Şirkət haqqında:
“AzerGold” QSC ölkə ərazisində əlvan və qara metal filizi yataqlarının öyrənilməsi, tədqiqi, kəşfiyyatı, idarə olunması, bu metalların hasilatı, emalı və satışı, bu sahədə yeni texnologiyaların tətbiqi, maddi-texniki bazanın müasirləşdirilməsi və ondan səmərəli istifadə, habelə bu sahənin inkişafı ilə bağlı digər işləri yerinə yetirir.
Vakansiyanın adı: Strateji planlaşdırma və biznesin inkişafı şöbəsi, müdir müavini
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Şöbənin fəaliyyətini təşkil etməkdə iştirak etmək və şöbənin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər vermək;
• Yeni biznes imkanlarının dəyərləndirilməsi və qərar prosesində rəhbərliyə dəstək vermək;
• Cəmiyyətin qısa, orta və uzunmüddətli strategiyasının hazırlanmasını təşkil etmək;
• Şöbəyə həvalə edilmiş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə tərtib edilmiş İş planları və digər bu kimi sənədlərin hazırlanmasında iştirak etmək, habelə İş planında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirilməsini təmin etmək;
• Yataqların istismarı istiqamətində dünya praktikası və mövcud vəziyyəti nəzərə alaraq alternativ biznes modelləri dəyərləndirilmək və müvafiq təkliflər vermək;
• Dünyada mədən sənayesində baş verən yeniliklər və inkişaf istiqamətlərini mütəmadi izlənmək və bu yeniliklərin Cəmiyyətdə tətbiqinə dair təkliflər hazırlamaq;
• Yeni investisiya layihələri üzrə iqtisadi təhlillər aparmaq;
• Şöbənin vəzifələrini yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində Cəmiyyətin digər strukturlarından zəruri məlumat və sənədləri sorğulamaq;
• Şöbənin əməkdaşları barəsində həvəsləndirmə və intizam tənbehi tədbirlərin görülməsi üçün şöbə müdirinə təkliflər vermək;
• Cəmiyyətin Strateji planının hazırlanmasınında birbaşa iştirak etmək;
• Beynəlxalq təşkilatlarla, xarici şirkət və partnyorlarla işgüzar əlaqələr yaratmaq və inkişaf etdirmək;
• Dünyada qiymətli və əlvan metallar üzrə bazar məlumatlarını və qiymət trendlərini təhlil etmək;
• Qiymətli və əlvan metalların satışı ilə bağlı Cəmiyyətin illik satış planının hazırlanmasında iştirak etmək;
• Şirkətə məxsus olan bütün məhsulların satışında iştirak etmək, satışla bağlı zəruri işləri həyata keçirmək;
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
• Komanda ruhu, təşkilatçılıq, ünsiyyət bacarıqları, şəxsi və peşəkar inkişafa yönümlülük, analitik düşüncə və riyazi biliklər.
• Dil və kompüter bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), Rus və İngilis dili (yaxşı), Microsoft Office proqramlarını mükəmməl bilmək.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
• Müvafiq sahə üzrə ali təhsil.
• Müvafiq sahə üzrə minimum 4 il iş təcrübəsinin və idarəetmə sahəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsinin olması tələb olunur.
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər azergold.az saytının karyera bölməsindən qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərlər.
Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaq.
Şirkət haqqında:
“AzerGold” QSC ölkə ərazisində əlvan və qara metal filizi yataqlarının öyrənilməsi, tədqiqi, kəşfiyyatı, idarə olunması, bu metalların hasilatı, emalı və satışı, bu sahədə yeni texnologiyaların tətbiqi, maddi-texniki bazanın müasirləşdirilməsi və ondan səmərəli istifadə, habelə bu sahənin inkişafı ilə bağlı digər işləri yerinə yetirir.
Vakansiyanın adı: Təmir - tikinti və energetika şöbəsi, Keyfiyyətə nəzarət sektorunun müdiri
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Təmir-tikinti və energetika işlərinin layihəyə və digər normativ sənədlərə uyğunluğunun yoxlanılması və birbaşa nəzarətinin aparılması;
• Layihələrin normalara uyğun olaraq hazırlanmasına nəzarət etmək;
• Podratçı şirkətlər tərəfindən təqdim edilmiş tikinti aktlarının, jurnalların, hesabatların və digər zəruri sənədlərin, müqaviləyə və normalara uyğunluğunun yoxlanılması;
• Təmir-tikinti və energetika işlərinin bütün mərhələlərində keyfiyyət prosedurlarına nəzarətin təmin edilməsi;
• Təmir-tikinti və energetika işləri üzrə icra edilən işlərin AzDTN-ə uyğun olaraq aktlaşdırılmasına nəzarətin aparılması və yoxlanılması;
• Tikinti-quraşdırma işlərində istifadə olunan materialların keyfiyyətinin yoxlanılması və layihə tələblərinə uyğunluğuna nəzarətin aparılması;
• İcra olunan tikinti-quraşdırma işlərinin standartlara və layihəyə uyğun icra olunmasına nəzarət edilməsi;
• İşin əhatə dairəsi üzrə Təftiş Test Planının hazırlanması;
• Uyğunsuzluq hesabatı və önləyici fəaliyyət hesabatlarının hazırlanmasında və icrasında icraçılarla əməkdaşlıq etmək. Aşkar olunmuş uyğunsuzluq və önləyici hesabatların sistemli olaraq qeydiyyatına və müvafiq düzəliş tədbirlərinə nəzarət etmək;
• Tikinti-quraşdırma işləri zamanı testlərin, nəzarətin və yoxlamaların aparılmasını təmin etmək və sənədləşdirmək;
• Mühəndis kommunikasiya sistemlərinin sınaqdan keçirilməsi və istifadəsi üzrə koordinasiya etmək və sənədləşdirməni aparmaq;
• İşin keyfiyyətinə təsir edən məsələləri həll etmək;
• Ölçü alətlərinin kalibrasiyadan keçirilməsinə, tikintidə istifadə olunan digər avadanlıqlar üzrə müvafiq sertifikatların alınmasına nəzarət etmək;
• Tikinti sahəsinə daxil olan materialların layihə uyğunluğunu yoxlamaq, tələblərə cavab vermədikdə isə materialın qəbulunu dayandırmaq;
• EPC/PMC üzrə şirkətlər tərəfindən icra olunan işlərə nəzarət olunması;
• Podratçı şirkətlər tərəfindən hesabatlılığın təmin edilməsinə nəzarətin aparılması.
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
• Komanda ruhu, təşkilatçılıq, ünsiyyət bacarıqları, şəxsi və peşəkar inkişafa yönümlülük.
• Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), Rus və İngilis dili (arzuolunandır), AutoCad və Primavera P6 proqramlarında sərbəst işləyə bilmək.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
• Müvafiq sahə üzrə ali təhsil.
• Keyfiyyətə nəzarət sahəsində (inşaat sektorunda) ən azı 3 il iş təcrübəsi olmalıdır.
• Layihələrin idarəolunması (EPC/PMC) üzrə iş təcrübəsi.
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər azergold.az saytının karyera bölməsindən qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərlər.
Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaq.