eManat
Zəng Mərkəzi - operatoru
Son tarix 11 avq 2024 -
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan zənglərin düzgün şəkildə cavablandırılması;
- Daxil olan zənglər üzrə sorğuların qeydə alınması;
- Xidmətlər haqqında dolğun və dəqiq məlumatlar vermək;
- Professional danışıq və nitq mədəniyyəti qaydalarına riayət etmək;
- Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq;
- Kommunikasiya və səbr nümayiş etdirmək;
- Proqramm təminatlarında istəfadəçi səviyyəsində işləmə bacarığı;
- Bir tapşırıqdan digərinə tez keçmə və adaptasiya olma bacarığı;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını yerinə yetirmək;
Tələblər:
- Orta peşə və ya ali təhsil;
- Təcrübənin olması arzuolunandır;
- Savadlı nitq bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis danışmaq, rus dili və inglis dili – arzuolunandır;
İş şəraiti:
- Ofis daxili;
- İş qrafiki – növbəli;
- Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
- Nahar yeməyinin təmin olunması;
- “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi;
Maraqlananlardan xahiş olunur, öz CV-lərinizi email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaqdır. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “ZM operatoru” yazılmalıdır.