“Expressbank” aşağıdakı vəzifələr üzrə vakansiyalar elan edib.
-Risklərin idarə edilməsi Departamenti / Bank risklərinin təhlili şöbəsi /böyük mütəxəssis;
-Risklərin idarə edilməsi Departamenti / Bank risklərinin təhlili şöbəsi /mütəxəssis;
-Risklərin idarə edilməsi departamenti / Kreditlərin monitorinqi şöbəsi / Mütəxəssis (biznes kreditləri üzrə);
-İT departamenti, Sistem analitikası və keyfiyyət təminatı şöbəsi, Sistem analitik;
-İT departamenti, Sistem analitikası və keyfiyyət təminatı şöbəsi, QA sınaqçı;
-Ödəniş sistemlərinin idarə edilməsi departamenti/ Əməliyyat şöbəsi/ Bank kartları üzrə hesablaşmalar bölməsi/ müdir;
Maraqlananlar [email protected] ünvanına müraciət edə bilərlər.
İT departamenti, Sistem analitikası və keyfiyyət təminatı şöbəsi, Sistem analitik
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil
- Proqram təminatının hazırlanması layihələrində sistem tələbləri üzrə analitik kimi ən azı 1 il iş təcrübəsi
- Verilənlər bazası nəzəriyyəsi, sistem nəzəriyyəsi və sistem analizinin əsasları haqqında biliklər
- Jira və Confluence ilə işləmək bacarığı
- Bir və ya bir neçə proqramlaşdırma dilini bilmək
- SQL üzrə məcburi biliklər
- Müxtəlif DBMS ilə təcrübə
- Məlumat modelinin dizaynı
- Müxtəlif sistem inteqrasiya üsulları haqqında biliklər
- REST APİ dizayn prinsiplərini başa düşmək
- SOAP ilə təcrübə
- JSON\XML məlumat mübadiləsi formatlarının xüsusiyyətlərini başa düşmək
- Texniki sənədləri oxumaq üçün kifayət qədər ingilis dili biliyi
- Sistemli düşüncə, dəqiqlik, əzmkarlıq
- Komandada effektiv işləmək bacarığı
Görəcəyiniz işlər:
- Proqram işçiləri üçün tapşırığın təyin edilməsi
- Proqram işçiləri və biznes işçiləri arasında koordinasiya və məlumat dəstəyi
- Sistemin işini öyrənilməsi və onun funksional sınaqlarının dəstəklənməsi
- Proqram təminatına funksional tələblərin formalaşdırılması
- İnkişafda istifadə ediləcək uyğun mövcüd həllər və texnologiyaların təhlili
- Ayrı-ayrı sistem funksiyaları üçün tələblərin müəyyən edilməsi və saxlanması
- Proqram təminatı üzrə hazırlanması və sınaqdan keçirilməs
- Biznes tələbləri, təhlili və prosesin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi
- Proseslərin effektivliyini ölçmək üçün zəruri tədbirlərin təklif edilməsi
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri;
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmə imkanı.
İT departamenti, Sistem analitikası və keyfiyyət təminatı şöbəsi, QA sınaqçı
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil
- Müxtəlif növ testlərin təşkili və keçirilməsi təcrübəsi
- Test yazma təcrübəsi
- Sadə sorğular səviyyəsində SQL biliyi
- Mobil platformalar (iOS, Android) üzrə biliklər.
- Texniki sənədləri oxumaq üçün kifayət qədər ingilis dili biliyi
- Sistemli düşüncə, dəqiqlik, əzmkarlıq
- Komandada effektiv işləmək bacarığı
Görəcəyiniz işlər:
- Hazırlanmış məhsulların keyfiyyətinə nəzarət
- Web və mobil proqramların əl ilə sınaqdan keçirilməsi
- REST API testi
- İstifadəçilərin proqram məhsulları ilə işləyərkən qarşılaşdıqları səhvlərin və problemlərin müəyyən edilməsi və təhlili
- Aşkar edilmiş çatışmazlıqların və səhvlərin aradan qaldırılması prosesinə dəstək
- Sınaq planın hazırlanması
- Aşkar edilmiş səhvlərin sənədləşdirilməsi
- İnkişaf komandası ilə qarşılıqlı əlaqə
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri;
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmə imkanı.
İT departamenti, Sistem analitikası və keyfiyyət təminatı şöbəsi, QA sınaqçı
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil
- Müxtəlif növ testlərin təşkili və keçirilməsi təcrübəsi
- Test yazma təcrübəsi
- Sadə sorğular səviyyəsində SQL biliyi
- Mobil platformalar (iOS, Android) üzrə biliklər.
- Texniki sənədləri oxumaq üçün kifayət qədər ingilis dili biliyi
- Sistemli düşüncə, dəqiqlik, əzmkarlıq
- Komandada effektiv işləmək bacarığı
Görəcəyiniz işlər:
- Hazırlanmış məhsulların keyfiyyətinə nəzarət
- Web və mobil proqramların əl ilə sınaqdan keçirilməsi
- REST API testi
- İstifadəçilərin proqram məhsulları ilə işləyərkən qarşılaşdıqları səhvlərin və problemlərin müəyyən edilməsi və təhlili
- Aşkar edilmiş çatışmazlıqların və səhvlərin aradan qaldırılması prosesinə dəstək
- Sınaq planın hazırlanması
- Aşkar edilmiş səhvlərin sənədləşdirilməsi
- İnkişaf komandası ilə qarşılıqlı əlaqə
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri;
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmə imkanı.
Ödəniş sistemlərinin idarə edilməsi departamenti/ Əməliyyat şöbəsi/ Bank kartları üzrə hesablaşmalar bölməsi/ müdir
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsili olan;
- Müvafiq peşə üzrə ən azı 2 (iki) il təcrübəsi olan şəxslər qəbul oluna bilər;
- Azərbaycan, rus, ingilis (arzuolunandır);
- Kompyuter proqramları üzrə biliklər;
- Analitik düşüncə və təhlil etmə qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı;
Görəcəyiniz işlər:
- Bölmənin işçiləri arasında vəzifə bölgüsü aparır, bölmənin vəzifələrinə müvafiq olaraq tabeçiliyində olan işçilərin fəaliyyətini istiqamətləndirir;
- Bölmənin işçilərindən hesabatları tələb edir və onların hazırlanmasına nəzarət edir;
- Bölmənin işçiləri tərəfindən vəzifələrin icrasına daim nəzarət edir;
- Bölmənin vəzifələrinə uyğun olaraq tabeçiliyində olan işçilərə yazılı və şifahi göstərişlər verir;
- Bölmənin işçiləri tərəfindən təqdim edilmiş hesabatlar əsasında departament direktoru və şöbə müdirinə cari, aylıq, rüblük və illik hesabatları təqdim edir;
- Departament direktoru və şöbə müdiri tərəfindən verilmiş departamentin əsasnaməsinə uyğun bütün tapşırıqları icra edir və bu tapşırıqların icrası məqsədi ilə şöbənin işçilərinə müvafiq göstərişlər verir;
- Bank tərəfindən emissiya olunmuş kartlar üzrə əməliyyatların mühasibat uçotunun aparılmasını təmin edir;
- Bank kartlarının həm respublika ərazisində, həm də xaricdə aktiv olmasının təmin edilməsi üçün kart prosesinq mərkəzi ilə işi aparır;
- Kart prosesinq mərkəzindən hesablaşmalara dair faylların qəbul edilməsi, bank proqramına yüklənilməsi və onların əsasında kart əməliyyatları üzrə aralıq klirinqinin həyata keçirilməsini təmin edir;
- Beynəlxalq ödəniş sistemləri və prosesinq mərkəzləri ilə əlaqələri qurur və müvafiq işlər aparır;
- Bölmənin hesablaşma prosesinə və hesablaşma hesablarına nəzarət edir;
- Bölmə ilə bağlı olan risklərin idarə edilməsini həyata keçirir;
- Bankın və Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının məxfilik və təhlükəsizlik qaydalarına riayət edir;
- “Cinayət yolu ilə əldə edilmiş pul vəsaitlərinin leqallaşdırılması və terrorizmin maliyyələşdirilməsinə qarşı mübarizə məqsədilə daxili nəzarət üzrə siyasət” və bankdaxili prosedurların tələblərindən irəli gələn vəzifələri yerinə yetirir.
Bizim üstünlüklərimiz:
- Azərbaycanın aparıcı banklarının birində iş;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri.
