Kapital Bank
Ünvanda təqib şöbəsinin mütəxəssisi (Saatlı zonası üzrə)
Son tarix 22 avq 2024 - Müraciət et
Rol haqqında:
- Kapital Bankın kreditlərin ilkin təqibi departamentinin ünvanda təqib şöbəsinin iş fəaliyyətinin təkminləşməsi üçün detallara qarşı diqqətli,ünsiyyət bacarığları yüksək olan namizəd axtarırıq.
Öhdəliklər:
- Gecikmiş kreditlər üzrə borcalanların və zaminlərin qeydiyyatı, faktiki yaşayış ünvanlarına və iş yerlərinə səfər olunması;
- Əlaqə yaratmaq mümkün olmayan borcalanlar və onların zaminlərinin digər əlaqə vasitələrinin əldə olunması;
- Problemli borcların qaytarılması istiqamətində müvafiq tədbirlərin görülməsi;
- Problemli müştərilərin maliyyə vəziyyətindən asılı olaraq kreditin restrukturizasiya cəlb edilməsi.
Tələb olunan bacarıq və təcrübə
Sizin barənizdə:
- Texniki bacarığı: Kompyuter-də işləmək səriştəsinə malik olmaq.
- Sahə üzrə iş təcrübəsi: Minimum 1 illik təcrübəyə malik olmaq.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək və kommunikasiya qurmaq bacarığı,rus dili arzuolunandır.
- Digər səriştələr: Operativ, ünsiyyətçil, təmkinli və problemli borcalanlar ilə əlaqə yaratmaq bacarığı mütləqdir.
İşə qəbul prosesi
Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:
- CV yoxlanışı
- Müsahibə
- Yekun müsahibə
Bizimlə işləməyin üstünlükləri:
- Biz müştərilərimizə dəyər veririk və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
- Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
- Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
- Çevik iş formatı: məsafədən və ofis işinin kombinasiyası.
- Rahat və gözəl ofis: xoş və maraqlı ofisimiz var.
- Qeyri-rəsmi geyim: rahat geyinin və fərdi üslubunuzu ifadə edin.
Namizədlər üçün sosial media bağlantıları
- Şirkət, mədəniyyət, dəyərlər, gündəlik iş və atmosfer haqqında daha çox öyrənə biləcəyiniz yer.
Sistem və şəbəkənin idarə edilməsi şöbəsində baş mütəxəssis
Son tarix 22 avq 2024 Müraciət et
Rol haqqında:
Kapital Bankın şəbəkə infrastrukturunun davamlı fəaliyyəti üçün monitorinqin aparılması və təhlükəsizliyinin təmin olunması, mövcüd olan problemlərin effektiv şəkildə həll edilməsi üçün namizəd axtarırıq. Dayanıqlı və fasiləsiz şəbəkə fəaliyyətini təmin etmək və yüksək səviyyədə xidmət göstərmək əsas məqsədlərimizdəndir.
Öhdəliklər:
- Bankın şəbəkə infrastrukturunun sazlanması və idarə olunması.
- Bankın şəbəkə infrastrukturunun təhlükəsizliyinin təmin olunması.
- Bankın şəbəkə infrastrukturunun sənədləşdirilməsi və mütəmadi yenilənməsi.
- Bankın şəbəkə infrastrukturunun monitorinqi və nəzarət olunması.
- Şəbəkə resurslarının daha səmərəli istifadəsi, təkmilləşdirilməsi üçün araşdırmalar aparılması.
- Şəbəkə infrastrukturunda mövcud olan problemlərin aradan qaldırılmasında iştirak edilməsi və s.
Tələb olunan bacarıq və təcrübə
Sizin barənizdə:
- Texnik bacarığı: IS-IS, OSPF və BGP protokollarının sazlanması və idarəolunması,Cisco İSE və Firewallarla iş təcrübəsi (Palo Alto),SD-WAN və SDA üzrə biliklər, VPN texnologiyaları ilə iş səriştəsi (DMVPN, İPSec, RA VPN), Wireless şəbəkəsi ilə iş təcrübəsi (Cisco WLC, HP WLC).
- Peşəkar sertifikatlar: CCNA Security, CCNP R/S sertifikatı və ya ekvivalent biliyin olması mütləqdir, PCNSA sertifikatı və ya ekvivalent biliyin olması isə arzu olunandır.
