baş məhsul sahibi və ya biznes analitiki qismində son məhsulun tam şəkildə təhvil prosesi üzrə təcrübə;
-
Digər əlaqədar komponentlər ilə birlikdə sınaqdan çıxarıla bilən qəbul meyarları əsasında yüksək keyfiyyətli istifadəçi nümunələrini təqdim edə bilmə və müzakirələrin aparılmasına təşviq edən və əməkdaşlığa şərait yaradan vizual xəritələrdən istifadə bacarığı;
-
Müxtəlif komandalar arasında əməkdaşlıq edərək, layihənin icrasını təmin etmə bacarığı. Qənaətbəxş səviyyədə təfsilatlı olmaqla buraxılış planlarına sahib çıxma və onları idarə etmə, həmçinin, məqsədlərin əldə olunmasına təsir göstərə bilən riskləri və məsələləri aşkara çıxarma və onlara qarşı cavab tədbiri görmə bacarığı;
-
İcra metodologiyalarına və proseslərinə Agile və praqmatik yanaşma üsuluna açıq olmaqla yanaşı Çevik sistem barədə müvafiq bilik;
Arzu olunan bacarıq və təcrübə:
-
Qrupun mənfəətinə xidmət göstərən məhsulların və xidmətlərin icrasına motivasiya;
-
Məlumatların işlənməsinin və proqram təminatının layihələndirilməsinin kəsişdiyi sahədə layihələrin icrası üzrə təcrübə;
-
Müəssisə miqyasında həllərin arxitekturası və məlumatların təhlükəsizliyi prinsipləri barədə bilik;
-
Hər hansı kodlaşdırma dili və texologiyaları barədə bilik;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Baş məhsul sahibi” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
PASHA Holding invites candidates to fill the position of “Senior Product Owner”. This is a role within the Data Office focused on unlocking the potential of data for PASHA Holding. As part of the Data Office and as a group Senior Product Owner you will play a leading role in identifying and realizing opportunities for cross company and intra-company collaboration. You will lead our efforts to gather, analyze and monetize group data and work on establishing partnerships with third parties to help grow our market share, optimize operations and increase customer satisfaction.
Requirements:
-
As the Senior Product Owner within Data Office, you will lead the strategy and implementation of multiple analytics applications. You will work as part of the product engineering team but will be the horizontal link that joins together cross team collaboration between Business, Engineering, Data Science and Change functions;
-
This is a managerial role with accountability for the team of data analysts and scientists responsible for delivering real business benefit. It is a high profile role and you will be working with business leaders and partners across the organization (to C-level) and will need team lead, product ownership and analytics experience, preferably, in the finance domain to be successful in this role;
-
You will have worked previously in an Agile organization, will have a strong understanding of product management, and the ability to lead, develop and inspire an Agile delivery team of analysts, SMEs, developers, architects and data analysts;
-
You have the curiosity and drive to understand underlying motivations of business users that goes beyond stated requirements. You are passionate to develop genuinely customer centric products that provide business value. You take pride in your product and will develop deep knowledge in it. You will be the human face of the product and be able to run demos outlining its features and gather feedbacks and additional requirements. You will sit with your customers to understand how your product can help them to perform their jobs in a more efficient and fulfilling manner. You will run demos with senior stakeholders outlining its benefit case and secure their support;
-
You are an advocate for innovation and get excited about new technologies and new ways of doing things. You will invest time to learn about trends in industry, network across other product teams and feed that into the product roadmap;
Education, Experience and Skills Required:
Minimum:
-
Excellent stakeholder management and communication skills to establish lasting relationships, facilitate decision making, challenge priorities and escalate risks as appropriate.
