Bakcell
VAS Specialist
Son tarix 27 yan 2024 - [email protected]
About the vacancy:
Function: Marketing
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 26.01.2024
Your main job responsibilities:
- To manage internal/external VAS products and services;
 - To launch and manage IOT related products and services;
 - To track and analyze internal and external VAS competitor marketing activities and assess GSM industry trends for innovations and IOTs;
 - To prepare all the related documentation, financial forecast, solution design, technical and commercial aspects of the internal and external VAS projects/products;
 - To coordinate the realization of the planned projects with all related departments;
 - To manage external VAS partners negotiations
 - To manage contracts/protocols and finance documents/payments of VAS Partners;
 - To provide 3rd parties performance status reports to management on a weekly and monthly bases;
 - To monitor and manage quality of partners’ call centers.
 
Your education and work experience:
- University Degree in Economics, IT, Telecommunications, Marketing (MBA an advantage)
 - Telecom Sales, Marketing, IT, Product Development or Business Management areas of expertise
 - 1-2 years of work experience in Marketing, Innovations, Business development, (Experience in Telecommunications is preferable)
 
Your skills and competencies:
- Azeri, English – advanced, Russian – upper intermediate
 - Knowledge of MS. Office Programs (Excel, PPTX)
 - Experience in Telco VAS area is preferable.
 
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without ‘‘VAS Specialist’’ in e-mail subject will not be considered. 
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: Marketinq
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 26.01.2024
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Daxili və xarici əlavə dəyər məhsullarını və xidmətlərini idarə etmək;
 - IOT ilə əlaqəli məhsul və xidmətləri istifadəyə vermək və idarə etmək;
 - Daxili və xarici ƏDX üzrə rəqiblərin fəaliyyətlərini izləmək və təhlil etmək: yeniliklər və İOT üçün GSM sənayesi meyllərini qiymətləndirmək;
 - Bütün əlaqəli sənədləri, maliyyə proqnozunu, həll dizaynını, daxili və xarici ƏDX layihələrinin / məhsullarının texniki və kommersiya aspektlərini hazırlamaq;
 - Planlanmış layihələrin həyata keçirilməsini bütün aidiyyətli şöbələrlə əlaqələndirmək;
 - Tərəfdaşlar ilə danışıqları idarə etmək;
 - Tərəfdaşlar üzrə müqavilələri və ödəniş prosesini idarə etmək;
 - Tərəfdaşlar üzrə fəaliyyət statusu hesabatlarını rəhbərliyə həftəlik və aylıq olaraq təqdim etmək;
 - Tərəfdaşların məlumat mərkəzlərinin keyfiyyətinə nəzarət edərək idarə etmək.
 
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- İqtisadiyyat, İT, Telekommunikasiya sahəsində bakalavr dərəcəsi (Magistr dərəcəsi üstünlük təşkil edir);
 - Telekom üzrə Satış sahəsi, Marketinq, İT, Məhsulların İnkişafı və ya Biznesin İdarə edilməsi sahələrində peşəkarlıq dərəcəsi;
 - Marketinq, İnnovasiyalar, Biznesin inkişafı sahəsində 1 və ya 2 illik iş təcrübəsi (Telekommunikasiya sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir)
 
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Azərbaycan, ingilis – mükəmməl, Rus dili - yaxşı
 - MS. Office Proqram təminatı biliyi (Excel, PPTX)
 - Telekommunikasiya ƏDX - i sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir.
 
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda ‘’Əlavə dəyər xidmətləri üzrə mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







