Azerbaijan SuperMarket
Business Processes Specialist
Son tarix 27 fev 2024 - [email protected]
Location: Head Office
Job purpose: Business Processes specialist will be responsible for ensuring a risk & BP environment through the development of policies and procedures, will work to foster standardization and consistency across the companies’ business processes and risk issues.
Responsibilities:
- Own the design, implementation, documentation, assessment and monitor BP framework, including company policies and key risks in order to ensure that the company has adequate controls to prevent unintentional and intentional errors in processes and business operations.
- BP reviews across the company
- Create adequate and timely reporting on the risk & BP framework and control deficiencies to ensure appropriate communication, documentation, escalation to business partners
- Conduct regular BP reviews to assess the compliance of departments
- Identify and agree best practice with other control functions
- Make recommendations for the best ways for a company to avoid violations of Business Processes
- Allocate of work among department employees.
Requirements:
- One to two years’ experience in risk & Business processes
- Bachelor’s degree in Finance, Economics, Business or another related field
- Risk management
- Business Process management
- Compliance management
- Project management
- Planning skills
- Time management
- Good command of English and Azerbaijani languages, both oral and written; Russian is an advantage
- Microsoft Office skills
- Ability to work independently and with a team in a fast-paced, high-volume environment
- Strong interpersonal, organizational and presentation skills
- Initiative
- Analytical thinking skills - ability to elicit & define required solutions.
- Results driven
- Details oriented
- Customer Focus
- Action Oriented
- Results driven
- Situational Adaptability
- Dedication to quality and reliability in all work tasks
- Ability to analyze situations, identify problems and recommend solutions.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Business Processes Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
İşin məqsədi:Biznes Prosesləri üzrə mütəxəssis siyasət və prosedurların hazırlanması vasitəsilə risk və biznes proses mühitinin təmin edilməsinə cavabdeh olacaq, şirkətin biznes prosesləri və risk məsələləri üzrə standartlaşdırma və ardıcıllığı gücləndirmək üçün işləyəcək.
Öhdəliklər:
- Proseslərdə və biznes əməliyyatlarında qəsdən və ehtiyatsızlıq nəticəsində yaranan səhvlərin qarşısını almaq üçün şirkətin müvafiq nəzarətə malik olmasını təmin etmək məqsədilə şirkətin siyasətləri və əsas riskləri də daxil olmaqla, layihələndirmə, tətbiq, sənədləşdirmə, qiymətləndirmə, risk və biznes proseslərə nəzarət etmək
- Şirkət üzrə biznes prosesləri nəzərdən keçirmək
- Biznes tərəfdaşları ilə müvafiq ünsiyyət və sənədləşməni təmin etmək üçün biznes proseslərə və çatışmazlıqlara nəzarətlə bağlı vaxtında hesabat yaratmaq
- Departamentlərin uyğunluğunu qiymətləndirmək üçün mütəmadi olaraq biznes prosessləri nəzərdən keçirmək
- Ən yaxşı təcrübəni digər nəzarət funksiyaları ilə müəyyən etmək və razılaşdırmaq
- Şirkət üçün Biznes Proseslərinin pozulmasının qarşısını almaq üçün ən yaxşı yollar üçün tövsiyələr vermək
- Şöbə işçiləri arasında iş bölgüsünü aparmaq.
Tələblər:
- Risk və Biznes proseslərində bir ildən iki ilədək təcrübə
- Maliyyə, İqtisadiyyat, Biznes və ya digər əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi
- Risklərin idarə edilməsi
- Biznes proseslərinin idarə edilməsi
- Proseslərin qanunverciliyə/qaydalara uyğunluğunun idarə edilməsi
- Layihənin idarə edilməsi
- Planlaşdırma bacarığı
- Vaxtın idarə edilməsi
- İngilis və Azərbaycan dillərini şifahi və yazılı səviyyədə yaxşı bilmək; Rus dili üstünlükdür
- Microsoft Office bacarıqları
- Sürətli, böyük həcmli sahələrdə müstəqil və komanda ilə işləmək bacarığı
- Güclü şəxsiyyətlərarası, təşkilatçılıq və təqdimat bacarıqları
- Təşəbbüs
- Analitik düşünmə bacarıqları
- Tələb olunan həlləri aşkar etmək və müəyyən etmək bacarığı
- Nəticələrə əsaslanan
- Detal yönümlü
- Müştəri yönümlü
- Fəaliyyət yönümlü
- Nəticələrə əsaslanan
- Situasiyaya uyğunlaşma qabiliyyəti
- Bütün iş tapşırıqlarında keyfiyyətə və etibarlılığa sadiqlik
- Situasiyaları təhlil etmək, problemləri müəyyən etmək və həll yollarını tövsiyə etmək bacarığı.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Biznes processlər üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.