Azercell
RPA (Biznes Proseslərin Avtomatlaşdırılması) üzrə Biznes Analitiki
Son tarix 29 may 2024 - Müraciət et
RPA üzrə Biznes Analitikin vəzifəsi avtomatlaşdırılmış həllərin tam və dəqiq olaraq təmin edilməsi üçün tələb olunan əsası yaratmaqdır. Bu vəzifə avtomatlaşdırılması tələb olunan prosesləri müəyyən etməkdə proses sahiblərinə/proses rəhbərlərinə kömək edir, mühüm tələblərin toplanması funksiyalarını yerinə yetirir və RPA komandası üçün vacib olan bilik mənbəyi və ünsiyyət vasitəçisi kimi iştirak edir.
Tələb olunan təcrübə, bilik və bacarıqlar:
Liderlik
- Texniki biliyə malik auditoriyaya qeyri-texniki mövzuda xırdalıqları çatdırmağa imkan verən yuxarı səviyyədə şifahi təqdimat bacarıqları;
- Aydın və dəqiq sənədləşdirmə prosesini icra etməyə imkan verən yuxarı səviyyədə yazı bacarığı;
- KOM-lər, biznes proses sahibləri və RPA komandası ilə ünsiyyət qurmağa imkan verən şəxslərarası ünsiyyət bacarıqları;
- Yüksək keyfiyyətli iş təqdim etmək və həm fərdi, həm də komanda daxilində yarana biləcək istənilən çətinliklərə uyğunlaşmaq və sərbəst işə başlamaq bacarığı.
Biznes
- Tələbləri toplamaq, həm mövcud proses üzrə sənədlərdən, həm də prosesi həyata keçirən işçi heyətin iştirakı ilə prosesin addım-addım təsvirindən istifadə edərək biznes proseslərini sezmək bacarığı;
- Biznes proseslərinin yenidən qurulmasını bilmək
- Standart biznes prosesləri və/yaxud meyarları anlamaq
Texniki
- RPA texnologiyası üzrə bilik bu vəzifə üçün şərt deyil, çünki tam təlim təmin ediləcəkdir.
Təcrübə:
- Biznes Analitiki / Proses Analitiki vəzifəsində ən azı 2-3 il iş təcrübəsi;
- SSC mühitində 2-3 il iş təcrübəsi;
- Prosesin xəritələşdirilməsi və optimallaşdırılması üzrə 1 illik təcrübəyə üstünlük verilir;
- Texnologiyanın tətbiqi layihəsində iştiraka və/yaxud bu kimi layihələrə rəhbərlik edilməsinə üstünlük verilir
- Lean Six Sigma təlimi və davamlı təkmilləşdirmə üzrə təcrübəyə üstünlük verilir;
- İstənilən RPA Texnologiyası haqqında biliyə üstünlük verilir.
Öhdəliklər:
- Avtomatlaşdırma üçün potensial mənbə olan biznes proseslərini müəyyən etmək və prioritetləşdirmək üçün qiymətləndirmə aparmaq;
- Proseslə bağlı riskləri, fərziyyələri və asılılıqları anlamaq;
- Biznes proseslərini təfərrüatlı şəkildə (istifadəçi hekayəsi) sənədləşdirmək və RPA avtomatlaşdırma proqramı üçün tələb olunan qəbul meyarlarını müəyyənləşdirmək;
- Bütün proses üzrə ssenariləri və istisnaları və onların gözlənilən nəticələrini müəyyən edən istifadəçi qəbulu testi (UAT) sənədləri yaratmaq və ya proses sahibinə kömək etmək;
- Həllin dizaynını anlamaq və bu işdə onlara lazımi dəstək göstərmək üçün RPA Tərtibatçıları ilə əməkdaşlıq etmək, onların biznes tələblərinə cavab verən həlli təmin etmək;
- Həllin sınaqdan keçirilməsi və istehsala təqdim edilməsi mərhələlərində məsləhətçi qismində iştirak etmək;
- Avtomatlaşdırılmış həllin hazırlanması və sınaqdan keçirilməsi zamanı yaranan suallara cavab vermək üçün tərtibatçılar, proses ekspertləri və proses sahibləri/rəhbərləri ilə əlaqə saxlamaqla biznes prosesləri üzrə mərkəzləşdirilmiş bilik və nəzarət mənbəyi qismində çıxış etmək.
İşə Qəbul Prosesi:
- CV yoxlanışı
- Qiymətləndirmə Mərkəzi – müvafiq tapşırıqlar
- Yetkinliklər əsasında müsahibə/Funksional Biliklər əsasında müsahibə
Qeyd:
- Bu vakansiya üçün yalnız Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları müraciət edə bilərlər.
- Bütün müraciətlər səhifənin yuxarısında yerləşən “MÜRACİƏT ET” düyməsini basmaqla göndərilməlidir.