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
Risklərin idarə edilməsi Departamenti / Bank risklərinin təhlili şöbəsi /böyük mütəxəssis
Namizədə tələblər:
- İqtisadiyyat və ya Riyaziyyat sahəsində ali təhsil
- Risklərin idarə edilməsi və ya audit sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Məntiqi analitik düşüncə qabiliyyəti
- Excel və PL/SQL bilikləri, Python, R və PL/SQL bilikləri arzuolunandır
- İri həcimli dataları oxumaq, emal etmək və təqdim etmək bacarığı
- Komandada və fərdi şəkildə işləmək bacarığı
- Korporativ və işgüzar yazışmaların aparılması bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bank risklərinin ölçülməsi və modellərin seçilməsi üzrə təkliflərin hazırlanması və tətbiqi;
- Filial və baş ofis struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədi ilə monitorinqlərin keçirilməsi və təkliflərin verilməsi;
- Bank risklərinin təhlil edilməsi prosesində lazımi hesabatlıqların tərtib edilməsi, əsas risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması və təhlillərin həyata keçirilməsi;
- Müəyyən edilmiş riskləri azaltmaq üçün tədbirlər planının hazırlaması;
- Bank risklərinin ölçülməsi və modellərin seçilməsi üzrə təkliflərin hazırlaması;
- Bank riskləri üzrə risk xəritəsinə davamlı nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi;
- Bankda risk mədəniyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə filial və baş ofis struktur bölmələrində maarifləndirmə işlərinin həyata keçirilməsi;
- Bankın digər strukturların fəaliyyətinə aid prosedur, təlimat və qaydalara rəyin verilməsi;
Daxili hesabatların hazırlanması
Biz sizə nələr təklif edirik:
- Azərbaycanın aparıcı banklarının birində iş;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri.
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
Risklərin idarə edilməsi Departamenti / Bank risklərinin təhlili şöbəsi /mütəxəssis
Namizədə tələblər:
- Bank risklərinin ölçülməsi və modellərin seçilməsi üzrə təkliflərin hazırlanması və tətbiqi;
- Bank risklərinin təhlil edilməsi prosesində lazımi hesabatlıqların tərtib edilməsi, əsas risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması və təhlillərin həyata keçirilməsi;
- Müəyyən edilmiş riskləri azaltmaq üçün tədbirlər planının hazırlaması;
- Bank risklərinin ölçülməsi və modellərin seçilməsi üzrə təkliflərin hazırlaması;
- Bank riskləri üzrə risk xəritəsinə davamlı nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi;
- Daxili hesabatların hazırlanması.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bank risklərinin ölçülməsi və modellərin seçilməsi üzrə təkliflərin hazırlanması və tətbiqi;
- Bank risklərinin təhlil edilməsi prosesində lazımi hesabatlıqların tərtib edilməsi, əsas risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması və təhlillərin həyata keçirilməsi;
- Müəyyən edilmiş riskləri azaltmaq üçün tədbirlər planının hazırlaması;
- Bank risklərinin ölçülməsi və modellərin seçilməsi üzrə təkliflərin hazırlaması;
- Bank riskləri üzrə risk xəritəsinə davamlı nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi;
- Daxili hesabatların hazırlanması
- Daxili hesabatların hazırlanması
Biz sizə nələr təklif edirik:
- Azərbaycanın aparıcı banklarının birində iş;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri.
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
Risklərin idarə edilməsi departamenti / Kreditlərin monitorinqi şöbəsi / Mütəxəssis
(biznes kreditləri üzrə)
Namizədə olan tələblər:
- İqtisadiyyat sahəsi üzrə ali təhsil;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazı bacarığı (rus və ingilis dilləri arzuolunandır);
- Biznes kreditləri sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Kompyuter proqramları üzrə biliklər;
- Analitik düşüncə və təhlil etmə qabiliyyəti;
- Dəqiq planlaşdırma və icra qabiliyyəti;
- Ünsiyyətcillik;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Sürücülük qabiliyyəti.
Görəcəyiniz işlər:
- Biznes kreditlərinin monitorinqi;
- Kredit dosyelərinin yoxlanılması;
Bizim üstünlüklərimiz:
- Azərbaycanın aparıcı banklarının birində iş;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri.
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;