Regional Front Offices and Own Shops Manager
Function: B2C Sales
Work graphic: Standard
Employment type : Permanent
Deadline to apply : 30.09.2021
Your main job responsibilities:
*To manage operations of regional front offices and own shops
*To improve continuously performance rate based on customer feedback
*To ensure high level customer service and satisfaction
*To monitor target achievement process
*To take actions for continuous development and improvement of working process
*To prepare relevant reports
Your education and work experience:
*Higher Education
*At least 3 years of experince in customer services and sales (experience in Telecommunication field is a plus)
*Minimum 3 years of managerial experience
Your skills and competencies:
*Analytical skills
*Problem solving skills
*Decision Making skills
*Customer Orientation
*Teamwork and Collaboration skills
*Drive for Results
*Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (fluent) and English (good) languages
*Knowledge of MS office programs
*Ability to go on regional business trips
*Driving category B
How to apply?
Please send your CV to [email protected] e-mail address.
Applications without “Regional Front Offices and Own Shops Manager ‘’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Regional ön ofislər və konseptual satış nöqtələri üzrə menecer
Funksiya: B2C Satış
İş qrafiki: Standart
İş müddəti: Daimi
Son müraciət tarixi : 30.09.2021
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
*Regionlarda yerləşən ön ofislərin və konseptual satış nöqtələrinin fəaliyyətini idarə etmək
*Müştəri rəyləri əsasında xidmət səviyyəsini mütəmadi olaraq inkişaf etdirmək
*Yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətlərini və məmnuniyyəti təmin etmək
*Hədəflərin yerinə yetirilməsi prosesinə nəzarət etmək
*İş prosesinin davamlı inkişafı və təkmilləşdirilməsi istiqamətində tədbirlər görmək
*Müvafiq hesabatlar hazırlamaq
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
*Ali təhsil
*Müştəri xidmətləri və satış sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya sahəsində təcrübə üstünlük hesab olunur)
*Komanda idarə etmə sahəsində 3 illik iş təcrübəsi
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
* Analitika bacarığı
* Problem həll etmə bacarığı
* Qərar qəbul etmə bacarığı
* Müştəriyə yönümlülük
* Komanda işi və əməkdaşlıq etmə bacarığı
* Nəticə yönümlülük
* Azərbaycan (səlis), Rus (səlis) və İngilis (yaxşı) dillərini bilmək
* MS Office programlarını yaxşı bilmək
* Regionlara səfər etmə imkanı
* “B” kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “Regional ön ofislər və konseptual satış nöqtələri üzrə menecer ’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.