Essential:
-
Experienced in end-to-end product delivery lifecycle as a Product Owner or Business Analyst;
-
Be able to create high quality user stories with testable acceptance criteria along with other related artifacts; be able to use visual maps that encourage discussions and facilitate collaboration;
-
Be able to drive project delivery, collaborating across different teams. Own and manage release plans with sufficient level of detail and be able to spot and action risks and issues that may affect achieving the objectives;
-
Good knowledge of Agile, yet open to flexible and pragmatic approach to delivery methodologies and processes;
Desirable:
-
Motivated to deliver products and services that are for the benefit of the group;
-
Experience in delivering projects at the intersection of data science and software engineering;
-
Knowledge of enterprise-scale solution architecture and data security principles;
-
Knowledge of any coding languages and technologies;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “Senior Product Owner” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Baş data analitiki
Son tarix 12 fev 2023
"PAŞA Holdinq" şirkəti Baş data analitiki vəzifəsinə namizədləri dəvət edir. Sözügedən vəzifə Data Ofisinin tərkibindədir və "PAŞA Holdinq" üçün data potensialının reallaşdırılmasına yönəlib. Data Ofisinin tərkibində fəaliyyət göstərən Baş data analitiki kimi siz irihəcmli data topluları ilə işləyəcək, məlumatları çıxaracaq, datadan istifadə edərək faktları tutuşduracaq və data yönümlü layihələr və konversiya ilə əlaqədar fəaliyyət növləri çərçivəsində biznes istifadəçiləri ilə əməkdaşlıq edərək həyata keçirilə bilən ideyalar irəli sürəcəksiniz. İdeal namizədin balanslaşdırılmış biznes bacarıqları və texniki bilikləri, həmçinin analitik məsələlərin həllinə, datanın strateji istifadəsinə, müştəri xidmətinə, keyfiyyətin davamlı surətdə təkmilləşdirilməsinı və yaradıcılığa həvəsi olmalıdır.
İşin təsviri (Öhdəliklər):
-
Portfel şirkətlərinin performansının idarə olunması müzakirələrinə rəhbərlik edilməsi;
-
Böyük mülkiyyət və ictimai məlumat mənbələrindən istifadə edərək strateji biznes şaquliləri üzrə analitik istifadə hallarının (məsələn, bazarın ölçülməsi) layihələndirilməsi və icrası;
-
Strukturlaşdırılmamış biznes problemlərinin kəmiyyət və keyfiyyət problemlərinə çevrilməsi (yəni, fərziyyələr formalaşdırmaq və onları yoxlamaq bacarığı);
-
Biznes müzakirələri aparmaq (məsələn, hədəfləmə və seqmentləşdirmə strategiyaları) üçün müştəri davranışı haqqında məlumatların əldə edilməsi və nəticələrin biznes tərəfdaşlarına və yüksək səviyyəli liderlərə aydın şəkildə çatdırılması;
-
Məlumat nümunələrinin və tendensiyaların müəyyən edilməsi və biznesin planlaşdırılmasında, prosesin təkmilləşdirilməsində, həllin qiymətləndirilməsində biznes qərar qəbuletmə qabiliyyətini artırmaq üçün anlayışların təmin edilməsi;
-
İstifadə hallarınının həyata keçirilməsi üçün müvafiq daxili və xarici biznes funksiyaları (məs. məhsul, marketinq, əməliyyatlar və analitik qruplar) ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
-
İstifadə nümunəsinin həyata keçirilməsinin bir hissəsi kimi daxili və xarici məlumat analitiklərinə təlimatların verilməsi.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
-
Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi daxil olmaqla 8 il ümumi iş təcrübəsi;
-
STEM üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi (statistika, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat);
-
Mükəmməl azərbaycan, ingilis və rus dili bilikləri;
-
Verilənlərin analitikası, verilənlər bazaları, statistik modelləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analitika, yanında satın alma modeli, maşın öyrənməsi və ya məlumat elmi ilə bağlı iş təcrübəsi;
-
Böyük verilənlərin inkişaf etdirilməsi təcrübəsi və Python (və ya oxşar dillər) və əlaqəli analitika kitabxanaları üzrə praktiki biliklər;
-
Əla vizuallaşdırma bacarıqları (Tableau, Power BI və ya digərləri);
-
Analitik alətlər ilə təcrübə (DataIKU, Alteryx və ya digərləri).
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Baş data analitiki” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
PASHA Holding invites candidates to fill the position of Senior Data Analyst. This is a role within the Data Office focused on unlocking the potential of data for PASHA Holding. As part of the Data Office and as a Senior Data Analyst you will work with large data sets, extract, “connect the dots” using data and provide actionable insights by working with business users on data driven projects and conversion related activities. The ideal candidate has balanced skills of business and technical knowledge, as well as a passion for analytic problem solving, strategic uses of data, customer service, continuous quality improvement, and creativity.
