Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı
İnformasiya texnologiyaları əməliyyatları departamenti İT infrastruktur şöbəsinin Texniki dəstək bölməsi – Bölmə rəhbəri
Son tarix 04 fev 2025 - Müraciət et
Əsas vəzifə funksiyaları:
- Departamentin əməliyyat planına müvafiq olaraq bölmənin vəzifələrinə dair hədəflərin yerinə yetirilməsini təşkil edir;
- Ardıcıl, yüksək keyfiyyətli xidməti təmin etmək üçün İT dəstək üçün siyasət və prosedurların hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Performansın qiymətləndirilməsi və peşəkar inkişafın təmin edilməsi daxil olmaqla, İT dəstək komandasına nəzarət və idarəetmə;
- Mərkəzi Bankın Mərkəzi ofisi və bütün ərazi idarələrində istifadəçilər tərəfindən bildirilən texniki problemlərin vaxtında və effektiv həllini təmin etmək;
- Dəqiq dəstək və təlim təmin etmək üçün Mərkəzi Bankın aparat, proqram təminatı və şəbəkə sistemləri haqqında müasir biliklərə sahib olmaq;
- Təkmilləşdirilməli sahələri müəyyən etmək üçün İT dəstək komandasının performans göstəricilərinin və istifadəçi rəylərinin təhlilini həyata keçirmək;
- İT dəstək komandası üçün lazımi alətlərin, proqram təminatının və avadanlıqların satın alınmasına nəzarət etmək;
- Resurslardan səmərəli istifadəni təmin edərək, İT dəstək büdcəsinin hazırlanması və idarə edilməsi;
- İstifadəçi məmnunluğunun vacibliyini vurğulayaraq, İT dəstək komandası daxilində istifadəçilərlə ünsiyyət mədəniyyətini yüksək saxlamaq;
- İT dəstəyin səmərəliliyini və effektivliyini artırmaq üçün yeni proseslər və texnologiyalardan həmçinin ən yaxşı təcrübələr və İT dəstəyində yaranan tendensiyalar haqqında məlumatlı olmaq;
- Aydın ünsiyyət və əməkdaşlığı təmin edərək, İT dəstək komandası ilə digər İT bölmələri arasında əsas əlaqə rolunu oynamaq;
- Bölmənin funksiyalarına aid olan məsələlər barədə müraciətlərə və məktublara cavablar hazırlayır;
- Müvafiq layihələrdə iştirak edir;
- Departament rəhbərliyinin tapşırığına uyğun olaraq fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işləri yerinə yetirir.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Windows, Linux, macOS kimi əməliyyat sistemlərini idarə etmək və dəstəkləmək
- TCP/IP, DNS, DHCP, VPN, DC, SCCM ilə bağlı texnologiyaları bilmək
- Avadanlıqların, serverlərin və şəbəkə infrastrukturunun monitorinqi üçün alətləri
- Antivirus proqramları, firewall və digər təhlükəsizlik həlləri ilə tanış olmaq
- Əməkdaş sayı 500-dən yüksək olan müəssisənin İT texniki dəstək idarəetməsi üzrə təcrübə
- Sorğu, insident, dəyişiklik idarəedilməsinin tətbiqi və istifadəsi üzrə təcrübə
- İT anbar sisteminin tətbiqi və istifadəsi üzrə təcrübə
- İT Layihələrinin idarəetməsi üzrə təcrübə
- Aidiyyəti sahə üzrə qanunvericilik bilgiləri
- İT idarəetmə standartları üzrə biliklər
- Planlaşdırma və büdcələşdirmə bacarığı
- Beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi
- Təşkilatçılıq və planlaşdırma
- Ünsiyyət qurma və kollektivlə işləmə
- Analitik təhlil etmə
- Təşəbbüskarlıq
- Qərar qəbuletmə
- Liderlik və komanda idarəetmə bacarığı
- Vaxtın idarə edilməsi
Digər:
- Dil bilikləri - Səlis azərbaycan, orta səviyyədə ingilis dili bacarığı
- Təcrübə - Müvafiq sahədə minimum 7 il iş təcrübəsi tələb olunur
- Təhsil - Ali təhsil tələb edilir
- Kompüter bacarıqları - MS Office proqramları
- Sertifikatlar - ITIL, CompTIA A+ sertifikasiyası