- Müraciətiniz “Azercell Telekom” MMC-nin “İstedadların İdarə Edilməsi və Biznes Partnyorluğu” şöbəsinin mütəxəssisi tərəfindən təhlil edilərək nəzərdən keçiriləcək.
- Müraciətinizi səhifədə qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərməyinizi xahiş edirik. Seçim prosesi müraciətin bitmə tarixindən dərhal sonra başlayacaq
Son müraciət tarixi: 28 May 2024
The RPA Business Analyst role provides the foundation required to deliver full and accurate automated solutions. This role supports Process Owners / Process Champions in identifying automation process candidates, performs vital requirements gathering function, and is an essential knowledge and communication asset to the RPA development team.
Skills and knowledge:
Leadership
- Good oral presentation skills with the ability to present non-technical details to a technical audience;
- Good written skills with the ability to produce clear and concise documentation;
- Good inter-personal skills, communicating well with process SMEs, business process owners, and RPA development team;
- A self-starter who delivers high quality work and can adapt to challenges, either individually or as part of a team.
Business
- Requirements gathering skills, able to capture business processes using both existing process documentation and process walkthroughs with the staff performing the process;
- Knowledge of business process re-engineering
- Understanding of standard business processes and/or benchmarks
Technical
- Knowledge of RPA technology is not a pre-requisite for this role as full training will be provided.
Experience:
- At least 2-3 years of experience in a Business Analyst / Process Analyst role;
- 2-3 years of experience in an SSC environment;
- Product Development experience is preferred
- 1 year of process-mapping and optimization experience preferred;
- Participation in and/or leading the technology implementation project is plus
- Lean Six Sigma training and continuous improvement previous experience are a plus;
- Good understanding of any RPA Technology is a plus.
Tasks:
- Perform an assessment to identify and prioritize business processes that are potential candidates for automation;
- Understand the risks, assumptions, and dependencies associated with the process;
- Document business processes to the granular level of detail (user story) and defines acceptance criteria required for an RPA automation program;
- Create, or help the process owner to create, user acceptance test (UAT) documents, identifying all the process scenarios and exceptions and their expected outcomes;
- Work closely with RPA Developers to understand and assist with the creation of their solution design, ensuring they deliver a solution that meets the business requirements;
- Participate with a consultative role in the phases of solution testing and implementation into production;
- Act as a central point of knowledge and control for business processes, communicating with the developers, Process Experts, and the Process Owners /Process Champions to answer any queries that arise during the development and testing of an automated solution.
Bakı Əlaqə Mərkəzi Təmsilçisi (ştatdankənar)
Son tarix 24 may 2024 Müraciət et
Azercell Ailəsinə qatılmağa dəvət edirik:
Peşəkar komandamıza qoşulun və yaradıcı, dinamik, korporativ mədəniyyət üçün fərqli imkanlardan zövq alın. Əminik ki, şərtlərimiz və rahat iş mühiti komandamızın ayrılmaz bir hissəsi olmağınıza imkan yaradacaq.
İş qrafiki:
- Keçici növbəli (səhər, günorta, axşam və gecə növbələri)
Əsas Öhdəlikər:
- Abunəçilərdən gələn telefon sorğularının cavablandırılması və müvafiq əməliyyatların aparılması.
- Abunəçilərdən gələn istək və şikayətlərin qəbulu və sistemdə qeyd olunması.
- Müştərilərə xidmət və məhsullar haqda məlumatın verilməsi.
- Bütün abunəçilərə özəl yanaşma və təmkinli davranış.
Tələb Olunan Bilik, Bacarıq və İş Təcrübəsi:
- Azərbaycan, Rus dilləri - səlis, İnglis dili - yüksək səviyyədə;
Kompüter bilikləri:
- MS Office proqramları
- Ali təhsil
- Müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir
Tələb Olunan Yetkinliklər:
- Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları
- Stressə davamlılıq və pozitiv münasibət
- Yenilikçilik
Sizin Müraciətiniz:
- Xahiş edirik ki, ərizənizi səhifənin sağ tərəfində qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərəsiniz.
İşə Qəbul Prosesi:
- CV yoxlanışı
- Qiymətləndirmə Mərkəzi – müvafiq tapşırıqlar
- Yetkinliklər əsasında müsahibə/Funksional Biliklər əsasında müsahibə
Qeyd:
- Bu vakansiya üçün yalnız Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları müraciət edə bilərlər.
- Bütün müraciətlər səhifənin yuxarısında yerləşən “MÜRACİƏT ET” düyməsini basmaqla göndərilməlidir.
- Müraciətiniz “Azercell Telekom” MMC-nin “İstedadların İdarə Edilməsi və Biznes Partnyorluğu” şöbəsinin mütəxəssisi tərəfindən təhlil edilərək nəzərdən keçiriləcək.
- Müraciətinizi səhifədə qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərməyinizi xahiş edirik. Seçim prosesi müraciətin bitmə tarixindən dərhal sonra başlayacaq
Son müraciət tarixi: 23 May 2024-cü il