Job description (Accountabilities):
-
Guide performance management discussions of portfolio companies;
-
Designing and executing analytical use cases (e.g. market sizing) across strategic business verticals using large proprietary and public data sources;
-
Translating unstructured business challenges into quantitative and qualitative problems (i.e. ability to formulate hypotheses and test them);
-
Extracting customer behavioral insights to drive business discussions (e.g. targeting and segmentation strategies), and clearly communicating findings to business partners and senior leaders;
-
Identifying data patterns & trends, and providing insights to enhance business decision making capability in business planning, process improvement, solution assessment;
-
Working closely with relevant internal and external business functions (e.g. product, marketing, operations and analytics teams) to execute use cases;
-
Providing guidance to internal and external data analysts as part of use case implementation.
Knowledge, experience and skills required:
-
8 years of total work experience, including 2 years industry specific work experience;
-
Undergraduate or Graduate degree in STEM (statistics, technology, engineering and math);
-
Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
-
Experience relating to data analytics, data mining, statistical modeling, predictive analytics, next to buy model, machine learning or data science related work;
-
Proficiency in Big Data development experience and hands-on knowledge of Python (or similar languages) and related analytics libraries;
-
Excellent visualization skills (Tableau, Power BI or others);
-
Experience with analytical tools (DataIKU, Alteryx or others).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “Senior Data Analyst” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Business Group Analyst (new wave)
Son tarix 12 fev 2023
Job description:
Presentation:
-
Prepare materials for senior leadership (periodic/ad hoc);
-
Prepare materials for SteerCo & ExCo (presentation & talking points);
-
Participate & minute meetings with partner organizations.
Research & Finance:
-
Financial analysis including financial modeling, sensitivity, and scenario analysis;
-
Identify insights by analyzing performance updates, research papers, and presentations;
-
Screening list of startup ideas and support evaluation of each idea for strategic fit.
Strategy:
-
Managing relations with assets, streams, and/or external startups;
-
Provide analytical support to strategic planning and monitoring process;
-
Conduct periodic stream-specific research and communicate a summary of findings.
Experience, Competencies and Skills Required:
-
Demonstrated aptitude for data & analytics, e-commerce, or innovation;
-
Exceptional analytical, financial modeling and quantitative problem-solving skills;
-
Proven record of leadership in a work setting and/or through extracurricular activities;
-
Ability to communicate analytical findings in a cohesive story both verbally and in writing;
-
Ability to work collaboratively in a team environment;
-
Ability to work effectively with people at all levels in an organization.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Business Group Analyst”
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “Business Group Analyst” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Biznes Qrupu daxilində Analitik vəzifəsinə tələblər:
Təqdimat:
-
Rəhbərlik üçün materialların hazırlanması (dövrü/növbədənkənar);
-
Müşahidə komitəsi və icraedici komitə üçün materialların hazırlanması (təqdimat və müzakirə mövzuları);
-
Tərəfdaş şirkətlərlə görüşlərdə iştirak və qeydlərin aparılması.
Araşdırma və Maliyyə:
-
Maliyyə modelləşdirməsi, həssaslıq və ssenari təhlili daxil olmaqla maliyyə təhlili;
-
Performans yeniləmələri, tədqiqat sənədləri və təqdimatların təhlili yolu ilə anlayışların müəyyənləşdirilməsi;
-
Startap ideyalarının ilkin seçim siyahısı və hər bir fikrin strateji baxımdan qiymətləndirməsi üçün dəstək.