- Sahə üzrə iş təcrübəsi: Şəbəkələrin idarə olunması sahəsi üzrə minimum 3 illik təcrübəyə malik olmaq.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək və kommunikasiya qurmaq bacarığı.
İşə qəbul prosesi
Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:
- CV yoxlanışı
- Müsahibə
- Yekun müsahibə
Bizimlə işləməyin üstünlükləri:
- Biz müştərilərimizə dəyər verir və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
- Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
- Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
- İş modeli: Hibrid
- Ofis: Rəngarəng, maraqlı və rahat işləmək üçün hər bir şəraiti olan ofisimiz var.
- Sərbəst geyim: İşçilərimiz ofisə özünü rahat hiss etdiyi geyimdə gəlirlər.
Namizədlər üçün sosial media bağlantıları
Şirkət, mədəniyyət, dəyərlər, gündəlik iş və atmosfer haqqında daha çox öyrənə biləcəyiniz yer.
Ünvanda təqib şöbəsinin mütəxəssisi (Bakı şəhəri)
Son tarix 22 avq 2024 Müraciət et
Rol haqqında:
- Kapital Bankın kreditlərin ilkin təqibi departamentinin ünvanda təqib şöbəsinin iş fəaliyyətinin təkminləşməsi üçün detallara qarşı diqqətli,ünsiyyət bacarığları yüksək olan namizəd axtarırıq.
Öhdəliklər:
- Gecikmiş kreditlər üzrə borcalanların və zaminlərin qeydiyyatı, faktiki yaşayış ünvanlarına və iş yerlərinə səfər olunması;
- Əlaqə yaratmaq mümkün olmayan borcalanlar və onların zaminlərinin digər əlaqə vasitələrinin əldə olunması;
- Problemli borcların qaytarılması istiqamətində müvafiq tədbirlərin görülməsi;
- Problemli müştərilərin maliyyə vəziyyətindən asılı olaraq kreditin restrukturizasiya cəlb edilməsi.
Tələb olunan bacarıq və təcrübə
Sizin barənizdə:
- Texniki bacarığı: Kompyuter-də işləmək səriştəsinə malik olmaq.
- Sahə üzrə iş təcrübəsi: Minimum 1 illik təcrübəyə malik olmaq.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək və kommunikasiya qurmaq bacarığı.
- Digər səriştələr: Operativ, ünsiyyətçil, təmkinli və problemli borcalanlar ilə əlaqə yaratmaq bacarığı mütləqdir.
İşə qəbul prosesi:
Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:
- CV yoxlanışı
- Müsahibə
- Yekun müsahibə
Bizimlə işləməyin üstünlükləri:
- Biz müştərilərimizə dəyər veririk və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
- Multikultural mühit: biz xarici həmkarlarımızın fikirlərini və təcrübələrini qiymətləndiririk. Biz açıqlığa, inklüzivliyə və müxtəlif baxış bucağının mövcudluğuna dəyər veririk.
- Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
- Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
- Çevik iş formatı: məsafədən və ofis işinin kombinasiyası.
- Rahat və gözəl ofis: xoş və maraqlı ofisimiz var.
- Qeyri-rəsmi geyim: rahat geyinin və fərdi üslubunuzu ifadə edin.
Namizədlər üçün sosial media bağlantıları
- Şirkət, mədəniyyət, dəyərlər, gündəlik iş və atmosfer haqqında daha çox öyrənə biləcəyiniz yer.
Loyallıq layihələrinin inkişafı şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 22 avq 2024 Müraciət et
Rol haqqında:
Kapital Bankın Partnyor şəbəkəsinin idarə edilməsi departamentinin Loyallıq layihələrinin inkişafı şöbəsinin fəaliyyətinin təkminləşməsi üçün aktiv və ünsiyyət bacarığları yüksək olan namizəd axtarırıq. Partnyorlarımıza yüksək səviyyədə xidmət göstərmək əsas məqsədimizdir.
Öhdəliklər:
- Təyin olunmuş müvafiq layihələr üzrə Bankın potensial partnyoru ola biləcək mağaza və şirkətləri bazar araşdırması vasitəsilə tapır və siyahısını tərtib edir;
- Mövcud layihələr üzrə partnyorluğa cəlb olunmuş partnyorun bankla əməkdaşlıq müddəti ərzində yaranmış çətinliklərinin aradan qaldırılması ilə bağlı işlərin görülməsi;
- Partnyorlar tərəfindən kampaniya müraciətlərinin qəbulu, icrası ilə bağlı müvafiq departamentlərə yönləndirilməsi və icrasının təqib olunması;
- Bankın Loyallıq layihələri üzrə partnyorların genişləndirilməsi istiqamətində yeni partnyorların cəlb olunması istiqamətində işlərin aparılması və nəzarət olunması;
- Mövcud Partnyorlarla işin optimallaşdırılması üçün təkliflərin verilməsi;
- Loyallıq layihələrinin inkişafı istiqamətində partnyor şəbəkəsi ilə işin qurulması.
Tələb olunan bacarıq və təcrübə
Sizin barənizdə:
- Sahə üzrə iş təcrübəsi: Minimum 1 illik təcrübəyə malik olmaq.
- Təhsil pilləsi: Bakalavr dərəcəsi tələb olunur.
- Texniki bacarıqları: MS Office proqramlarında işləmək bacarığı.
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dilini mükəmməl səviyyədə bilmək və kommunikasiya qurmaq bacarığı,ingilis dili arzuolunandır.
- Digər səriştələr: Komandada işləmək,işgüzar ünsiyyət və təhlil etmə bacarığı.
İşə qəbul prosesi:
- Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:
- CV yoxlanışı
- Müsahibə
- Yekun müsahibə
Bizimlə işləməyin üstünlükləri:
- Biz müştərilərimizə dəyər veririk və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
- Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
- Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
- Rahat və gözəl ofis: xoş və maraqlı ofisimiz var.
- Qeyri-rəsmi geyim: rahat geyinin və fərdi üslubunuzu ifadə edin.
- Namizədlər üçün sosial media bağlantıları
- Şirkət, mədəniyyət, dəyərlər, gündəlik iş və atmosfer haqqında daha çox öyrənə biləcəyiniz yer
Ünvanda təqib şöbəsinin mütəxəssisi (Xaçmaz zonası üzrə)
Son tarix 22 avq 2024 Müraciət et
Rol haqqında:
- Kapital Bankın kreditlərin ilkin təqibi departamentinin ünvanda təqib şöbəsinin iş fəaliyyətinin təkminləşməsi üçün detallara qarşı diqqətli,ünsiyyət bacarığları yüksək olan namizəd axtarırıq.
Öhdəliklər:
- Gecikmiş kreditlər üzrə borcalanların və zaminlərin qeydiyyatı, faktiki yaşayış ünvanlarına və iş yerlərinə səfər olunması;
- Əlaqə yaratmaq mümkün olmayan borcalanlar və onların zaminlərinin digər əlaqə vasitələrinin əldə olunması;
- Problemli borcların qaytarılması istiqamətində müvafiq tədbirlərin görülməsi;
- ∙Problemli müştərilərin maliyyə vəziyyətindən asılı olaraq kreditin restrukturizasiya cəlb edilməsi.
Tələb olunan bacarıq və təcrübə
Sizin barənizdə:
- Texniki bacarığı: Kompyuter-də işləmək səriştəsinə malik olmaq.
- Sahə üzrə iş təcrübəsi: Minimum 1 illik təcrübəyə malik olmaq.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək və kommunikasiya qurmaq bacarığı.
- Digər səriştələr: Operativ, ünsiyyətçil, təmkinli və problemli borcalanlar ilə əlaqə yaratmaq bacarığı mütləqdir.
İşə qəbul prosesi:
Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:
- CV yoxlanışı
- Müsahibə
- Yekun müsahibə
Bizimlə işləməyin üstünlükləri:
- Biz müştərilərimizə dəyər veririk və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
- Multikultural mühit: biz xarici həmkarlarımızın fikirlərini və təcrübələrini qiymətləndiririk. Biz açıqlığa, inklüzivliyə və müxtəlif baxış bucağının mövcudluğuna dəyər veririk.
- Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
- Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
- Çevik iş formatı: məsafədən və ofis işinin kombinasiyası.
- Rahat və gözəl ofis: xoş və maraqlı ofisimiz var.
- Qeyri-rəsmi geyim: rahat geyinin və fərdi üslubunuzu ifadə edin.
Namizədlər üçün sosial media bağlantıları
Şirkət, mədəniyyət, dəyərlər, gündəlik iş və atmosfer haqqında daha çox öyrənə biləcəyiniz yer.