Strategiya:
-
Aktivlər və/və ya xarici startaplar ilə əlaqələrin idarə edilməsi;
-
Strateji planlaşdırma və monitorinq prosesinə analitik dəstəyin göstərilməsi;
-
Dövrü olaraq xüsusi istiqamət yönümlü araşdırmaların aparılması və nəticələrin xülasəsi haqqında mlumatlandırma.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Data və analitika, e-ticarət və ya innovasiya sahəsində qabiliyyət;
-
Yüksək analitik, maliyyə modelləşdirmə və riyazi problemləri həll etmə bacarıqları;
-
İşdə və/və ya işdənkənar fəaliyyətlərdə liderlik təcrübəsinin nümayiş etdirilməsi.;
-
Analitik aşkarlamaları əlaqəli olaraq həm şifahi, həm də yazılı şəkildə təqdim etmək bacarığı;
-
Komanda şəklində əməkdaşlıq mühitində işləmə bacarığı;
-
Təşkilatın bütün səviyyələrində insanlarla səmərəli işləmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Analitik” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior Risk Analyst
Son tarix 12 fev 2023
Job description:
-
Enhancement of framework for effective measurement of Credit Portfolio across the Group and associated models/processes;
-
Provide requirements and inputs, particularly with regard to credit risk recognition, measurement and its reporting as part of the core team for implementation of key credit risk (e.g. Credit Management framework, IFRS 9 impairment);
-
Develop and enhance the Market risk and Liquidity risk management frameworks;
-
Support in enhancement and development of group companies internal stress test financial models;
-
Enhancement of retail provision models, SME provision models, mortgage provision model and other credit portfolio models;
-
Enhancements to the Credit Measurement Framework; which include rating models (PD) and LGD/ EAD measurement as well as their timely calibration;
-
Enhancement of retail provision models, SME provision models, mortgage provision model and other credit portfolio models;
-
Development of risk models and tools for measurement of market risk of group banks’ trading and banking book;
-
Assessment of the Bank’s Liquidity Risk Management framework, including identifying the key liquidity and funding risks to which the group companies are exposed;
-
Support group companies with development of ICAAP models;
-
Draw up recommendations and pro-actively advise management on preventive and corrective actions in order to prevent and mitigate financial risks;
-
Train and coach involved parties, ensuring understanding, adoption, awareness, and proper implementation of policies, procedures and advise in the field;
-
Serve as a resource to internal and external stakeholders in the resolution of risk management issues and queries;
-
Support Group Risk Director in carrying out other responsibilities relevant to the job role.
Experience, Competencies and Skills Required:
-
At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
-
At least 5 years of relevant industry experience;
-
Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
-
Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
-
Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
-
Knowledge of data science/analytics tools such as R, Python, or Tableau is advantage;
-
FRM or CFA certification is an advantage;
-
Experience working with IFRS tools such as scorecards and ratings models for business and retail loans based on Moody’s rating methodology is advantage.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “Senior Risk Analyst” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
-
Qrup daxilində və əlaqəli modellər/proseslər üzrə Kredit Portfelinin effektiv ölçülməsi üçün çərçivənin təkmilləşdirilməsi;
-
Əsas kredit riskinin həyata keçirilməsi üçün əsas qrupun bir hissəsi kimi kredit riskinin tanınması, ölçülməsi və onun hesabatlılığı ilə bağlı tələblərin və məlumatların təqdim edilməsi (məsələn, Kreditlərin idarəedilməsi çərçivəsi, IFRS 9 dəyərsizləşmə);
-
Bazar riski, eyni zamanda likvidlik riskinin idarə edilməsi çərçivələrinim inkişafı və təkmilləşdirilməsi;
-
Qrup şirkətlərinin daxili stress testi maliyyə modellərinin təkmilləşdirilməsi və inkişafına dəstək;
-
Reytinq modelləri (PD) və LGD/EAD ölçüləri, habelə onların vaxtlı-vaxtında kalibrasiyası da daxil olmaqla
Kredit Ölçmə Çərçivəsinə əsas təkmilləşdirməsinə dəstək; -
Pərakəndə satış təminatı, KOBİ təminatı , ipoteka təminatı və digər kredit portfel modellərinin təkmilləşdirilməsi;
-
Qrup banklarının ticarət və bank portfelinin bazar riskinin ölçülməsi üçün risk modellərinin və alətlərinin hazırlanması;
-
Bankın likvidlik riskinin idarə edilməsi sisteminin qiymətləndirilməsi, o cümlədən qrupun şirkətlərinin məruz qaldığı əsas likvidlik və maliyyə risklərinin müəyyən edilməsi;
-
ICAAP modellərinin hazırlanmasında qrup şirkətlərinə dəstək;
-
Maliyyə risklərinin qarşısının alınması və azaldılması üçün qabaqlayıcı və düzəldici tədbirlərə dair fəal şəkildə tövsiyyələrin verilməsi;
-
Siyasət və prosedurların qəbul edilməsini, məlumatlandırılmasını və düzgün tətbiq olunmasını təmin edərək əlaqədar tərəflərin təlimatlandırılması, eyni zamanda bu istiqamətdə tövsiyyələrin verilməsi;
-
Əməliyyat riski, komplayans və reputasiya riski ilə bağlı məsələlərin və sorğuların həllində daxili və xarici maraqlı tərəflər üçün məlumat mərkəzi olaraq xidmətin göstərilməsi;
-
Qrup üzrə Risklərin idarəedilməsi Direktoruna iş funksiyası ilə bağlı digər vəzifələri yerinə yetirməkdə dəstək.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
-
Müvafiq sahədə ən azı 5 il peşəkar təcrübə;
-
Güclü kommunikasiya, danışıqlar aparma və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
-
Güclü analitik düşünmə bacarığı və statistik biliklər;
-
MS Office (Excel, PowerPoint) proqramlarının yüksək səviyyədə biliyi;
-
R, Python və ya Tableau kimi data elmi/analitika alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
-
FRM və ya CFA sertifikasiyasının mövcudluğu üstünlükdür;
-
Moody's reytinq metodologiyasına əsaslanan biznes və pərakəndə kreditlər üçün sayı kartları və reytinq modelləri kimi IFRS alətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Risklər üzrə baş analitik” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Baş data analitik (NW)
Son tarix 12 fev 2023
İşin təsviri (Öhdəliklər):
-
Portfel şirkətlərinin performansının idarə olunması müzakirələrinə rəhbərlik edilməsi;
-
Böyük mülkiyyət və ictimai məlumat mənbələrindən istifadə edərək strateji biznes şaquliləri üzrə analitik istifadə hallarının (məsələn, bazarın ölçülməsi) layihələndirilməsi və icrası;
-
Strukturlaşdırılmamış biznes problemlərinin kəmiyyət və keyfiyyət problemlərinə çevrilməsi (yəni, fərziyyələr formalaşdırmaq və onları yoxlamaq bacarığı);
-
Biznes müzakirələri aparmaq (məsələn, hədəfləmə və seqmentləşdirmə strategiyaları) üçün müştəri davranışı haqqında məlumatların əldə edilməsi və nəticələrin biznes tərəfdaşlarına və yüksək səviyyəli liderlərə aydın şəkildə çatdırılması;
-
Məlumat nümunələrinin və tendensiyaların müəyyən edilməsi və biznesin planlaşdırılmasında, prosesin təkmilləşdirilməsində, həllin qiymətləndirilməsində biznes qərar qəbuletmə qabiliyyətini artırmaq üçün anlayışların təmin edilməsi;
-
İstifadə hallarınının həyata keçirilməsi üçün müvafiq daxili və xarici biznes funksiyaları (məs. məhsul, marketinq, əməliyyatlar və analitik qruplar) ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
-
İstifadə nümunəsinin həyata keçirilməsinin bir hissəsi kimi daxili və xarici məlumat analitiklərinə təlimatların verilməsi.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
-
Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi daxil olmaqla 8 il ümumi iş təcrübəsi;
-
STEM üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi (statistika, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat);
-
Mükəmməl azərbaycan, ingilis və rus dili bilikləri;
-
Verilənlərin analitikası, verilənlər bazaları, statistik modelləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analitika, yanında satın alma modeli, maşın öyrənməsi və ya məlumat elmi ilə bağlı iş təcrübəsi;
-
Böyük verilənlərin inkişaf etdirilməsi təcrübəsi və Python (və ya oxşar dillər) və əlaqəli analitika kitabxanaları üzrə praktiki biliklər;
-
Əla vizuallaşdırma bacarıqları (Tableau, Power BI və ya digərləri);
-
Analitik alətlər ilə təcrübə (DataIKU, Alteryx və ya digərləri).
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Mövzu sətrində “Baş data analitiki (NW)” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Job description (Accountabilities):
-
Guide performance management discussions of portfolio companies;
-
Designing and executing analytical use cases (e.g. market sizing) across strategic business verticals using large proprietary and public data sources;
-
Translating unstructured business challenges into quantitative and qualitative problems (i.e. ability to formulate hypotheses and test them);
-
Extracting customer behavioral insights to drive business discussions (e.g. targeting and segmentation strategies), and clearly communicating findings to business partners and senior leaders;
-
Identifying data patterns & trends, and providing insights to enhance business decision making capability in business planning, process improvement, solution assessment;
-
Working closely with relevant internal and external business functions (e.g. product, marketing, operations and analytics teams) to execute use cases;
-
Providing guidance to internal and external data analysts as part of use case implementation.
Knowledge, experience and skills required:
-
8 years of total work experience, including 2 years industry specific work experience;
-
Undergraduate or Graduate degree in STEM (statistics, technology, engineering and math);
-
Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
-
Experience relating to data analytics, data mining, statistical modeling, predictive analytics, next to buy model, machine learning or data science related work;
-
Proficiency in Big Data development experience and hands-on knowledge of Python (or similar languages) and related analytics libraries;
-
Excellent visualization skills (Tableau, Power BI or others);
-
Experience with analytical tools (DataIKU, Alteryx or others).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Put “Senior Data Analyst (NW)” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Financial Reporting Senior Specialist
Son tarix 12 fev 2023
Job description:
-
Preparation of semiannual and annual consolidated and standalone financial reports as well as timely and proper notes thereon;
-
Ensure sustainable and effective communications with external auditors, Group Companies, their finance staffs and other third parties;
-
Analyzing of financial reports of Group companies, implementation of required compatibility and innovations, assurance of their compliance with common standards and eliminating existing inconsistencies;
-
Investigation of current and new International Financial Reporting Standards (IFRS) identifying impacts and suggesting relevant proposals;
-
Constant measures for improvement of the accountability cycle (automation, simplification, deepening, etc.);
-
Constant reviewing, updating Group accounting policies and assessment the possibility of implementation in all Group Companies;
-
Preparation of monthly management reports and analyzing as well as providing different financial analyses;
-
Participation in organization, formation, implementation of budget planning process and participation at analysis of budget and planning.
Experience, Competencies and Skills Required:
-
Bachelor’s degree in Finance/Accounting;
-
5 years of professional experience in financial reporting function;
-
Strong analytical skills;
-
Strong communication and presentation skills;
-
Good knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
-
Good knowledge of MS Office (including MS Excel Macro) and knowledge of SAP, Alteryx is an advantage.
-
ACCA, CIMA, CPA, CFA and other financial certifications are preferable;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Financial Reporting Senior Specialist”
-
CV to [email protected] or Application form to be filled via PASHA Holding official website;
-
Put “Financial Reporting Senior Specialist” in the subject line;
-
CVs should be sent by February 12, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
-
Yarımillik və illik konsolidə olunmuş və fərdi maliyyə hesabatlarının, onlara dair qeydlərin vaxtında və düzgün hazırlanması;
-
Kənar auditorlar, Qrup Şirkətləri, onların maliyyə komandaları və digər üçüncü tərəflərlə davamlı və effektiv kommunikasıyanın təmin olunması;
-
Qrup Şirkətlərinin maliyyə hesabatlarının təhlilinin aparılması, zəruri uyğunlaşma və yeniliklərinin tətbiqi, onların ümumi normalara uyğunluqlarının yoxlanılması və mövcud uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
-
Mövcud və yeni nəşr olunmuş Beynəlxalq Maliyyə Hesabatı Standartlarının araşdırılması, təsirinin müəyyənləşdirilməsi və müvafiq təkliflərin irəli sürülməsi;
-
Davamlı olaraq hesabatlılıq dövrünün qısaldılması tədbirlətinin aparılması (məsələn, avtomatlaşdırma, hesabatlılıq paketləri və s.);
-
Qrup mühasibat uçotu siyasətinin davamlı baxılması, yenilənməsi, bütün Qrup Şirkətlərinə tətbiqi imkanlarının qiymətləndirilməsi;
-
Aylıq rəhbərlik hesabatların hazırlanması və təhlillərin aparılması, müxtəlif maliyyə təhlillərin aparılması;
-
Büdcə planlama prosesisinin təşkilində, formalaşmasında, icrasında və büdcə, planlama təhlillərində iştirak.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Maliyyə/mühasibatlıq sahəsinə bakalavr dərəcəsi
-
Maliyyə hesabatı sahəsində 5 il peşəkar təcrübə;
-
Güclü analitik bacarıqları;
-
Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
-
Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin yüksək səviyyədə biliyi;
-
MS Office proqramlarının (o cümlədən MS Excel Macro) mükəmməl biliyi və digər proqramların (məs. SAP, Alteryx) biliyi üstünlükdür;
-
ACCA, CİMA, CPA, CFA və digər maliyyə yönümlü sertifikasiyaların olması üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya müraciət formu Paşa Holding-in rəsmi web saytından doldurulmalıdır;
-
Mövzu sətrində “Maliyyə hesabatı üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 12 fevral, 2023-cu il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.